Good Luck
maandag 19 april 2010 om 14:23
Enkaman en zussie waren om 10.00 uur hier. Man doorgereden naar kantoor en net zus weer op de trein gezet naar A'dam. Die is dus zaterdagmorgen om 08.00 vertrokken uit Chili, ze was nu dus ook helemaal kapot. Wel een onwijs gave reis gehad met weinig zieken aan boord dus ipv arts kon ze meedraaien met de bemanning (voor de geïnteresseerden )
Bridges, leuk die cursus (denk ik) en een compliment is natuurlijk altijd leuk.
Bam, wat een leuke wereldkaart! Kost dat?
Mal, wat een leuke foto's. Wel kunnen genieten dus. Hoe gaat het nu met Malman?
Bridges, leuk die cursus (denk ik) en een compliment is natuurlijk altijd leuk.
Bam, wat een leuke wereldkaart! Kost dat?
Mal, wat een leuke foto's. Wel kunnen genieten dus. Hoe gaat het nu met Malman?
maandag 19 april 2010 om 14:27
Hel, klinkt als een zeer geslaagd weekend.
Star, ook al van die leuke foto's op de groep. Gave villa in de tuin
Amalia, gaan de kids gewoon logeren of iets leuks in de planning?
Zo leuk, L is steeds met staan en stapjes bezig maar dan gaat T hem helpen als hij weer wil gaan zitten of hij laat zichzelf heel langzaam zakken, zo anders. T liet zich altijd gewoon op zijn billen vallen.
Star, ook al van die leuke foto's op de groep. Gave villa in de tuin
Amalia, gaan de kids gewoon logeren of iets leuks in de planning?
Zo leuk, L is steeds met staan en stapjes bezig maar dan gaat T hem helpen als hij weer wil gaan zitten of hij laat zichzelf heel langzaam zakken, zo anders. T liet zich altijd gewoon op zijn billen vallen.
maandag 19 april 2010 om 14:48
Het behang zit op de muren. Ook weer klaar. Ik moet wel wennen hoor, aan het witte behang. Gelijk een heel andere woonkamer/keuken.
Mal, ai, ik was er al bang voor dat je vakantie niet door zou gaan.
Hé, gezellig naar de Efteling geweest. Je moet er dan maar wat van maken hè?
Juud, welkom thuis
Hoe lang mag je niet tillen?
Jin, ik vroeg me al af hoe het met jou man was. Thuis dus.
Bam, leuk karten. Ha, ha, ik zie Bamman al zitten met opgetrokken knieën
Enka, lekker weekend hebben jullie gehad
Fijn dat je zus er weer is, lief van je man om ze op te halen.
Lief van T. die zijn kleine broertje helpt
Mal, ai, ik was er al bang voor dat je vakantie niet door zou gaan.
Hé, gezellig naar de Efteling geweest. Je moet er dan maar wat van maken hè?
Juud, welkom thuis
Hoe lang mag je niet tillen?
Jin, ik vroeg me al af hoe het met jou man was. Thuis dus.
Bam, leuk karten. Ha, ha, ik zie Bamman al zitten met opgetrokken knieën
Enka, lekker weekend hebben jullie gehad
Fijn dat je zus er weer is, lief van je man om ze op te halen.
Lief van T. die zijn kleine broertje helpt
maandag 19 april 2010 om 14:54
Hel, ook al zo'n gezellig weekend gehad
Enka, ik weet het niet zeker maar Lianne zal wel wat hebben meegekregen over het hoe en waarom van de Paasviering. Sindsdien is ze bezig met 'sterretje in de hemel als je dood bent'. Vanochtend zei ze nog dat het haar wel leuk leek om een sterretje te zijn.
Ik laat het maar zo, zij bekijkt het door haar kinderogen met haar kindergedachtes en voor haar is alles heel simpel: als je dood bent wordt je een sterretje in de hemel. Punt.
Ga weer, tijd om naar school te lopen.
Enka, ik weet het niet zeker maar Lianne zal wel wat hebben meegekregen over het hoe en waarom van de Paasviering. Sindsdien is ze bezig met 'sterretje in de hemel als je dood bent'. Vanochtend zei ze nog dat het haar wel leuk leek om een sterretje te zijn.
Ik laat het maar zo, zij bekijkt het door haar kinderogen met haar kindergedachtes en voor haar is alles heel simpel: als je dood bent wordt je een sterretje in de hemel. Punt.
Ga weer, tijd om naar school te lopen.
maandag 19 april 2010 om 18:39
Star, wat een gave landkaart! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
Enka, wat een enorme reis zeg! Fijn dat ze weer op honk is.
Hel, dat dagje van jou is om jaloers op te worden, geweldig ontspannend!!! Heerlijk genieten zeg.
Mal, Efteling is wel wat anders, maar ook leuk. Nog meer leuke uitstapjes nu op het programma staan?
Bam, jammer dat je niet mee kon karten, heel knap van Bamman!
Heerlijk, man morgen voor de derde extra dag thuis (kost geen vakantiedagen Bridges, nog niet...). Voor ons prive is het echt fijn hoor. Schuurtje in de lak, nieuwe bbq gekocht (zo´n ordinair stenen geval ) en morgen één van de twee kita´s nog een keertje extra bekijken. Kom nog maar een dagje lava spugen! (voor ons dan he, niet voor alle gedupeerden, vreselijk).
Enka, wat een enorme reis zeg! Fijn dat ze weer op honk is.
Hel, dat dagje van jou is om jaloers op te worden, geweldig ontspannend!!! Heerlijk genieten zeg.
Mal, Efteling is wel wat anders, maar ook leuk. Nog meer leuke uitstapjes nu op het programma staan?
Bam, jammer dat je niet mee kon karten, heel knap van Bamman!
Heerlijk, man morgen voor de derde extra dag thuis (kost geen vakantiedagen Bridges, nog niet...). Voor ons prive is het echt fijn hoor. Schuurtje in de lak, nieuwe bbq gekocht (zo´n ordinair stenen geval ) en morgen één van de twee kita´s nog een keertje extra bekijken. Kom nog maar een dagje lava spugen! (voor ons dan he, niet voor alle gedupeerden, vreselijk).
maandag 19 april 2010 om 19:26
Lekker Jinny, gewoon van genieten. Ook lekker om eens te lezen dat mensen er van genieten en lekker vrij zijn door de vulkaan!
Staat idd nog niet op de site, is een nieuw artikel.
En aangezien ik hier zo,n 150 nieuwe artikelen heb liggen, duurt het nog wel even voordat ze online staan
Mocht je interesse hebben kan je altijd mailen.
Staat idd nog niet op de site, is een nieuw artikel.
En aangezien ik hier zo,n 150 nieuwe artikelen heb liggen, duurt het nog wel even voordat ze online staan
Mocht je interesse hebben kan je altijd mailen.