* 185 * Bar Too Much * 185 *

19-04-2010 07:50 709 berichten
Goedemorgen!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, wat een frisse bar.
Whatever you can do today, put off until the day after tomorrow. Two free days for you!
Week 26 van de Extremely Demotivational Calendar
Wel grappig om te zien dat de Bar nu zo'n 2 maanden open blijft....... Vroegâh, toen we het nog breed lieten hangen.... ..... was de Bar binnen no time vol

Koffie dan maar!
Is wel makkelijk, zo lang dezelfde bar, scheelt een hoop gesjouw met verhuizen en gezoek.

Ik ben ziek, dus ik neem een glaasje limonade.
Whatever you can do today, put off until the day after tomorrow. Two free days for you!
Ahhhh gedver Mir, beterschap
Nou ja, ik ga zo meteen tuuk gewoon jongste naar school brengen en als ik daar dan toch ben kan ik gelijk even een gesprek hebben. Wat ik zou hebben afgezegd als ik toch niet al die kant op moest. Rest van de dag hoef ik niks.

Hoofdpijn, spierpijn, buikpijn.
Bah, dat klinkt als griep. Sterkte Mir!
Morguh, zat nog in de vorige Bar.............
Je weet toch!
Goedemorgen, ik gooi ze op den duur weg, stom he?

Deze heb ik al 80 keer gelezen. de liefdesbrief dus...

Morgen zie ik hem weer, was het maar morgen was het maar morgen was het maar morgen...............

Bieb het hele weekend niet gezien, ik laat het maar een beetje los. Ze betrekken een nieuwe school dus hij is vandaag nog vrij.

Aangezien Bibi z'n sleutels vaak verliest, net als z'n moeder staat hier de balkondeur niet op slot. Staat ie ineens in de hal, krijg ik een hartverzakking, 'Mam, ben de hele nacht thuisgeweest whore maar je sliep al."

Lachen met dat jochie.
Je weet toch!
Shit, ben m'n oplader kwijt, heb er een stuk of 20 maar er past er geen eentje. Nu ben ik onbereikbaar!
Je weet toch!
Maar ik m'n zigeunerjongetje weer terug en een oude simlockvrijemobiel gevonden.

Pfffffffffffffffffffffffff
Je weet toch!
@Allemaal,

Op verzoek van Helaholala is 184 gesloten. Maar ik vraag me af of jullie weten dat je tot 3000 postings door mag kletsen???
quote:VivaAngel6 schreef op 19 april 2010 @ 18:11:

@Allemaal,

Op verzoek van Helaholala is 184 gesloten. Maar ik vraag me af of jullie weten dat je tot 3000 postings door mag kletsen???Ja, dat weten we. Maar aangezien wij gewend waren om na 700 posts een nieuwe bar te openen, hebben we die traditie in ere gehouden, omdat we anders in de war raken.
Pffff, post ik net een heel bericht op moddertopic......

Koffie Mir? Of ben je er nog niet aan toe?
Dat is net zo'n traditie als jou Mir noemen, ook op die topics waar je anders heet
Huh?! Kunnen ze langer dan 700?!

Ik ga zo voorzichtig een kop koffie drinken, limonade komt me mijn neus uit. En ik heb wel twee hele beschuiten op, dus het gaat haske goed.
ik hoop het voor je.
Naaf!

Zo, lekker hoor, een nieuwe en schone, fris ruikende Bar!

Mir, beterschap!

Yette, las in vorige Bar iets over 30 mei?

En ja, een topic kan tot 3000 postings volgeluld worden. Laat ons maar lekker op de ouwerwetse manier doen, veel leuker!

Ben bezig een italiaans restaurant uit te zoeken, moet woensdag met mijn werkgever van de ijsbaan en mijn mede bedrijfsassistent uit eten. Evalureren en nieuwe idëeen bespreken voor volgend seizoen. Tsssss, decadent he?
Ola.

Beterschap Solomio, ben er net zelf een week mee bezig geweest, niet leuk. Vandaag pas weer een beetje lekker.

Yette, schiet alles al op?

Hela, hoe is het met je vader?

Bloes al nieuwe baan?

vooralle barrers.

Gordijnen heb ik nog niet

Heb wel weer stuk of 5 rechte nekwervels. Overgehouden van vorig jaar kermis, iets met een lunapark, glijbaan, blijven hangen en megaklap gemaakt

Op naar aantal sessies bij de fysio.
Ola Winx!

Yep, heb al weer een nieuwe baan. Werk nu bij de waterskibaan, in de keuken voornamelijk, ook wel bediening, maar niet zo veel als ik zou willen. Maar wel heel gezellig en leuk allemaal.

Knap lastig die wervels die niet willen doen wat ze eigenlijk zouden moeten doen! Sterkte ermee!
Leuk dat de baan leuk is!

Ach, kan nu officieel zeggen dat ik op mijn achterhoofd gevallen ben

Bevalt je nieuwe huis nog steeds?
Bedtijd.

Truste
Hoi!

Ik was erbij toen we bedachten dat wij ons gewoon aan de 700 berichten zouden blijven houden hoor

En ik riep inderdaad 30 mei. Mijn agenda slipt dicht, dus veell keus heb ik niet. Ik hoop dat die dag jullie lukt?

Wordt je gekraakt, Winx?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven