Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
Ik niet, Noah. Lang geleden dat ik iets mbt de engels niet in de haak vond.
Als Naomi besluit dat zij het oke vindt, betekent dat nog niet dat je zeikt hoor Bambi. Want ja, Naomi is ook maar een mens, toch?
Ja doei. Naomi is geen mens hoor. Kom op zeg.
quote:Bambi schreef op 20 april 2010 @ 01:39:

Ik niet, Noah. Lang geleden dat ik iets mbt de engels niet in de haak vond.

Nee, sorry.

Die was voor Minny bedoeld.
quote:minny schreef op 20 april 2010 @ 01:40:

Als Naomi besluit dat zij het oke vindt, betekent dat nog niet dat je zeikt hoor Bambi. Want ja, Naomi is ook maar een mens, toch? Flexibel mens weliswaar.
Ik geloof dat ik inderdaad gemeld ben door Five, of Five heeft zichzelf gemeld omtrent iets dat ik niet in de haak vond. Niks op terug gehoord, maar ik twijfel er niet aan dat Naomi kant van Five kiest. Five weet dat zelf waarschijnlijk ook wel. Beetje flauw dus...
Ga lekker slapen, Floor, hier wordt alleen een potje flink gezeken omdat we een énorme beurt nodig hebben of omdat we gewoon azijnpissers zijn (karakter of gevolg van tekort aan beurt), dus je mist niks. Nighty night!
Nou, ik heb vandaag geen wijn op, dus volgens mij pis ik ook geen azijn op dit moment. En die flinke beurt...och...die heb ik kort geleden ook al gehad. Misschien ben ik wel ongesteld dan
Ik smeer al een paar dagen azijn op mijn gezicht.

Duss.... ben ik wel een azijnsmeerder.

(echt.... wat een nutteloos bericht)
azijn laten pissen op je gezicht lijkt me niet echt prettig... waar is dat goed voor?
quote:Bambi schreef op 20 april 2010 @ 00:08:

Tuuuuuurlijk, Dushi. Je post eerst dat Vievkes lekker zichzelf moeten zijn. N.a.v. wat reacties op mijn posting. Een minuut later heb je het over azijnzeikers die er altijd wel zijn. En jij wil zeggen dat dat in het algemeen bedoeld was?Ik haal dit ook nog ff onder een steen naar boven met de hoop dat Dushi hier binnenkort nog even op reageert. Want ik vind je behoorlijk hypocriet momenteel maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Geen uitgepiste azijn

Jij maakt het ietsje te ranzig
Op een of ander voetschimmmeltopic las ik ooit dat pis wel heel erg desinfecterend werkte. Niet dat ik het ga proberen...
Bambi,

Ik zit hier een beetje te dollen uit verveling, heeft geen onderliggende bedoeling verder.

(ik smeer echt azijn op mijn gezicht op het moment)

Wilde ik je even laten weten
Waar is die azijn goed voor dan?
Ben ik ook benieuwd naar.
Ja moet van de Dermatoloog, en dat doe ik braaf, al mag ik er nu ik aan het vervellen ben wel mee stoppen geloof ik,

Is om de huid te koelen en bacterieen te doden (azijn aangelend met water)
Dat lijkt me bijzonder pijnlijk voor je nu...
quote:minny schreef op 20 april 2010 @ 02:00:

Op een of ander voetschimmmeltopic las ik ooit dat pis wel heel erg desinfecterend werkte. Niet dat ik het ga proberen...Dat geldt toch voornamelijk als je in een kwal bent gaan staan op het strand?..
Nee valt mee hoor, het is verdunde azijn natuurlijk.

Voor het peelen je huid voorbereiden met alcohol en aceton was minder leuk
quote:boogje schreef op 20 april 2010 @ 02:06:

[...]

Dat geldt toch voornamelijk als je in een kwal bent gaan staan op het strand?..Jij gelooft ook alles wat je bij Friends ziet
Ja, dan moet er ook over je voet gepist worden schijnt, Boogje. Maar ik wil dat niet echt uitproberen geloof ik
Als het ooit nodig is en je wil het niet doen , pis ik wel over je heen hoor Min.

That's what friend are for
Ik zeik je namelijk graag af
Waarom krijg ik het gevoel dat je sowieso wel bereid bent dat te doen, kwal of geen kwal?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven