Dit is het grote napraattopic Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:
- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
Anoniem_18275
dinsdag 20 april 2010 om 01:39
Ik niet, Noah. Lang geleden dat ik iets mbt de engels niet in de haak vond.
Als Naomi besluit dat zij het oke vindt, betekent dat nog niet dat je zeikt hoor Bambi. Want ja, Naomi is ook maar een mens, toch? Flexibel mens weliswaar.
Ik geloof dat ik inderdaad gemeld ben door Five, of Five heeft zichzelf gemeld omtrent iets dat ik niet in de haak vond. Niks op terug gehoord, maar ik twijfel er niet aan dat Naomi kant van Five kiest. Five weet dat zelf waarschijnlijk ook wel. Beetje flauw dus...
Anoniem_18275
dinsdag 20 april 2010 om 01:47
Ga lekker slapen, Floor, hier wordt alleen een potje flink gezeken omdat we een énorme beurt nodig hebben of omdat we gewoon azijnpissers zijn (karakter of gevolg van tekort aan beurt), dus je mist niks. Nighty night!
Nou, ik heb vandaag geen wijn op, dus volgens mij pis ik ook geen azijn op dit moment. En die flinke beurt...och...die heb ik kort geleden ook al gehad. Misschien ben ik wel ongesteld dan
Anoniem_6491ce2e8aba3
dinsdag 20 april 2010 om 01:55
azijn laten pissen op je gezicht lijkt me niet echt prettig... waar is dat goed voor?
Anoniem_18275
dinsdag 20 april 2010 om 01:59
quote:Bambi schreef op 20 april 2010 @ 00:08:
Tuuuuuurlijk, Dushi. Je post eerst dat Vievkes lekker zichzelf moeten zijn. N.a.v. wat reacties op mijn posting. Een minuut later heb je het over azijnzeikers die er altijd wel zijn. En jij wil zeggen dat dat in het algemeen bedoeld was?Ik haal dit ook nog ff onder een steen naar boven met de hoop dat Dushi hier binnenkort nog even op reageert. Want ik vind je behoorlijk hypocriet momenteel maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Anoniem_6491ce2e8aba3
dinsdag 20 april 2010 om 02:06
quote:minny schreef op 20 april 2010 @ 02:00:
Op een of ander voetschimmmeltopic las ik ooit dat pis wel heel erg desinfecterend werkte. Niet dat ik het ga proberen...Dat geldt toch voornamelijk als je in een kwal bent gaan staan op het strand?..