Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Yek, waar is de zon???

Zaterdag weer hè? Mooi, rijden we gelijk even naar Scheveningen om met de voetjes in het zand te woelen We gaan toch richting DH om vis te eten.
En Star zit in de auto! Succes meid!!!
quote:amalia schreef op 20 april 2010 @ 09:52:

Goeiemorgen!

Latertje vandaag hier

Kind daalt langzaam.... buik is iets gezakt merk ik. Ik heb ook iets minder last van getrappel bovenin. Maar de vlos zal dat wel ontkrachten volgende week en me weer met beide benen op de grond zetten. Ach, over max 9 weken heb ik sowieso een baby in mijn armen, ga niet op 7 weken hopen.

Dat is fijn!

Oeps.. dochter van een vriendin van mijn moeder is bevallen van een ruim 9 ponder van jawel... 58 cm!!! Haaaleluja!

Moet aan Thirs denken met haar reusje.

Ach je kan er natuurlijk niets aan doen.Jeeminee
Wij eten vanavond vis.. brrrr
Ha ha je maakt het toch zelf klaar? Dan hoef je niet alles meer te eten hoor Dat is het fijne van je eigen huishouden
haha, nee dat klopt wel, maar goed vis is wel gezond, en ik wil eigenlijk dat Juul het wel leert eten. En dan zal ik het toch echt zelf op tafel moeten zetten .
Nou, dan maak je voor jezelf toch een tartaartje klaar. En voor Juul vis?

Bloemkool is ook gezond, eet ik nooit.

Rabarber ook

Nee flauw.

Maar wat eet je dan voor vis? Je kan toch niet alle vis vies vinden? Ik eet geen paling oesters mosselen en zalm, maar een tonijn is niet met kabeljauw te vergelijken.

Dus eigenlijk vind ik -persoonlijk hoor- dat je niet kan zeggen dat je niet van vis houdt, want er zijn zoveel soorten en smaken!
Goedemorgen! Nou mijn vader wilde de vakantie al omboeken naar 2 mei, maar ik durf dat niet zo goed aan als die vulkaan nog rommelt. Ik moet ook wel weer weg kunnen als het niet lekker gaat met Jonathan bijvoorbeeld. Dus nu gaat hij waarschijnlijk omboeken naar september of oktober. Ook fijn toch!
Stressed is just desserts spelled backwards
Vispannetje uit de oven? Lekker hoor. En geen werk. Oh, ik had laatst vissoep gemaakt, verukkelijk, al zeg ik het zelf. Maar goed, als je niet zo van de vis bent is dat waarschijnlijk net effe te vissig. Maar anders gewoon een visstickje? Nou goed, als je nog tips nodig hebt hoor ik het wel he?

Ja zeg, het wordt echt serieus nu Amalia. Negen weken klinkt al erg dichtbij. Ieuw, 9 pond en 58 cm... Gevalletje totaalruptuur of alles goed gegaan?

Star, whoehoe, succes zo!
Wat fijn dat jullie kunnen omboeken Mal! Sept/okt fijne tijd om te gaan hoor. Kijk wel even naar het weer enzo (wij waren 2,5 jaar geleden eind sept op Menorca, is vgs mij vergelijkbaar qua klimaat, en toen werd het aardig fris al).
quote:amalia schreef op 20 april 2010 @ 10:21:

Nou, dan maak je voor jezelf toch een tartaartje klaar. En voor Juul vis?

Bloemkool is ook gezond, eet ik nooit.

Rabarber ook

Nee flauw.

Maar wat eet je dan voor vis? Je kan toch niet alle vis vies vinden? Ik eet geen paling oesters mosselen en zalm, maar een tonijn is niet met kabeljauw te vergelijken.

Dus eigenlijk vind ik -persoonlijk hoor- dat je niet kan zeggen dat je niet van vis houdt, want er zijn zoveel soorten en smaken!

En toch is het niet mijn ding. Wij eten vandaag zalm.

Ik vind kibbeling en zo wel oke, en kabeljauw vind ik ook nog wel gaan, maar dat wil niet zeggen dat ik niet liever een stuk vlees heb! Dus ik hou er niet van, dat is iets anders dan het niet lusten.

Mosselen enzo ga ik ook echt niet eten.

Brr snotdingen..

En haring 1 x in de 100 jaar vind ik ook lekker, zolang ik maar niet de staart eraf hoef te halen, brrr
Wat fijn Mal dat je toch om kan boeken!
Stelletje viswijven .

Mal, wel fijn dat het omgeboekt kan! nu nog een geschikte tijd vinden.

Amalia, dat is een forse baby ja. Lijkt me zo gek om langer dan de uitgerekende datum zwanger te zijn. Over een paar weken heb je de baby al, ben benieuwd of ze op haar broers lijkt!
Ben ik weer, zie groep voor verhaaltje

Vispannetje uit de oven? Toch wel zelf gemaakt dan en niet die Iglo-meuk he? Ik hou ook niet veel van vis, maar zalm in welke hoedanigheid dan ook en tonijn wel. Witte vis gewoon saai en niet lekker. Jammer dat kind en man wel erg lekker vinden.
Mal, fijn, wat in het vat zit verzuurt niet
Bam, nog geen babynieuws dus helaas?
Ik zag een vliegtuig Raar.
7 weken dus Hel, ik ga ervan uit dat deze dame een beetje op tijd komt

Lekker vis uit de oven.Als het zelfgemaakt is; zet je het even op de groep?

aaah, jongste is in slaap gevallen op de bank naast mijn moeder.Ik ga hem toch maar weer eens tussen de middag op bed leggen.

Oh even van Star bijlezen.
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuj we hebben een tweede tandje
En nu doorslapen Eetje
Hoera voor tandje van Eetje!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
Was het maar zo simpel Kokos
En ik heb ook een Tim begint het door te krijgen, hij loopt steeds vaker los.

Goedeavond allemaal,

Effe kijken of ik het uit mijn hoofd kan....

Bridges, wat fijn zo'n compliment van je directeur. Dat geeft een extra zetje om de opleiding te beginnen.

Jin, prettig dat je man thuis is.

Compu, há ook een lekker groeiende buik. Mooi!

En voor de fysio van Jin en Compu. Het is zoveel prettiger als je tevreden bent.

Mal, is het omboeken gelukt? Heb je nog wat tegoed, ook leuk. Dan kun je ons tegen die tijd jaloers maken 'herinneren jullie die aswolk nog? daar heb ik nog een vakantie van tegoed. dus bye meiden.

Bam, lekker gegeten?
quote:Star schreef op 20 april 2010 @ 19:56:

Was het maar zo simpel Kokos Ik weet er alles van. Na ruim anderhalf jaar slaapt Tim eindelijk door. Wat een genot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven