Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 20 april 2010 om 07:47
dinsdag 20 april 2010 om 09:31
Goedemorgen!!!
Mijn lijstje....:
* verder met troepjes ruimen (liggen er weer...)
* was opvouwen
* kraamvisite ontvangen
* jongste meisje ophalen van KDV
* stofzuigen
Vorige week maandag heb ik mijn teen gestoten aan een stoelpoot. Sindsdien doet mijn voet zo'n pijn. Met schoen aan gaat het nog wel aardig, maar op mijn sokken lopen is lastig... vooral vanuit rust. Ook afrollen van voet (bijvoorbeeld met trap aflopen) is ook pijnlijk. En het erge is... ik heb nog niet het idee dat het minder geworden is sinds vorige week maandag. Nahja.. even aankijken maar.
Mijn lijstje....:
* verder met troepjes ruimen (liggen er weer...)
* was opvouwen
* kraamvisite ontvangen
* jongste meisje ophalen van KDV
* stofzuigen
Vorige week maandag heb ik mijn teen gestoten aan een stoelpoot. Sindsdien doet mijn voet zo'n pijn. Met schoen aan gaat het nog wel aardig, maar op mijn sokken lopen is lastig... vooral vanuit rust. Ook afrollen van voet (bijvoorbeeld met trap aflopen) is ook pijnlijk. En het erge is... ik heb nog niet het idee dat het minder geworden is sinds vorige week maandag. Nahja.. even aankijken maar.
dinsdag 20 april 2010 om 11:33
Mogguh....
Ik kom net mijn bed uit.
Ben echt hartstikke beroerd.
Vannacht weer heel slecht geslapen en veel gehoest en gesnot.
En ik vermoed dat ik koorts heb.
Ik moet mezelf straks bijeen rapen want Troela moet naar de tandarts.
Daarna ga ik weer plat denk ik.
Voor mij vandaag geen lijstje dus.
Zo.
Dit was mijn klaagzang.
Een éénwieler, dat is een gaaf cadeau Mamz!
Had je zelf poffers gebakken, of kantenklaar gekocht?
(Aaahhhh... Nooit geweten dat een slok hete thee in een rauwe keel zo lekker is...)
Ik kom net mijn bed uit.
Ben echt hartstikke beroerd.
Vannacht weer heel slecht geslapen en veel gehoest en gesnot.
En ik vermoed dat ik koorts heb.
Ik moet mezelf straks bijeen rapen want Troela moet naar de tandarts.
Daarna ga ik weer plat denk ik.
Voor mij vandaag geen lijstje dus.
Zo.
Dit was mijn klaagzang.
Een éénwieler, dat is een gaaf cadeau Mamz!
Had je zelf poffers gebakken, of kantenklaar gekocht?
(Aaahhhh... Nooit geweten dat een slok hete thee in een rauwe keel zo lekker is...)
dinsdag 20 april 2010 om 12:06
Druif doet je hele voet zeer of alleen je teen?
Ik heb eens een gebroken grote teen gehad en alleen met goede stevige schoenen aan was het te doen. Zonder schoenen deed het erg zeer. En ze kunnen er niets aan doen. Toch voor alle zekerheid maar even naar laten kijken.
Gold zou jij er ook niet eens een huisartsje tegenaan gooien. Je loopt ook al zo lang te snotteren en te kuchen.
Mamz wat gaaf een éénwieler. Lijkt me een hele opgaaf op daar op te kunnen fietsen. Mmm lekker poffertjes.
Manlief lust ze niet dus ik eet ze eigenlijk nooit.
Lijstje??? Nou ja misschien wel gemakkelijk.
Hond zoonlief uit gaan laten
Afwasmachine uitruimen
Tuintafel afkrabben, schuren en opnieuw verven.
Huiswerk maken.
Koken, eten en opruimen
Lekker niksen
Ik heb eens een gebroken grote teen gehad en alleen met goede stevige schoenen aan was het te doen. Zonder schoenen deed het erg zeer. En ze kunnen er niets aan doen. Toch voor alle zekerheid maar even naar laten kijken.
Gold zou jij er ook niet eens een huisartsje tegenaan gooien. Je loopt ook al zo lang te snotteren en te kuchen.
Mamz wat gaaf een éénwieler. Lijkt me een hele opgaaf op daar op te kunnen fietsen. Mmm lekker poffertjes.
Manlief lust ze niet dus ik eet ze eigenlijk nooit.
Lijstje??? Nou ja misschien wel gemakkelijk.
Hond zoonlief uit gaan laten
Afwasmachine uitruimen
Tuintafel afkrabben, schuren en opnieuw verven.
Huiswerk maken.
Koken, eten en opruimen
Lekker niksen
dinsdag 20 april 2010 om 12:50
Ach Zoeb, het ging al een hele tijd goed hoor, maar dat autoritje in Londen met alle ramen open was een beetje te veel van het goed geloof ik.
Alweer een gevalletje eigen schuld dikke bult.
Troela is enorm nerveus en bang voor haar tandartsbezoek.
Er wordt een tand (die dubbel is gegroeid) getrokken en ze had voor het eerst in haar leventje 3 gaatjes die gevuld gaan worden.
Ze is alleen maar bang voor de prikjes van de verdoving. Ze weet wel dat ze van de rest niks gaat voelen.
Alweer een gevalletje eigen schuld dikke bult.
Troela is enorm nerveus en bang voor haar tandartsbezoek.
Er wordt een tand (die dubbel is gegroeid) getrokken en ze had voor het eerst in haar leventje 3 gaatjes die gevuld gaan worden.
Ze is alleen maar bang voor de prikjes van de verdoving. Ze weet wel dat ze van de rest niks gaat voelen.
dinsdag 20 april 2010 om 14:37
dinsdag 20 april 2010 om 16:39
Ik ben een beetje boos. Nichtje moest vandaag naar het ziekenhuis voor een extra mammografie en een 3D-echo en haar moeder (mijn zus) zou mee.
Word ik door nichtje gebeld om me even bij te praten vanuit het ziekenhuis, hoor ik dat ze alleen is! Welgo&6#%^*((^%#@@!! Haar moeder durft niet te rijden..............................
Dus ik ben bij mijn vriendin weggegaan en naar het ziekenhuis.
Godzijdank is het een opeenhoping van klier- en lymfeklierweefsel en is er niets ernstigs aan de hand!
Ik heb nichtje wel op het hart gedrukt dat ze me dat een volgende keer niet weer moet uithalen, maar mij moet bellen! Zou ze doen
Gold, geef Troela een dikke vette pluim van ons! Goed hoor!
Word ik door nichtje gebeld om me even bij te praten vanuit het ziekenhuis, hoor ik dat ze alleen is! Welgo&6#%^*((^%#@@!! Haar moeder durft niet te rijden..............................
Dus ik ben bij mijn vriendin weggegaan en naar het ziekenhuis.
Godzijdank is het een opeenhoping van klier- en lymfeklierweefsel en is er niets ernstigs aan de hand!
Ik heb nichtje wel op het hart gedrukt dat ze me dat een volgende keer niet weer moet uithalen, maar mij moet bellen! Zou ze doen
Gold, geef Troela een dikke vette pluim van ons! Goed hoor!
dinsdag 20 april 2010 om 18:42
Goldie, het zit je niet mee
Rustig aandoen lukte wel tot een uur of vijf. Toen was Oudste ernstig gefrustreerd en besloot dat gezellig uit te leven op zijn omgeving. Vond ik niet goed, hij weg. Nou ja, wat dan?
Is wel op hangende pootjes teruggekomen en heeft zijn time out plus extra tijd braaf uitgezeten. En nu is 'ie weer van goede zin. Maar wat heftig, dat soort grapjes
Vandaag:
was de schoonmaakster er
zijn Muis en Middelste voorzien van antiallergie en astmamedicijnen
heb ik 's middags lekker in de zon geslapen
Straks nog voorlezen en ander avondgedoe.
Rustig aandoen lukte wel tot een uur of vijf. Toen was Oudste ernstig gefrustreerd en besloot dat gezellig uit te leven op zijn omgeving. Vond ik niet goed, hij weg. Nou ja, wat dan?
Is wel op hangende pootjes teruggekomen en heeft zijn time out plus extra tijd braaf uitgezeten. En nu is 'ie weer van goede zin. Maar wat heftig, dat soort grapjes
Vandaag:
was de schoonmaakster er
zijn Muis en Middelste voorzien van antiallergie en astmamedicijnen
heb ik 's middags lekker in de zon geslapen
Straks nog voorlezen en ander avondgedoe.
dinsdag 20 april 2010 om 19:04
Zo,ben ik ook weer eens
Buuf,wat een gedoe met nichtje,gelukkig valt het mee!
Gold,wat een kutnieuws! En wat een dappere Troela!En hopelijk knap jij zelf ook snel op.
Mamz,met terugwerkende kracht gefeliciteerd met Oudste!
Hier is het een beetje druk met middelste,het is wel lekker weer dus ik loop wat af!Op school wordt ie meteen in beslag genomen door klasgenootjes,reuze interessant natuurlijk
Buuf,wat een gedoe met nichtje,gelukkig valt het mee!
Gold,wat een kutnieuws! En wat een dappere Troela!En hopelijk knap jij zelf ook snel op.
Mamz,met terugwerkende kracht gefeliciteerd met Oudste!
Hier is het een beetje druk met middelste,het is wel lekker weer dus ik loop wat af!Op school wordt ie meteen in beslag genomen door klasgenootjes,reuze interessant natuurlijk
dinsdag 20 april 2010 om 19:44
Zoeb... ik zie dat je nicht Mireille een ban heeft gekregen, omdat ze onder een permaban is teruggekeerd.... . Gek zeg... jammer ook.
Mijn voet doet voornamelijk pijn aan de zijkant en bovenkant. Mijn teen dus niet (meer) zozeer. Man vindt ook dat ik even langs de HA moet, dus ik zal morgen even een afspraak maken. Het lijkt wel op wat jij schrijft Zoeb... Misschien is het wel 'gewoon' overbelast, aangezien ik toch nog zo'n kilo of 20 ( ) heb hangen hier en daar. Nahja.. dan hoor ik het wel.
Het huishouden doen is iig verdomde lastig op deze manier (huishoudelijkwerkontwijkendgedrag...).
Mijn voet doet voornamelijk pijn aan de zijkant en bovenkant. Mijn teen dus niet (meer) zozeer. Man vindt ook dat ik even langs de HA moet, dus ik zal morgen even een afspraak maken. Het lijkt wel op wat jij schrijft Zoeb... Misschien is het wel 'gewoon' overbelast, aangezien ik toch nog zo'n kilo of 20 ( ) heb hangen hier en daar. Nahja.. dan hoor ik het wel.
Het huishouden doen is iig verdomde lastig op deze manier (huishoudelijkwerkontwijkendgedrag...).
dinsdag 20 april 2010 om 20:11
Goedenavond liefjes!
Goldie, wat een klotenieuws zeg, en ook al zo verkouden.... Wel dapper van Troela zeg!
Buuf, wat fijn dat het meevalt met nichtje! Da's al heel goed nieuws, wat een opluchting!
Druif, als de donder naar de dokter jij! Met zoiets doorlopen is nooit verstandig.
Zoeb, hoe ist nou? En tussen jou en man enzo? Omdat je daar van de week over schreef dat dat helemaal niet lekker ging.
Mijn dagje was hectisch, (denk; in te weinig tijd iemand in bad doen, gevolgd door een poepexplosie -overigens niet bij die van het bad- en dan daarna cake bakken met een paar bewoners én het avondeten klaar moeten maken). Maar ja, goed, we zijn er weer, en morgen heb ik maar een half dagje!
Goldie, wat een klotenieuws zeg, en ook al zo verkouden.... Wel dapper van Troela zeg!
Buuf, wat fijn dat het meevalt met nichtje! Da's al heel goed nieuws, wat een opluchting!
Druif, als de donder naar de dokter jij! Met zoiets doorlopen is nooit verstandig.
Zoeb, hoe ist nou? En tussen jou en man enzo? Omdat je daar van de week over schreef dat dat helemaal niet lekker ging.
Mijn dagje was hectisch, (denk; in te weinig tijd iemand in bad doen, gevolgd door een poepexplosie -overigens niet bij die van het bad- en dan daarna cake bakken met een paar bewoners én het avondeten klaar moeten maken). Maar ja, goed, we zijn er weer, en morgen heb ik maar een half dagje!
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 20 april 2010 om 23:16
Jammer dat Mireille een ban heeft. Tsss. wat achterlijk eigenlijk. Was net zo gezellig. Nou ja, ik heb haar zaterdag weer gezien en het gaat goed met haar. Leuk huis heeft ze ook.
Gold het zit je zeker niet mee. Soms houd het ook niet op hé.
Buuf fijn dat het niets blijkt te zijn. De spanning zal er niet minder om zijn geweest. Als je dit te horen krijgt staat je wereld toch even op zijn kop.
Druif verstandig dat je even naar je ha gaat. Lastig hé.
Gold het zit je zeker niet mee. Soms houd het ook niet op hé.
Buuf fijn dat het niets blijkt te zijn. De spanning zal er niet minder om zijn geweest. Als je dit te horen krijgt staat je wereld toch even op zijn kop.
Druif verstandig dat je even naar je ha gaat. Lastig hé.
woensdag 21 april 2010 om 07:00
woensdag 21 april 2010 om 07:19
Mireille een ban? Wat jammer nou.
Straks naar de HA, ben benieuwd wat hij te zeggen heeft.
Gisteren een bankstel gekocht, vandaag wordt 'ie geleverd. Heb er 300 euro vanaf weten te kletsen
Nu dus de kringloop bellen om mijn andere bankstel op te halen.
Verder vandaag:
-Badkamer poetsen
-Bovenverdieping stoffen, stofzuigen en dweilen
-Vaatwasser uitruimen
-naar de apotheek voor zoon
-naar de logopedist voor zoon
Mamz, veel plezier bij het concert
Gold
Buuf, word maar langzaamaan wakker
Zoeb, ben je morgen thuis? Kom ik de TomTom nog even terugbrengen.
Druif, hop hop, naar de huisarts met jou
Coe, lukt het een beetje met zoon en zijn gipsen pootje?
Marels, lekker vandaag maar een halve dag.
Fijne dag allemaal!
Straks naar de HA, ben benieuwd wat hij te zeggen heeft.
Gisteren een bankstel gekocht, vandaag wordt 'ie geleverd. Heb er 300 euro vanaf weten te kletsen
Nu dus de kringloop bellen om mijn andere bankstel op te halen.
Verder vandaag:
-Badkamer poetsen
-Bovenverdieping stoffen, stofzuigen en dweilen
-Vaatwasser uitruimen
-naar de apotheek voor zoon
-naar de logopedist voor zoon
Mamz, veel plezier bij het concert
Gold
Buuf, word maar langzaamaan wakker
Zoeb, ben je morgen thuis? Kom ik de TomTom nog even terugbrengen.
Druif, hop hop, naar de huisarts met jou
Coe, lukt het een beetje met zoon en zijn gipsen pootje?
Marels, lekker vandaag maar een halve dag.
Fijne dag allemaal!
woensdag 21 april 2010 om 07:50
Moggu!
Ik ben ook benieuwd wat de ha allemaal te vertellen heeft over de zieken!
Hier gaat het wel goed,het is alleen veel werk zo'n kind wat niet mag lopen.(goed voor mijn lijn al dat geloop
Vrijdagochtend terug en dan hopelijk loopgips.
Lijstje vandaag:
middelste naar school brengen
Ukkie naar oma
naar de ikea
Ik ben ook benieuwd wat de ha allemaal te vertellen heeft over de zieken!
Hier gaat het wel goed,het is alleen veel werk zo'n kind wat niet mag lopen.(goed voor mijn lijn al dat geloop
Vrijdagochtend terug en dan hopelijk loopgips.
Lijstje vandaag:
middelste naar school brengen
Ukkie naar oma
naar de ikea
woensdag 21 april 2010 om 08:09
Môgge Teletubbies. (Dat is wat korter dan Meissies en maegdje).
Ik ben morgen thuis Rainz. Hoe laat wil je komen? Zorg ik dat het netjes is.
Ben nu aan het werk. Nou ja, aanwezig bedoel ik.
Ik ben morgen thuis Rainz. Hoe laat wil je komen? Zorg ik dat het netjes is.
Ben nu aan het werk. Nou ja, aanwezig bedoel ik.
zoebie wijzigde dit bericht op 21-04-2010 08:09
Reden: De smoes van de kruimels werkt nu niet. Ben op mijn werk. :-)
Reden: De smoes van de kruimels werkt nu niet. Ben op mijn werk. :-)
% gewijzigd