Good Luck
dinsdag 20 april 2010 om 10:07
quote:amalia schreef op 20 april 2010 @ 09:52:
Goeiemorgen!
Latertje vandaag hier
Kind daalt langzaam.... buik is iets gezakt merk ik. Ik heb ook iets minder last van getrappel bovenin. Maar de vlos zal dat wel ontkrachten volgende week en me weer met beide benen op de grond zetten. Ach, over max 9 weken heb ik sowieso een baby in mijn armen, ga niet op 7 weken hopen.
Dat is fijn!
Oeps.. dochter van een vriendin van mijn moeder is bevallen van een ruim 9 ponder van jawel... 58 cm!!! Haaaleluja!
Moet aan Thirs denken met haar reusje.
Ach je kan er natuurlijk niets aan doen.Jeeminee
Goeiemorgen!
Latertje vandaag hier
Kind daalt langzaam.... buik is iets gezakt merk ik. Ik heb ook iets minder last van getrappel bovenin. Maar de vlos zal dat wel ontkrachten volgende week en me weer met beide benen op de grond zetten. Ach, over max 9 weken heb ik sowieso een baby in mijn armen, ga niet op 7 weken hopen.
Dat is fijn!
Oeps.. dochter van een vriendin van mijn moeder is bevallen van een ruim 9 ponder van jawel... 58 cm!!! Haaaleluja!
Moet aan Thirs denken met haar reusje.
Ach je kan er natuurlijk niets aan doen.Jeeminee
dinsdag 20 april 2010 om 10:21
Nou, dan maak je voor jezelf toch een tartaartje klaar. En voor Juul vis?
Bloemkool is ook gezond, eet ik nooit.
Rabarber ook
Nee flauw.
Maar wat eet je dan voor vis? Je kan toch niet alle vis vies vinden? Ik eet geen paling oesters mosselen en zalm, maar een tonijn is niet met kabeljauw te vergelijken.
Dus eigenlijk vind ik -persoonlijk hoor- dat je niet kan zeggen dat je niet van vis houdt, want er zijn zoveel soorten en smaken!
Rabarber ook
Nee flauw.
Maar wat eet je dan voor vis? Je kan toch niet alle vis vies vinden? Ik eet geen paling oesters mosselen en zalm, maar een tonijn is niet met kabeljauw te vergelijken.
Dus eigenlijk vind ik -persoonlijk hoor- dat je niet kan zeggen dat je niet van vis houdt, want er zijn zoveel soorten en smaken!
dinsdag 20 april 2010 om 10:24
Goedemorgen! Nou mijn vader wilde de vakantie al omboeken naar 2 mei, maar ik durf dat niet zo goed aan als die vulkaan nog rommelt. Ik moet ook wel weer weg kunnen als het niet lekker gaat met Jonathan bijvoorbeeld. Dus nu gaat hij waarschijnlijk omboeken naar september of oktober. Ook fijn toch!
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 20 april 2010 om 10:34
Vispannetje uit de oven? Lekker hoor. En geen werk. Oh, ik had laatst vissoep gemaakt, verukkelijk, al zeg ik het zelf. Maar goed, als je niet zo van de vis bent is dat waarschijnlijk net effe te vissig. Maar anders gewoon een visstickje? Nou goed, als je nog tips nodig hebt hoor ik het wel he?
Ja zeg, het wordt echt serieus nu Amalia. Negen weken klinkt al erg dichtbij. Ieuw, 9 pond en 58 cm... Gevalletje totaalruptuur of alles goed gegaan?
Star, whoehoe, succes zo!
Ja zeg, het wordt echt serieus nu Amalia. Negen weken klinkt al erg dichtbij. Ieuw, 9 pond en 58 cm... Gevalletje totaalruptuur of alles goed gegaan?
Star, whoehoe, succes zo!
dinsdag 20 april 2010 om 10:58
quote:amalia schreef op 20 april 2010 @ 10:21:
Rabarber ook
Nee flauw.
En toch is het niet mijn ding. Wij eten vandaag zalm.
Ik vind kibbeling en zo wel oke, en kabeljauw vind ik ook nog wel gaan, maar dat wil niet zeggen dat ik niet liever een stuk vlees heb! Dus ik hou er niet van, dat is iets anders dan het niet lusten.
Mosselen enzo ga ik ook echt niet eten.
Brr snotdingen..
En haring 1 x in de 100 jaar vind ik ook lekker, zolang ik maar niet de staart eraf hoef te halen, brrr
Rabarber ook
Nee flauw.
En toch is het niet mijn ding. Wij eten vandaag zalm.
Ik vind kibbeling en zo wel oke, en kabeljauw vind ik ook nog wel gaan, maar dat wil niet zeggen dat ik niet liever een stuk vlees heb! Dus ik hou er niet van, dat is iets anders dan het niet lusten.
Mosselen enzo ga ik ook echt niet eten.
Brr snotdingen..
En haring 1 x in de 100 jaar vind ik ook lekker, zolang ik maar niet de staart eraf hoef te halen, brrr
dinsdag 20 april 2010 om 11:58
dinsdag 20 april 2010 om 13:11
dinsdag 20 april 2010 om 14:27
dinsdag 20 april 2010 om 20:05
En ik heb ook een Tim begint het door te krijgen, hij loopt steeds vaker los.
Goedeavond allemaal,
Effe kijken of ik het uit mijn hoofd kan....
Bridges, wat fijn zo'n compliment van je directeur. Dat geeft een extra zetje om de opleiding te beginnen.
Jin, prettig dat je man thuis is.
Compu, há ook een lekker groeiende buik. Mooi!
En voor de fysio van Jin en Compu. Het is zoveel prettiger als je tevreden bent.
Mal, is het omboeken gelukt? Heb je nog wat tegoed, ook leuk. Dan kun je ons tegen die tijd jaloers maken 'herinneren jullie die aswolk nog? daar heb ik nog een vakantie van tegoed. dus bye meiden.
Bam, lekker gegeten?
Goedeavond allemaal,
Effe kijken of ik het uit mijn hoofd kan....
Bridges, wat fijn zo'n compliment van je directeur. Dat geeft een extra zetje om de opleiding te beginnen.
Jin, prettig dat je man thuis is.
Compu, há ook een lekker groeiende buik. Mooi!
En voor de fysio van Jin en Compu. Het is zoveel prettiger als je tevreden bent.
Mal, is het omboeken gelukt? Heb je nog wat tegoed, ook leuk. Dan kun je ons tegen die tijd jaloers maken 'herinneren jullie die aswolk nog? daar heb ik nog een vakantie van tegoed. dus bye meiden.
Bam, lekker gegeten?