Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
Maar goed, ik wil het graag hebben met jullie over jawel waarschuwingen

Er is in mijn ban tijd door in Angel de ether in gegooid dat mijn ban gevolgd is op een waarschuwing. Maar ik werp tegen dat ik nooit een waarschuwing heb gehad en wil daar met mod. over van gedachten wisselen. Maar nu dreigt ze met weer een ban als ik het daar over wil hebben

Is toch lastig allemaal he
quote:loomii schreef op 21 april 2010 @ 14:54:

Als je nog even twee dagen wacht met die ban, kun je in het weekend lekker van het mooie weer gaan genieten
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:delphicat schreef op 21 april 2010 @ 14:53:

Ik kan me goed voorstellen dat je precies wilt weten welke waarschuwing je gemist hebt, SK, maar misschien is het dan handig om daarover te mailen met Naomi? Met de precieze tijden van jouw ban erbij?Ik heb Naomi ook gemaild, maar las ergens dat het wel maanden kan duren voordat je een reactie krijgt. En ondertussen gaat het engeltje gewoon haar eigen gang. Dus leek het me zinvoller om het met haar te bespreken. Maar mag nie dus
Nou Schouderklopje, dat is duidelijk toch.

Je houdt gewoon op om nog over dat onderwerp te posten en begint met een schone lei.
quote:Miss Moneypenny schreef op 21 april 2010 @ 14:54:

[...]

HPL = HoiPippiLaugkousJe n staat op de kop.
quote:Miss Moneypenny schreef op 21 april 2010 @ 14:54:

[...]

HPL = HoiPippiLaugkousIk zweer het je, ik ben het niet. Ik kon HPL zelf vaak genoeg naar de andere kant van de wereld schoppen heur. Als jullie diezelfde neigingen hebben, ben ik blij dat er een beeldscherm tussen zit.
quote:stratego schreef op 21 april 2010 @ 14:57:

Je houdt gewoon op om nog over dat onderwerp te posten en begint met een schone lei. Eens.
Als je echt alleen je ei kwijt wilt dan denk ik dat het hier wel moet kunnen SK, maar verwacht dan geen actie van Naomi en de Angels, want daar is dit topic niet voor.
quote:stratego schreef op 21 april 2010 @ 14:57:

Je houdt gewoon op om nog over dat onderwerp te posten en begint met een schone lei. Nee nee en nee. Ik moet en zal mijn gelijk halen in deze. Groot rechtvaardigheidsgevoel enzo. Is best lastig moet ik zeggen.
quote:iris1969 schreef op 21 april 2010 @ 14:58:

Als je echt alleen je ei kwijt wilt dan denk ik dat het hier wel moet kunnen SK, maar verwacht dan geen actie van Naomi en de Angels, want daar is dit topic niet voor.

Nee, daarom kom ik hier

Viva Angel3 schreef op 21 april 2010 @ 10:32:

Schouderklopje,

Zoek je hierna nogmaals de discussie op in dit moderatortopic ofwel op andere topics ofwel door het openen van een provocerend topic, kun je een 48-uurs ban tegemoet zien. En even voor de duidelijkheid: dat is een waarschuwing.

Zodat ik hopelijk wel de discussie kan doorstarten en toch geen ban krijg. Het hangt nl. boven mijn hoofd te wapperen.
quote:schouderklopje schreef op 21 april 2010 @ 14:52:

mod. schrijft nl. dit en ik heb niet zo'n zin in een 24 uurs ban. Denken jullie dat ik ook hier niet mag schrijven?

Viva Angel3 schreef op 21 april 2010 @ 10:32:

Schouderklopje,

Zoek je hierna nogmaals de discussie op in dit moderatortopic ofwel op andere topics ?? ofwel door het openen van een provocerend topic, kun je een 48-uurs ban tegemoet zien. En even voor de duidelijkheid: dat is een waarschuwing.In haar post van 11u22 (Vivamod-topic) heeft Naomi jou een link gegeven naar een waarschuwing die ook voor jou gold en die dus als voorafgaande voorwaarde gold voor jouw 24-uursban. De volgende keer dat je een ban krijgt is dus niet meer voor 24 uur maar voor 48 uur.
quote:schouderklopje schreef op 21 april 2010 @ 14:57:

[...]

Ik heb Naomi ook gemaild, maar las ergens dat het wel maanden kan duren voordat je een reactie krijgt. En ondertussen gaat het engeltje gewoon haar eigen gang. Dus leek het me zinvoller om het met haar te bespreken. Maar mag nie dus Angels hoeven geen uitleg te geven over hun beslissingen. Je moet dus bij Naomi zijn. En dat vraagt blijkbaar wat geduld.
Wat altijd lastig is met waarschuwingen is dat ze soms heel duidelijk zijn, dat ze soms in het waarschuwingen en ban topic staan, dat ze soms alleen in het topic zelf staan en dat het soms alleen voor-waarschuwingen zijn.

Weet je zeker dat je niets over het hoofd hebt gezien qua waarschuwingen SK?
Joh, laat het los. Niet zo mierenneuken, dat is slecht voor je bloeddruk.
Het is zoals het is
quote:schouderklopje schreef op 21 april 2010 @ 14:59:

[...]

Nee nee en nee. Ik moet en zal mijn gelijk halen in deze. Groot rechtvaardigheidsgevoel enzo. Is best lastig moet ik zeggen.

O, help.

Ik doe niet meer mee,

mag ik weg? *zucht*
Maar goed, ik quote effe mijn zgn. waarschuwing vooraleer mijn ban begon....

Viva Angel3

Afbeelding van Viva Angel3

* Profiel

* 1208 berichten

* Voeg toe als contact

17-04-2010, 13:26

@ Allen, de off topic opmerkingen zijn opgeschoond. Er stonden een paar bijzonder onvriendelijke opmerkingen tussen. (Wie de schoen past, trekke hem aan.) Ik wil jullie allemaal dan ook verzoeken de verdere discussie on topic en volgens de regels te laten verlopen.

Als jullie allemaal goed lezen, zou dit mijn waarschuwing zijn volgens de angel.

Maar het geval wil dat ik toen al vanaf de 16e een ban had. Dus hoe zit dat nou??
quote:Youk79 schreef op 21 april 2010 @ 15:02:

Joh, laat het los. Niet zo mierenneuken, dat is slecht voor je bloeddruk.

eens.

Maar heeft een angel daardoor dus alle ruimte? Mag zij dan zelf bepalen, hmmm, diens gezicht staat me niet aan, weg ermee? Ik bedoel, als dat het geval is ook best. Maar laat het dan out in the open.
quote:stratego schreef op 21 april 2010 @ 15:02:

[...]

O, help.

Ik doe niet meer mee,

mag ik weg? *zucht*Verstandig
quote:geve schreef op 21 april 2010 @ 15:01:

[...]

In haar post van 11u22 (Vivamod-topic) heeft Naomi jou een link gegeven naar een waarschuwing die ook voor jou gold en die dus als voorafgaande voorwaarde gold voor jouw 24-uursban. De volgende keer dat je een ban krijgt is dus niet meer voor 24 uur maar voor 48 uur. Wacht, dit ga ik effe opzoeken hoor. Momentje
Ik begrijp je gevoel SK, want ik heb ook last van een groot rechtvaardigheidsgevoel, maar al zijn alle forummers het met je eens, wat koop je daar dan voor? De Angels en Naomi zullen niet snel van gedachte veranderen en je ban zit er al op.

Soms heb je gelijk, maar krijg je het niet. Je kunt dit verschil maar beter accepteren en het geheel achter je laten denk ik.
quote:schouderklopje schreef op 21 april 2010 @ 15:03:

[...]

eens.

Maar heeft een angel daardoor dus alle ruimte? Mag zij dan zelf bepalen, hmmm, diens gezicht staat me niet aan, weg ermee? Ik bedoel, als dat het geval is ook best. Maar laat het dan out in the open.

Maar denk je echt dat dat is gebeurt dan? En dat angels dat vaker doen? Ik denk het niet hoor. Volgens mij doen ze hun best en worden ze half afgeslacht als ze een foutje maken.

Maar goed, volgens mij is deze discussie al heeeeel oud, dus ik stop ermee. Als jij je zo graag wilt opwinden, ga vooral je gang.
Het is zoals het is
Zeker gelijk in hoor Iris. Maar goed, dan weet ik ondertussen wel waar ik aan toe ben met angel3. En voor het geval er meer "klachten" zijn over haar modereerbeleid, dan staat dat ten minste wel ergens genoteerd. Of ze neemt het onbewust mee in haar vervolg handelen en deelt duidelijkere waarschuwingen uit. Is allemaal winst, en ach, ik heb effe vrij en het miezert en heb ook (nog) geen zin in stofzuigen.
Iemand al een vrijdagmiddag topic gesignaleerd? Ik wil er dit keer vroeg bij zijn.
@Geve, niet gevonden hoor btw
oke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven