Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
ah misschien dan een paracetamolletje inplakken in plaats van beschrijven hoe de nacht is geweest steph?

soleil jouw pagina met de cirkels is echt gaaf zeg! Ik moest ook even denken aan Esher. In Den Haag zit in het oude paleis op de korte voorhout het Eshermuseum. Het is niet super groot maar ik vond het wel erg gaaf om een aantal werken van Esher in het echt te en in het groot te zien.

Als konijn Timmy trouwens het opgegeten papier weer achterlaat kun je dat ook gelijk op de compost pagina plakken mejane, weer eens wat anders dan compostering door aarde Trouwens ik ben wel nog benieuwd hoe en wat er gewrecked is tijdens het bezoek van WTJ aan de toilet op je werk!
uuuhm Fieka en Soleil.... WOW :D ziet er echt heel tof uit! doe het jullie niet na!

en wijs bedacht MeJane om je konijn te laten kauwen! ik denk at ik dat ideetje van je jat hihi

en wat heb je gekocht dat je zoveel streepjescodes hebt ???? (ik nieuwschierig?? noooooooit!! )
Paracetamol is trouwens sowieso erg geschikt. Zowel voor de ronde pagina als voor de witte pagina. Hmmm, goed idee!

Ow en meeten in de efteling ik ben voor! Heb toch een abbo
Meet in de Efteling gaaf.
Jeetje Fieka en soleil, jullie zijn echt goed zeg!
Grappig mejane!

Maar waar haal je al die rechterstickertjes vandaan???
Mooie pagina's weer!

Dat konijn, hihi. Geen ziek konijn nu?

En Soleil, ik moest ook meteen aan Escher denken. Ik heb daar ook kaarten van. (van artunlimited)
Bedankt voor al jullie complimenten! Ik bloos er haast van, het is een heel simpel techniekje wat ik heb toegepast en gewoon gezichtsbedrog. Grappig dat jullie allemaal aan Escher denken.
MeJane, ik vroeg me ook al af waar je zoveel stickers van hebt. Of heb je ze net als iedereen met de fruitstickers van vanalles afgepulkt en op 1 product geplakt?

Leuke vlinderstickers ook. Waar heb je die vandaan, als ik vragen mag?
Zo hehe het woord is ook af.

Ik zit nog te verzinnen wat ik mijn "sign" zal laten zeggen. En ik ga maar eens een lijstje 4letterwoorden maken.

Gelukkig zit er geen deadline aan...nog genoeg te wrecken
Ook mooi geworden!

Ik moet die pagina ook nog doen.

Ik heb allemaal halve pagina's...
Wat een werkje Fieka maar het is leuk geworden!

Ik heb ook veel halve pagina's. Omdat ik dan nog geen compleet idee in mijn hoofd heb, of omdat ik nog niet alle benodigdheden heb of omdat ik het na een stuk van de pagina gewoon zat ben en zin heb om aan een andere te beginnen

Hebben jullie ook bij een aantal dingen dat je denkt: hmm de volgende keer zou ik het anders doen? Dat heb ik bijv. met de buitenkant (het tekenen op de randen van de pagina's zeg maar). Ik vond het heel leuk wat ik gedaan had, maar nu het boek steeds dikker wordt zie je er niet veel meer van.
Oh dat heb ik ook ja, dat ik ergens aan begin en dan denk 'hmm laat maar, geen zin/inspiratie/tijd meer..!' en dan komt t er niet meer van.

Thnx voor jullie reacties wederom! Die stickers... das t voordeel van in n winkel werken ;) dan scoor je soms nog eens iets wat je nooit gedacht had ooit te scoren :D (daar komen dus ook de vlinderstickers vandaan, ik kan ze wel opsturen als je ze mooi vindt!)

T konijn wilde t liefst meteen het hele boek opeten, maar dat mocht ie niet van mij. Anders hadden we allebei n probleem gehad: hij verstopt en ik zonder boek.

Heb nog geen foto van de werktoiletpagina want hij is nog niet vol genoeg, binnenkort gaat wtj nog ergens n weekje logeren!

Grappig zo'n meet in de efteling, wie kan er morgen, dan ben ik er toevallig ook ;) kunt me herkennen als degene die z'n wtj met een touwtje achter zich aan sleept.. Hihi, nee t wordt n familie uitje. Ik zal ze het maar niet aan doen om anderen te laten denken dat ik bij ze hoor met dat boek achter me aan...

Wreckze weer! Ik heb trouwens diep respect voor de mensen die hun one-word pagina af hebben!! Pfff ik wil er soms aan beginnen maar t is zo'n werk....
Hier ook halve werkjes hoor.

Haha morgen moet ik werken, dus de Efteling zit er voor mij niet in. Maar heel veel plezier MeJane!

Die randen zijn uiteindelijk zwart gemaakt bij mij. En ik heb wel een paar dingen waarvan ik zeg....hmmmm dat was het niet

Maar goed, een achterliggende gedachte van het boek was dat je die drang om het perfect te doen moet loslaten. Niet dat ik het daarmee mooier vind, maar ik kan er wel vrede mee hebben
Haha de one-word pagina is inderdaad wel erg veel werk en de randen zie je bij mij ook niet meer (ooit waren ze zwart met gouden sterretje) mjah, onderdeel van het wrecken he!

Whoeptiedoo ik ben trouwens echt helemaal blij, net bij de kringloopwinkel geweest en daar heb ik een prentenboek gekocht. Nu zou je wel denken, ow wordt je daar blij van, jaaaa want toen ik klein was had ik een prentenboek van "de tuin van leeuwetand passiebloem" en nu struinde ik door de kringloop en vond ik het boekje "de dans van draaioor passiebloem" blijkt het gewoon een serie te zijn!!!! ik weet alleen niet of het ook een volledige serie in Nederland is, maar de fransen hebben schijnbaar heel veel van deze boekjes!! en die tekeningen zijn toch zoooo mooi, ik zal zo even kijken of ik een plaatje kan vinden......
Hahah MeJane, veel plezier in de efteling:D doe HolleBolleGijs de groetjes van me :D

owjah en hier de plaatjes:

mooi he :D die details helemaal geweldig hoe je overal weer konijnenoortjes terug vind :D

zo genoeg gezemeld hihi!
Hihi, Chayuz!
Ik moet nog even teruglezen. Maar wilde even melden dat de Hema weer blij was met mijn aanwezigheid, heb er even wat stiften en wat andere leuke fröbeldingen gekocht.
quote:_Soleil_ schreef op 21 april 2010 @ 23:05:

Wat een werkje Fieka maar het is leuk geworden!eensch

Hebben jullie ook bij een aantal dingen dat je denkt: hmm de volgende keer zou ik het anders doen? Dat heb ik bijv. met de buitenkant (het tekenen op de randen van de pagina's zeg maar). Ik vond het heel leuk wat ik gedaan had, maar nu het boek steeds dikker wordt zie je er niet veel meer van. ja heb ik ook met sommige opdrachten, maar dat komt door mijn perfectionisme dus ik accepteer het gewoon en laat het verder los
Chayuz mooie plaatjes
quote:MeJane schreef op 21 april 2010 @ 23:36:

Ik heb trouwens diep respect voor de mensen die hun one-word pagina af hebben!! Pfff ik wil er soms aan beginnen maar t is zo'n werk....Ik vond dat juist de leukste pagina tot nu toe!
Ik ben er ook nog niet aan begonnen... Moet zelfs nog een woord bedenken...
Soms denk ik dat ik te ver doorschiet. Ik ben de hele dag al aan het passen en meten. Ik heb een idee in mn hoofd voor de 4-letterwoord-pagina maar dat is best nog een gepuzzel. Maar goed ik heb het idee dat ik daar best blij van wordt als het af is. Hoewel ik bang ben dat dat nog even duurt, eerst maar eens kijken of ik genoeg 4-letterwoorden kan vinden.

Ondertussen zitten ze op mn werk ook steeds schuin naar Wreckie te kijken. Er beginnen er al enthousiast te worden.

Zo! Voor mij is het nu weekend (heerlijk een dagje vrij) en ik heb heerlijk lang de tijd om te wrecken. Snel mn spullen weer pakken en naar huis. Ik zal vanavond weer eens uitgebreid bijlezen en foto's kijken. Ik heb wel steeds vluchtig gekeken, maar ga er nu eens lekker voor zitten.

Wreck ze weer allemaal
Chayuz, zoet die konijntjes! Wie weet bestaan er wel kaarten van
ik heb gister de etirw drawkcab pagina gedaan. Stukje songtekst van een van mijn favoriete nummers genomen. Het ziet er zo simpel uit maar ik wilde wel dat de tekst een beetje even groot en verdeeld op de pagina zou komen dus was er al met al nogal lang mee bezig. Rest van de pagina is nu nog wel erg wit dus daar moet nog wat gezelligs op komen..... hebben we vandaag weer tijd voor Ik heb nu een heel mooi bedtafeltje waardoor ik veel makkelijker kan wrecken omdat ik niet zo lang recht op een eetkamer stoel kan zitten dus ik heb er weer zin in!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven