Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Wolw soleil jouw pagina is echt heel gaaf geworden zeg! Ik zou dat normaal al moeilijk vinden, laat staan in een bewegende trein!

Mocy, leuk dat je ook gaat wrecken! Gelukkig is er niemand die controleert hoe mooi/lellijk of precies jij de opdrachten invult! Ben benieuwd wat jij er van maken gaat!

Manlief is al aardig geindoctrineerd, had zijn fruitstickertjes van zijn appel die hij op zijn werk at, speciaal voor mij mee naar huis genomen!
I did it! I did it! I did it!

Wreckie is onder de douche geweest! Onder het mom van: als ik het nu niet doe, doe ik het nooit meer...

Spannend hoor! Maar ik vond het eigenlijk wel leuk

Zo was hij:

En nadat ik er (toch best behoorlijk) de douchekop boven gehouden heb, is hij zo:

Ik wil nu eigenlijk nog iets met glitter toevoegen, maar ik weet nog niet hoe of wat.

De schade aan de rest van het boek valt me heel erg mee; het papier is dik genoeg om niet meteen alles te laten doorweken (en ik heb natuurlijk ook niet úren dat ding onder water gehouden).

Alleen was ik zo stom geweest om eerst de pagina die erna komt te schilderen maar die is er ook goed vanaf gekomen:

(die is nog niet af, ik wil de letters nog inkleuren, maar zo snappen jullie ook wel hoe het wordt).
Mooi!!!
Jee Soleil die lijnentekening ziet er mooi uit. En de douche geeft en mooi effect aan je tekening.

Ik heb weer wat fruitstikkers gescoord. Het lijkt wel of ik alleen bananenstikkers mag vinden. Nou ja....dat is ook een thema

Ik heb mn 4-letterwoorden af. Het ging vlotter dan ik dacht. Voor zover ik het nog kon zien, zijn het allemaal verschillende woorden geworden. Ik wilde eerst een soort kruiswoordpuzzel maken. Maar dat was nog ingewikkelder dan wat ik er nu van heb gemaakt.

Hahaha, mooi! Maar het ziet er idd moeilijk uit!
Leuk Fieka! Dat moet ook een behoorlijk werkje geweest zijn zeg.
Leuk om te zien hoe iedereen weer op verschillende leuke ideeën komt trouwens!
Fieka kan me voorstellen dat je hier een tijdje mee bezig bent geweest! Ditis niet echt een kruiswoord maar hangt er wel heel erg dicht tegen aan!

Soleil die douche pagina is ook leuk geworden, geeft wel wat extra juist diie door gelekte kleuren!

Hier mijn achteruitschrijfpagina, niet heel creabea maar al met al nog wel even mee bezig geweest

En deze hadden jullie nog tegoed, mijn boodschappenlijstjes pagina, die deed het eerder niet

Soleil, wat prachtig! En echt met je voet in de verf, wat een gedoe zeg! Maar topresultaat!

Hihihi Fieka, ik had idd een kruiswoordpuzzel verwacht toen je zei dat je een idee had; maar dit vind ik veel leuker. Mooi geworden hoor.

Suuz, wat een goede boodschappe pagina, ik ga ook iets met een boodschappenrekening doen denk ik. Bedankt voor t idee, haha!
Soleil. die lijntjes, wow! heb je dat met stift gedaan? Wat precies zeg, echt super
Ik had slechts deze met lijntjes en werd t al beu en ben er dus ook mee gestopt

Ik zal straks weer eens wat foto's maken!
Leuk al die foto's!!

't is dat ik echt naar buiten wil met dit mooie weer...
Wreckie houdt ook van buiten hoor Janna

Ik heb er zwarte lijnen tussen gezet; nu istie echt af
Hoi wreckers, ben gister begonnen en was niet meer te stoppen.

Ik zal de foto's gedoseerd plaatsen....en bij het begin beginnen.

Ik kon maar 3 markers in huis vinden. Hierna ben ik snel naar de Zeeman gegaan voor stiften etc.
Wow, wat een prachtige foto's allemaal!!

Zo leuk dat iedereen er actief mee bezig is.

Mijn wreckie is ernstig verwaarloost de laatste tijd, vanavond eens afstoffen en aan de slag.

11.56
quote:noahtb schreef op 25 april 2010 @ 11:56: 11:56
Eh, hoe laat is het Noah??
Wow er komen weer toffe dingen voorbij :D vind het echt leuk om te zien wat eidereen ervan maakt wij gaan zo door :-D
quote:_69_ schreef op 25 april 2010 @ 09:41:

Soleil. die lijntjes, wow! heb je dat met stift gedaan? Wat precies zeg, echt super

Ja, gewoon met viltstift.

Ik was het op een gegeven moment ook wel een beetje zat hoor. Maar ja, toen moest het toch af natuurlijk, want zo'n half affe-pagina is geen gezicht

Maar zoals je op de close-up ziet, heb ik het helemaal niet zo secuur gedaan. Toch is het resultaat leuk (als je er niet met je neus bovenop gaat zitten tenminste).

Met mijn voet in de verf was wel geinig; ik voelde me net een klein kind Het was waterverf, dus ik kon het er gelukkig makkelijk weer afspoelen

Wat een leuke dingen zijn er hier weer gepost!

69, mooi je gekleurde pagina en je internal monologue! Heb je die bloemetjes zelf getekend? Ze zien er echt supernetjes uit.

En Mocy, leuk dat je zo enthousiast bent! Ik ben benieuwd naar al je foto's.

Suuz, wat heb je netjes achterstevoren geschreven zeg! Erg mooi.
Mocy, ik zie geen foto, alleen een kruis.
quote:_69_ schreef op 25 april 2010 @ 20:33:

Mocy, ik zie geen foto, alleen een kruis.Gek, ik zie hem wel.
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma islbeneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven