Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
vrijdag 23 april 2010 om 16:16
Suuz ik waag me er nog niet aan. Ik heb hem op de laatste grote meet rond laten gaan en kwam er toen achter dat Hans66 dit perfect kan. Hij heeft genoeg ruimte overgelaten om mij ook een poging te laten wagen. Maar eerlijk gezegd stel ik die pagina uit omdat ik het fröbelen van de andere dingen zo leuk vind
vrijdag 23 april 2010 om 19:12
echt geweldig al die stickers die weer een tweede leven in een journal krijgen.
Ik heb wat Hema dingetjes gekocht. Heerlijk van die foam figuurtjes. Trek het zakje eens open en de chemische stoffen komen je tegemoet. Een flinke snuif zou niet misstaan
Heb er trouwens ook 6 leuke stiften gekocht (Hema dus) ene kant is een stift, andere kant zit een mini stempetje op aan een rolwieltje, inktkussentje zit er al in.
Ik heb wat Hema dingetjes gekocht. Heerlijk van die foam figuurtjes. Trek het zakje eens open en de chemische stoffen komen je tegemoet. Een flinke snuif zou niet misstaan
Heb er trouwens ook 6 leuke stiften gekocht (Hema dus) ene kant is een stift, andere kant zit een mini stempetje op aan een rolwieltje, inktkussentje zit er al in.
vrijdag 23 april 2010 om 19:25
vrijdag 23 april 2010 om 21:33
vrijdag 23 april 2010 om 23:05
Eindelijk weer wat af. Het was een hels karwei, maar ik ben uiteindelijk wel blij hoe het geworden is.
Ik heb een groot gedeelte in de trein gedaan (waarbij andere reizigers een beetje meewarig naar me keken ), maar ook wat thuis.
En van dichtbij is het zo:
Ik denk dat ik voorlopig maar even wacht met de non stop line
Ik heb een groot gedeelte in de trein gedaan (waarbij andere reizigers een beetje meewarig naar me keken ), maar ook wat thuis.
En van dichtbij is het zo:
Ik denk dat ik voorlopig maar even wacht met de non stop line
vrijdag 23 april 2010 om 23:59
zaterdag 24 april 2010 om 00:34
Heb ze (één voor vriendin) ook gekregen en was helemaal enthousiast om te beginnen. Dat kon niet want zat op werk. Ben wel de hele ochtend bezig geweest met verzinnen wat ik allemaal zou gaan doen als ik thuis was. Ook veel dingen verzameld. Eenmaal thuis ontbrak de puf en zin erin omdat ik alleen maar zat te bedenken het zo leuk/mooi mogelijk te maken. En dat is dus niet de bedoeling.
Nu denk ik, boeiend, ik vul het in zoals ik het wil en ga morgen beginnen. En ik ga het gewoon op mijn manier zo leuk mogelijk maken.
Nu denk ik, boeiend, ik vul het in zoals ik het wil en ga morgen beginnen. En ik ga het gewoon op mijn manier zo leuk mogelijk maken.
zaterdag 24 april 2010 om 00:38
Mocy, zo moet je het ook doen hoor! Ik denk dat wij hier het ook allemaal zo mooi of zo leuk mogelijk proberen te doen. Anders kun je hem net zo goed meteen in de open haard gooien toch en daar is ook niks aan.
En ach, bij de instructies staat toch duidelijk dat je alles mag interpreteren zoals je wilt, dus laat je gaan en doe wat jij wilt.
En ach, bij de instructies staat toch duidelijk dat je alles mag interpreteren zoals je wilt, dus laat je gaan en doe wat jij wilt.