Entertainment alle pijlers

Vers verstopic!

21-04-2010 21:40 272 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het WK komt er weer aan en dat vraagt om een reunie van de oude verstopic garde en iedereen die zich wil verstoppen voor de voetbalgekte.

Deze keer hebben we een iets fleurigere tent:

Met een nog steeds prachtige portier:

En iedereen heeft natuurlijk weer een prachtige kamer gekregen:

Tentjes voor de baby's!

Wij zijn zeer tolerant, maar als je deze mee neemt in de tent zullen wij je moeten overdragen aan onze andere portiers
Entering de tent!
Woehoe wat een joekel van een tent!
Ja er komen kids bij he, moeten we een beetje uitbreiden
Wooow!
Wauw Ambroos! Krijg je een AmbroMeisje, gezien dat roze?

*voorziet dat Doperwtje in een identiteitscrisis raakt *
Peas on earth!
Hoe is het met jullie Kip, Ann, Vinyl? En Erwt, hoe is het met je doperwtje? Hoeveel weken ben je nu? Wel leuk dat we toch nog even samen zwanger zijn.
Okej vertel vertel, iedereen heeft in het afgelopen jaar vast wel heel veel meegemaakt dus ik ben benieuwd
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 21 april 2010 @ 21:44:

Wauw Ambroos! Krijg je een AmbroMeisje, gezien dat roze?

*voorziet dat Doperwtje in een identiteitscrisis raakt *Geen idee, dat weten we pas 10 mei! Die van jullie is een jongen begrijp ik, ach dat maakt hem alleen maar begripvoller voor vrouwen, mijn broertje heeft ook lang met drie vrouwen in 1 huis gewoond en hij is er niet slechter van geworden. Al moet ik zeggen dat zijn slaapkamer niet roze was
Still alive and kicking

Leuk hoor, baby's in de tent!

Al hadden we vorig jaar natuurlijk ook Olletje al.

Mijn puberts komen wel oppassen hoor
Shit,ik kijk echt uit naar het WK maar die portier hier... Nu twijfel ik ernstig hoor of ik toch niet hier kom verstoppen
Dat hij een trauma heeft overgehouden aan het gebruiken van de ontharingsgel ipv de gel voor zijn haar, dat staat dan wel weer vast!
Oh wat fijn, meer mensen die niet naar voetbal kijken! Als het een beetje goed uitkomt doe

ik ook graag boodschappen tijdens wedstrijden, heeeeeeerlijk rustig!
quote:amalia schreef op 21 april 2010 @ 21:46:

Shit,ik kijk echt uit naar het WK maar die portier hier... Nu twijfel ik ernstig hoor of ik toch niet hier kom verstoppenOh waarom, niet jouw smaak? We kunnen er nog eentje bijnemen hoor, voor iedereen wat!
Hebben we nog ergens een hoekje over voor wat babytentjes?

Overigens zag ik op het oude verstopic 2 prachtige flesjes Four Roses, zijn die ondertussen al leeg, of is er nog een glaasje om te vieren? Anders heb ik ook nog wel

quote:amalia schreef op 21 april 2010 @ 21:46:

Shit,ik kijk echt uit naar het WK maar die portier hier... Nu twijfel ik ernstig hoor of ik toch niet hier kom verstoppen
Peas on earth!
Jaaaah.... mag ik ook een kamer? Vorig jaar heb ik het helemaal alleen weten te redden maar tegenwoordig hangt er een voetbalman aan mijn zijde

Lijkt me fijn om een toevluchtsoord te hebben
quote:ambrozusje schreef op 21 april 2010 @ 21:48:

Overigens zag ik op het oude verstopic 2 prachtige flesjes Four Roses, zijn die ondertussen al leeg, of is er nog een glaasje om te vieren? Anders heb ik ook nog wel

[afbeelding]*is door het lenteweer juist ietwat gefrustreerd door onmogelijkheid van drinken van lekker wit wijntje*
Peas on earth!
Hallo ik kom mij ook vast melden!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:misschicken schreef op 21 april 2010 @ 21:47:

Hebben we nog ergens een hoekje over voor wat babytentjes?

[afbeelding]Die zijn lief!
quote:ambrosia9 schreef op 21 april 2010 @ 21:44:

Hoe is het met jullie Kip, Ann, Vinyl? En Erwt, hoe is het met je doperwtje? Hoeveel weken ben je nu? Wel leuk dat we toch nog even samen zwanger zijn.Ik ben vandaag over precies 2 maanden uitgerekend, nu 31weken (+paar dagen) , en jij? Gaat alles goed?
Peas on earth!
Welkom iedereen! Gezellig! We zijn duidelijk niet de enige hier, leuk
Oh het zal ook niet, je zet iets rozigs neer en Pakje is er als de kippen bij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven