Entertainment alle pijlers

Vers verstopic!

21-04-2010 21:40 272 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het WK komt er weer aan en dat vraagt om een reunie van de oude verstopic garde en iedereen die zich wil verstoppen voor de voetbalgekte.

Deze keer hebben we een iets fleurigere tent:

Met een nog steeds prachtige portier:

En iedereen heeft natuurlijk weer een prachtige kamer gekregen:

Tentjes voor de baby's!

Wij zijn zeer tolerant, maar als je deze mee neemt in de tent zullen wij je moeten overdragen aan onze andere portiers
quote:Lunax schreef op 21 april 2010 @ 22:14:

[...]

Flauw zeg! Doen jullie niet aan cadeautjes voor nieuwe hotelgasten?? Oh jawel hoor (graait even in de cadeaukist) Speciaal voor jou MET strik
jahoor eerste foebalergernis is al binnen... "even temporiseren..." goffer wat heb ik een hekel aan foebal!
quote:Ann Liv schreef op 21 april 2010 @ 22:15:

[...]

Ah, veel gebeurd dus in de tussentijd. CMV lijkt me superleuk, zowel creatief als maatschappelijk. Kan me voorstellen dat je op die opleiding je plek hebt gevonden. En van die dipjes leer je over het algemeen wel heul veel hè?

Is zeker erg leuk, en het past ook echt bij me!

Ik ga geen namen noemen, maar kom volgend jaar bij een bloedmooi mannelijk model in de klas, waarschijnlijk. Ohjee, als die toch eens portier kon worden, maar ja hij studeert nog.

En ik wil hem niet delen, dan heb ik niets om naar te staren tijdens saaie colleges:D
quote:bijtje29 schreef op 21 april 2010 @ 22:16:

jahoor eerste foebalergernis is al binnen... "even temporiseren..." goffer wat heb ik een hekel aan foebal!Ik zie niks, ik hoor niks...is er voetbal dan? *negeert*
ow en mag ik deze even bijdragen voor het portiergedeelte... is sinds kort weer vrijgezel en was ooit vrij jummie...
quote:ambrosia9 schreef op 21 april 2010 @ 22:15:

[...]

Dankje! Moet wel zeggen dat ik een stuk bijteriger ben geworden sinds ik zwanger ben, vraag maar aan mijn zusje

zeker... wie red me!
quote:misschicken schreef op 21 april 2010 @ 22:15:

[...]

Jawel hoor, kan best!

*zoekt ducktape om benen tegen elkaar te plakken*

Hehe, ziet nu een kip waggelen door tent met ducktape om de benen.

Ik kan jullie nú al niet meer bijhouden hoewel dat misschien ook komt omdat ik naar dat afschuwelijke Look Of Love kijk waar echt een vreselijk Penishoofd zit
Peas on earth!
Is er nog een kamertje over waar ik af en toe in kan vluchten?

Ik ben denk ik met de verkeerde man getrouwd Ik weet nu al dat als hij thuis is de tv heel de dag op voetbal staat.

Ik kijk meestal wel mee met Nederland hoor, na het wilhelmus heb ik het alleen al wel gehad
quote:Lys schreef op 21 april 2010 @ 22:12:

[...]

Jah... dat is het verhaal dat jullie verteld wordt. Johnny belde me van de week nog en vertelde het me. Ietwat smalend nog wel.

Hij kan er echt wel een stuk of 3 tegelijk aan, hij is nu bezig zijn energiechakra's flink open te gooien. Want ook hij verheugt zich al.

Ik vrees dat jij met de lookalike te maken hebt, die probeert al die jaren al in de tent door te dringen, jij gaat hem toch niet binnen laten? De echte is te herkennen aan de brandvlekken in zijn nek. Om een ellenlang verhaal kort te maken: kaarsvetspelletjes en een licht ontvlambaar tentdoek: niet aan te raden.

Maar Sjon heeft me net ingefluisterd dat hij heel wat heeft bijgeleerd in de tussentijd en mij gráág de komende nacht gaat vermaken. Dus bij deze, ik neem hem effe (mee). Truste allemaal!
heb net al 1,5 uur in bed gelegen om het te ontvluchten maar tisser nogsteeds...
quote:bijtje29 schreef op 21 april 2010 @ 22:18:

ow en mag ik deze even bijdragen voor het portiergedeelte... is sinds kort weer vrijgezel en was ooit vrij jummie...[afbeelding]

Aah is die weer vrijgezel? Maar die was toch zo ubergelukkig met zijn vriendinnetje?

T is niet geheel mijn smaak, maar op deze manier gefotografeerd is het al gauw goed

ow en mag ik deze even bijdragen voor het portiergedeelte... is sinds kort weer vrijgezel en was ooit vrij jummie...[afbeelding]

ieuw.

Jij mag hem hebben hoor, van mij.

Lief he ?

Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....

ow en mag ik deze even bijdragen voor het portiergedeelte... is sinds kort weer vrijgezel en was ooit vrij jummie...[afbeelding]Ik blijf bij hulpportier:) Wat zijn we gul vandaag!
@ boro; wil er ook alleen maar naar kijken hoor (twijffelt over even aan likken...) heeft me iets te weinig inhoud...
quote:ambrozusje schreef op 21 april 2010 @ 22:17:

[...]

Is zeker erg leuk, en het past ook echt bij me!

Ik ga geen namen noemen, maar kom volgend jaar bij een bloedmooi mannelijk model in de klas, waarschijnlijk. Ohjee, als die toch eens portier kon worden, maar ja hij studeert nog.[afbeelding]

En ik wil hem niet delen, dan heb ik niets om naar te staren tijdens saaie colleges:DOh god, waar en wanneer kan ik bij jouw colleges aanschuiven?
Ik ga jullie ook verlaten, stort een beetje in, dus ik kruip met de portier in bed, kee Duw jouw gewoon het bed uit Ann, dat kan ik tegenwoordig met mn zwangere buik heeeel goed!

Welterusten iedereen en see you tomorrow!
zijn er nog luefhebbers van een hele snelle "kijken en weer weg" foto van larfje??
quote:Ann Liv schreef op 21 april 2010 @ 22:21:

[...]

Oh god, waar en wanneer kan ik bij jouw colleges aanschuiven?Anytime, docent let toch niet op;)
Oh ik zag ook toevallig dat Tygo weer beschikbaar is
Peas on earth!
quote:ambrosia9 schreef op 21 april 2010 @ 22:16:

[...]

Oh jawel hoor (graait even in de cadeaukist) [afbeelding] Speciaal voor jou MET strik nou dank je wel! Vind je het heel erg als ik hem teruggooi in de grabbelton??
quote:bijtje29 schreef op 21 april 2010 @ 22:22:

zijn er nog luefhebbers van een hele snelle "kijken en weer weg" foto van larfje??Jaa!
Jaaa Bijtje, daar blijf ik nog even voor wakker!!
quote:bijtje29 schreef op 21 april 2010 @ 22:22:

zijn er nog luefhebbers van een hele snelle "kijken en weer weg" foto van larfje??Dan blijf ik nog héél even zitten!
Jaaaaaaa laat maar doorkomen, Bij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven