Joeppie! We zijn bijna compleet.....

25-07-2007 14:10 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
zooooo, gedoucht, gevoed en gekolfd.

Mannetje was erg moeilijk aan t doen vanochtend, maar nu ligt ie stil te wezen in zijn wiegje. Ik denk niet dat ie slaapt, maar ik laat t maar even zo. eindelijk rust

Ik ben begonnen met langzaamaan wat af te gaan kolven voor de verhuizing en alles wat daarbij komt kijken. Kasper zal tijdens het schilderen bij mijn moeder verblijven, en hij wil ook daar vast veel eten!

Ook moeten we nog iemand zien te regelen als oppas voor Sanders promotie & feest. Dat word lastig, want iedereen die we kennen (vrienden enzo) willen natuurlijk naar de promotie komen. en ouders natuurlijk ook... Als iemand zich hier geroepen voelt ... (niet allemaal tegelijk hoor dames!)

Het is lastig, want de promotie begint al rond half 4 ofzo, en daarna uit eten. Dat is rond 8 uur klaar, en daarna begint het feest. In principe kan Kaspertje best bij het feest zijn, maar dat is niet ideaal, want misschien is hij wel HEEEEEEL vervelend opeens. en dan zou t feestje voor Sander natuurlijk minder leuk worden. En ik wil er toch ook echt bij kunnen zijn.

Nouja, eens kijken of ik nog iemand kan regelen... buurtjes ofzo...

Ik ga nog even iets voor mezelf doen voordat de knup weer komt. 't zal niet lang meer duren...

Liefs

Millie
hallo,

hier typend met een hand, want meisje ligt bij mij. dat is echt de enige manier om haar stil te krijgen. Het is misschien niet goed, maar wel een verademing na 2 dagen huilen.

Wat bv etc betreft. Ik ben zo goed als gestopt met de tepelhoed het werd me teveel. Ze dronk na de tepelhoed bijna net zoveel als dat ik haar meteen de fles geef. Dus nu krijgt ze alleen de fles, met afgekolvde melk. tenminste zoveel mogelijk, ik produceer niet altijd enoeg voor haar eetlust.

Verder is het cb langsgeweest voor een eerste gesprek, we zijn er niet echt weg van. En zitten te denken om alleen voor de prikjes te gaan en de rest achterwege te laten.

Millie: nog gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je nog bijzondere kado's gekregen?

Eef: Ik heb hier nog een hamertje tik setje liggen, daar kan ons meisjenu nog niks mee, misschien is het wat voo jou zoon?

Lab: erg veel sterkte!

en ik ben ook wel erg benieuwd naar Quizzie....

Nijn: wat een gedoe met de hypotheek. Lastig als de een iets anders zegt als de ander...ik hoop dat de baas van jr vriend meewerkt.

Joep: hoe was de verjaardag van je meissie?

Blle: hoe is het in keukenland? Is je huis weer enigszins bewoonbaar of zit je nog lekker bij je moeder? Het is wel handig als zij ook kookt en jullie mee mogen eten.

Ik ga een poging wagen oom mijn meisje weg te leggen, dan wil ik ontbijten en mijn linkerborst kolven....hoop dat het lukt.

Liefs Manderley
Hallo daar.

Manderly, jee je meis 2 dagen aan het huilen. Erg voor jullie, maar zker ook voor haar, vooral als je niet weet wat er aan de hand is.

Ja Millie een oppas, altijd lastig is dat dan he? Zo had ik laatst kraamfeest van zoon van collega en hij had de kleine bij de schoonmaakster gebracht, die kwam dus niet, weet niet of dat een optie voor jou is?

Labje: Ik hoop dat alles goed gaat met je vader, ik denk aan jullie.

Nou hier voel ik de hormonen hoor, even de korte versie:

Mijn chef heeft gewoon even tegen mijn collega's verteld over onze hele ICSI gebeuren, terwijl ik hem gevraagd had dit niet te doen, dus ik ben echt heel boos op hem, heb dat ook op een POP formulier gezet en op zijn bureau gelegd en toen weggegaan, nu heeft hij dit gelezen en probeert contact met me te zoeken, nou ik pk de telefoon niet op hoor, ik zie hem morgen of volgende week wel weer.

Sinds vandaag heb ik last van mijn buik, dus er zal wel wat aan de gang zijn hier binnen.

Afgelopen dinsdag waren er wel blaasjes te zien, amar dit was alles, morgen moet ik weer en hopelijk kunnen ze dan zien hoeveel eicellen er zijn. spannend dus.

Nou verder weinig te melden.

Jullie horen wel weer.

Joan
Joan: wat een rotstreek van je baas! Ik begrijp dat je woest bent. Laat hem maar lekker bellen...hij wacht maar. Ik hoop zo dat je buikpijn inderdaad goed nieuws betekent, ik hoop dat ze vandaag meer zien. Laat je snel weer wat horen

Hier is meisje eindelijk rustig. We hebben het vermoeden dat het komt van de bijvoeding...o jee ze wordt wakker. Ik ga bij haar kijken. tot later!
Zo Rosa is weer verschoond, gevoerd en gewogen en STIL. Muts dat ik ben ben ik vergeten wat ze nou woog. het was iets eindigt op 70. dinsdag woog ze 4060, dus aanneemelijk weegt ze nu 4170. Maar ze groeit dus lekker.

Tussen de huilbuien dor kan ik ook heerlijk van haar genieten, als ze stiekum even lacht in haar slaap. Of gewoon hoe ze ligt te slapen, dat ze zo nu en dan even kermt, of zich even uit rekt heerlijk. Of gisteravond lag ze bij sander op zijn buik/borst dat vind ik dan zo lief.

Hoe gaat het met jullie allemaal? Nog plannen voor het weekend?
Wat een leuk foto's staan er weer op yahoo. Fiep is echt een mooi meisje! Helemaal geen bulldogje. Mooie donkere ogen heeft ze!

En Kasper is ook geweldig. Ik vind die ene foto ook superlief in z'n wieg met 2 eendjes.
Joan, hoe is t vandaag gegaan? Ik ben heel benieuwd.

Manderley: Zo, lekker he, zo'n klein frummeltje waar je naar kunt kijken als ze slapen. Kasper doet dat ook: onbewust lachen in zijn slaap, om vervolgens weer heeeeel sipjes te kijken, en daarna weer een brede grijns te voorschijn te toveren. Heerlijk!

Hebben jullie ook dat cdtje gekregen van Minister Rouvoet? Met dat liedje van Rafaella. De melodie is een klein beetje saai, maar wel lekker zacht om Kasper bij in slaap te wiegen. En de tekst is zo lief. hihi...

Ik ben vandaag met schoonmama naar de stad geweest. Althans, naar Nieuwegein, want Utrecht ben ik een beetje zat. Het was erg gezellig, en ik heb me te buiten gedaan aan kleertjes bij de C&A. 2 heel schattige boxpakjes gekocht, en een pyamatje (ook boxpakje, alleen wat dunner). Millie is weer helemaal blij!

Liefs dus!

Hoi,

drukke dagen achter de rug. Samenvatting:

- een project van mijn masteropleiding gaat niet door, en daar ben ik super-blij mee, want ik had er helemaal geen zin in. Nu mag ik een andere hele leuke cursus gaan doen voor die studiepunten, iets met filmpjes maken en monteren, jippie!

- scriptie loopt aardig. Heb nieuwe begeleider, dus ben benieuwd

- Zoon heeft een paar keer heel luid en duidelijk 'mama' nagezegd

- Zoon zwaait! Heel grappig

- Zoon klapt in handjes, ook erg grappig

- hij is vandaag de kamer 'doorgewandeld', eerst helemaal langs het traphekje, toen van traphekje naar een stoel, van de stoel naar de volgende stoel, etc. En Man keek even niet en toen weer wel en toen had hij zich ineens aan een kast opgetrokken...

Thats'all.

Millie, als je Kasper hierheen brengt mag hij hier wel bivakeren... maar of je dat ziet zitten? (moet even met Man overleggen als je echt geinteresseerd bent)

gr E.
He daar, me again

Evab: Snel hoor die zoon van je... erg leuk al ie mijlpalen. Op mijn werk hebben we altijd een eindliedje, waarbij de kinderen gaan zwaaien en soms doen ze het dan wel eens voor het eerst bij ons en dan de reactie van de ouders. Wat helemaal leuk is, als ze nog net niet alleen kunnen lopen, dan gaan ze het water in en dan kunnen ze door de weerstand van het water, soms daar al lopen, dat vind ik zo mooi.

Wie van jullie is er al eens wezen zwemmen met de kleine?

Het is zo ontzettend leuk om te doen en je geniet er zo van, ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.

Millie: Ik heb geen cd, maar misschien krijgen alleen kinderen die, ben wel benieuwd.

Manderly: Ik zit soms wel eens te fantaseren over het hoe en wat met een baby en als ik dan een mooi beeld in mijn hoofd heb dan is het die van Joanvriend met Joanbaby en dan smelt ik al, (hopelijk gaat het voor ons gewoon gebeuren) Maar je 2 grootste geliefden zo bij elkaar.

Nou vanmorgen weer geweest, nog niet veel te zien, balen dus.

Er zater 5 of 6 blaasjes, maar ze kunenn ook leeg zijn. getsiederrie!! Maandag moet ik weer heen, mochten ze nog niet veel gegroeid zijn, dan moet ik een hogere dosis spuiten. Ze zeiden dat ik gewoon geen hardloper ben, haha, ze hebben nog gelijk ook.

Dus op naar maandag

Ga nu hondje doen en dan slapen, heb weekend dienst en vrienje is vandaag en morgen weg, niks aan.

Tot gauw
Joan,

Het is volgens mij een cdtje wat moeders krijgen als ze net een babytje hebben. Ik heb dit liedje met nog wat andere liedjes op een cdtje gezet... en zal het onthouden voor wanneer jij straks in verwachting bent :-)

Want dat gaat zeker gebeuren meis!

Liefs

Millie

Cd? Hier geen cd gezien? Moet ik nu de minister in kwestie even bellen?

Millie, wanneer is het promotiefeestje? Ik (en Quizz ook) zag het al helemaal zitten om in U te komen opppassen (leek me zo leuk, twee van die boefjes van dezelfde leeftijd, en de uitdaging om een kereltje te verschonen leek ons ook wel wat), maar Lab vergat gemakshalve het hele vader-gebeuren. Nou ja, ik vergat het niet, maar ik stond er even één moment een keer niet bij stil.....

Joan, fok die blaasjes eens op meis! Stomme baas trouwens, hoe goed bedoeld dan ook....

Manderley, wanneer kunnen we verse foto's van Rosa verwachten? Heb je al besloten wat je gaat doen met het CB? Ze zijn hier erg aardig, al heb ik het idee dat elk bezoek aan het CB stoelt op het ontdekken van mankementen aan Lief Klein Draakje. Qua inenten..... enfin dat is een heel lang verhaal, maar ik doe behoorlijk veel onderzoek naar elke enting die het kind krijgt. Tot nu toe heeft ze de hele cocktail gehad, maar ik zal kritisch blijven.

Hoe vindt S. het nu om papa te zijn?

Nijn, komt het nu wel helemaal goed met huis en verbouwingen? Ik kan heel mooi schilderen, lassen en tv's aansluiten, Quizz kan ook nog behangen, elektra, muurtjes bouwen, vloeren leggen en tegelen.....

Eef, ik moet eerlijk bekennen dat ik een beetje verliefd ben op Zoon.... en als hij nu zoveel kwaliteiten aan het ontwikkelen is, wordt mijn liefde enkel dieper. Wat een knapperd!

Joeppie, wo bist du? Ik wil heeeeel graag weten hoe het feestje van Kleine Meis was, en wat ze gekregen heeft en dergelijke?

Belle, is u reeds bevrijd uit een keukenkastje? En Frouk uit het bestek-laadje?

Ben gistermiddag met Quizz op jacht geweest naar een BabyBjorn. Ik mis een aantal genen, oa die genen die ervoor zorgen dat vrouwen handtassen willen (ik heb er wel twee, maar pak liever een rugzak, heb gewoon te veel troep), dat vrouwen een zonnebril in hun haar stoppen (heb ik nooit gesnapt), ik kan ook al niet 'stadten en winkelen om de leuk', ik vergeet make-up te dragen (ben dus geen goed visitekaartje qua werk), ik bezit geen 'opleuk-sieraden' en dergelijke.

Maarrrrrrrrr.... met dank aan de hormonen Moest en Zou ik de nieuwste babybjorn hebben in de kleur chocoladebruin. Enfin, we hebben half Brabant gezien, en ik heb hem! Zalig ding!

Vanochtend zijn we even naar de bieb geweest, en terwijl ik met stralende oogjes me in de boeken heb geworpen, heeft Quizz rondgeparadeerd met Fiepchen in de babybjorn. Apetrots natuurlijk.

Helaas heeft Fiepchen nog geen interesse in alle prentenboeken, enkel in Mammie. Misschien is een prentenboek van Mammie wel een idee, maar dat geheel terzijde.

De conclusie van het hele verhaal is dus dat de Babybjorn een geweldig ding is. Quizz vindt hem ook super, dus ik denk dat de kansen op een foto van Quizz (met Babybjorn weliswaar) met zo'n 300 % zijn toegenomen.

Van de week zeurde meneer dat hij niets had om aan te trekken, terwijl we een kast vol broeken hebben. Quizz' standpunt: 'ze zijn allemaal gekrompen in de was....' Mijn idee dat hij misschien ietsie-pietsie dikker was geworden werd verontwaardigd van de hand gewezen (en ja, Quizz heeft nu een stapeltje nieuwe kleren. En nieuwe schoenen, want meneer begint een schoenentic te ontwikkelen).

En arme uitgedijde, verlepte ikke heeft dus nog steeds geen passende, nieuwe outfit... want de centjes zijn weer op. Al ben ik hoopvol, want de komende twee weken in het huis van mijn ouders, en als mijn moeder nu ziet hoe weinig kleren ik heb die werkelijk passen...... komt dat vast wel goed.

Ik ga lekker een uurtje lezen, onder een dekentje en daarna is het weer Fiepchen wake-up tijd, voederen en badderen. Dikke knuffel voor jullie allemaal!

Liefs, Lab
anoniem_649de77243d7d wijzigde dit bericht op 06-10-2007 13:04
Reden: I put the sexy in dyslexia. Again.
% gewijzigd
Aaaah! Bedenk net, dat ik niet wist dat Millie jarig was. Alsnog, gefeliciteerd! Wat heb je van Kasper gehad?
Ikke is verdrietig en ik wijt het aan hormonen (heerlijk die dingen, zelfs 9 maanden na de bevalling mag je er - vind ik- nog mee schermen..) Vandaag open Huizenroute van 11.00 tot 15.00 en guess... er is helemaal NIEMAND geweest. Dahaaaaag 190 euro advertentiekosten, dahaaaag hoop, welkom stress. Stress is volgens Man nergens voor nodig, want we hebben nog 6 maanden (ja weet ik), het is mogelijk dat 1 van ons een dag extra gaat werken om de dubbele maandlasten op te vangen (ja weet ik - mijn moeder wil graag oppassen), we kunnen ons huidige huis t.z.t verhuren (ja weet ik, mijn nichtje staat te springen), we gaan i.t.t nu adverteren (ja weet ik), we kunnen samen met onze 4 flatgenoten samen advertenties zetten en nog meer Open Huizendagen organiseren (ja weet ik), het is kei-mooi weer en er is een groot evenement gaande in onze woonplaats waar mensen nu liever naar toe gaan (ja weet ik), we kunnen tzt nog zakken in prijs (ja weet ik), we hebben in onze budget-planning nog heel veel geld reserve gehouden waar we op kunnen teren (ja weet ik)

Maar ik heb verdorie enorm slecht geslapen van de spanning, zoon werd om 02.00 uur wakker van de kou waardoor ik van 02.00 uur tot 03.00 uur wakker lag, vervolgens heb ik waardeloos geslapen en moest ik er om 07.30 uur uit om de ramen te gaan zemen, het huis op te ruimen en al dat soort zaken... VOOR NIKS... en er zat ook nog een mug op mijn kamer

en als klap op de vuurpijl ben ik ook al drie dagen kotsmisselijk. Heb ik weer. Tussen stoppen met de pil en zwangerschap Zoon had ik elke maand drie van de vijf weken buikpijn en nu ben ik twee van de vijf weken kei-misselijk. Grrrrrr

Ik weet het. Er zijn ergere dingen. De zoon schijnt. Als ik dingen losla komen ze vanzelf goed. En zoon is de liefste en knapste. En ik begon helemaal te glimmen van het compliment van Lab.

Maar ik wilde gewoon even afreageren. (waarvoor dank :-) )

Grtz E.

PS: als straks de makelaar zoals aangekondigd belt om te vragen hoe het was, moet man opnemen, want ik ga huilen. Echt, ik had mijn vader heel even aan de telefoon en die informeerde of we al kijkers hadden gehad en toen ging ik heeeel hard huilen. Dus mochten er het komende half uur nog mensen komen moet ik schuilen in de slaapkamerkast ben ik bang...
och arme eef, het is ook zo'n gestress en echt niet leuk als er niemand komt kijken terwijl je zo harrd je best doet. kom hier maar uithuilen, dan doet Rosa gezellig met je mee.

Ik ga even naar haar toe tot later

Sorry voor de rest later meer....
Hey Manderley,

Ik zat het stukje over de bv en het kolven nog eens terug te lezen, en ik vroeg me ineens af waarom je eigenlijk een tepelhoedje gebruikt(e) en niet gewoon zonder gaf. Deed het teveel pijn of hapte ze niet goed aan? Ik snap wel waarom ze met tepelhoedje niet goed drinkt, want met th drinken kinderen geloof ik 25 tot 30% minder dan zonder... ze krijgen gewoon minder binnen. As het aanhappen het probleem is (dat meen ik me te herinneren) dan is het in theorie volgens mij wel mogelijk dat ze het nog wel goed kan leren. Ze wordt natuurlijk ook ouder en krachtiger. Ik herinner me met zoon dat het in het begin ook heel anders ging dan later, later kon hij gewoon veel meer zelf. Maar de eerste paar weken was het wel tobben, soms moest ik het echt een paar keer opnieuw doen, afkoppelen en opnieuw proberen.

Nouja.. vroeg het me gewoon af. Wil niet belerend doen ofzo. Ik vind het knap van je, dat ze zo door blijft zetten. Ik had geloof ik allang afgehaakt (zeg ik nu, zonder de bv-hormonen in mijn lijf...)

Grtz E
Labje, wij hebben hem ook gekocht gisteren!!! (Ik wilde m in chocobruin, net als jij, maar dat hadden ze hier niet. En man was niet geneigd om in 10 winkels te gaan shoppen om dat ene mooiere kleurtje te gaan kopen. hihi)

Nu is het dus een baby bjorn active in zwart.

Gisteren even uitgeprobeerd (bij papa sander), en mannetje werd beetje ongedurig van onze onhandigheid. Toch maar weer in de wagen. MAar: net ben ik weer gaan wandelen met ventje in de draagzak, en wat denk je: heeeeerlijk in slaap! (Ik had voor de zekerheid wel de wagen meegenomen, voor als ie erg verdrietig ervan zou worden, maar dat was dus helemaal niet nodig. Wat wel gek was: Kasper begon heeeel erg te happen op borsthoogte. Ik heb er maar een speentje ingedaan (die hij nog kon uitspugen, want volledig tegen mijn borst geklemd... handig!!!) Nou, hij was heeel snel vertrokken. Vond het blijkbaar heerlijk!

Fien is helemaal blij (Ohja, ik heb besloten dat ik mijn eigen naam gewoon maar ga gebruiken, want iedereen kent die toch al, en mijn vriendin kent mijn nick aramilia toch...)

Eef, ik ben helemaal nubs met je mee. Natuurlijk zijn er genoeg argumenten om niet nubs te zijn, en hoop te houden... maar t is gewoon hardstikke balen. Kijk maar lekker vaak naar je mooie ventje, dan komt alles helemaal goed. (of je word er in ieder geval blij van...)

Joep, heb je mijn mailtje gehad met foto's van het kraam feest?

Helaas heeft mijn broer geen foto's gemaakt van Lab , Quizz, Fiep en Eef.

Ohja, nog even een andere vraag: wie gaat er allemaal naar de jonge gezinnenbeurs hier in Utrecht?

Wie offert zich op om met mij mee te gaan? Bij voorkeur op de donderdag of vrijdag (want in t weekend is t nog veeeeel drukker)

Liefs

Jozefien
hey,

Eef en Nijn ik heb naar jullie mailadressen een stuk gestuurd, kunnen jullie dat op yahoo zetten? Ik heb de link niet meer van onze groep nl.

Voel me nog steeds K*T, zie stuk.

Ik heb blijkbaar ook ruzie met viva want ik had dus een heel uitgebreid verhaal over de verjaardag getypt en dat is weg/ niet geplaatst.

Het was in ieder geval er leuk, had het huis versierd, muts gemaakt en mooie taart. Ze heeft veel gehad, met als toppunt een koeloopfietsje, MET uiers.

Als iemand mij de link van yahoo kan sturen dan zet ik er fotos op.

Ze moest wel wennen aan de slingers maar smiddags was alles erg leuk. Er zijn smiddags een man of 15 geweest en savonds ook zo.

Met meis gaat het nog niet zo goed nu. Ik denk de 5 of 6e ziekte. Bij een van de twee komen bultjes en koorts tegelijk (heeft ze al gehad) En bij de andere eerst de koorts en dan na een paar dagen de bultjes, en dat is nu zo.

Ze huilt veel en hartverscherend, en wil veel kroelen.

Millie; je broer had hele leuke fotos gemaakt van Aimee en zou ze op jou comp zetten. Zou je ze kunnen mailen als dat ook zo gebeurd is. We hebben een nieuw mailadres ivm andere provider.

Joan; ik ben hard voor je aan het duimen!!!!

Lab; Veel sterkte! En het ontbreken van het handtassen/sieraden/makeup gen is mij ZEER bekend.

Eef; Tsjee ik zou ook echt giga balen als er helemaal niemand zou komen zeg!!! De moed zakt je in de schoen zelfs als je nog zo lang hebtkan ik me zo voorstellen.

Belle en nijn; al even niet geweest. Zijn keukens zo aandacht slurpend? Staat hij al Belle? Hopelijk is het de moeite waard!

Nijn; nog bedankt voor je kaartje!!!! Ik ken niemand die daarin zo attent is als jij. Ook dat gen ontbreekt me, al doe ik mijn best het te ontwkkelen.

Nou liefs Joep
JOEHOE>...volgens mij hebben ze iets veranderd, want toen ik op onze pagina ging inloggen, bleef ik ook op onze pagina!!

Eerst even ego hoor.....

Ik heb het hele huis voor mij alleen, want Nijnvriend is met Yara naar oma. Ik was gister pas laat thuis ( 2 uur) en mocht heerlijk uitslapen. HIj ook, want Yara werd pas om 8.10 wakker. Meneer niet, dus ik moest hem schoppen.

Ik ben weer heerlijk in slaap gevallen en bedacht om 11 uur dat het mss wel een goed idee was om gewoon uit bed te gaan en gezellig te gaan doen, Maar meneer had bedacht meteen naar oma te gaan na het badritueel en dan bij oma boterhammetje teeten enz.

Dus ik heb mijn verhaal over het vrijgezellenfeestje van gister niet eens kunnen doen....Iedere keer als hij erom vroeg, deed ie vervolgens de kraan aan/douche aan of liep weg,,,,dus ik werd inmiddels een beetje chaggie. Toen hij an het einde van de rit mij verzocht de heeeeeeeeeeele korte versie te doen, onder het genot van zijn peuk, werd ik even een klein beetje bitchie...dus ik heb hem gewoon helemaal niets verteld nog...

Dus jullie zijn de eersten....

IK had gister vrijgezellenfeestje van vriendin, die volgende week gaat trouwen. We hebben een liedje op cd opgenomen en hebben toen gegeten in een uitgaansgelegenheid en mochten toen daar gratis naar binnen en hebben ge-partied.

Ik was het eigenlijk al snel behoorlijk zat en was erg moe, maar toch tot half 2 volgehouden....

We hebben zelfs 1 bardame bereid gekregen om ons opgenomen lied te draaien.. WIj de grootste lol, de rest taaide al snel af uit die zaal of keek ons echt aan alsof we gek waren...

De dag ervoor hadden we uitje met werk en toen gingen we paarden mennen en dat vond ik echt helemaal leuk..maar ik konm er werkelijk niets van..Ik hield de teugels echt veeeeeel te strak, dus ik had echt de slechtste tijd op het parcourtje...Ik werd niet eens genoemd....Hij was me gewoon vergeten.....Tja gedeelde 20e plaats is ook niet echt noemenswaardig,,,,,

Eef: Zet jij het stukje van Joep op Yahoo? Ik kan dus niets meer plaatsen....

Wat balen zeg dat er niemand kwam. Ik kan me goed voorstellen dat je nu een beetje loopt te stressen, maargoed ik vertelde je natuurlijk al eerder dat ik er sowieso niet tegen zou kunnen....Maar man heeft wel gelijk, niet gaan stressen is niet nodig!

Joep: Gewoon even een hele dikke knuffel!

Joan: Ik hoop dat je blaasjes groter en groter worden!!

Manderley: Knap hoor dat je het toch prpbeert vol te houden

Millie: Ik kan niet op do en vrijdag dan werk ik...en ik weet ook even niet zo goed wanneer het is...??

Lab: Haha ik moest erg om je verhaal over QUizzie lachen,,,,hij is echt een beetje ijdeler geworden door Zeef he? hahaha...

EN ik geloof best dat de broeken zijn gekrompen in de was, dat gebeurt hier ook regelmatig...wel heel gek, want alleen met die van mij.... :-)

WIj hebben ook een Babybjorn in het grijs. Ik kon niet echt kiezen....

Ik ga maar even douchen...

dan ben ik zo klaar als nijnvriend weer terug komt...
Zoo Joep, de mailtjes staan erop hoor (verwijder je gmailadres maar weer van deze site )

Ik had ze naar je hotmail gestuurd, maar daar zijn ze blijkbaar in je spam beland ofzo.

Het zijn echt megaleuke foto's geworden! (zal er een op yahoo zetten voor de rest) Mijn broer was helemaal enthousiast over je meisje. Hij vind kleine kinderen zo leuk! Jammer dat ie nog geen vriendin heeft, want hij zou een mega lieve pappa zijn... (Iemand nog een leuke lieve single vriendin in de aanbieding?

Kus Jozefien
Hoi,

Joep, ik kan je document dat ik per mail kreeg niet openen, omdat het met een hele nieuwe versie van word is gemaakt en daar kan mijn computer (XP) niet mee omgaan. Volgens Man moest ik vragen of jij het in een lagere versie van word kan opslaan. In Word kan je bij ' opslaan als' kiezen voor word 2003 of word 2007. Word 2007 wordt niet ondersteudn door onze computer

Ik heb verder het adres van yahoo naar je gemaild

Ik voel me al wat minder nubsig. Mijn oom, die makelaar is, vertelde me dat de respons op een Open Huizendag over het algemeen altijd erg laag is (waarom heeft mijn eigen makelaar me dat niet verteld?? Had me 190 euro bespaard!). Hij raadde een individuele Open Huis dan ook af. Toch handig om te weten, Man en ik hadden al het plan opgevat om zoiets op poten te zetten voor onze flat, maar dat loont dus niet de moeite

Verder ben ik alweer supermisselijk. Ik vrees met grote vrezen dat het puur psychisch is. Maarja, hoe kom ik er vanaf. Psychisch of niet, ik heb er wel last van... (was trouwens wel 300 gram afgevallen door die misselijkheid. Maar dat is dan ook het enige voordeel)

Heb net Expeditie Robinson gekeken... zitten ze gewoon met 100 man op dat eiland... van de zotte! Echt niet etisch verantwoord meer, zeg ik...

Oh Millie, wanneer is die promotie eigenlijk? Want als het op Man zijn oppasdag is, denk ik niet dat hij staat te springen. Ik was er eerlijk gezegd vanuit gegaan dat het in het weekend zou zijn (domme ik)

grtz E
Joep je verhaal staat op Yahoo.

(Ben een beetje van de kaart dus hou het hierbij. Lees verhaal van Joep maar)
Nijn, zou het kunnen dat jij niets meer op Yahoo kan plaatsen omdat je aan je opslaglimiet zit? Misschien omdat je veel foto's er op heb gepaatst? Misschien kan je ruimte creeeren door foto's er af te halen?
Even virtueel Joeppie héél hard knuffelen! En mijn hele tekst daarbij bestaat uit 'shhhh, shhh' (doe je automatisch na komst kind, denk ik).

Ach lieve Meis toch, wat zal jij vreselijk bang geweest zijn!!!!! Koortsstuipen zijn echt heel erg eng om aan te moeten zien. Gelukkig is meisje er 'goed' doorheen gekomen, maar nu jij nog!

Blijf er over praten, tegen iedereen, desnoods de groentenboer. En geef meis maar een hele grote knuffel van me!

Liefs, Lab
ik moet het verhaal van joep nog lezen, ben erg druk geweest, maar klinkt allemaal erg eng. ik ga t snel lezen.

De promotiedatum van Sander is op woensdag 12 december. Ik moet rond 14:00 uur 's middags richting de promotie vertrekken, en dan zijn er meerdere opties:

1) voor 17:30 haal ik KAspertje thuis op, en neem hem wel mee naar het diner en feest.

2) rond 20:30 haal ik Kaspertje op, en neem ik hem mee naar het feest.

3) na het feest komen we thuis (ongeveer rond 11:00 ofzo? is nog beetje onbekend)

Groetjes Jozefien
Oh lieve Joep... wat zul jij geschrokken zijn!

Dit lijkt me echt heel erg eng om mee te maken. Ik schrik al van een te harde snurk 's nachts... (en dat is echt volstrekt normaal hier).

Jakkes! Doe maar lekker veel leuke dingen met je mooie meid... dan slijt dat nare gevoel vanzelf uiteindelijk wel weg. MAar het heeft wel zijn tijd nodig , denk ik...

ik denk aan je...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven