vivalalisa

13-04-2010 15:54 1203 berichten
Alle reacties Link kopieren
jezus waar moet ik beginnen2 ik ben 26 jaar vanaf mijn 16de bij hem, hij is mijn eerste en enige liefde

ja ik zeg nog steeds liefde want oo mijn god wat hou ik van hem

hij moest voor zijn werk naar het buitenland en net 3 weken terug van 8 maanden reis

daarvoor was die 3 maanden bij me ... en periode daarvoor ook buitenland

in de periode dat hij weg was heb ik mij zo rot gevoeld, ik kreeg en voelde geen liefde van zijn kant.. ik heb alles geprobeerd lief doen cadeaus sturen mailtjes bellen... om maar niet te scheiden van elkaar

nu is die terug en heeft die opgebiecht na 3 weken dat hij al een jaar een ander heeft, ze is zwanger van hem

ik heb niks gemerkt, niks niks niks

en ik ben zo verbaasd van mijn reactie ik heb gehuild moeten kotsten ik heb hem getroost!! we hebben gesproken tot half 7 in de ochtend, en geknuffeld gezoend...

en nu 3 dagen later huil ik alleen maar heb sinds ik het weet niet meer kunnen eten.

vanavond gaan we het aan zijn ouders vertellen.... ik kan hem ondanks dit niet loslaten zo erg! ik wil hem haten voel zoveel woede in mij, al; die leugens... maar ik blijf maar zo lief tegen hem!!

ik snap het niet

ik heb zoveel pijn, en doe mezelf meer pijn door liedjes te luisteren van marco bosato hart van een minaar

hij weet niet wat hij wil, of die verder wil met mij of haar... en ik weet niet wat ik wil

ik wil niet horen ren weg, ik wil weten waar mijn reactie vandaan komt hoe kan ik zo lief tegen hem blijven? ik bescherm hem nog steeds!! zeg tegen onze vrienden dat ze hem niet moeten laten vallen...

sorry als er veel taalfouten in staan ,
quote:vivalalisa schreef op 21 april 2010 @ 22:03:

[...]

oke op deze manier komt het indd al heel anders over..

het is absoluut niet winstgevend als hij ziet dat slecht met mij gaat... hij heeft anorexia altijd een zwakte gevonden, en kon nooit begrijpen... ik wil toch niet nog zwakker over komen????

ik heb net paar aardbeien genomen dus het komt wel weer... sluit niet helemaal uit ofzo...

zit trouwens film te kijken over een vrouw die na een one night stand zwanger wordt, ha en moest pas net aan hem denken... is voor eerst dat niet elke 5 min aan hem denkj.. .en ook vandaag alleen maar even bij de dokter moeten huilen en voor de rest droog gehouden vandaag..

xxIk begrijp niet waarom je zo'n zinnetje zegt. Je weet toch wel dat in een aardbei geen enkele bouwstof zit? Amper calorieën bevat? Je begrijpt toch wel dat een aardbei geen enkel tekort kan aanzuiveren wat je hebt opgelopen? Ik begrijp dat voor een anorexie een aarbei al heel wat is, maar of je begrijpt het echt niet of je gelooft in je eigen sprookjes of je wil provoceren door zo'n opmerking.
ik bedoelde alleen dat ik dat er ook bij had genomen , gewoon voor bij de film! wil alleen maar laten zien ermee dat oke komt, omdat ik dat lekker vind.. een extra dus....
Ik blijf het zeggen....chocolade!!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:vivalalisa schreef op 21 april 2010 @ 23:28:

ik bedoelde alleen dat ik dat er ook bij had genomen , gewoon voor bij de film! wil alleen maar laten zien ermee dat oke komt, omdat ik dat lekker vind.. een extra dus....

Een extra op wat dan Lisa, wat heb je allemaal gegeten dan vandaag?

Want hoe je het ook draait....Meds heeft wel gelijk hoor!
maar ik wil niet proviseren... absoluut niet!! zo ben ik niet.
summerdance , chocolade ha weet je dat er chocolade kaugum bestaat (met karamel) beetje vreemd maar wel lekker

ik bedoelde alleen dat ik dat er ook bij had genomen , gewoon voor bij de film! wil alleen maar laten zien ermee dat oke komt, omdat ik dat lekker vind.. een extra dus....Een éxtra??! Een extra is een big Mac, een reep chocolade of een complete zak chips, niet een paar (2?) aardbeien! Die horen gewoon in je dagelijkse voedingspatroon te zitten!
quote:vivalalisa schreef op 21 april 2010 @ 23:34:

summerdance , chocolade ha weet je dat er chocolade kaugum bestaat (met karamel) beetje vreemd maar wel lekkerHartstikke handig joh, zitten ook geen calorieën in!
word nou alles wat ik zeg zo dubbel genomen? hanneke dat is gewoon een geintje als advies voor summerdance, omdat ze het steeds over chocola heeft! en een paar zijn er geen 2 nee maar gewoon een schaaltje
quote:vivalalisa schreef op 21 april 2010 @ 23:41:

word nou alles wat ik zeg zo dubbel genomen? hanneke dat is gewoon een geintje als advies voor summerdance, omdat ze het steeds over chocola heeft! en een paar zijn er geen 2 nee maar gewoon een schaaltjeNee, ik neem niet alles wat je zegt dubbel. Ik maak me ernstig zorgen over jou eetpatroon.
dat kan wel, en das lief maar niet nodig.. maar ik voel me gewoon behoorlijk aangevallen alsof alles fout doe laatste tijd..
Nou, dat is nu ook weer niet nodig, want je hebt een plek geregeld waar hij niet woont en je rijbewijs gehaald, dus dat is hartstikke goed!! Ik denk alleen wél dat je eetpatroon niet klopt, dus ik raad je ernstig aan de tips van Meds op te volgen.
En bedankt Hanneke....nou krijg ik dat beeld van een Big Mac weer niet van mijn netvlies....
Vivalalisa

Ik lees al tijdje mee en herken je hart/hoofd strijd

van lang geleden maar wilde je deze tip geven:

Verwen jezelf met een chocoladefontein en koop

al het fruit dat je lekker vindt en doop het in de chocola.Lieve schat, niet eten maakt je zwakker en daardoor minder weerbaar tegen alles wat op je weg komt.Dus.....eet!!
Vivalalisa,,

Ik vind dat je het wel goed doet. Je pakt het soms dan niet aan zoals velen het hier zouden doen maar je zet wel degelijk goede stappen.

En schaaltje aardbeien is ook weer een begin (zit veel water in maar ook een hoop fruitsuikers dus KH) dus is goede voeding voor je cellen.

Chocolade is mjamie maar op lege maag niet slim daar krijg je pijn van .

Bij mij helpt vanilevla als m'n maag niet wil meewerken. Je moet even weer beetje opbouwen met voedsel. Kleine beetjes, geen scherpe producten.

En klinkt ook niet...maar cola helpt bij mij tegen misselijkheid plus dat cola (doktersteradvies met diaree) dus heel veel KH bevat. En kh heb je nodig om je cellen te voeden.

Knuff meid je bent 9 dagen verder , je hebt al hoop stappen genomen.
3 keer is nu ook niet nodig
.
quote:Summerdance schreef op 22 april 2010 @ 00:49:

En bedankt Hanneke....nou krijg ik dat beeld van een Big Mac weer niet van mijn netvlies.... Ik had er zelf ook al last van

ik bedoelde alleen dat ik dat er ook bij had genomen , gewoon voor bij de film! wil alleen maar laten zien ermee dat oke komt, omdat ik dat lekker vind.. een extra dus....Maar je snapt toch wel dat dat niet "extra" is? Een aardbei bevat nauwelijks calorieën. Wat had je nou verwacht dat we zouden zeggen hey je bent goed bezig? Nee je bent niet goed bezig, je kan niet leven op drinkyogurt en aardbeien. Stel je zelf tot doel om vandaag weer gewoon brood te gaan eten. En stel je zelf tot doel dat je ieder uur iets eet. Aardbeien tellen pas mee als je er een flinke dot slagroom over doet.
aan de andere kant is het wel goed dat je nu op jezelf woont, dus je hebt geen redenen om jezelf uit te hongeren, het leed van die ellendige relatie is voorbij, hoera!
vivalalisa,

Heb je nou ook al wat gedaan met mijn eetadviezen? Je wist er toen niet zoveel op te zeggen, meen ik me te herinneren, maar toen was het misschien te vroeg.

Is de tijd er nu wel rijp voor?

Het werkt niet voor iedereen, maar volgens mij heb je het ook nog niet geprobeerd.

Nog een keer dan:

Ik had hetzelfde, ik at niet meer, was 13 (!) kilo afgevallen en was vel over been, ik had ondergewicht. Ik moest ook echt weer leren eten en deed dat in het begin ook met drinkontbijt.

Ik keek tv, las de krant en werkte ondertussen een beker naar binnen. Het ging vrij makkelijk, omdat ik er niet voor ging zitten en dacht: "nu ga ik wat proberen te eten." Dan focus je hele bewustzijn op eten, terwijl dat dan juist niet lukt.

Pak een reclamefolder en bedenk terwijl je iets eetbaars (bijv. banaan) in je hand hebt, wat je nog nodig zou kunnen hebben. Kijk in de folder en vraag je bij alles af of je dat zou willen of nodig hebt.

Pak een krant (huis aan huis krantje, prima) en probeer te lezen wat er staat. Voor je het weet is je eten naar binnen.

Tv kijken kan, maar dan iets van nieuws. Geen series die zo spannend zijn dat je vergeet te eten.

Verder: eet alles waarvan jij denkt dat je lekker vindt of vond.

Iets heel geks: ik at hamburgers van de MacDonalds. Ook als ontbijt. Ik vond dat een van de weinige dingen die ik lekker vond. Dat anderen daar niet aan moeten denken heb jij geen boodschap aan, al eet je gegrilde kip met mayonaise in de ochtend. Jij bent degene die weer moet gaan eten, dus jij bepaalt wat er naar binnen gaat.

De eerste prioriteit is dat er wat naar binnen gaat. Zodra jij en je lijf weer wat gewend raken aan voedsel, kun je je gaan richten op de voedingswaarden, oftewel gezond gaan eten.

Ik hoop dat je er nu wel wat mee kunt.

Zelf heb ik door deze manier al mijn kilo's weer terug.
quote:4wheelsand1heart schreef op 22 april 2010 @ 10:06:

vivalalisa,

Heb je nou ook al wat gedaan met mijn eetadviezen? Je wist er toen niet zoveel op te zeggen, meen ik me te herinneren, maar toen was het misschien te vroeg.

Is de tijd er nu wel rijp voor?

Het werkt niet voor iedereen, maar volgens mij heb je het ook nog niet geprobeerd.

Nog een keer dan:

Ik had hetzelfde, ik at niet meer, was 13 (!) kilo afgevallen en was vel over been, ik had ondergewicht. Ik moest ook echt weer leren eten en deed dat in het begin ook met drinkontbijt.

Ik keek tv, las de krant en werkte ondertussen een beker naar binnen. Het ging vrij makkelijk, omdat ik er niet voor ging zitten en dacht: "nu ga ik wat proberen te eten." Dan focus je hele bewustzijn op eten, terwijl dat dan juist niet lukt.

Pak een reclamefolder en bedenk terwijl je iets eetbaars (bijv. banaan) in je hand hebt, wat je nog nodig zou kunnen hebben. Kijk in de folder en vraag je bij alles af of je dat zou willen of nodig hebt.

Pak een krant (huis aan huis krantje, prima) en probeer te lezen wat er staat. Voor je het weet is je eten naar binnen.

Tv kijken kan, maar dan iets van nieuws. Geen series die zo spannend zijn dat je vergeet te eten.

Verder: eet alles waarvan jij denkt dat je lekker vindt of vond.

Iets heel geks: ik at hamburgers van de MacDonalds. Ook als ontbijt. Ik vond dat een van de weinige dingen die ik lekker vond. Dat anderen daar niet aan moeten denken heb jij geen boodschap aan, al eet je gegrilde kip met mayonaise in de ochtend. Jij bent degene die weer moet gaan eten, dus jij bepaalt wat er naar binnen gaat.

De eerste prioriteit is dat er wat naar binnen gaat. Zodra jij en je lijf weer wat gewend raken aan voedsel, kun je je gaan richten op de voedingswaarden, oftewel gezond gaan eten.

Ik hoop dat je er nu wel wat mee kunt.

Zelf heb ik door deze manier al mijn kilo's weer terug.goeie tips. Eerste doel voor TO moet zijn dat ze niet verder afvalt
quote:4wheelsand1heart schreef op 22 april 2010 @ 10:06:

Zelf heb ik door deze manier al mijn kilo's weer terug.Niet helemaal waar. Ik ben ook weer gaan werken en dat was een van de beste dingen die ik heb gedaan.
Ja 4wheels....nu je het zegt...

Na mijn chocolade ding ben ik geswitched naar de Mac Kroket

Treurig maar waar...

Maar gewoon bloemkool met een sausje kreeg ik op dat moment ook echt nog niet weg....

Mag op zich nog een godswonder heten dat ik niet na mijn liefdesverdriet in een tientonner ben veranderd.
Heej Vivalalisa, even uppen, hoe gaat het met je vandaag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven