vivalalisa

13-04-2010 15:54 1203 berichten
Alle reacties Link kopieren
jezus waar moet ik beginnen2 ik ben 26 jaar vanaf mijn 16de bij hem, hij is mijn eerste en enige liefde

ja ik zeg nog steeds liefde want oo mijn god wat hou ik van hem

hij moest voor zijn werk naar het buitenland en net 3 weken terug van 8 maanden reis

daarvoor was die 3 maanden bij me ... en periode daarvoor ook buitenland

in de periode dat hij weg was heb ik mij zo rot gevoeld, ik kreeg en voelde geen liefde van zijn kant.. ik heb alles geprobeerd lief doen cadeaus sturen mailtjes bellen... om maar niet te scheiden van elkaar

nu is die terug en heeft die opgebiecht na 3 weken dat hij al een jaar een ander heeft, ze is zwanger van hem

ik heb niks gemerkt, niks niks niks

en ik ben zo verbaasd van mijn reactie ik heb gehuild moeten kotsten ik heb hem getroost!! we hebben gesproken tot half 7 in de ochtend, en geknuffeld gezoend...

en nu 3 dagen later huil ik alleen maar heb sinds ik het weet niet meer kunnen eten.

vanavond gaan we het aan zijn ouders vertellen.... ik kan hem ondanks dit niet loslaten zo erg! ik wil hem haten voel zoveel woede in mij, al; die leugens... maar ik blijf maar zo lief tegen hem!!

ik snap het niet

ik heb zoveel pijn, en doe mezelf meer pijn door liedjes te luisteren van marco bosato hart van een minaar

hij weet niet wat hij wil, of die verder wil met mij of haar... en ik weet niet wat ik wil

ik wil niet horen ren weg, ik wil weten waar mijn reactie vandaan komt hoe kan ik zo lief tegen hem blijven? ik bescherm hem nog steeds!! zeg tegen onze vrienden dat ze hem niet moeten laten vallen...

sorry als er veel taalfouten in staan ,
heyhey

even een upjee

slechte dag vandaag gehad.. begon al leuk met de tandarts... was verdoofd, dat voelt irritant, ik weet niet hoe een konijn zich voelt, maar zo voelde ik mij wel.....

ze heeft me zo toegetakeld dat mijn tandvlees steeds aan bloeden was, en dat behoorlijk zeer begon te doen na de verdoving uit gewerkt was... bijna hele dag door in bed gelegenen geslapen..

had wat lekkers gekocht, alhoewel lekkersss....

ik begin rare smaak te ontwikkelen.... had opeens heel veel behoefte aan scherp eten, terwijl ik daar normaal helemaal niet tegen kan... ik na de surinamer voor lekker hele scherpe kip en rijst waar je je mond aan brand....(nou wou het normaal niet eens ruiken ) maar goed, eenmaal bij de surinamer veranderde ik van gedachtee, en had ik wraps gehaald met zalm erin..... gegeten in de middag... en nu al weer een paar uur de race.. jakkkie nog viezer als scherp eten...

(4weels, tijdens eten van wraps heb ik je tips gebruikt en ze werken indd wel dankjewel!

x

morgen begin ik weer met werken, een nachtdienst... erg dubbel, zie er tegen op maar zie er ook weer na uit..

ik verbaas me ook om sommige mensen.. we hadden hele grote vrienden groep maar met een paar goed contact over gehouden laatste jaren.. maarja vriendengroepen roddelen dus de rest weet het ook... en opeens smse ze mij en bellen ze en willen ze contact..

dan vraag ik me af waarom nu opeens wel?? nieuwsgierigheid??? ik vind het dan moeilijk om het uit oprechte intresse te zien..
Hoi Lisa,

Rot voor je, zo'n baaldag met pijn aan je mond.

Ik heb geen verstand van niet-eten maar voel me nu toch wel verplicht ook iets te zeggen erover. Hoe haal je het in je hoofd om na meer dan een week niks eten, wraps met zalm te eten?? Veel vetter kan het niet, natuurlijk raak je daarvan aan de diarree!! Op die manier houd je het niet-eten wel in stand volgens mij. Ik ben bang dat je het stadium van eten wat je lekker vindt al even gepasseerd bent, omdat je lijf nu eerst weer moet leren normaal te verteren.

Maar goed, tis nu al gebeurd. Hopelijk ga je vandaag flínk aan de bananen (ook goed tegen diarree volgens mij) en de brinta en aan een boterham ofzo, want je kúnt dus gewoon wel eten.
quote:Kastanjez schreef op 23 april 2010 @ 08:12:

Hoe haal je het in je hoofd om na meer dan een week niks eten, wraps met zalm te eten??

Nou, misschien omdat mensen (oa ik) gezegd hebben dat ze moet eten waar ze trek in heeft? Dat is het belangrijkste.

Natuurlijk was het beter geweest om even geen vet te eten, maar alles is beter dan niks.
die diarree gaat wel weer over, goed dat je vast voedsel wilt gaan eten, hou het vol en ga vandaag voor brood, bananen, aardappelen, stukje vlees etc.
tja hoe ik in hoofd haalde... dan moet ik toch echt andere de schuld geven haha makkelijk he.... nee ik nam wat tips aan gewoon iets lekkers te eten.... en had het niet zelf gemaakt hoor, waren die kant en klaar dingen...

ben net wakker, heerlijk uitgeslapen.. straks werken om half 4, voelt een beetje dubbel. ene kant wil ik graag weer werken maar andere kant weer niet....

xxx
Gewoon lekker gaan werken...

Je gaat je er alleen maar beter door voelen

Jezlef nuttig maken is in deze situatie best lekker!

Doel van vandaag...iets gezonds eten!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
heyhey

summerdance ik ga ook lekker werken maar is zo lange dienst is tot morgen middag ! ik pak voor ik na werk ga nog wel zonnebankje, is niet beste voor je huid, maar dat geeft mij zoveel ontspanning en rust.... ga nu ff lekker douche katje knuffelen even opruimen kussss
Ik zit op mijn werk buiten in de tuin... Het zonnetje op mijn bol... Is nog rustig dus neem het er even van... Ik denk nog veel aan hem maar niet meer continu. Ik voel wat meer rust.. Ookal kijk in continu op telefoon of hij gebeld of gesmst heeft ( hij is vrij) bEgin tochsteeds meer te beseffen dat over is.
Af en toe lijk je je vast te bijten in je zieligheid Vivalalisa. Besef dat je dat jezelf aan doet, je bent namelijk geenszins zielig maar je probeert bevestiging voor je zieligheid te vinden.

Word eens een grote meid en laat die looser totaal los!!!

Ga eten (dat hebben al velen gezegd), eerst wat je lekker vindt en kunt verdragen en vervolgens gezonde en gevarieerde voeding. Je zult ontdekken dat je dan veel beter in je vel gaat zitten en positiever in het leven staat.

Geniet van de zon op je bolletje, doe ik ook en velen met mij, maar eet ondertussen de warme maaltijd die er ongetwijfeld voor je klaar staat als je zoveel uren achter elkaar werkt. Uteraard zal er ook een ontbijt voor je zijn morgenochtend, eet dat helemaal op en geniet daar van.
Het heb niet idee dat meZelf zielig vind dan zou ik in bed Liggen er niet meer uit komen. Ik voel me er rot onder om na 10 jaar bedrogen te zin en mag da best wat verdriet hebben. Dat zie ik los van mezelf zielig vinden. Het eten zal zeker klaar staan zelf de boodschap er voor gedaan. Gekozen voor salade met krab
Staat er bij jouw werk geen warme maaltijd plus een ontbijt klaar voor mensen die van middag tot middag (mag niet eens) werken?
Het is vreemd dat je met een uitgeteerd lichaam zou kunnen werken. Het is ook vreemd dat je na minstens een week niet eten...toch iets eten en vervolgens aan de diarree...je je rijbewijs in 1 keer haalt........................
Ik vind dat je wel dagen mag rouwen hoor, tuurlijk moet je niet in een slachtofferrol gaan zitten, maar even je goed kut voelen, janken krijsen en er van alles uitgooien, nee geen eten.

Hier op het forum kan je dat lekker doen, mag je ook heus wel wat zieliger zijn, en als je dat helpt om alles te verwerken prima.

Vind het goed dat je begint te beseffen dat het echt over is , ben blij dat je weer bent gaan eten, begin wel wat milder!!dus je gaat de goede kant op. Wat was de uitslag van je soatest?

Geniet van dit weekend, je houdt van de zon, dus perfect voor jou. En het kan echt oprechte interresse zijn van een oude vriendin, schrijf dit niet meteen af, wij zijn ook met jou begaan en wij kennen je niet eens.

en neem naar je werk lekkere appels mee en een heerlijke sandwich met tonijnsalade en als extra een banaan tegen de diaree.
Judith tuurlijk is er eten maar dat maak ik samen Met dedoelgroep waarmee ik werk eveneens als ontbijten. Hun slapen ookdus ik kan ook slapen. Wat is er vreemddat ga werken ookal weinig eten? Ik heb energie ookal is dat niet gezond natuurlijk kan moeilijk nog langer thuis blijven hè. Vroeger toen anorexia had at ik niks maar ging wel gewoon na school en diploma gehaald.... En rijbewijs in 1 x is dat zo raar?? Ookal at ik minder kan dan wel rijden toch? zo vreemd is niet om diarree te krijgen je lichaam weinig gewend.. En dat valt dan niet goed hè
En zoals al zei eet wel maar niet Veel
Jala uitslag is er niet athans niks over gehoooord

maandag weer dokter zal ik meteen na andere testen vragen die jullie zeiden. Op mijn werk hoef ik nooit eten mee te nemen is hier allemaal en als boodschappen doet betaald werk dat terug. Wel lekker

ja dat ik dat begin te beseffen scheelt een hoop... Ook niet meer wanhopig om hem terug te krijgen geeft heel veel rust

je hebt gelijk moet niet meteen afschrijven maar dan altijd beetje schutterig. Ja ga lekker bruin worden het weekend even nade kapper denk ik. Xxx
He Lisa,

Lees al een tijdje met je mee. Ben blij om te horen dat het wat beter met je geeft. Liefdesverdriet doet heel erg pijn & je hebt tijd nodig om bij te komen. Goed dat door begint te dringen dat het over is.... Eten is voor jou kennelijk een probleem (ivm je verleden) en daarom je zwakke plek. Sommige reacties op dit forum zijn misschien wat pittig, maar dat is -denk ik- vooral uit bezorgdheid. Goed dat je probeert om professionele hulp te krijgen. Suc6 hoor meis!

quote:suikerbuikje schreef op 23 april 2010 @ 20:09:

He Lisa,

Lees al een tijdje met je mee. Ben blij om te horen dat het wat beter met je geeft. Liefdesverdriet doet heel erg pijn & je hebt tijd nodig om bij te komen. Goed dat door begint te dringen dat het over is.... Eten is voor jou kennelijk een probleem (ivm je verleden) en daarom je zwakke plek. Sommige reacties op dit forum zijn misschien wat pittig, maar dat is -denk ik- vooral uit bezorgdheid. Goed dat je probeert om professionele hulp te krijgen. Suc6 hoor meis!

ja het heeft zeker tijd nodig, en denk dat ik nu kan pas beginnen met echt verdriet te hebben en te rouwen, nu ik besef dat het over is... hij een andere toekomst heeft, en onze wegen op den duur helemaal zullen splitsen.

en ik mijn toekomst aan ga met andere doelen.. Een soort 2de kans voor mij

sommige reacties zijn indd pittig, maar probeer daar ook doorheen te lezen en het goede ervan in te zien..

en ben zelf ook blij dat ik die hulp ga krijgen... vroeger ook hulp gehad maar verplicht via jeugdzorg.. dat werkte natuurlijk niet he! en zie in dat het juist goed kan doen...
Vivalalisa, niets van aantrekken als mensen zeggen dat je eens een grote meid moet worden. Dat zijn de beste stuurlui die aan wal staan, maar midden op zee moet je het in een storm toch echt zelf doen. En dat is heftig!

Je doet het goed, echt waar!

Werken heeft mij toen ook heel veel goed gedaan, binnen afzienbare tijd was ik weer 7 kilo bij. Het geeft afleiding en structuur, en dat heb je nodig in deze situatie.
Hi weels

dat doe ik ook zeker niet anders krijg ik er nog een compleX bij haha. Weet dat ik een kleine maar wel grote meid ben... en lees er gewooN overheen. Vraag me soms ook af wat nut is van dat soort uitspraken.. Ook zonder verdere kennis over mij

lig nu in bed en werken heeft Zeker afleiding gegeven, morgen slapen ze Uit, dus hoef er pas half 9 uit mmmm......
Supergoed!

Ik ken je dan ook niet, maar ik ben wel trots op je!
Je bent lief
Hou ons op de hoogte! We slepen je er wel doorheen
Goed zo Lisa...ben ook trots op je meis

En wat heb je gister allemaal voor lekkere dingen gegeten?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hoi Lisa,

Het lijkt erop dat het weer een stuk beter met je gaat? Fijn hoor. Ook ik ben trots.

Fijn dat je dit weekend lekker gaat genieten, dat heeft een mens ook nodig.

Succes nog even op je werk, en een fijn weekend alvast!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven