Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 22 april 2010 om 09:10
Coe, nu al visite? Da's vroeg! En al dat duwen is dan weer goed voor de lijn.
Vandaag niet veel op mijn lijstje staan. Ik moet eigenlijk een paar boodschappen halen bij de lidl, straks naar Zoeb voor de Tomtom, ik wil ook nog even naar de kwantum voor gordijnen (want ook 20% korting) en verder moet ik nog stofzuigen, dweilen en de keuken poetsen.
Vandaag niet veel op mijn lijstje staan. Ik moet eigenlijk een paar boodschappen halen bij de lidl, straks naar Zoeb voor de Tomtom, ik wil ook nog even naar de kwantum voor gordijnen (want ook 20% korting) en verder moet ik nog stofzuigen, dweilen en de keuken poetsen.
donderdag 22 april 2010 om 09:13
donderdag 22 april 2010 om 09:42
goedemorgen
Duif, ratten zijn nooit leuk. Het voer weg houden is ook geen optie. Misschien een rattenval laten plaatsen door zo een specialist
Jonna, dat is goed, de CM komt ook vanavond pas en wij hebben al heelveel andere dingen geregeld op het lijstje . En dat is meer als genoeg. Hahahaha kusje, over dat zeg ik ook altijd tegen een bewoner
Coe, wat zijn ze bij jouw vroeg
Nu even zwaaien want ik moet er zo vandoor
Mijn lijstje
- boeket uitzoeken
- manicure dinges bellen
- Een tweede poging doen om de braderie te bezoeken
- boodschappen doen
- wachten op pakketje (de derde in een week)
- en wat opruimen
Duif, ratten zijn nooit leuk. Het voer weg houden is ook geen optie. Misschien een rattenval laten plaatsen door zo een specialist
Jonna, dat is goed, de CM komt ook vanavond pas en wij hebben al heelveel andere dingen geregeld op het lijstje . En dat is meer als genoeg. Hahahaha kusje, over dat zeg ik ook altijd tegen een bewoner
Coe, wat zijn ze bij jouw vroeg
Nu even zwaaien want ik moet er zo vandoor
Mijn lijstje
- boeket uitzoeken
- manicure dinges bellen
- Een tweede poging doen om de braderie te bezoeken
- boodschappen doen
- wachten op pakketje (de derde in een week)
- en wat opruimen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 22 april 2010 om 09:43
Mamz, foto scannen en op de BH! En de mini-meet is met Sterretjee.
Druif, ik las het al op je Hyves. Yek! Volgende keer (als die komt natuurlijk) met een bezem te lijf gaan!
Jammer Rainz, maar ik vind je zo'n stoer wijf he? Je doet het allemaal maar mooi! Gaat het net zo goed als afgelopen zaterdag met je?
Druif, ik las het al op je Hyves. Yek! Volgende keer (als die komt natuurlijk) met een bezem te lijf gaan!
Jammer Rainz, maar ik vind je zo'n stoer wijf he? Je doet het allemaal maar mooi! Gaat het net zo goed als afgelopen zaterdag met je?
donderdag 22 april 2010 om 10:00
De koffie staat aan. Rainz is zo hier.
Getver Druif een rat. Heb je geen kat? Die van mij vangt ze. Er ligt regelmatig weer zo'n zwart beest in mijn tuin. Gelukkig neemt ie ze niet mee naar binnen. En gek als ik ze goed bekijk zijn ze best wel mooi met hun glanzende zwarte vacht. Alleen het idee.
Wij moeten meteen de gemeente bellen als we een zwarte rat hebben gevonden. Het is hier een plaag geweest. Alleen weten we natuurlijk nooit waar onze kat ze heeft gevangen.
Je moet er ook nog voor uitkijken hoor. Ze dragen vaak enge ziektes met zich mee. Maar het konijn is er dus al aan gewend. Daar is Rainz.
Getver Druif een rat. Heb je geen kat? Die van mij vangt ze. Er ligt regelmatig weer zo'n zwart beest in mijn tuin. Gelukkig neemt ie ze niet mee naar binnen. En gek als ik ze goed bekijk zijn ze best wel mooi met hun glanzende zwarte vacht. Alleen het idee.
Wij moeten meteen de gemeente bellen als we een zwarte rat hebben gevonden. Het is hier een plaag geweest. Alleen weten we natuurlijk nooit waar onze kat ze heeft gevangen.
Je moet er ook nog voor uitkijken hoor. Ze dragen vaak enge ziektes met zich mee. Maar het konijn is er dus al aan gewend. Daar is Rainz.
donderdag 22 april 2010 om 12:23
Mijn lijstje
- boeket uitzoeken
- manicure dinges bellen
- Een tweede poging doen om de braderie te bezoeken
- boodschappen doen
- wachten op pakketje (de derde in een week)
- en wat opruimen
toevoeging uitgebreid in bad, gewoon omdat het kan vandaag
de braderie was maar stom, dus ik ben er niet overheen gelopen. De kraampjes die ik zag hadden allemaal hetzelfde dus dan is er niets aan
- boeket uitzoeken
- manicure dinges bellen
- Een tweede poging doen om de braderie te bezoeken
- boodschappen doen
- wachten op pakketje (de derde in een week)
- en wat opruimen
toevoeging uitgebreid in bad, gewoon omdat het kan vandaag
de braderie was maar stom, dus ik ben er niet overheen gelopen. De kraampjes die ik zag hadden allemaal hetzelfde dus dan is er niets aan
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 22 april 2010 om 14:24
Van mijn lijstje is nog niet veel terecht gekomen:
Ik moet eigenlijk een paar boodschappen halen bij de lidl, straks naar Zoeb voor de Tomtom, ik wil ook nog even naar de kwantum voor gordijnen (want ook 20% korting) en verder moet ik nog stofzuigen, dweilen en de keuken poetsen.
Mijn oma was net op visite en is wat langer blijven plakken dan waar ik rekening mee had gehouden. Nu eerst naar de Kwantum, als ik dan terugkom doe ik de keuken en dan vanavond stofzuigen en dweilen. De boodschappen verplaats ik naar zaterdag, heb nog genoeg voorraad voor vandaag, morgen en zaterdagochtend, dus heel hard is het nog niet nodig.
Misschien straks nog even bij mijn moeder binnenstappen, maar dat is helemaal afhankelijk van hoe lang het duurt bij de Kwantum.
Its, ik geloof dat ik jouw voorbeeld van uitgebreid in bad ga volgen vanavond!
Ik moet eigenlijk een paar boodschappen halen bij de lidl, straks naar Zoeb voor de Tomtom, ik wil ook nog even naar de kwantum voor gordijnen (want ook 20% korting) en verder moet ik nog stofzuigen, dweilen en de keuken poetsen.
Mijn oma was net op visite en is wat langer blijven plakken dan waar ik rekening mee had gehouden. Nu eerst naar de Kwantum, als ik dan terugkom doe ik de keuken en dan vanavond stofzuigen en dweilen. De boodschappen verplaats ik naar zaterdag, heb nog genoeg voorraad voor vandaag, morgen en zaterdagochtend, dus heel hard is het nog niet nodig.
Misschien straks nog even bij mijn moeder binnenstappen, maar dat is helemaal afhankelijk van hoe lang het duurt bij de Kwantum.
Its, ik geloof dat ik jouw voorbeeld van uitgebreid in bad ga volgen vanavond!
donderdag 22 april 2010 om 16:02
Oh een bad, wat lijkt me dat lekker!
Jammer genoeg heb ik een badder-verbod opgelegd gekregen van de huisarts ivm de jeuk.
Rainz, volgens mij had ik het al eerder gezegd, maar ik vind je echt een kanjer.
Veel plezier bij de reportage morgen Buuf!
Its, zoek je zelf je boeket uit?
Hier is het de gewoonte dat de bruidegom dat voor je doet.
Zoeb, die foto's van Nienke zijn prachtig.
Ook een voor Gelfje.
Wacht, ik gooi er maar even een group tegenaan, Teletubbies!
Waar is Boro trouwens?
En wie mis ik nog meer?
Ik heb vandaag ondanks dat ik mezelf nog steeds niet top voel:
Getennist
Koffiegeleut
Ingepakt op toneel (we moeten verhuizen naar een nieuwe locatie)
Ik moet nog:
Stofzuigen
Koken.
Naar de bloemenwinkel.
Met gladiolen naar de avondvierdaagse (vriendin loopt vanavond de 10km uit)
Meteen even langs bij zieke tante.
Tot later
Jammer genoeg heb ik een badder-verbod opgelegd gekregen van de huisarts ivm de jeuk.
Rainz, volgens mij had ik het al eerder gezegd, maar ik vind je echt een kanjer.
Veel plezier bij de reportage morgen Buuf!
Its, zoek je zelf je boeket uit?
Hier is het de gewoonte dat de bruidegom dat voor je doet.
Zoeb, die foto's van Nienke zijn prachtig.
Ook een voor Gelfje.
Wacht, ik gooi er maar even een group tegenaan, Teletubbies!
Waar is Boro trouwens?
En wie mis ik nog meer?
Ik heb vandaag ondanks dat ik mezelf nog steeds niet top voel:
Getennist
Koffiegeleut
Ingepakt op toneel (we moeten verhuizen naar een nieuwe locatie)
Ik moet nog:
Stofzuigen
Koken.
Naar de bloemenwinkel.
Met gladiolen naar de avondvierdaagse (vriendin loopt vanavond de 10km uit)
Meteen even langs bij zieke tante.
Tot later
donderdag 22 april 2010 om 17:01
rainz, misschien voel je je niet zo op het moment. Maar je doet het wel en als die klap komt zit jij mooi in een huis wat jouw plekje is.
Ik was er buuf, maar nu zijn jullie weg
Goldie, dat schijnt inderdaad traditie te zijn. Maar ik heb liever overal de controle over. Het is dat ik mijn vrijgezellenfeest niet zelf mag regelen
Ik was er buuf, maar nu zijn jullie weg
Goldie, dat schijnt inderdaad traditie te zijn. Maar ik heb liever overal de controle over. Het is dat ik mijn vrijgezellenfeest niet zelf mag regelen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 22 april 2010 om 17:05
Mogge!
Ik heb even de fut niet om op iedereen te reageren, dus ik doe een teletubbie
Ik ben zoooo moe!
Lijstje;
- werken
- slapen tot ik moet gaan koken (tien armzalige minuutjes)
- afzuigkap weer in elkaar zetten
- koken
- ramen lappen
- Marelsman de tuinen laten doen
- was opruimen
- waar ik verder nog aan denk.
Ik heb even de fut niet om op iedereen te reageren, dus ik doe een teletubbie
Ik ben zoooo moe!
Lijstje;
- werken
- slapen tot ik moet gaan koken (tien armzalige minuutjes)
- afzuigkap weer in elkaar zetten
- koken
- ramen lappen
- Marelsman de tuinen laten doen
- was opruimen
- waar ik verder nog aan denk.
668, the neighbour of the Beast
donderdag 22 april 2010 om 17:55
donderdag 22 april 2010 om 18:48
he lieve dames en heer
Even een van mij voor jullie.
Erg moe, niet zoveel postzin
Vanavond 4 weddings & a funeral op tv, meende dat er hier wel Hugh G liefhebsters waren. Ik vind 'm niets maar ga vanavond maar even lekker dom bankhangen denk ik
Morgen weer controle, gelukkig. (en arbo en fysio... heerlijk, dat medische bij een zwangerschap )
Even een van mij voor jullie.
Erg moe, niet zoveel postzin
Vanavond 4 weddings & a funeral op tv, meende dat er hier wel Hugh G liefhebsters waren. Ik vind 'm niets maar ga vanavond maar even lekker dom bankhangen denk ik
Morgen weer controle, gelukkig. (en arbo en fysio... heerlijk, dat medische bij een zwangerschap )
donderdag 22 april 2010 om 21:40
Navond
Buuv, ik kan niet scannen. Foto staat op de site van de krant maar dan is zoon nog slechter te zien dan in de krant:
Hele leuke post gekregen vandaag
En ik ben bij de Emmaus ouderwetse koekblikken gaan kopen om mijn vensterbank voor wat leuker eruit te laten zien. Nu nog de rommel van die vensterbank weren en zo steeds een stukkie verder naar een gezellig huis.
Middelste heeft zeergoed gescoord voor zijn spreekbeurt
Buuv, ik kan niet scannen. Foto staat op de site van de krant maar dan is zoon nog slechter te zien dan in de krant:
Hele leuke post gekregen vandaag
En ik ben bij de Emmaus ouderwetse koekblikken gaan kopen om mijn vensterbank voor wat leuker eruit te laten zien. Nu nog de rommel van die vensterbank weren en zo steeds een stukkie verder naar een gezellig huis.
Middelste heeft zeergoed gescoord voor zijn spreekbeurt
donderdag 22 april 2010 om 22:06
Mamz, was middelste ook zo trots? Leuk hoor, in de krant!!
En goed gedaan van Middelste!
Its, was jij ook bij Ikea dan? Of bedoel je iets heeeeel anders en lees ik met mijn ogen dicht?
Gold, dank! Gaat zeker weer lukken!
Lekker gesport vanavond en een daarna een spijkerbroek gescoord!
Nu benen op tafel en niet te laat naar bed.
En goed gedaan van Middelste!
Its, was jij ook bij Ikea dan? Of bedoel je iets heeeeel anders en lees ik met mijn ogen dicht?
Gold, dank! Gaat zeker weer lukken!
Lekker gesport vanavond en een daarna een spijkerbroek gescoord!
Nu benen op tafel en niet te laat naar bed.
donderdag 22 april 2010 om 22:16
Die hele klas was trots, er staan er best wel veel wel op de voorgrond. Middelste had een rolletje tijdens het concert en haalde daar dus zijn trots uit (nou ja, hij is nogal down to earth, hij hoefde alleen maar in een bed te liggen/zitten) maar is op deze foto niet te zien (rechtsachter het meest rechtse mannetje in rood).
Ik ga ook vrij snel te bedde. Forum was te interessant vandaag, ik hoop morgen wat meer tijd voor mijn studieboeken te vinden.
Ik ga ook vrij snel te bedde. Forum was te interessant vandaag, ik hoop morgen wat meer tijd voor mijn studieboeken te vinden.
vrijdag 23 april 2010 om 08:35
vrijdag 23 april 2010 om 08:43
Môgge meissies en maegdje.
Coe succes straks in het ziekenhuis. Ik hoop ook dat ie loopgips krijgt en dat jij slaafje af bent.
Gisteren zijn middelste zoon schoondochter hier komen eten.
Schoondochter loopt nu al 8 weken met haar arm in het gips. Dinsdag terug en als er dan nog niet voldoende bot is aangemaakt moet ze onder het mes. Ze heeft er zich nu bij neergelegd dat het waarschijnlijk met gips niet gaat lukken.
Oh Coetje dat is niet om jou in de put te duwen. Bij jonge kinderen geneest het altijd heel snel. Geniet hij nog van alle aandacht? Of is het een beetje geluwd inmiddels.
Mamz leuk dat hij in de krant stond.
Oh barsten de braderieën weer los.
Coe succes straks in het ziekenhuis. Ik hoop ook dat ie loopgips krijgt en dat jij slaafje af bent.
Gisteren zijn middelste zoon schoondochter hier komen eten.
Schoondochter loopt nu al 8 weken met haar arm in het gips. Dinsdag terug en als er dan nog niet voldoende bot is aangemaakt moet ze onder het mes. Ze heeft er zich nu bij neergelegd dat het waarschijnlijk met gips niet gaat lukken.
Oh Coetje dat is niet om jou in de put te duwen. Bij jonge kinderen geneest het altijd heel snel. Geniet hij nog van alle aandacht? Of is het een beetje geluwd inmiddels.
Mamz leuk dat hij in de krant stond.
Oh barsten de braderieën weer los.