Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
quote:lindy schreef op 22 april 2010 @ 22:35:

Kan iemand een 30 seconde-versie samenvatten?

Ze zijn gek geworden hier.

(kort genoeg?)
Zo ik wacht ook op Naomi's genadige oordeel. Ik ben benieuwd .
Ja, waar is die ballenbak? Als verzoek tot ban wordt ingewilligd moet ik mij toch ergens anders vermaken!
Loomii laat weten dat ze 'een dikke sigaar zit te roken en een fijne whisky zit te drinken op haar bannetje'.

Jullie moeten allemaal de groeten van haar hebben.
Etosha, ook al zitten de emoties hoog momenteel, probeer op je handen te blijven zitten en ga niet terug komen op dingen die gespeeld hebben tijdens je Angel-periode. Echt, probeer het.
Lees altijd graag mee maar wat er nu gebeurd is echt een inschattingsfout van de engel.

In plaats dat er een rel vermeden word , ontstaat er juist 1 vanwege starre beleid van 1 engel. Beetje erg jammer en totaal onnodig
quote:Etosha schreef op 22 april 2010 @ 22:32:

Wuiles, ja, dat zou je wel denken in een wereld waarin mensen kunnen denken en niet alleen maar uit zijn op machtsvertoon. Maar ja. Dit is Viva.

Etosha, wilde alleen nog even zeggen dat ik snap dat je je mond niet meer wilt houden! Vaag verhaal allemaal

Maar is het wel verstandig om hier nu uitspraken te doen waar je wellicht spijt van krijgt? Als je zeker weet er geen spijt van te krijgen lucht dan vooral je hart natuurlijk maar laat je niet meeslepen door emoties!
quote:Iris26 schreef op 22 april 2010 @ 22:40:

Ja, waar is die ballenbak? Als verzoek tot ban wordt ingewilligd moet ik mij toch ergens anders vermaken! Libelle
quote:Lunax schreef op 22 april 2010 @ 22:41:

[...]

Libelle Ja, dat is nou ook weer net níet de bedoeling.... Maar er is weinig alternatief zeker?
Libelle is ook niets. Ik heb er een account gemaakt n.a.v. de vorige bans maar die doet het niet meer?
Waarom is mijn avatar weg? Had iedereen dat en heb ik dat gemist?
Babybrabbel is er nog. Daar hoef je je niet te registreren.
quote:Bambi schreef op 22 april 2010 @ 22:43:

Waarom is mijn avatar weg? Had iedereen dat en heb ik dat gemist?Nee ik ging al kijken of jij de Bambi was
quote:Spijker schreef op 22 april 2010 @ 22:39:

[...]

MrsC opende een topic over opvoedingsmethodes. Al snel verdedigde ze weer dat kinderen zondig geboren zijn en liefdevol getuchtigd moeten worden. dat is heel iets anders dan slaan hoor. Liefdevol tuchtigen gaat zo: bij ongehoorzaamheid zeg je tegen je kind: ik ga je 3x tuchtigen met dit houten latje en dat vind ik ook heel erg maar dat moet. Kinderen moeten namelijk de pijn van ongehoorzaamheid voelen. Daarna sla je, niet zo hard dat het blauwe plekken geeft, wel zo hard dat het brand. Dit kan kennelijk al bij kinderen van 20 maanden oud, die kan je namelijk niet vertellen dat ze iets niet moeten doen, dan werkt een tik beter.

Daarna knuffel je en bid je met ze.

Angel 1 zegt dat dit slechts een element uit een opvoedingsmethode is en dat het hele forum daar niet tegen mag ageren, dus of we ons koest willen houden. Als je daar tegenin gaat kan je een ban krijgen.

Ok, en nu moet ik huilen.

Ik had deze dingen van MrsC zelf nog niet gelezen, begreep dat het daarom ging en daarom het topic gelaten voor wat het was.

Hoe durft dat wijf?! En hoe durft 1 dit toe te staan en anderen van 'zuigen' te beschuldigen.

Grrr.

Ik ga een ban aanvragen.
@ Wallace: ooit opende Floor de ballenbak op het Libelle forum omdat ze geband was, nu komt iedereen die geband is of gewoon om steun te verlenen daar of op een ander topic van het Libelle forum samen om hun hart te luchten en te keten. Erg gezellig!
quote:Gravinnetje schreef op 22 april 2010 @ 22:44:

Babybrabbel is er nog. Daar hoef je je niet te registreren.Daar hebben de meesten een permaban
quote:Lunax schreef op 22 april 2010 @ 22:41:

[...]

Libelle Je kunt ook te ver gaan hè! Hebbie niks anders?
... dus iedereen met een ban gaat naar de libelle...

...... word vast heeeeeeelllll gezellig daar met alle opgefokte vivat-jes...
Goh....ik ben ook een week of 6 zo goed als niet aanwezig...

What the hell (ja,ja) is hier allemaal aan de hand? En waarom is er geen modtopic meer op de horrorpijlert?
Ja, dat vind ik echt.
Ik hoef niks terug te halen van toen, da's inmiddels al eeuwen geleden. Ik zie alleen dat er niks is veranderd. En daar maak ik me kwaad over, dat heeft niks met mijn eigen ex-angeltijd te maken.

(En ja, ik maakte van mijn openhartige bui wel even gebruik door dan meteen ook even in de groep te gooien dat er dus achter de schermen niks wordt opgelost. Maar dat vind ik alleen maar belachelijk, dat boeit me verder niet in de zin van dat ik daar nog behoefte aan heb of zo. Het hele forum kan me gestolen worden; wie ik spreken wil, spreek ik toch wel).

Ik ben gewoon echt heel erg boos over hoe er wordt gemodereerd. Al een tijdje en dit is voor mij de druppel. Ik was vand e week al boos over die snerende opmerkingen van angels her en der en de hand boven hun hoofd van Naomi, maar toen dacht ik: laat maar. Maar dit van vanavond vind ik echt alle perken te buiten gaan.

Zo nu even kijken of ik nog kan posten.
quote:wallace schreef op 22 april 2010 @ 22:44:

[...]

Ok, en nu moet ik huilen.

Sorry! Dat is niet mn bedoeling! Weghalen? Kan me voorstellen dat het best confronterend is als je dit zomaar leest.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Star schreef op 22 april 2010 @ 22:44:

[...]

Daar hebben de meesten een permaban

Ja, dat vind ik echt.
@Mamasaar, zie posting Spijker 22:39.
Tja, ik zal het wel mis hebben en het zal ook wel door Naomi ontkracht worden, maar bij deze actie(s) heb ik toch heel sterk het gevoel dat het een eenmansengelactie is. Kan me gewoon niet voorstellen dat de andere mods het hiermee eens zijn.
quote:Mamasaar schreef op 22 april 2010 @ 22:46:

Goh....ik ben ook een week of 6 zo goed als niet aanwezig...

What the hell (ja,ja) is hier allemaal aan de hand? En waarom is er geen modtopic meer op de horrorpijlert?Onderaan de lijst, gesloten. One ligt in bed denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven