Wasmachine-zak

22-04-2010 21:59 34 berichten
Wij hebben een zak van een wasmachine. Hij vreet sokken, hemdjes en onderbroeken van de kindjes en dus hield ie er vorige week helemáál mee op.

*zucht*

Gelukkig is er een handige man in huis, die heeft er een stuk of 5 sokken, een hemd en een onderbroekje uitgetoverd.

Er zit nog 1 hemdje van dochter aan de achterkant van de trommel die hij er niet uit krijgt. De wasmachine doet het wel weer goed.

Wat wil ik nu? Een wasmachinezak! En dan niet zo'n kleintje waar je wat bh's in kan proppen, maar een grotere, ter grootte van de trommel. Zo kan ik álle was in het zakje stoppen en hopen dat de wasmachine geen dingen meer opvreet.

Wie weet of er waszakken van deze grootte te koop zijn? Zo ja: wáár dan?!

Alvast mijn eeuwige dank!!!
Alle reacties Link kopieren
In de defensie-pukkel van mijn zoon zit een grote wasmachine-zak. Wil je hem hebben? Dan stuur ik m naar je op!
Ik heb er een. Tenminste het is eigenlijk een wasnet dat mijn man (toen nog vriend) in dienst gebruikte om zijn vuile sokken in op te slaan. MIjn wasmachine eet geen spullen op, dus ik gebruik het net alleen om grote stukken fijne was in te doen (gaasshirtjes enzo).
oh ze bestaan nog (@Bergje)
Oh Bergje, wat lief! Ik ga morgen even een rondje winkels doen, als ik daar niet slaag, neem ik je aanbod graag aan
Hij is alleen niet zo groot als de hele trommel hoor. Je zou er alle kleine dingen echter in kunnen doen. Sokjes, ondergoed, hempjes, kleine shirtjes, BH's enz.)

Laat me maar weten....
Doe ik!
quote:Sarah Scott schreef op 23 april 2010 @ 10:43:

Doe ik! Nog een zak kunnen scoren???
Nog geen tijd gehad! Volgende week nieuwe poging!

Heb wel de waszak uit mijn rieten wasmand geript, dat gaat ook wel, maar is een linnen zak, heb toch het idee dat het daarin niet helemaal schoon wordt, als er een echt gore was tussen zit (zoals grasknieën enzo). Maar voor nu is het wel even een oplossing.
bij DIDI hebben ze grote waszakken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven