De zon schijnt...
zaterdag 24 april 2010 om 14:58
en toch zitten we op zo'n mooie dag als vandaag achter de computer.
Ik zit achter de computer omdat ik vannacht raar heb gedroomd, huilend wakker werd, ben gaan ontbijten met koffie en kokosmakronen met chocolade, vervolgens weer twee huilbuien kreeg, en nu heerlijk relaxt en lui maar dikke rode ogen op de bank lig met de laptop.
Waarom zit jij nu achter de computer?
Ik zit achter de computer omdat ik vannacht raar heb gedroomd, huilend wakker werd, ben gaan ontbijten met koffie en kokosmakronen met chocolade, vervolgens weer twee huilbuien kreeg, en nu heerlijk relaxt en lui maar dikke rode ogen op de bank lig met de laptop.
Waarom zit jij nu achter de computer?
zaterdag 24 april 2010 om 16:39
Ik heb al heerlijk in mijn stadstuintje gezeten tot vijf minuten geleden. Ik kom weer buiten na een telefoongesprek en staat alles blauw omdat mijn achterburen gingen bbq-en. Zit ik lekker doen ze Andres Hazes aan en staat mijn buurvrouw te stofzuigen. Ja. Kan je het voorstellen? Moest er wel om grinniken maar tjeeeeezzzz; even rustig zitten!
zaterdag 24 april 2010 om 16:49
zaterdag 24 april 2010 om 16:55
quote:liesse schreef op 24 april 2010 @ 16:39:
Ik heb al heerlijk in mijn stadstuintje gezeten tot vijf minuten geleden. Ik kom weer buiten na een telefoongesprek en staat alles blauw omdat mijn achterburen gingen bbq-en. Zit ik lekker doen ze Andres Hazes aan en staat mijn buurvrouw te stofzuigen. Ja. Kan je het voorstellen? Moest er wel om grinniken maar tjeeeeezzzz; even rustig zitten! Barbeknoeien, altijd mijn grote zomervrees. Als ik mijn bovenlichten per ongeluk open laat staan als ik weg ga, kan ik er op rekenen dat ik thuiskom in een vette barbetroep van de buren. Wat een uitvinding!
Ik heb al heerlijk in mijn stadstuintje gezeten tot vijf minuten geleden. Ik kom weer buiten na een telefoongesprek en staat alles blauw omdat mijn achterburen gingen bbq-en. Zit ik lekker doen ze Andres Hazes aan en staat mijn buurvrouw te stofzuigen. Ja. Kan je het voorstellen? Moest er wel om grinniken maar tjeeeeezzzz; even rustig zitten! Barbeknoeien, altijd mijn grote zomervrees. Als ik mijn bovenlichten per ongeluk open laat staan als ik weg ga, kan ik er op rekenen dat ik thuiskom in een vette barbetroep van de buren. Wat een uitvinding!
zaterdag 24 april 2010 om 17:07
quote:kleine04 schreef op 24 april 2010 @ 17:01:
was wel ff buiten maar had geen zin meer
om naar de markt te gaan en voel me niet echt top.
dus zit nu binnen met een boek.
en net ook tranen met tuiten gehuilt.
nu lig op me bed met de gordijn dicht en muziek aan.
Ook zo'n beetje de situatie hier.
Vanmiddag wel even boodschappen gedaan en op m'n stiekeme balkonnetje gezeten.
was wel ff buiten maar had geen zin meer
om naar de markt te gaan en voel me niet echt top.
dus zit nu binnen met een boek.
en net ook tranen met tuiten gehuilt.
nu lig op me bed met de gordijn dicht en muziek aan.
Ook zo'n beetje de situatie hier.
Vanmiddag wel even boodschappen gedaan en op m'n stiekeme balkonnetje gezeten.
zaterdag 24 april 2010 om 17:11
zaterdag 24 april 2010 om 17:46
zaterdag 24 april 2010 om 17:50
quote:Cateautje schreef op 24 april 2010 @ 16:55:
[...]
Barbeknoeien, altijd mijn grote zomervrees. Als ik mijn bovenlichten per ongeluk open laat staan als ik weg ga, kan ik er op rekenen dat ik thuiskom in een vette barbetroep van de buren. Wat een uitvinding!Haha lekker ja, mijn beddegoed ruikt nu al naar shaslick!
[...]
Barbeknoeien, altijd mijn grote zomervrees. Als ik mijn bovenlichten per ongeluk open laat staan als ik weg ga, kan ik er op rekenen dat ik thuiskom in een vette barbetroep van de buren. Wat een uitvinding!Haha lekker ja, mijn beddegoed ruikt nu al naar shaslick!
zaterdag 24 april 2010 om 18:33
quote:ikwilafvallen schreef op 24 april 2010 @ 17:57:
Wat is er met jou aan de hand Paloma waar je zo verdrietig door bent?
Dank je - had ik even nodig. Waarom? Pfff...kweenie . Deze maand, een jaar geleden is mijn vader overleden. Sinds die tijd alleen maar boosheid gevoeld (lang verhaal - nee, hij heeft mij niet mishandeld of misbruikt), ben in (healing) therapie geweest en de boosheid vloeide langzaam weg. Totdat ik gisteren dat stomme liedje van Stef Bos op de radio hoorde en vanaf dat moment zijn de sluizen geopend.
Papa
Ik heb dezelfde handen
En ik krijg jouw rimpels in mijn huid
Jij hebt jouw ideeën
Ik heb mijn ideeën
En we zwerven in gedachten
Maar we komen altijd thuis
De waarheid die je zocht
En die je nooit hebt gevonden
Ik zoek haar ook
En tevergeefs
Zolang ik leef
Want papa, ik lijk steeds meer op jou
Vroeger kon je steng zijn
En ik heb je soms gehaat
Maar jouw woorden
Ze liggen op mijn lippen
En ik praat nu
Zoals jij vroeger praatte
Ik heb een goddeloos geloof
En ik hou van elke vrouw
En misschien ben ik geworden
Wat jij helemaal niet wou
Maar papa, ik lijk steeds meer op jou
Jij gelooft in God
Dus jij gaat naar de hemel
En ik geloof in niks
Dus we komen elkaar na de dood
Na de dood nooit meer tegen
Maar papa
Ik hou steeds meer van jou
Behalve de zin "en ik hou van elke vrouw" (ik hou van mannen), zou dit liedje wel op mij van toepassing kunnen zijn. Heeft de healing toch ergens nut voor gehad .
Wat is er met jou aan de hand Paloma waar je zo verdrietig door bent?
Dank je - had ik even nodig. Waarom? Pfff...kweenie . Deze maand, een jaar geleden is mijn vader overleden. Sinds die tijd alleen maar boosheid gevoeld (lang verhaal - nee, hij heeft mij niet mishandeld of misbruikt), ben in (healing) therapie geweest en de boosheid vloeide langzaam weg. Totdat ik gisteren dat stomme liedje van Stef Bos op de radio hoorde en vanaf dat moment zijn de sluizen geopend.
Papa
Ik heb dezelfde handen
En ik krijg jouw rimpels in mijn huid
Jij hebt jouw ideeën
Ik heb mijn ideeën
En we zwerven in gedachten
Maar we komen altijd thuis
De waarheid die je zocht
En die je nooit hebt gevonden
Ik zoek haar ook
En tevergeefs
Zolang ik leef
Want papa, ik lijk steeds meer op jou
Vroeger kon je steng zijn
En ik heb je soms gehaat
Maar jouw woorden
Ze liggen op mijn lippen
En ik praat nu
Zoals jij vroeger praatte
Ik heb een goddeloos geloof
En ik hou van elke vrouw
En misschien ben ik geworden
Wat jij helemaal niet wou
Maar papa, ik lijk steeds meer op jou
Jij gelooft in God
Dus jij gaat naar de hemel
En ik geloof in niks
Dus we komen elkaar na de dood
Na de dood nooit meer tegen
Maar papa
Ik hou steeds meer van jou
Behalve de zin "en ik hou van elke vrouw" (ik hou van mannen), zou dit liedje wel op mij van toepassing kunnen zijn. Heeft de healing toch ergens nut voor gehad .
zaterdag 24 april 2010 om 18:42