Good luck!
zondag 25 april 2010 om 19:27
Hel: wat leuk, fotootje van je meisje?
Star: hahaha die Ceetje
Juud: Fijn dat het allemaal aan het helen en
schminken is, denk dat je pas over een paar weken echt het goede resultaat kunt zien?
Ik ben gek op tijgertjes, leuk. Hier een kind wat het leuk vind.
Ik wil nu graag de goede sminck, dus die vraag ik voor mijn verjaardag.
Star: hahaha die Ceetje
schminken is, denk dat je pas over een paar weken echt het goede resultaat kunt zien?
zondag 25 april 2010 om 19:30
Wij komen net weer binnenvallen van kindje snuffelen, zo leuk!
Ze wilden graag dat we kwamen. Wat is dat dan toch weer klein zeg. een heel lief mopperkontje . Juul mocht haar ook even vasthouden, hij wilde haar niet meer terug geven
Ik heb idd een poppenwagen gegeven, en een naamtrein waar ze later echt mee kan spelen op een treinbaan.
Zal ff fotootje opzoeken!
Ze wilden graag dat we kwamen. Wat is dat dan toch weer klein zeg. een heel lief mopperkontje . Juul mocht haar ook even vasthouden, hij wilde haar niet meer terug geven
Ik heb idd een poppenwagen gegeven, en een naamtrein waar ze later echt mee kan spelen op een treinbaan.
Zal ff fotootje opzoeken!
zondag 25 april 2010 om 19:34
quote:Maleficent schreef op 25 april 2010 @ 19:31:
Schattig Bam, en wat leuk dat Juul haar mocht vasthouden de eerste dag!
Ja, zo leuk,
EN Juul zo trots.
Ik had hem verteld dat het zijn nichtje is. dus nu zegt hij steeds tegen iedereen heel trots. Het is MIJN nichtje en niet het nichtje van mama haha
Schattig Bam, en wat leuk dat Juul haar mocht vasthouden de eerste dag!
Ja, zo leuk,
EN Juul zo trots.
Ik had hem verteld dat het zijn nichtje is. dus nu zegt hij steeds tegen iedereen heel trots. Het is MIJN nichtje en niet het nichtje van mama haha
zondag 25 april 2010 om 19:37
zondag 25 april 2010 om 19:47
Hai!
Ook hier: Bam gefeliciteerd met nieuwe nichtje! Leuk!
Amalia: kamertje af, fijn! Dus niet opnieuw behangen? 34 weken, man wat gaat dat snel zeg!
Star: haha nou ben benieuwd wat ze maakt! Leuk!
Mal: gets nog niet lekker. Dat is minder. Lekker rustig aan gedaan vandaag? Is Malman wel goed opgeknapt sinds ziekenhuis? Wanneer mag jij weer naar ziekenhuis?
Weer was hier lekekr hoor! Niet hele dag zonnig maar evengoed prima en veel zon gezien toch. Dus genoten. hele dag thuis om het huis geweest. Lekker!
Oma gaat wel. Voelt zich op zich goed. Druk op de borst is weg. Woensdag katheterisatie (schrijf je dat zo?) en dan donderdag horen ze meer over behandeling. Dus afwachten maar...
Ook hier: Bam gefeliciteerd met nieuwe nichtje! Leuk!
Amalia: kamertje af, fijn! Dus niet opnieuw behangen? 34 weken, man wat gaat dat snel zeg!
Star: haha nou ben benieuwd wat ze maakt! Leuk!
Mal: gets nog niet lekker. Dat is minder. Lekker rustig aan gedaan vandaag? Is Malman wel goed opgeknapt sinds ziekenhuis? Wanneer mag jij weer naar ziekenhuis?
Weer was hier lekekr hoor! Niet hele dag zonnig maar evengoed prima en veel zon gezien toch. Dus genoten. hele dag thuis om het huis geweest. Lekker!
Oma gaat wel. Voelt zich op zich goed. Druk op de borst is weg. Woensdag katheterisatie (schrijf je dat zo?) en dan donderdag horen ze meer over behandeling. Dus afwachten maar...
zondag 25 april 2010 om 19:53
Fijn cadeau heb ik gekregen Star. Een lcd, plat en diagonaal 91cm. Toen man hem had geïnstalleerd dacht ik:"Jemig, wat een luxe" In de winkel lijken ze dan niet zo groot als in onze kleine woonkamer. Maar wel heel mooi!
Gefeliciteerd tante Bam
Juud, het is natuurlijk niet niets, de operatie. Succes morgen
Amaal, inderdaad een dankbare klus zo'n muur.
Hel, lief, staartjes en een tuniekje. Hoe ging het oefenen zonder zijwieltjes?
Gefeliciteerd tante Bam
Juud, het is natuurlijk niet niets, de operatie. Succes morgen
Amaal, inderdaad een dankbare klus zo'n muur.
Hel, lief, staartjes en een tuniekje. Hoe ging het oefenen zonder zijwieltjes?
zondag 25 april 2010 om 20:09
quote:bambino schreef op 25 april 2010 @ 19:27:
Hahaha Bam er wordt nog niks geschminkt aan mijn borsten hoor, veel te pijnlijk! "don't touch the tities"
Hel geweldig je meisje in meisjeskleren! Is het fietsen nog gelukt zonder zijwieltjes?
Amaal fijn dat het kamertje af is, nu heerlijk gaan tutten met inrichten enzo.
Vanmiddag een feestje in het bos gehad, lekker gepicknickt en de jongens lekker achter de bal aan rennen. Was mijn 1e uitje weer sinds 2 weken en het beviel goed. Sjimmie is echt goed met de bal. Geweldig om te zien hoe zo'n klein mannetje fanatiek achter de bal aan dribbelt. Ik had het nooit verwacht maar ik verheug me al op mijn zonnige zaterdagochtend langs de lijn (let wel, zonnige ochtend!)
Hahaha Bam er wordt nog niks geschminkt aan mijn borsten hoor, veel te pijnlijk! "don't touch the tities"
Hel geweldig je meisje in meisjeskleren! Is het fietsen nog gelukt zonder zijwieltjes?
Amaal fijn dat het kamertje af is, nu heerlijk gaan tutten met inrichten enzo.
Vanmiddag een feestje in het bos gehad, lekker gepicknickt en de jongens lekker achter de bal aan rennen. Was mijn 1e uitje weer sinds 2 weken en het beviel goed. Sjimmie is echt goed met de bal. Geweldig om te zien hoe zo'n klein mannetje fanatiek achter de bal aan dribbelt. Ik had het nooit verwacht maar ik verheug me al op mijn zonnige zaterdagochtend langs de lijn (let wel, zonnige ochtend!)
zondag 25 april 2010 om 20:13
Mal even in de tuin hangen is ook lekker toch!
Leuk Bam even snuffelen aan zo'n klein babietje, zijn ze thuis? Wonen ze in de buurt?
Goeie schmink is duur he! Ik ben nu maar aan het sparen om mijn kleurtjes aan te vullen, ik heb nu 4 kleuren (de tijgerkleuren) maar ik moest al 20 euro betalen!
Vanavond weer Spartacus kijken, volgt iemand dat hier?
Leuk Bam even snuffelen aan zo'n klein babietje, zijn ze thuis? Wonen ze in de buurt?
Goeie schmink is duur he! Ik ben nu maar aan het sparen om mijn kleurtjes aan te vullen, ik heb nu 4 kleuren (de tijgerkleuren) maar ik moest al 20 euro betalen!
Vanavond weer Spartacus kijken, volgt iemand dat hier?