Postcrossing 4
maandag 26 april 2010 om 11:09
maandag 26 april 2010 om 12:24
Ik wil ook wel meedoen met de hyvesruil maar had het hier wel al gemeld 
2 kaartjes vandaag, eentje uit Canada en eentje uit California dacht ik. Staat niet veel op behalve you like this card en een stuk of 10 postzegels (echt waar)
Ook een hurray, volgende kaartje gaat naar Thailand. Ik vind het heel raar, ik heb aanstaan dat ik wil versturen/ontvangen van mijn eigen land BE dus, maar heb nog geen enkel moeten versturen of nog geen enkel ontvangen
2 kaartjes vandaag, eentje uit Canada en eentje uit California dacht ik. Staat niet veel op behalve you like this card en een stuk of 10 postzegels (echt waar)
Ook een hurray, volgende kaartje gaat naar Thailand. Ik vind het heel raar, ik heb aanstaan dat ik wil versturen/ontvangen van mijn eigen land BE dus, maar heb nog geen enkel moeten versturen of nog geen enkel ontvangen
maandag 26 april 2010 om 13:13
StefanieV, er zijn toch ook niet zoveel postcrossers in Belgie? Tenminste minder dan in NL? Misschien dat je daardoor ook nog geen adres hebt gekregen uit je eigen land.
Pfoe ik wacht op de post... maar denk niet dat er iets voor mij bij zal zitten vandaag. *gaat intussen maar verder typen*
Fijne dag allemaal!
Pfoe ik wacht op de post... maar denk niet dat er iets voor mij bij zal zitten vandaag. *gaat intussen maar verder typen*
Fijne dag allemaal!
maandag 26 april 2010 om 13:53
maandag 26 april 2010 om 15:07
Ojee, Janna jij bent lekker bezig met je postzegels.
Hier net een hurray, mijn kaartje wat ik gisteren gepost heb naar een pc-er in Nederland is aangekomen.
Leuke hurray en ze heeft het kaartje ook meteen tot 1 van haar favorieten gemaakt.
Meteen een nieuw adres aangevraagt want de kleine man ligt de slapen en grote meid gaat bij een vriendinnetje spelen dus die hoef ik niet op te halen, dus ik heb de tijd.
En het kaartje mag naar China, stuur een I-drukker met schaapje op.
Hier net een hurray, mijn kaartje wat ik gisteren gepost heb naar een pc-er in Nederland is aangekomen.
Leuke hurray en ze heeft het kaartje ook meteen tot 1 van haar favorieten gemaakt.
Meteen een nieuw adres aangevraagt want de kleine man ligt de slapen en grote meid gaat bij een vriendinnetje spelen dus die hoef ik niet op te halen, dus ik heb de tijd.
En het kaartje mag naar China, stuur een I-drukker met schaapje op.
maandag 26 april 2010 om 16:32
maandag 26 april 2010 om 17:12
Hai hai,
Ik had vandag en leuke kaart uit Chattanooga, Tennessee! Er staat alleen erg weinig tekst op, das weer jammer.
Ik sta nu op 108 verstuurd en 108 ontvangen. 10 onderweg waarvan er toch een aantal al best lang onderweg zijn:
Philippines 20 Apr, 2010 10,385 km 5 days
Germany 17 Apr, 2010 319 km 9 days
Finland 16 Apr, 2010 1,802 km 9 days
Belarus 14 Apr, 2010 1,695 km 11 days
China 10 Apr, 2010 8,821 km 16 days
Poland 10 Apr, 2010 729 km 16 days
United Kingdom 10 Apr, 2010 483 km 16 days
Russia 28 Mar, 2010 2,161 km 29 days (al 14 dagen niet online)
U.S.A. 4 Mar, 2010 5,832 km 52 days (meer dan 3 mnd niet online)
Taiwan 27 Feb, 2010 9,465 km 58 days (al meer dan 1 maand niet online geweest)
De 2 laatsten gaan dus wel expiren ben ik bang en nog 3 kaarten van de meeting zijn niet aangekomen.
Tyanna en Droomz, welkom hier. Zijn jullie al lang aan het postcrossen? En hoe zijn jullie hier gekomen? Heeft een van de meiden hier jullie er op geattendeeerd?
Verder weinig post zie ik.... tja, het is maandag.
Ik had vandag en leuke kaart uit Chattanooga, Tennessee! Er staat alleen erg weinig tekst op, das weer jammer.
Ik sta nu op 108 verstuurd en 108 ontvangen. 10 onderweg waarvan er toch een aantal al best lang onderweg zijn:
Philippines 20 Apr, 2010 10,385 km 5 days
Germany 17 Apr, 2010 319 km 9 days
Finland 16 Apr, 2010 1,802 km 9 days
Belarus 14 Apr, 2010 1,695 km 11 days
China 10 Apr, 2010 8,821 km 16 days
Poland 10 Apr, 2010 729 km 16 days
United Kingdom 10 Apr, 2010 483 km 16 days
Russia 28 Mar, 2010 2,161 km 29 days (al 14 dagen niet online)
U.S.A. 4 Mar, 2010 5,832 km 52 days (meer dan 3 mnd niet online)
Taiwan 27 Feb, 2010 9,465 km 58 days (al meer dan 1 maand niet online geweest)
De 2 laatsten gaan dus wel expiren ben ik bang en nog 3 kaarten van de meeting zijn niet aangekomen.
Tyanna en Droomz, welkom hier. Zijn jullie al lang aan het postcrossen? En hoe zijn jullie hier gekomen? Heeft een van de meiden hier jullie er op geattendeeerd?
Verder weinig post zie ik.... tja, het is maandag.
maandag 26 april 2010 om 17:49
maandag 26 april 2010 om 18:18
Ik heb 2 kaartjes! 1 official uit NL en een gewone uit NL, een hele leuke van Barbapapa!! Van Noa_Lynn!! Dank je wel! En beide hadden een leuke postzegel, een van donald duck en een van nijntje
Die official was een dubbele kaart en eigenlijk vind ik enkele kaarten wel leuker, maar dit was wel een leuke.
Die official was een dubbele kaart en eigenlijk vind ik enkele kaarten wel leuker, maar dit was wel een leuke.
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
maandag 26 april 2010 om 18:28
Kom ik thuis liggen er 3 !!!! kaartjes in de bus waarvan geen 1 een official
Eentje van de meeting de 11de (met klompjes). Dank jullie wel.
Eentje die als half official beschouwd mag worden uit Australië: "hello, this is my second postcard I'm sending to you. Hope you get it and register it.
Ik had de eerste kaart van haar al geregistreerd op 12 april, heb ik dus maar netjes in een bedankje geschreven.
En de laatste kaart kwam helemaal als een verrassing, een kaartje uit Maleisië:
Hello there,
Steph was sweet enough to ask me to send you a card for the above RR. Card shows our traditional mode of transportation called "kereta lembu" in our language. Regards, Newrule
Bij deze een dikke voor Steph
Eentje van de meeting de 11de (met klompjes). Dank jullie wel.
Eentje die als half official beschouwd mag worden uit Australië: "hello, this is my second postcard I'm sending to you. Hope you get it and register it.
Ik had de eerste kaart van haar al geregistreerd op 12 april, heb ik dus maar netjes in een bedankje geschreven.
En de laatste kaart kwam helemaal als een verrassing, een kaartje uit Maleisië:
Hello there,
Steph was sweet enough to ask me to send you a card for the above RR. Card shows our traditional mode of transportation called "kereta lembu" in our language. Regards, Newrule
Bij deze een dikke voor Steph
Snjókorn falla, á allt og alla
maandag 26 april 2010 om 18:33
quote:Janna80 schreef op 26 april 2010 @ 18:30:
Wat lief van je Steph!
En Snjo, die kaart uit Australie was dan dus al langer dan 12 april onderweg??Voor zover ik het poststempel kan lezen is deze tweede kaart 12 april op de bus gegaan (terwijl de eerste nog niet eens expired was). Ongeduldig typje zullen we maar zeggen (maar ik heb wel 2 mooie kaarten uit Oz)
Wat lief van je Steph!
En Snjo, die kaart uit Australie was dan dus al langer dan 12 april onderweg??Voor zover ik het poststempel kan lezen is deze tweede kaart 12 april op de bus gegaan (terwijl de eerste nog niet eens expired was). Ongeduldig typje zullen we maar zeggen (maar ik heb wel 2 mooie kaarten uit Oz)
Snjókorn falla, á allt og alla