Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
quote:dangeensuus schreef op 26 april 2010 @ 20:27:

[...]

Waaruit blijkt dat Two het met opzet deed om de nabestaanden te kwetsen?

En wat je pubers betreft, ik denk dat je je gruwelijk vergist.Waaruit blijkt dat het geen pubers zijn?

(zo kunnen we nog wel ff doorgaan trouwens, maar je kan ook gewoon ingaan op wat ik zeg)

Overigens vergis ik me niet, ik had zelf van die sukkels in de klas. Hakenkruizen werden overal en nergens neergekalkt, niet grappig. Ja, zij vonden van wel, maar blijkbaar is mensen kwetsen ontzettend amusant...of zo...

En als het pubers zijn is het al erg, maar een volwassene die nog steeds in die fase hangt. Grow the fuck up!
Ik ga wel degelijk in op wat je zegt. ik ben alleen een andere mening toegedaan als jij, kan toch?

Er blijkt nergens uit dat Twee het met opzet deed, net zo min als ergens uit blijkt dat ze het niet met opzet deed.
quote:dangeensuus schreef op 26 april 2010 @ 20:29:

[...]

Dat vind jij. Dat is jouw maatstaf, en ik heb de mijne. Ik probeer jou niet te overtuigen dat ik het grappig vond maar je probeert mij wel te overtuigen dat het niet grappig is.

Jouw mening, mijn mening. En ik ben retebenieuwd wat twee hier zelf over te zeggen heeft ( maar wellicht is ze naar hetzelfde vakantieoord als One)Ik probeer je helegaar niet te overtuigen, het zal mij met alle respect mijn edele hol roesten wat jij al dan niet grappig vindt.
quote:Pilous schreef op 26 april 2010 @ 20:28:

[...]

Denk dat dit de beste omschrijving is. En daarna het dwarse van de vivalarepublique.

Het kàn niet, maar ik moet er toch om lachen.

Ik mag dat dwarse wel

Precies, zo zag ik het ook.

Mijn humor is vaak net op of over het randje. Neem nu mijn motto (die is opeens weg?): die vond ook niemand behalve ik grappig.
Ik denk dat Twee die viva la republique puur heeft geplaatst uit recalcitrantie omdat ze afgerekend werd op de S. Puur speculatief.
quote:dangeensuus schreef op 26 april 2010 @ 20:31:

Ik ga wel degelijk in op wat je zegt. ik ben alleen een andere mening toegedaan als jij, kan toch?

Er blijkt nergens uit dat Twee het met opzet deed, net zo min als ergens uit blijkt dat ze het niet met opzet deed.Juist, en hetzelfde geldt voor die hakenkruis op de synagoge. Zijn we daar weer over uit.
Waar maak je je druk om dan Min? Waarom dan al die argumenten om je gelijk te willen halen? Misschien hebben we allebei gelijk, of niet. ( natuurlijk hebben we gelijk, dit terzijde)
Minny denk je serieus dat die hakenkruizen op synagogen puur geinen is van pubers?
Wat was jouw motto dan, Iris?
quote:dangeensuus schreef op 26 april 2010 @ 20:33:

Minny denk je serieus dat die hakenkruizen op synagogen puur geinen is van pubers?Oh jawel hoor, dat gebeurt.
quote:dangeensuus schreef op 26 april 2010 @ 20:15:

Min , dat is gewoon mijn gevoel voor humor. Ik houd van gitzwarte op het randje humor. Ik weet niet waarom, het is gewoon zoEn hier heb je een lastige.... Wij hebben hier in de familie met mijn schoonma een situatie aan de hand die erg heftig is. Mijn man, zijn broers en schoonpa kunnen hier prima gitzwarte grapjes over maken. Ik zou het echter niet in mijn hoofd halen om een grapje te maken over 'de situatie'. Die rol en/of positie heb en wil ik namelijk niet.
quote:dangeensuus schreef op 26 april 2010 @ 20:32:

Ik denk dat Twee die viva la republique puur heeft geplaatst uit recalcitrantie omdat ze afgerekend werd op de S. Puur speculatief.Haha, dat dacht ik dus ook (dat had ik kunnen zijn )
quote:dangeensuus schreef op 26 april 2010 @ 20:33:

Waar maak je je druk om dan Min? Waarom dan al die argumenten om je gelijk te willen halen? Misschien hebben we allebei gelijk, of niet. ( natuurlijk hebben we gelijk, dit terzijde)He getver wat makkelijk zeg, roepen dat iemand zich druk maakt. Ik ben beter van jou gewend...

Waarom gebruik jij dan argumenten om je gelijk te halen? En waarom draai je steeds om wat ik zeg heen door te beginnen over al dan geen pubers? Wie het ook doet en wat de intentie ook is, mensen raken daardoor gekwetst. Onnodig gekwetst. Dáár gaat het om.
Het zal ongetwijfeld wel eens gebeuren maar het overgrote gedeelte van de vernielingen word niet gedaan door giebelende pubertjes maar door achterlijke neo-nazi's die heel duidelijk een statement hiermee willen maken, geen grapje.
quote:minny schreef op 26 april 2010 @ 20:34:

Wat was jouw motto dan, Iris?

Chaos, panic and disorder.... my work here is done.

Als reactie op alle PC-motto's die ik voorbij zie komen .
Suus, zeg gewoon dan Min gelijk heeft, want eerder stopt ze niet
quote:iris1969 schreef op 26 april 2010 @ 20:37:

[...]

Chaos, panic and disorder.... my work here is done.

Als reactie op alle PC-motto's die ik voorbij zie komen .Ghe
Min ik vind het jammer dat je mijn intonatie niet kunt horen. Je reageert namelijk wel fel op het feit dat ik simpelweg stel: waar maak je je druk om.

Laat ik het anders zeggen.

Waar maken wij ons druk om of de synagogen al dan niet door pubers beklad zijn of dat twee het al dan niet met opzet heeft gedaan. What's the use. Feit is dat het gebeurt en dat het niet had moeten gebeuren.
quote:dangeensuus schreef op 26 april 2010 @ 20:37:

Het zal ongetwijfeld wel eens gebeuren maar het overgrote gedeelte van de vernielingen word niet gedaan door giebelende pubertjes maar door achterlijke neo-nazi's die heel duidelijk een statement hiermee willen maken, geen grapje.En? Maakt dat het meer of minder kwetsend? Wie het heeft gedaan weet men doorgaans toch niet.
quote:dangeensuus schreef op 26 april 2010 @ 20:38:

Min ik vind het jammer dat je mijn intonatie niet kunt horen. Je reageert namelijk wel fel op het feit dat ik simpelweg stel: waar maak je je druk om. Nee hoor, dit was nog zeer mild.

Laat ik het anders zeggen.

Waar maken wij ons druk om of de synagogen al dan niet door pubers beklad zijn of dat twee het al dan niet met opzet heeft gedaan. What's the use. Feit is dat het gebeurt en dat het niet had moeten gebeuren.Dat ben ik dan weer wel met je eens. Het had niet moeten gebeuren.

Benieuwd of Two een waarschuwing kan verwachten.
En ik wil mijn gelijk helemaal niet halen. Ik weet namelijk niet of twee het al dan niet met opzet heeft gedaan, net zo min als jij. Dus ( komt ie weer ) waar maken we ons druk om?

Laat twee eerst maar eens komen vertellen hoe of wat en dan zien we wel weer verder.
quote:iris1969 schreef op 26 april 2010 @ 20:37:

Als reactie op alle PC-motto's die ik voorbij zie komen .Precies. In de PC weten we wel wat een leuk pak is.
quote:minny schreef op 26 april 2010 @ 20:39:

[...]

Dat ben ik dan weer wel met je eens. Het had niet moeten gebeuren.

Benieuwd of Two een waarschuwing kan verwachten.ik zeg: nee.
Ik maak me niet druk, ik discussieer.

Two komt waarschijnlijk niet uitleggen waarom ze het heeft gedaan, en feitelijk is dat ook niet belangrijk want ze had het gewoon niet moeten doen.
Ik hoop/reken erop dat Angel 2 een zwart grapje maakt (met negatieve/kwetsende gevolgen) en dat neo-Nazi's en zelfs opgeschoten pubers weten wat ze doen (namelijk moedwillig kwetsen) als ze een hakenkruis zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven