Gewoon Thuis
vrijdag 23 april 2010 om 20:12
Erwt, ik wist niet dat jij je eigen webwinkel had!
http://www.peasforall.com
http://www.peasforall.com
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 23 april 2010 om 20:24
ooh, Erwt die toen nog geen Erwt was heeft toen Chica net geboren was een kaart gestuurd met zo'n pea erop. Vooruitziende blik zesde zintuig
Viesgespeelde jongetjes klinkt lief en ik hoop met je mee dat dat snel zo is, verkouden zijn zuigt.
Mier is ook aan t snotteren en hij was vanavond erg pieperig en had 38,3. Denk toch bijwerking van de vaccinaties. Arm ding. Ligt nu met paracetamol op bed.
Viesgespeelde jongetjes klinkt lief en ik hoop met je mee dat dat snel zo is, verkouden zijn zuigt.
Mier is ook aan t snotteren en hij was vanavond erg pieperig en had 38,3. Denk toch bijwerking van de vaccinaties. Arm ding. Ligt nu met paracetamol op bed.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 26 april 2010 om 15:17
Paperclipje kan ook een tovenaar zijn of een kat
Ik ben net thuis. Chica gaat naar een balletles van een vriendinnetje. Tis neem een vriendinnetje mee dag
Waarschijnlijk wil ze er dan meteen op dus dan is dat een leuke optie voor na afloop van de K3 dans in juni
Mier slaapt in de bakfiets, voor zolang het duurt want twee jankende buurkinderen in de aangrenzende achtertuin.
update: hij is alweer wakker gejankt. zucht. Ik moet em eigenlijk naar binnen tillen maar daar wordt hij ook wakker van.
Ik ben net thuis. Chica gaat naar een balletles van een vriendinnetje. Tis neem een vriendinnetje mee dag
Waarschijnlijk wil ze er dan meteen op dus dan is dat een leuke optie voor na afloop van de K3 dans in juni
Mier slaapt in de bakfiets, voor zolang het duurt want twee jankende buurkinderen in de aangrenzende achtertuin.
update: hij is alweer wakker gejankt. zucht. Ik moet em eigenlijk naar binnen tillen maar daar wordt hij ook wakker van.
maandag 26 april 2010 om 19:15
maandag 26 april 2010 om 19:44
maandag 26 april 2010 om 22:12
maandag 26 april 2010 om 22:21
Ja, best goed te horen. Ook geschreeuw van de vader af en toe. Vooral op maandag en dinsdag huilen ze veel en dan werkt zij en is hij thuis met ze. Had ik al gezegd dat ik het een stomme loserT vind En hij zadelt me dus ook (had ik al op Slimme meiden Hyve geschreven) met zijn kinderen op die dagen. Vandaag weer met jongetje, zonder iets te vragen. Stond met moeder van Chicavriendinnetje te praten in voortuin en toen was hij er opeens en vader nergens te bekennen. Heb em maar even in eigen tuin teruggezet. Vind dat zo lomp, grrrrr. Maar goed, ik ging naar bed toe.
Buikgefriemel wordt dan uitdebuikgefriemel en dat is minstens net zo lief
Buikgefriemel wordt dan uitdebuikgefriemel en dat is minstens net zo lief