Gewoon Thuis

11-02-2010 10:46 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Erwt! Kamertje is echt superleuk geworden! Leuke kleurtjes en het blauw van de muur is echt mooi! Ben je er nu helemaal klaar voor? Wat is je plopdatum ook alweer?
Loretta is De Mol. Punt.
Ahhhhhhhhhhhhh doe es 1 foto op je gewone hyves Erwt!

Ben nu bezig met een stage te regelen maar dat gaat niet zo makkelijk. Wil ook vrijwilligerswerk gaan doen dus daar nu ook voor aan het mailen/schrijven. Maar eerst het huishouden op orde krijgen want van alle zenuwen 3 weken niks gedaan.

Dinsdag komt nieuwe aanrecht dus maandag moet de keuken helemaal leeg. Vrijdag komt ook nog een vriend hier klussen en dan hoop ik de keuken helemaal af te krijgen deze vakantie, inclusief nieuw gasfornuis.

Nemo af en toe nog wel moe maar na een uurtje bankhangen met Mick Djoebiar kan hij er meestal wel weer even tegenaan. Hij gaat nog geen middagen hoor, ga ik na deze vakantie wel mee beginnen.

Ja Star ben ook benieuwd hoe nu op school gaat en of je nog wil veranderen.

Hoe gaat het met de mannen Kess?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Vishie, er staan twee foto's

Kess, doe es update van vandaag in Putje?

Vish, leuk van nieuwe keuken! Wat voor soort vrijwilligerswerk wil je gaan doen?

Doperwtjes kamer nu helemaal af, alle spulletjes in huis (alleen nog autostoeltje kopen), dus ik ben er klaar voor. Euhm.... theoretisch gezien dan, want ik vind het nog een bizar idee dat er over een paar weken een kindje kan zijn
Peas on earth!
Vish, laat je 't even weten als je ze hebt gezien? Dan haal ik ze er weer af namelijk
Peas on earth!
Ik ga meteen kijken!
Superleuk Erwt! Vind de muurkleur erg mooi! En witte meubeltjes ook heel cute!!
Leuk he?

Ben er erg blij mee, want fris door wit en vrolijke kleurtjes. Is geworden zoals ik hoopte

Ik haal 't er weer even af...
Peas on earth!
Hoeveel weken ben je nu Erwt?

Ik wil mensen gaan helpen hun administratie op orde te krijgen. In- en uitgaven inzichtelijk maken, tips om te bezuinigen, wellicht wat kleine regelingen treffen aangaande schulden etc.

Ik ken een man die dit doet via Humanitas en mag sowieso met hem meelopen maar dat is niet echt in de buurt dus zoek nu even iets dichterbij.
Vandaag precies 33 weken

Klinkt leuk en boeiend Vishje. Ik zou toch denken dat er dichterbij wel iets te vinden moet zijn, want het is alleen maar fijn als je vrijwilligerswerk wilt doen in die sector lijkt me. Ben benieuwd!
Peas on earth!
Oehhh 33 weken, dat wordt wel héél echt!!!!

Oh is ook wel te vinden hoor! Maar ik wil graag eerst meelopen met iemand, ook wel fijn als ik straks echt aan het werk ga, alle ervaring en alle bezoekjes aan cliënten zijn dan meegenomen.
Jaaa 33 weken is Heel Echt inderdaad, want dan kan het eigenlijk al over 5 weken *moet nog aan idee van zwangerschapsverlof wennen, dus laat staan aan idee van baby*

Ja slim om mee te lopen, want hoe meer ervaring hoe beter! Ben heel benieuwd hoe je het vindt
Peas on earth!
Even tussendoor hoor, maar zag dit boek ergens liggen en moest aan jou denken, PodE.

Heel grappig verhaal, is ook vertaald in het Nederlands, dus misschien wel leuk voor Doperwtje? Of had je die al lang gezien, kan ook natuurlijk.

Nou ja, succes nog even, zie dat het niet lang meer duurt. Leuk!
Hoi

Da's wel een heel tof boek! Ga ik even in't Nederlands googlen! Leuk!
Peas on earth!

Leuk!
Peas on earth!
"Het verhaal van hun leven"

Werkman Sjon is doing his ding!!! En het blad past (nog) niet
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 03 mei 2010 @ 19:29:

Euhm.... theoretisch gezien dan, want ik vind het nog een bizar idee dat er over een paar weken een kindje kan zijn Zál zijn, Erwt. Zal zijn. Echt waar.
Loretta is De Mol. Punt.
Geweldig boek!

Arme Sjon, komt hij er intussen een beetje uit?

Ik heb vanmorgen een update geplaatst, Ertwelina!

Wanneer ga je met verlof? Met 34 of met 36 weken? Snel al, zeg!
Loretta is De Mol. Punt.
Volgens mij lukt het met Sjon!!!
Een echte Sjon dus!

Erwt, misverstand in het putje! Ik heb het even uitgelegd!
Loretta is De Mol. Punt.
Keuken is klaaahhaaarrrrrrrr
Oh, even kijken. Misverstand misschien dat waar ergens míjn naam tussenstond? Ik had al gewoon hoopvol ingeschat dat je mij neit zo'n karakter vond hebben

Sjonnie? Als in Sjonnie Williams?

'Het verhaal van hun leven', tof he?

Verlof met 36 weken. Voel me best heel goed, dus kan ook gewoon. Ik moest drie keer lezen voor ik snapte wat je met 'zál zijn' bedoelde, maar je hebt een punt... het is geen mogelijkheid meer, maar een feit
Peas on earth!
Nee geen SjokoSjon hier in de keuken vandaag.

Had fornuis gevonden maar de winkel had hem niet op voorraad helaas. Belt hij later terug dat ze er nog 1 gevonden hebben en ze komen hem zo al brengen Dat gaat wel heel hard zo!

Ja, dát misverstand, dus, en dubbel ook nog, las ik net. Lekker ingewikkeld allemaal!

Fijn dat het allemaal zo soepeltjes loopt, Erwt. Lekker.

Vish, wat ga je vanavond voor ons koken in je nieuwe keuken? En hoe laat verwacht je ons?
Loretta is De Mol. Punt.
Ja dubbelopmisverstand wel grappig

Wauw Vishie! Inderdaad, hoe laat kunnen we aanschuiven?

Ik heb zó hard gewerkt dat ik alles al af heb tot mijn zwangerschapsverlof . Zo even iets voor collega overnemen en dan ga ik denk ik iets eerder naar huis
Peas on earth!
Wacht nog éven met aanschuiven. Kom er net achter dat het niet gaat passen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven