Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik heb een nieuwe tas gekocht... joepie!!! Ikke blij!!!
Alle reacties Link kopieren
Haai!



Rainz, sorry hoor, maar wat een lul zeg.

Laat je niet gek maken, denk aan jezelf.

En, gefeliciteerd mt je verse neefje.



Goldie toch, wat een gedoe en gezeik allemaal.



Goed dat je het allemaal van je af geschreven hebt.

Rustig aan hè!



Druifje, gefeliciteerd met tas.

Wat is het er voor een?



Klinkt goed je weekend Zoeb, fijn!



Ik doe niets meer vanavond, heb het hele huishouden weer schoon gemaakt.

Morgen, na het werk en hardlopen, alleen nog even strijken.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
He Rainz, wat een toestand.

Ik kan me goed voorstellen dat je compleet in de war bent.

Neem de tijd, niet overhaast beslissingen gaan nemen.



Oja, lijstje. Ik heb vandaag:

Boodschappen gedaan

Verstelwerk gedaan

Gestreken.
Nou zeg... hij doet het niet
test



de zilveren.....
Alle reacties Link kopieren
quote:druifje76 schreef op 26 april 2010 @ 22:02:

Leuk. Ik zie niks!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Hij is leuk druifje!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Poehee, die is aan de prijs, Druifje Maar wel leuk..



Rainz, het is de tweede keer, als ik me goed herinner. Dat hij iets uitvreet en zich dan weer bedenkt. Jouw houden van doet ontzettend pijn, maar het lijkt me handig als hij minstens een jaar op zichzelf heel hard gaat nadenken over wat hij echt wil in het leven. En jij over of je echt wel met hem verder wil.



Fussie, welke satesaus is lekker?
Alle reacties Link kopieren
lieve rainz, volg je gevoel en doe wat goed voelt. En gefeliciteerd met je neefje



En voor druifje: leuke tas



Goldie een dikke knuffel voor jouw. Ik hoop dat het allemaal snel in rustiger vaarwater komt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ja, klopt.. veel te duur.. maar ja. Mag mezelf best eens kietelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:druifje76 schreef op 26 april 2010 @ 22:18:

Ja, klopt.. veel te duur.. maar ja. Mag mezelf best eens kietelen.



Mag? Dat moet af en toe hoor!

Ik vind 'm super!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_45453 wijzigde dit bericht op 26-04-2010 22:22
Reden: og steeds te veel 2x
% gewijzigd
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_45453 wijzigde dit bericht op 26-04-2010 22:22
Reden: Beetje veel 3x.
% gewijzigd
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Rainz



Luister naar je gevoel!
Alle reacties Link kopieren
Mogguh



Rainz, hoe is het na een nachtje slapen?



Geslapen heb ik niet veel gisteren, een psycho educatie cursus is (voor mij) niet het materiaal waarop je rustig gaat liggen en wegdroomt.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Moggûh wijffies,



Rainz, we hebben het er tijdens de meet bij HPL over gehad he? Ik zou het een bijna onmogelijke keuze vinden. Liefde doet verschrikkelijk veel, maar dezelfde liefde heeft ook heel erg veel beschadigd. En dan kan diezelfde liefde ook alles weer helen, maar dat heeft tijd nodig, veel tijd. Het glas is halfvol denkend dan komen jullie er samen wel uit, mits hij jou alle ruimte geeft om er mee om te gaan en te verwerken en vragen te stellen.

Pas er voor op dat hij het slachtoffer gaat spelen, want één ding is duidelijk: dat ben jij. Jij mag de touwtjes in handen hebben en er aan trekken en hij heeft ze voorlopig maar te volgen.....tot alles weer veilig is.
Alle reacties Link kopieren
Moggû.



Rainz, toitoitoi!



Ik ga weer ees werken vandaag, best jammer nu de zon al zo lekker schijnt.



Toedeloe!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren




Even een teken van leven Ben jullie niet vergeten hoor, kan hulst niet zonder jullie .



Kom snel weer wat intensiever mee doen, maar even pauze is wel erg goed voor mijn huishouden e.d. geweest. En voor mijn ontkluizenaarschap. ( de laatste maanden bleef ik weer vaker hangen achter de compu ipv iets nuttigs\leuks\ te doe )



Love you all, en tot snel.





( ps, nu blijf ik niet omdat ik zwaar griep heb duik mijn nest weer in. )



voor jullie !
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
En hier maar weer verder.



Druif, gave tas!! Je kunt er zoveel in kwijt dat je straks heel veel kwijt bent

We moeten een kraamvisitedagje gaan plannen. Via hyves maar?



Rainz, gefeliciteerd met je versgeperste neefje!



Voor Gold een hele dikke vette

Ga zo de hyves even checken.



En nu ik toch bezig ben voor Gelfje ook van het zelfde laken een pak



En nu wilde ik nog veel meer zeggen, maar ben het kwijt.



Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Boor!
Alle reacties Link kopieren
Kijk, wat Buuf zegt Rainz.

Ik ben zo onhandig met die dingen.



Boror, beterschap!



En nu aan de slag!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap, Boro, en je hebt groot gelijk dat je jezelf loswurmt van de computer *maar niet van ons*



Rainz, heel goed dat je met je maatschappelijk werker gaat praten.

Het is inderdaad, zoals Buuv zegt, zo lastig.

Liefst zou je willen dat dit alles een slechte droom was en je nu wakker wordt, vredig en veilig.

Helaas is het de harde werkelijkheid. Als je man het even moeilijk heeft laat hij je vallen. Als'ie spijt heeft vraagt hij je terug.

Die twee dingen moeten bestendig worden opgelost voordat je echt weer verder kan.



Vandaag:

Schoonmaakster

Doktersafspraak

Kindergedoe
Alle reacties Link kopieren
Mogge!



Rainz, botweg zijn er twee keuzes; je gaat door op het ingeslagen pad, wat wil zeggen; weg bij man, of je blijft bij hem in de wetenschap dat hij je al twee keer heel veel pijn gedaan heeft en dat waarschijnlijk nog wel een keer zal gaan doen.

Als je dat zo leest, lijkt mij de beslissing theoretisch gezien nogal makkelijk.

Kies voor jezelf joh, en voor je kinderen, want ik geloof dat dit voor je kinderen ook niet goed is.



Verder; ik ben er niet, want ik moet zo gaan werken

Mijn lijstje is simpel voor vandaag;

- werken



668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven