Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 27 april 2010 om 09:28
Rainz... wat een verwarring.. en wat moeilijk om hierin te weten wat je doen moet. Geen idee ook hoe je hiermee om moet gaan.. Maak in ieder geval geen overhaaste beslissing en probeer de komende dagen erachter te komen wat het beste voelt. En als je iets kiest: ga ervoor! Sterkte joh..
Boro, gezellig dat je voorbij kwam. Beterschap!! Dit is helemaal geen weer om met griep in bed te liggen..
Gold, voor jou gewoon ook hier nog een
Vandaag:
- verder puinruimen op werk
- koken/eten
- even op balkon zitten???
- en als ik nog puf heb een beetje puinruimen thuis
Fijne dag!!
Boro, gezellig dat je voorbij kwam. Beterschap!! Dit is helemaal geen weer om met griep in bed te liggen..
Gold, voor jou gewoon ook hier nog een
Vandaag:
- verder puinruimen op werk
- koken/eten
- even op balkon zitten???
- en als ik nog puf heb een beetje puinruimen thuis
Fijne dag!!
dinsdag 27 april 2010 om 09:28
dinsdag 27 april 2010 om 09:30
dinsdag 27 april 2010 om 09:47
quote:gelfling schreef op 27 april 2010 @ 09:30:
En Buuf, tegen jou wil ik nog zeggen dat ik op een of andere manier altijd ZO blij word van jouw posts!
Of het nou goeie raad is op de BH of je berichtjes hier, je klinkt altijd ZO positief. Daar kan ik nog een hoop van leren.
Dus.. dat je dat weet
Geen wonder dat Happy zo Happy is En dan te bedenken dat ik tot een paar jaar geleden dacht dat ik al Happy was, maar het kon dus nog veel Happy-er
En Buuf, tegen jou wil ik nog zeggen dat ik op een of andere manier altijd ZO blij word van jouw posts!
Of het nou goeie raad is op de BH of je berichtjes hier, je klinkt altijd ZO positief. Daar kan ik nog een hoop van leren.
Dus.. dat je dat weet
Geen wonder dat Happy zo Happy is En dan te bedenken dat ik tot een paar jaar geleden dacht dat ik al Happy was, maar het kon dus nog veel Happy-er
dinsdag 27 april 2010 om 10:15
Rainz wat verschrikkelijk moeilijk. Ik weet dat je dat hebt gezegd, niet wetende dat het al zo snel zou zijn. Het enige advies is inderdaad dat je je gevoel moet volgen, maar dat is dan juist ook het moeilijke. Hij heeft je al twee keer zoveel aangedaan, dat het vertrouwen heel ver weg is. Misschien heeft hij ermee geleerd, maar misschien is hij ook niet standvastig en gebeurt het nog eens. Een moeilijke keuze.Want de liefde maakt blind maar je wilt toch met hem verder. Maak goede afspraken en ga verder met je huis herinrichten. Dat geeft veel afleiding. En hij heeft dat maar toe te laten. Een nieuw huis en een nieuwe start. Ik denk dat de keuze voor jou wel moeilijk is maar dat je die keuze al hebt gemaakt. Zijn ogen zijn misschien open gegaan omdat jij er zo goed mee om bent gegaan. Dat had hij niet verwacht. Maar hij is niet het slachtoffer, dat ben jij.
Doe wat je hart je ingeeft. Maar als je hem terug neemt, doe het dan niet meteen. Zeg dat je er nog een tijd over na wilt denken. Laat hem nog maar even in het onzekere. Nu hij geen relatie meer heeft met dat mens, kijk jij er natuurlijk ook anders tegenaan. Dat opent nieuwe perspectieven. Ik wil je heel veel sterkte toewensen met je keuze. Wat moeilijk meis.
Heb je nog tijd voor de taart of zal ik iets anders zoeken?
Ik snap goed dat je nu misschien geen zin in hebt in zo'n megataart, maar misschien geeft het ook wat afleiding.
Doe wat jou het beste lijkt.
Liefs Zoeb
Doe wat je hart je ingeeft. Maar als je hem terug neemt, doe het dan niet meteen. Zeg dat je er nog een tijd over na wilt denken. Laat hem nog maar even in het onzekere. Nu hij geen relatie meer heeft met dat mens, kijk jij er natuurlijk ook anders tegenaan. Dat opent nieuwe perspectieven. Ik wil je heel veel sterkte toewensen met je keuze. Wat moeilijk meis.
Heb je nog tijd voor de taart of zal ik iets anders zoeken?
Ik snap goed dat je nu misschien geen zin in hebt in zo'n megataart, maar misschien geeft het ook wat afleiding.
Doe wat jou het beste lijkt.
Liefs Zoeb
dinsdag 27 april 2010 om 10:35
Mogu!
Rainz,lastige keuze!Goed dat je met maatschappelijk werk gaat praten,misschien ook een idee voor je man!Er is natuurlijk heel veel kapot gemaakt,denk je dat dan alleen houden van genoeg is?Pas goed op jezelf,bewaak je eigen grenzen,alleen zo kan je een beslissing nemen lijkt me.Veel sterkte!
Gold Soms zit het emmertje gewoon even vol,dat is niet meer dan menselijk.Jij ook sterkte!
Bor,beterschappels!
Gelf voor jou ook een
Ik heb net 35 bekers met fruit gemaakt.Oudste is over 2 weken jarig maar ivm vakantie trakteert ze vandaag al.
Ukkie is naar de creche dus ik heb even mijn handjes vrij.Vanmiddag weer naar ha,kaak is nog steeds erg pijnlijk,gaat met een soort van aanvallen gepaard en ik wil nu weleens van die pijn af en niet weer een kuur waar ik niks mee opschiet,of de hele dag pijnstillers eten,word er stik chagerijnig van!
MissM,hoe gaat het met Mmetje?Je draai gevonden wat betreft kind,werk en huishouden?
Ik ga wat doen..
Rainz,lastige keuze!Goed dat je met maatschappelijk werk gaat praten,misschien ook een idee voor je man!Er is natuurlijk heel veel kapot gemaakt,denk je dat dan alleen houden van genoeg is?Pas goed op jezelf,bewaak je eigen grenzen,alleen zo kan je een beslissing nemen lijkt me.Veel sterkte!
Gold Soms zit het emmertje gewoon even vol,dat is niet meer dan menselijk.Jij ook sterkte!
Bor,beterschappels!
Gelf voor jou ook een
Ik heb net 35 bekers met fruit gemaakt.Oudste is over 2 weken jarig maar ivm vakantie trakteert ze vandaag al.
Ukkie is naar de creche dus ik heb even mijn handjes vrij.Vanmiddag weer naar ha,kaak is nog steeds erg pijnlijk,gaat met een soort van aanvallen gepaard en ik wil nu weleens van die pijn af en niet weer een kuur waar ik niks mee opschiet,of de hele dag pijnstillers eten,word er stik chagerijnig van!
MissM,hoe gaat het met Mmetje?Je draai gevonden wat betreft kind,werk en huishouden?
Ik ga wat doen..
dinsdag 27 april 2010 om 10:40
Mogguh...
Niet zo fris en fruitig, maar ik ben er weer.
Alle afspraken voor vandaag nog afgebeld, dat zie ik nog niet zitten.
Rainzje Rainzje meid, ik heb gisteren de hele tijd voor ik in slaap viel aan je liggen denken. Wat sta jij voor een moeilijke keuze en wat zal je een boel vragen hebben.
Zou ie geleerd hebben van zijn fouten?
Is het echt omdat ie zoveel van jou houdt dat ie bij je terug wil komen of spelen er nog andere dingen?
Goed van je dat je met een mw-er gaat praten.
Wat je ook besluit je ook zal nemen, ik vind je nog steeds en kanjer ook al voel je dat zelf niet zo. Pas als je leven straks weer in rustiger vaarwater zit en je terug kijkt op deze periode zal je zelf zien hoe sterk je was.
Happy, dat vind ik nou weer zo schattig, zo'n uitspraak...
Mooie tas Druif! 'Omdat je het waard bent'
Niet zo fris en fruitig, maar ik ben er weer.
Alle afspraken voor vandaag nog afgebeld, dat zie ik nog niet zitten.
Rainzje Rainzje meid, ik heb gisteren de hele tijd voor ik in slaap viel aan je liggen denken. Wat sta jij voor een moeilijke keuze en wat zal je een boel vragen hebben.
Zou ie geleerd hebben van zijn fouten?
Is het echt omdat ie zoveel van jou houdt dat ie bij je terug wil komen of spelen er nog andere dingen?
Goed van je dat je met een mw-er gaat praten.
Wat je ook besluit je ook zal nemen, ik vind je nog steeds en kanjer ook al voel je dat zelf niet zo. Pas als je leven straks weer in rustiger vaarwater zit en je terug kijkt op deze periode zal je zelf zien hoe sterk je was.
Happy, dat vind ik nou weer zo schattig, zo'n uitspraak...
Mooie tas Druif! 'Omdat je het waard bent'
dinsdag 27 april 2010 om 12:53
Fuss,wat denk jij?Zoon kan zondag mee naar NAC!Is het te doen met een gipsenpootje?Kan hij dan langs andere ingang naar binnen ofzo?Hij weet nog van niks omdat ik bang ben dat ik hem moet teleurstellen als het toch niet verstandig is.
Traktatie viel in de smaak!
Ukkie heeft op de creche een moederdagkado gemaakt,dat moest hij verstoppen.Hij dus naar boven maar het was verdacht stil,toen ik ging kijken had ie het open gemaakt en de snoepjes(hartjes)al in zijn mond zitten
Traktatie viel in de smaak!
Ukkie heeft op de creche een moederdagkado gemaakt,dat moest hij verstoppen.Hij dus naar boven maar het was verdacht stil,toen ik ging kijken had ie het open gemaakt en de snoepjes(hartjes)al in zijn mond zitten
dinsdag 27 april 2010 om 13:01
dinsdag 27 april 2010 om 13:23
Hihi, wat schattig van Ukkie.
Ik ben benieuwd of Troela dit jaar iets van school meebrengt. Vorig jaar hadden ze er op school niks aan gedaan want er 'was geen tijd'. Vind ik triest. Wat kost het nou om een kind een tekening te laten maken? Tsss...
Ik ben erg trots op mezelf want ik heb gestofzuigd en gedweild.
Er staat ook nog een mand met wasgoed om op te vouwen. Dat gaat me ook nog wel lukken.
Daarna kap ik er mee voor de rest van de dag.
Ik ben benieuwd of Troela dit jaar iets van school meebrengt. Vorig jaar hadden ze er op school niks aan gedaan want er 'was geen tijd'. Vind ik triest. Wat kost het nou om een kind een tekening te laten maken? Tsss...
Ik ben erg trots op mezelf want ik heb gestofzuigd en gedweild.
Er staat ook nog een mand met wasgoed om op te vouwen. Dat gaat me ook nog wel lukken.
Daarna kap ik er mee voor de rest van de dag.
dinsdag 27 april 2010 om 13:26
dinsdag 27 april 2010 om 13:47
Hij loopt nu zonder krukken,al zou het beter zijn als ie dat met deed.Rolstoel staat weer bij vriendin in de schuur maar die kan ik wel weer halen als het nodig is.Al denk ik dat ie dan liever thuis blijft...hij vond het een ramp in dat ding.Wie weet mag ie maandag wel uit het gips.
Mamz,ik zal straks vriend eens vragen wanneer ie uurtje vrij heeft voor het brengen van het fornuis (schaamschaam)
Mamz,ik zal straks vriend eens vragen wanneer ie uurtje vrij heeft voor het brengen van het fornuis (schaamschaam)
dinsdag 27 april 2010 om 15:33
He Ladies en Happy
Wat is Mmetje een schatje zeg
En al zo lachen!
Coe, volgens mij kan hij gewoon overal naar binnen. Of heeft hij de rolstoel bij, want dan zou ik even naar NAC bellen hoe het zit. Wel op tijd gaan, want het wordt vreog druk met alle controles die er zijn
en dat van Ukkie is toch veel mooier dna het cadeau zelf?
Rainz, wat moeilijk. Toch voorlopig maar voor jezelf kiezen? Hij mag het nu even laten zien lijkt me. Maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het.
Marels, bevalt je baan wel?
Heb zonet al nieuwe slippen op de judoband gemaakt. Gruwelwerkje. Nu nog wat papieren bij elkaar zoeken maar eerst maar eesn rusten....
Wat is Mmetje een schatje zeg
En al zo lachen!
Coe, volgens mij kan hij gewoon overal naar binnen. Of heeft hij de rolstoel bij, want dan zou ik even naar NAC bellen hoe het zit. Wel op tijd gaan, want het wordt vreog druk met alle controles die er zijn
en dat van Ukkie is toch veel mooier dna het cadeau zelf?
Rainz, wat moeilijk. Toch voorlopig maar voor jezelf kiezen? Hij mag het nu even laten zien lijkt me. Maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het.
Marels, bevalt je baan wel?
Heb zonet al nieuwe slippen op de judoband gemaakt. Gruwelwerkje. Nu nog wat papieren bij elkaar zoeken maar eerst maar eesn rusten....
dinsdag 27 april 2010 om 16:56
Moest ik toch nog de stad in want Troela kwam met de melding dat de meester morgen jarig is.
Natuurlijk wist ik dat al, maar door alle toestanden compleet vergeten.
Vanavond is het voor het eten wederom alleen Troela en ik.
Oudste zit bij haar liefde en Goldman werkt nog maar eens over...
Ik heb nog steeds geen trek, maar ik zal toch proberen een hapje mee te eten.
Natuurlijk wist ik dat al, maar door alle toestanden compleet vergeten.
Vanavond is het voor het eten wederom alleen Troela en ik.
Oudste zit bij haar liefde en Goldman werkt nog maar eens over...
Ik heb nog steeds geen trek, maar ik zal toch proberen een hapje mee te eten.
dinsdag 27 april 2010 om 16:58
Gelf, wat lief van je! Dank je wel
Gold, mooi! Ik wist het wel. Iedereen tevreden? Ook oudste en puppy?
Coe, wat enig!! Een ukkie die het moederdagcadeautje opeet!
Mijn lijstje:
* naar de sportschool
* werken
* mails beantwoorden
* naar meisjeskind om auto op te halen
* in de zon zitten
* afspraak met de kapper maken
* megawas opvouwen
* wvttzk
Misschien een combinatie dan nog even van was en zon?
Gold, mooi! Ik wist het wel. Iedereen tevreden? Ook oudste en puppy?
Coe, wat enig!! Een ukkie die het moederdagcadeautje opeet!
Mijn lijstje:
* naar de sportschool
* werken
* mails beantwoorden
* naar meisjeskind om auto op te halen
* in de zon zitten
* afspraak met de kapper maken
* megawas opvouwen
* wvttzk
Misschien een combinatie dan nog even van was en zon?