Mode & Beauty alle pijlers

Je eigen stijl

10-04-2010 13:56 158 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk de laatste tijd vaak op lookbook omdat ik het leuk en inspirerend vind om te zien hoe anderen zich kleden. Nou heb ik 1 grote favoriet: haar outfits zijn iedere dag weer plaatjes om te zien. Soms probeer ik eens iets uit, maar dan blijkt iets bij mij helemaal niet te staan. Ik vind dat zo gek! Ik weet heus wel dat iedereen een eigen stijl heeft en dat wat bij de 1 fantastisch staat bij een ander eruit kan zien als een vlag op een modderschuit.

Toch vind ik het soms een raar iets En al heb ik wel mijn eigen stijl: ik ben niet vernieuwend. Maar als ik dan eens iets totaal anders probeer, iets wat ik zeg maar nooit draag, dan past dat vaak ook weer niet bij me. Vind dat vooral met schoenen heel moeilijk, maar ook met kleding weet ik soms gewoon niet wat ik moet kopen.

Ben niet echt op zoek naar tips ofzo, maar misschien kan iemand me uitleggen waarom de ene outfit of schoenen bij de een fantastisch staat/staan en bij de ander gewoon totaal niet.
Hoi juni! De flairjeans waar ik al een paar jaar fan van ben zijn van LTB. Deze koop ik bij de Lakeside vlakbij waar ik woon, maar ik weet eigenlijk niet of dit een keten is en waar ze dan elders zitten. Misschien kun je ze online ook ergens krijgen. In ieder geval zijn ze niet uberhip, vrij basic, maar wel mooi! Ik werk op kantoor en dan vind ik dat wel gepast om nette jeans te dragen.

Tsja, wat draag ik daarop... Meestal iets met pofmouwtjes, dat vind ik geweldig! En accentueer ik de taille met een leuke tailleriem. Geeft met een flair jeans een mooi silhouette, vind ik zelf. Ik probeer meestal leuke, wat minder basic topjes of shirtjes te vinden die op een jeans passen. En hou je toch een beetje van basic, dan heb je nu bij de H&M van die basic shirts met de gerimpelde mouwen. Die passen ook mooi op een jeans zonder echt iets bijzonders te doen. Mooie sieraden erbij, jasje erop en klaar!
Welk model heb je dan van LTB? Wordt volgens mij ook bij forecast verkocht, maar daar heb ik eigenlijk nooit echte flare modellen gezien.

Ik heb wel een soort bootcut model van dat merk, maar dat is dan weer niet echt flare vind ik... Ik ben wel benieuwd, want de broek die ik er van heb zit voor de rest ook wel mooi, qua hoogte en billen enz.

Ja die gerimpelde mouwen heb ik ook gezien, leuk met van die barbie armpjes, maar die heb ik dus niet haha. Ach, ik moet het shoppen ook maar beter even uitstellen...
bij de H&M hebben ze mooie flarebroeken, en ik heb ook veel in spijkerbroeken van Only gelopen. Dat was toen model Paris. Zo heet het nu niet meer, maar het model bestaat nog wel. Erg mooie broek ook.
verkopen ze LTB trouwens ook niet bij die grote spijkerbroekenwinkel in Utrecht? Ben even de naam kwijt....
Oe, dat durf ik niet te zeggen Boebelle, ik woon in Limburg en in Utrecht kom ik niet zo vaak. Ik ben even gaan kijken op de website van Lakeside en ze hebben aardig wat vestigingen... Misschien kun je in de buurt een Lakeside vinden. Tsja, en model? De naam? Dat zou ik niet weten, daar zou ik voor in mijn broek moeten kijken. :-D Bij de Lakeside verkopen ze ook leuke basic shirtjes trouwens.
@ boebele, ja die flare van de H&M ken ik wel, maar volgens mij hebben ze die ook niet meer in de collectie...

Heb nog wel een stapeltje liggen in maat 28 en 29, maar vrees dat het nog wel even gaat duren voor deze mij weer passen....
Ik vind vrouwen met een eigen stijl echt heel cool!

Het valt mij op dat tegenwoordig heel veel vrouwen er hetzelfde uitzien.. Jammer vind ik dat!

Met de massa meelopen...

Ik was gisteren op een feest en echt bijna iedereen zag er hetzelfde uit...

Ze gaven elkaar ook allemaal complimentjes, omdat ze eigenlijk allemaal hetzelfde aanhadden... Maar dan in een andere kleur haha.

Een tuniek met slippers..

Ja op zich heel leuk, maar niet heel spannend vind ik zelf!!

Het is ook een clubje wat veel met elkaar omgaat en kleed zich dan dus ook hetzelfde..

Ik voelde me echt uit de toon vallen.. Met mijn strakke jurkje en high heels!

Herkennen jullie dat ook, dat meelopen met de massa...?

En dat van dit soort slippers...

Ik hoop niet dat ik nu iemand tegen het hoofd stoot, maar vind dat zoooo lelijk!!

Maarja, ze zitten zo lekker zeggen ze dan..

Dan liever pumps die minder lekker zitten haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven