Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
Als je het eens bent met de gek op het plein, moet je er dan naast gaan staan roepen? Of moet ik mijn eigen plein opzoeken?
eh... hoe meer zielen hoe meer vreugd dus kom er bij op het plein zou ik zeggen
iry, het is gewoon even een kwestie van aanpassen. Daar waar je vroegah (je in het algemeen hoor, niet je in het bijzonder) je PC opstartte en een kop koffie ging halen om zo gedurende de dag een paar keer te gaan forummen, moet je nu eigenlijk náást het opstarten van de PC en het koffie halen, ook nog even de hangmat in de tuin klaarhangen/-zetten en er een tafeltje met leesvoer, een opgeladen telefoon, je zonnebril en zulks naast zetten.

Krijg je dan een bannetje, dan kun je direct van het mooie weer gaan genieten. Ik denk dat ik het eigenlijk helemaal niet zo'n slechte ontwikkeling vindt...... Zeg nou zelf, hoe vaak blijf je (je in het algemeen.....) nou niet achter je toetsenbord zitten terwijl het eigenlijk veel leukere dingen te doen zijn. Lukt het je niet je los te rukken van de PC, geef jezelf dan 24 uur vrij door ergens heel hard TROOOOOOOOL !!!! te roepen.

Ik vind het -zeker nu met de zomer voor de deur- eigenlijk best wel prettig, die trol-kaart.
Iry staat al op een plein hè, Loom. Da's ook buiten.
Ow, cool! Opgelost. Slotje!
Ik sta op een heel groot plein Qwert dus plek zat, kom er maar bij!

*sjokt ondertussen naar de winkel voor een paar hangmatten op het plein *
Het is natuurlijk bijzonder triest die wir war van nieuwe regels, waarschuwingen en bans, maar wat heb ik net ontzettend moeten lachen om jullie, vooral om Iry in haar eentje op dat plein, de arme ziel, hahaha!
quote:loomii schreef op 27 april 2010 @ 13:38:

[...]

Ik denk dat ze elkaar kennen van de kinderboerderij.Nee, ik ken Sophiepappa niet, maar ik ben ook (parttime) juriste. Misschien wil hij juridisch advies. Ik ga even kijken....
*komt teruggerend van de Dam*

Geen Iry gezien hoor. Museumplein dan?

Misschien moeten we er anders een massaprotest van maken. Dat we hier gewoon álle pleinen bezetten, met zo veel mogelijk mensen, enkel en louter uit protest tegen het warrige en waanzinnige beleid hier op Viva. Dan regelen we wat bandjes en wat bier erbij, om de protestactie een beetje vrolijk te laten verlopen, om het ruiltopic wat tegemoet te komen neemt iedereen d'r oude spulletjes mee en dan gaan we gewoon massaal de straat op uit protest tegen de omgekeerde gastvrijheid van Viva.

Goed idee?

Wat dachten jullie van.... vrijdag aanstaande?
Qwert

nodig je Trix ook uit?.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:qwertu schreef op 27 april 2010 @ 17:35:

Wat dachten jullie van.... vrijdag aanstaande?Toppie!! Je kan me herkennen aan mijn oranje vuvuzela
Zojuist juridisch advies gegeven, maar er zijn nog veel meer juristen in de zaal, zoals Zwieber en Wuiles (toch?)
quote:rosanna08 schreef op 27 april 2010 @ 17:36:

Qwert

nodig je Trix ook uit?. Nee, die had al iets anders te doen, zei ze. In Middelburg ofzo.
quote:loomii schreef op 27 april 2010 @ 17:37:

[...]

Toppie!! Je kan me herkennen aan mijn oranje vuvuzela Ik was héél even bang dat je met ontblote voorbips met vrolijk oranje gekleurd schaampruikje door Amsterdam wilde gaan lopen, maar ik begrijp dat zo'n vulvuzela eerder een soort van hulpstuk is?
Ik doe ook mij as vrijdag ben te herkennen aan een oranje hoedje en ik neem rottedam-noord voor mijn rekening
Ik ben er bij hoor Q! Ik ben altijd in voor een relnobele zaak.
Ik kom alleen wel met een kudde geiten en schapen, want ik moet die dag werken. Maar dat is geen probleenm, toch?
quote:qwertu schreef op 27 april 2010 @ 17:43:

[...]

Nee, die had al iets anders te doen, zei ze. In Middelburg ofzo. . tsssssk dan komt ze daarna toch gewoon
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Qwert!
quote:qwertu schreef op 27 april 2010 @ 17:47:

Ik was héél even bang dat je met ontblote voorbips met vrolijk oranje gekleurd schaampruikje door Amsterdam wilde gaan lopen, maar ik begrijp dat zo'n vulvuzela eerder een soort van hulpstuk is?Ja klopt, daar kun je mensen die in hun blote reet lopen mee doorblazen.
Oh, in dat geval zou ik er wel eentje meenemen ja. Je weet maar nooit wie er in blote kont voor je komt lopen. (Als ik het ben: niet te hard blazen a.u.b. anders brokkel ik af...)
quote:iris1969 schreef op 27 april 2010 @ 17:16:

[...]

Nee, ik ken Sophiepappa niet, maar ik ben ook (parttime) juriste. Misschien wil hij juridisch advies. Ik ga even kijken....

Niet voor mij zelf maar voor TO. TO maakte het haarzelf nogal moeilijk.

Thnx voor je hulp Iris.
Graag gedaan Papa, volgens mij heeft ze de zaken al weer een stuk helderder.
Beste allemaal,

Het napraattopic is, gezien het aantal berichten, alweer bijna aan een nieuw topicdeel toe. Ik vind echter dat het topic zijn (haar?) doel dusdanig voorbijgeschoten is dat ik het topic ga sluiten en geen nieuwe topicdelen meer open. Er wordt niet alleen nagepraat over gesloten/verwijderde topics, en onderling gediscussieerd over het beleid, ook vind ik dat de integriteit van de angels hier en daar wel erg in twijfel getrokken wordt (en daarop modereren we normaal gesproken) en zijn er al eerder klachten gekomen over het feit dat we in dit topic niet modereren. Niet modereren blijkt simpelweg niet te doen.

Het is wel toegestaan om een nieuw topic te openen over beleidsonderwerpen (bijvoorbeeld de bredere discussie over kindermishandeling en hoe Viva daar in jullie ogen mee zou moeten omgaan) Dergelijke topics worden met interesse gelezen maar zullen net als alle andere topics wel gemodereerd worden. In principe wordt in die topics niet gereageerd door de angels en mij. Vragen/voorstellen die uit dergelijke topics voortkomen, zijn welkom in Vragen aan Vivamod (of in mijn mailbox )

groetjes, Naomi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven