Burengezeur.

27-04-2010 20:54 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
HELP.

Ik hoor mijn buren.

Helemaal gek en gestoord word ik er van. Soms hoor ik de kraan lopen in het huis van de buren ( ) En ik heb ook al meerdere malen gehoord dat de voordeur open en\of dicht sloeg.

Maar nu het mooie weer eraan komt vrees ik het ergste.

Vandaag zat ik even in mijn tuin te genieten van de stilte, en ja hoor....

De telefoon bij buurvrouw 1 Zit ik dus lekker te zonnen hoor ik inene heel hard "TRIIIINGGGGTRIIINGGGG". T mens heeft nog zo'n oud draaischijfding ook. En een herrie dat dat maakt... pff

Aan de andere kant hoorde ik op een gegeven moment het senseo-apparaat van de buren.

Helemaal gefrustreerd ben ik toen binnen gaan zitten.

Ik heb goddomme niet gekozen voor een rijtjes huis om mijn buren af en toe te horen zeg !

Wat denken jullie, zal ik een briefje in de bussen van de buren gaan doen dat ik graag tussen bijv. 12.00 en 15.00 volledige stilte wil alsof het is of we in een hutje op de hei wonen ? Of kan ik dat niet maken ?

Groetjes en kusjes.

Borodini.

Buren.

Totaal aantal stemmen: 22

Ja (64%)
Nee (36%)
Misschien. Geen stemmen
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Of s avonds, gewoon tot 21.17 buiten zitten he, ze hebben zo'n vuurkorf, zitten ze daar omheen,

En maar gezellig doen, leuk kletsen, wijntje drinken met vrinden.

En ik maar gedwongen binnen zitten. ( Weten jullie wel wat een tering herrie dat maakt als de wijnfles de bovenkant van een glas raakt ? )

Koembaja Boro!

Das pas herrie
Burenruzie

Hebben ze nog geen buitenkeuken?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Koembaja ?

Alsin : Koembajaaaamaaailoooooordddd koembajaaa ?

Dat mogen ze wel zingen van mij, als ze maar Koembaja my boro zingen.
quote:zusenzo schreef op 27 april 2010 @ 21:17:

De kat mag buiten hoor, mag ie lekker schijten bij de buren, op de BBQDie kat plundert bij iedereen de bloemen uit de tuin, vooral bij de buren........
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Goh, bij wie las ik dat nou onlangs in haar motto: bij borodini is het altijd erger, en ze heeft nog gelijk ook.
Gewoon gaan klagen hoor Bor, heeft hier ook geholpen. Mijn buurvrouw zat zomers altijd met een boek in de tuin. Die sloeg de hele dag als een idioot die bladzijdes om. Niet normaal meer, wat een teringherrie.
quote:yette schreef op 27 april 2010 @ 21:22:

Gewoon gaan klagen hoor Bor, heeft hier ook geholpen. Mijn buurvrouw zat zomers altijd met een boek in de tuin. Die sloeg de hele dag als een idioot die bladzijdes om. Niet normaal meer, wat een teringherrie.Jezuskuristus wat een aso's zijn er toch op deze wereld Een beetje een boekje gaan lezen in de tuin.
Ik zou ze gewoon wegpesten. Ga duiven melken en zet ook een kippenhok met haan in de tuin. Verder, zodra je de buren in de tuin ziet, ga dan direct naar de tuinafscheiding om een praatje te maken c.q. onbeschaamde vragen te stellen.. Als je buren buiten wijn zitten te drinken, dan is het net het moment om de hele avond met de kettingzaag vormpjes in je heester te figuurzagen. Dan moet je mijns inziens al een heel eind komen.
Ach, ik kon vannacht genieten van mijn buurman (tevens ex vriendje) die zijn nieuwe vriendin een beurt gaf.

Van de andere buren hoor ik alles aangezien de badkamer grenst aan mijn huidige slaapkamer. Dus iedere scheet, scheermesjes uitkloppen... Of de 18-jarige zoon die boven zit te gamen met vrienden en scheldt met alle mogelijke ziektes.

Om maar te zwijgen van de buren twee huizen verder, waar de buurvrouw de buurman altijd helemaal verrot scheldt met alle ramen open. Vaak ook nog eens seksgerelateerd (Au, niet zo hard m*ngool!! Je weet dat ik dat niet wil!!)

Ik kan er wel om lachen, want bedenk je wel... ze horen jou ook wel eens.

Ze komen hier ook nooit klagen als ik de muziek veel te hard heb staan. Het is geven en nemen, al mag de buurman zijn chickie wel iets minder hard nemen. Tja ex he...toch gek om hem tekeer te horen gaan.
BBQ aan laten 24/7
Jaja......jij wilt gewoon John Williams over de vloer......
Ik zeg;

banden van traktor leksteken

knuffels vergiftigen

telefoonlijn van buuf doorsnijden

BBQ laten ontploffen

euhmmm verder weet ik het nog ff niet.
oordopjes?
.
Moet ik deze topic nou serieus nemen??

Loop je toevallig in de ziektewet omdat je overspannen bent?
quote:traincha2 schreef op 27 april 2010 @ 21:56:

Jaja......jij wilt gewoon John Williams over de vloer......

*slipt van buro stoel, en klimt er weer op*

Jij snapt me .
Borodini, ik geef je groot gelijk met die plastic banden van een tractor, helemaal erg als het betreffende kind ook nog een zandbak heeft, dan knarst het er ook nog bij.Echt teringherrie. Ik heb een buurjongetje van 2 huizen verder die zo'n trekker had. Daarom heb ik speciaal erop gelet dat fietsjes en driewielers van mijn kinderen geen plastic banden hebben maar gewone luchtbanden. Enne, ik zou toch echt mijn buren vragen of ze voortaan met de hand koffie willen zetten in plaats met een senseo, en de wc met een emmer water door te spoelen, hoe durven ze!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven