Burengezeur.
dinsdag 27 april 2010 om 20:54
HELP.
Ik hoor mijn buren.
Helemaal gek en gestoord word ik er van. Soms hoor ik de kraan lopen in het huis van de buren ( ) En ik heb ook al meerdere malen gehoord dat de voordeur open en\of dicht sloeg.
Maar nu het mooie weer eraan komt vrees ik het ergste.
Vandaag zat ik even in mijn tuin te genieten van de stilte, en ja hoor....
De telefoon bij buurvrouw 1 Zit ik dus lekker te zonnen hoor ik inene heel hard "TRIIIINGGGGTRIIINGGGG". T mens heeft nog zo'n oud draaischijfding ook. En een herrie dat dat maakt... pff
Aan de andere kant hoorde ik op een gegeven moment het senseo-apparaat van de buren.
Helemaal gefrustreerd ben ik toen binnen gaan zitten.
Ik heb goddomme niet gekozen voor een rijtjes huis om mijn buren af en toe te horen zeg !
Wat denken jullie, zal ik een briefje in de bussen van de buren gaan doen dat ik graag tussen bijv. 12.00 en 15.00 volledige stilte wil alsof het is of we in een hutje op de hei wonen ? Of kan ik dat niet maken ?
Groetjes en kusjes.
Borodini.
Ik hoor mijn buren.
Helemaal gek en gestoord word ik er van. Soms hoor ik de kraan lopen in het huis van de buren ( ) En ik heb ook al meerdere malen gehoord dat de voordeur open en\of dicht sloeg.
Maar nu het mooie weer eraan komt vrees ik het ergste.
Vandaag zat ik even in mijn tuin te genieten van de stilte, en ja hoor....
De telefoon bij buurvrouw 1 Zit ik dus lekker te zonnen hoor ik inene heel hard "TRIIIINGGGGTRIIINGGGG". T mens heeft nog zo'n oud draaischijfding ook. En een herrie dat dat maakt... pff
Aan de andere kant hoorde ik op een gegeven moment het senseo-apparaat van de buren.
Helemaal gefrustreerd ben ik toen binnen gaan zitten.
Ik heb goddomme niet gekozen voor een rijtjes huis om mijn buren af en toe te horen zeg !
Wat denken jullie, zal ik een briefje in de bussen van de buren gaan doen dat ik graag tussen bijv. 12.00 en 15.00 volledige stilte wil alsof het is of we in een hutje op de hei wonen ? Of kan ik dat niet maken ?
Groetjes en kusjes.
Borodini.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 27 april 2010 om 21:03
quote:zusenzo schreef op 27 april 2010 @ 21:02:
Maar luister eens !!!
Ik hou gewoon van mijn privacy en hou niet van trampolines en ook niet van de koollucht die trouwens kankerverwekkend is.
Dus dit topic vind ik niet snor.
Dat je het ff weet.Nou, je weet het toverstafje vast wel te vinden.
Maar luister eens !!!
Ik hou gewoon van mijn privacy en hou niet van trampolines en ook niet van de koollucht die trouwens kankerverwekkend is.
Dus dit topic vind ik niet snor.
Dat je het ff weet.Nou, je weet het toverstafje vast wel te vinden.
Known to cause insanity in laboratory mice

dinsdag 27 april 2010 om 21:04
quote:dangeensuus schreef op 27 april 2010 @ 21:03:
Nousch die staat het hele jaar door, en terwijl ik de burgers flip doe ik al bellend salto's en kan ik zo in de tuin van de buren kijken. Rete-interessant hoor En wel groeten iedere keer hè!
Nousch die staat het hele jaar door, en terwijl ik de burgers flip doe ik al bellend salto's en kan ik zo in de tuin van de buren kijken. Rete-interessant hoor En wel groeten iedere keer hè!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

dinsdag 27 april 2010 om 21:06
Hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing

dinsdag 27 april 2010 om 21:08
quote:dangeensuus schreef op 27 april 2010 @ 21:04:
ZeZ zorg je dan wel dat je voortaan met een gasmaskertje over straat gaat? De gemiddelde busuitlaat is kankerverwekkender dan een rokende barbeque
Jaja dat zeg jij
Jij weet niet wat mijn buren erop pleuren....
Nee, ik vind dat Boro groot gelijk heeft, you go girl..!!
Ik zeg Karcher!
Op de BBQ en op de kinderen, zo van de trampoline af.
ZeZ zorg je dan wel dat je voortaan met een gasmaskertje over straat gaat? De gemiddelde busuitlaat is kankerverwekkender dan een rokende barbeque
Jaja dat zeg jij
Ik zeg Karcher!
dinsdag 27 april 2010 om 21:09
quote:zusenzo schreef op 27 april 2010 @ 21:08:
[...]
Jaja dat zeg jij
Ik zeg Karcher!
( Maar maakt dat niet onwijs veel herrie ? Zo'n Karchert ? )
[...]
Jaja dat zeg jij
Ik zeg Karcher!
( Maar maakt dat niet onwijs veel herrie ? Zo'n Karchert ? )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....