Burengezeur.

27-04-2010 20:54 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
HELP.

Ik hoor mijn buren.

Helemaal gek en gestoord word ik er van. Soms hoor ik de kraan lopen in het huis van de buren ( ) En ik heb ook al meerdere malen gehoord dat de voordeur open en\of dicht sloeg.

Maar nu het mooie weer eraan komt vrees ik het ergste.

Vandaag zat ik even in mijn tuin te genieten van de stilte, en ja hoor....

De telefoon bij buurvrouw 1 Zit ik dus lekker te zonnen hoor ik inene heel hard "TRIIIINGGGGTRIIINGGGG". T mens heeft nog zo'n oud draaischijfding ook. En een herrie dat dat maakt... pff

Aan de andere kant hoorde ik op een gegeven moment het senseo-apparaat van de buren.

Helemaal gefrustreerd ben ik toen binnen gaan zitten.

Ik heb goddomme niet gekozen voor een rijtjes huis om mijn buren af en toe te horen zeg !

Wat denken jullie, zal ik een briefje in de bussen van de buren gaan doen dat ik graag tussen bijv. 12.00 en 15.00 volledige stilte wil alsof het is of we in een hutje op de hei wonen ? Of kan ik dat niet maken ?

Groetjes en kusjes.

Borodini.

Buren.

Totaal aantal stemmen: 22

Ja (64%)
Nee (36%)
Misschien. Geen stemmen
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:Charley04 schreef op 27 april 2010 @ 21:00:

ik zou met hun in therapie gaan.. Buren therapieVolgens mij zijn ze dat stadium al ruim gepasseerd. De buren hebben een Senseo, lijkt me een regelrechte oorlogsverklaring.
quote:zusenzo schreef op 27 april 2010 @ 21:02:

Maar luister eens !!!

Ik hou gewoon van mijn privacy en hou niet van trampolines en ook niet van de koollucht die trouwens kankerverwekkend is.

Dus dit topic vind ik niet snor.

Dat je het ff weet.Nou, je weet het toverstafje vast wel te vinden.
Known to cause insanity in laboratory mice
Nousch die staat het hele jaar door, en terwijl ik de burgers flip doe ik al bellend salto's en kan ik zo in de tuin van de buren kijken. Rete-interessant hoor
ZeZ zorg je dan wel dat je voortaan met een gasmaskertje over straat gaat? De gemiddelde busuitlaat is kankerverwekkender dan een rokende barbeque
quote:dangeensuus schreef op 27 april 2010 @ 21:03:

Nousch die staat het hele jaar door, en terwijl ik de burgers flip doe ik al bellend salto's en kan ik zo in de tuin van de buren kijken. Rete-interessant hoor En wel groeten iedere keer hè!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En ik heb.... recalcitrant als ik ben het zonnescherm EN de parasol op gehad vandaag! Schande zeg ik je
Hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing hoi boing
Als ik trouwens al het domme plan heb om te springen op een trampoline dan mag je 112 wel vast bellen, ik word geheid knock out geslagen door mijn eigen buste...
Tsss.. hoezo moeilijk doen?

Nog even en je loopt jezelf in de weg.
geachte buurvrouw suus, ik denk dat ik u telefoon even in de vijver van de andere buren drop. Kunt u er zo heen trampoline springen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:dangeensuus schreef op 27 april 2010 @ 21:04:

ZeZ zorg je dan wel dat je voortaan met een gasmaskertje over straat gaat? De gemiddelde busuitlaat is kankerverwekkender dan een rokende barbeque

Jaja dat zeg jij

Jij weet niet wat mijn buren erop pleuren....

Nee, ik vind dat Boro groot gelijk heeft, you go girl..!!

Ik zeg Karcher!

Op de BBQ en op de kinderen, zo van de trampoline af.
ho
nouschi wijzigde dit bericht op 27-04-2010 21:10
Reden: vergeten te qoten
% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
wij hebben een trampoline maar op een dakterras is dat niet heel handig vrees ik. Dan heb ik niet veel buste maar naar beneden is een lange weg
Dus Suus ik zou het voortaan laten, springe op de trampoline, ik bezorg je zo een cameltoe met mijn Karcher.

Dat je het even weet.
quote:zusenzo schreef op 27 april 2010 @ 21:08:

[...]

Jaja dat zeg jij

Jij weet niet wat mijn buren erop pleuren....

Nee, ik vind dat Boro groot gelijk heeft, you go girl..!!

Ik zeg Karcher!

Op de BBQ en op de kinderen, zo van de trampoline af.

( Maar maakt dat niet onwijs veel herrie ? Zo'n Karchert ? )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
een soort van vaginale douche maar dan extra hard?
Boor gewoon zo een mini Karcher nemen, kan je zo onder je tuinset verstoppen als de buren over de schutting hangen (tafelkleed is een must)

En dan zeg je heel vals: vast een lokaal buitje.
Suus ik wil je ook wel anaal reinigen hoor!

Als je weer die BBQ aansteekt of op de trampoline gaat staan.

Dat je het even weet.
Ja en voor je het weet heb je Natas over de vloer met haar fantastische constateringen. Vind u het erg als ik biedank vuur die bloemen en verder mag ze opbokken
Bring it on. Want ik heb een supersoaker.
En maar roken he, die sigaretten buiten, zo dicht bij mij tuin....ook zo hinderlijk.
Supersoaker en wat wil je daarmee doen dan

Ik heb een Karcher hoor!
ik heb een opgevoerde NERF, een pijltje en je mist een oog

Okee, okee, ik zal voortaan de kat binnenhouden...........
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
De kat mag buiten hoor, mag ie lekker schijten bij de buren, op de BBQ

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven