Help! duidelijke tekst uitnodiging
woensdag 28 april 2010 om 10:31
woensdag 28 april 2010 om 10:31
woensdag 28 april 2010 om 10:32
woensdag 28 april 2010 om 10:33
woensdag 28 april 2010 om 10:33
"Ook zo geen zin een druk buitenfeest met verbrand bbq voedsel, keiharde muziek verzorgd door een heuse DJ en verplicht dansen?
Kom je toch gewoon op (datum) een lekker rustig bakkie doen om te vieren dat we ...jaar getrouwd zijn.
....
Wat? Wel zin in een zo'n mega feest!?
Dan verwelkomen we jullie graag op .....
Kom je toch gewoon op (datum) een lekker rustig bakkie doen om te vieren dat we ...jaar getrouwd zijn.
....
Wat? Wel zin in een zo'n mega feest!?
Dan verwelkomen we jullie graag op .....
woensdag 28 april 2010 om 10:36
woensdag 28 april 2010 om 10:39
quote:siepje1 schreef op 28 april 2010 @ 10:34:
Familie niet uitnodigen is geen optie.......het feit is dat als ze op de BBQ komen ik me niet op m'n gemak voel en me in ga houden (anders ga ik de komende 10 jaar weer over de tong) en dat wil ik niet.Dan stuur je familie toch een uitnodiging voor 's middags en de rest voor s'avonds?
Familie niet uitnodigen is geen optie.......het feit is dat als ze op de BBQ komen ik me niet op m'n gemak voel en me in ga houden (anders ga ik de komende 10 jaar weer over de tong) en dat wil ik niet.Dan stuur je familie toch een uitnodiging voor 's middags en de rest voor s'avonds?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 28 april 2010 om 10:41
Kun je niet gewoon een hartelijke uitnodiging maken voor het bakkie koffie?? Dan is de familie niet uitgenodigd voor je feest, maar wel voor je trouwdag. Als je de koffie ook op je uitnodiging zet, heb je ook nog eens de kans dat je twee keer een feest krijgt, want mensen die niet op jullie feest kunnen, komen dan misschien ook op de koffie en met je familie is het dan nog een probleem.
woensdag 28 april 2010 om 10:48
Twee verschillende uitnodigingen sturen? Heb ik ook eens gedaan. 's Middags voor de ooms en tantes en andere senioren waar je een goede band mee hebt. Dan kun je daar 's middags in alle rust een gesprekje mee voeren. Is voor die mensen ook veel prettiger dan 's avonds in de herrie te zitten.
En voor 's avonds een andere uitnodiging. Het is aan jouw om de mensen van 's middags ook een warm en welkom gevoel te geven. Lekkere taart eten, een hapje en eend rankje en zorgen dat de hele boel op tijd weer weg is.
Daar is niets hypocriets aan, is alleen maar heel fijn voor het gehoorapparaat van je puwe oom.
En voor 's avonds een andere uitnodiging. Het is aan jouw om de mensen van 's middags ook een warm en welkom gevoel te geven. Lekkere taart eten, een hapje en eend rankje en zorgen dat de hele boel op tijd weer weg is.
Daar is niets hypocriets aan, is alleen maar heel fijn voor het gehoorapparaat van je puwe oom.
woensdag 28 april 2010 om 10:49
quote:nouschi schreef op 28 april 2010 @ 10:39:
[...]
Dan stuur je familie toch een uitnodiging voor 's middags en de rest voor s'avonds?
Dit was ook mijn idee.
Als je toch al weet dat je het in 2 etappes houd, dan nodig je de "zeur"-familie toch sowieso voor de middag uit?
[...]
Dan stuur je familie toch een uitnodiging voor 's middags en de rest voor s'avonds?
Dit was ook mijn idee.
Als je toch al weet dat je het in 2 etappes houd, dan nodig je de "zeur"-familie toch sowieso voor de middag uit?
"ik ben het, Barbabelladingdong"
woensdag 28 april 2010 om 10:51
quote:nouschi schreef op 28 april 2010 @ 10:39:
[...]
Dan stuur je familie toch een uitnodiging voor 's middags en de rest voor s'avonds?Daar krijg ik pas echt gezeik mee, wij zijn niet zo groot behuisd en we hebben een x met een verjaardag van de kids de groep in 2en verdeeld 1 's ochtends en 1 's middags........het commentaar was niet van de lucht dat is ons niet in dank afgenomen, ze voelde zich opdat moment buitengesloten en dat wil ik nu voorkomen door ze de keus te geven.
[...]
Dan stuur je familie toch een uitnodiging voor 's middags en de rest voor s'avonds?Daar krijg ik pas echt gezeik mee, wij zijn niet zo groot behuisd en we hebben een x met een verjaardag van de kids de groep in 2en verdeeld 1 's ochtends en 1 's middags........het commentaar was niet van de lucht dat is ons niet in dank afgenomen, ze voelde zich opdat moment buitengesloten en dat wil ik nu voorkomen door ze de keus te geven.
woensdag 28 april 2010 om 10:53
quote:wednesday13 schreef op 28 april 2010 @ 10:32:
en ben je niet zo gaaf als de rest,
kom dan liever smiddags ipv dat je savonds de sfeer verpest.
en voor de duffe mensen onder ons,
is er smiddags koffie met cheap ass bonbons
Whahahahaha!
Die zijn goed!
Omdat ik de komende tien jaar niet weer over de tong wil gaan,
Heb ik voor de mensen met een kruisje in rechterbovenhoek ´s middags de koffie al klaar staan.
Hou je bek of ik geef je een hoek,
Jullie komen ´s middags maar op bezoek.
Nee, flauw natuurlijk.
Ik zou ze ook gewoon netjes de keuze geven. Niks mis mee toch.
en ben je niet zo gaaf als de rest,
kom dan liever smiddags ipv dat je savonds de sfeer verpest.
en voor de duffe mensen onder ons,
is er smiddags koffie met cheap ass bonbons
Whahahahaha!
Die zijn goed!
Omdat ik de komende tien jaar niet weer over de tong wil gaan,
Heb ik voor de mensen met een kruisje in rechterbovenhoek ´s middags de koffie al klaar staan.
Hou je bek of ik geef je een hoek,
Jullie komen ´s middags maar op bezoek.
Nee, flauw natuurlijk.
Ik zou ze ook gewoon netjes de keuze geven. Niks mis mee toch.
woensdag 28 april 2010 om 10:53
Siepje, het is jouw feestje, jouw huis en ik zou het doen zoals jij het wil. Dan is het maar jammer van het commentaar, maar ik zou voor mijzelf afvragen hoe ik het feestje zou willen hebben, en als dat is dat je de bankzitters liever s'middags hebt, dan is dat de keuze die ik maak
"ik ben het, Barbabelladingdong"
woensdag 28 april 2010 om 10:59
quote:Hais schreef op 28 april 2010 @ 10:56:
Hou je van een knalfeest? Dan ben je uitgenodigd voor feest A. Liever een rustigere variant? Van harte uitgenodigd voor feest B.
Feest A. (uitnodiging knallende bbq)
Feest B. (uitnodiging koffieleuten)Dit kan je nog heel ludiek doen ook, op de uitnodiging. De mensen die er écht toe doen ,daarvan zorg je dat ze weten dat jij ze graag bij A ziet. En van de anderen hoop je dan maar dat ze de hint begrijpen. Want als je het niet duidelijker wil maken dan dit, blijft het natuurlijk een hint, en zou zo maar eens de hele familie kunnen besluiten toch 'gezellig met zijn allen' 's avonds te gaan lijkt me zo...
Hou je van een knalfeest? Dan ben je uitgenodigd voor feest A. Liever een rustigere variant? Van harte uitgenodigd voor feest B.
Feest A. (uitnodiging knallende bbq)
Feest B. (uitnodiging koffieleuten)Dit kan je nog heel ludiek doen ook, op de uitnodiging. De mensen die er écht toe doen ,daarvan zorg je dat ze weten dat jij ze graag bij A ziet. En van de anderen hoop je dan maar dat ze de hint begrijpen. Want als je het niet duidelijker wil maken dan dit, blijft het natuurlijk een hint, en zou zo maar eens de hele familie kunnen besluiten toch 'gezellig met zijn allen' 's avonds te gaan lijkt me zo...