date met directeur ?

27-04-2010 19:18 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mede-forummers, ik kan jullie mening goed gebruiken. Ik heb een afpsraak met de directeur om wat te gaan drinken...! Hij woont hier net nieuw en ik kan hem de stad laten zien.

Overdag zoeken we mekaar ook welles op, alleen houdt hij meestal die veilige afstand. De andere keren hebben we gesprekken en zitten we zo een uur te kletsen over vanalles en nog wat!

Wat is zijn doel van het drankje ??

Belangrijkpunt: Hij heeft gewoon een vrouw thuis zitten.
quote:Marielle29 schreef op 28 april 2010 @ 13:28:

[...]

Oh dus dat betekent dat jij kunt bepalen wanneer een too recht heeft op een serieuze reactie of niet.

Tjee..weer wat geleerd..Ja ieder maakt zelf een inschatting. Ask a stupid question, you'll get a stupid answer. Maar goed, blijkbaar ligt mijn grens van een intelligente vraag wat hoger dan de jouwe.
TO zegt zelf: ik kan jullie mening goed gebruiken

Het is ook nooit goed...
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
quote:xDoortjex schreef op 28 april 2010 @ 13:31:

TO zegt zelf: ik kan jullie mening goed gebruiken

Het is ook nooit goed...Blijkbaar gaat Marielle bepalen voor iedereen wanneer de mening wel of niet welkom is.
Jij vindt het een domme vraag maar to bedoelt het serieus. En nu niet aankomen met mijn niveau want daar weet je helemaal niets van.

En als je het al een domme vraag vindt, kun je anders reageren dan meteen iemand belachelijk te maken. Zegt meer over jouw niveau eerlijk gezegd..
quote:Zwieber schreef op 28 april 2010 @ 13:31:

[...]

Blijkbaar gaat Marielle bepalen voor iedereen wanneer de mening wel of niet welkom is.

Ik geef mijn mening, net als jij.

Waarom kom je op een topic als je het een dom topic vindt? Negeer het gewoon ipv bespottelijk maken,
quote:Marielle29 schreef op 28 april 2010 @ 13:32:

Jij vindt het een domme vraag maar to bedoelt het serieus. En nu niet aankomen met mijn niveau want daar weet je helemaal niets van.

En als je het al een domme vraag vindt, kun je anders reageren dan meteen iemand belachelijk te maken. Zegt meer over jouw niveau eerlijk gezegd..

*zit er klaar voor*

Vertel eens wat over mijn niveau. Kan je ook een psychologisch profiel maken van me? Ik ben heel benieuwd. En ik weet inderdaad niets over jouw niveau. Interesseert me ook voor geen meter eigenlijk.
quote:Marielle29 schreef op 28 april 2010 @ 13:33:

[...]

Ik geef mijn mening, net als jij.

Waarom kom je op een topic als je het een dom topic vindt? Negeer het gewoon ipv bespottelijk maken,Waarom moet ik het negeren? Mogen we tegenwoordig niet meer zeggen: ik vind het overduidelijk wat meneer de directeur van plan is? Zijn grapjes over lingo tegenwoordig verboden? Is humor verboden. Dat jij het niet grappig vindt, prima, dat kan, maar lol hebben is nog altijd toegestaan hier.
Waarom mag je alleen reageren als je meelult met een TO? Als je denkt dat het haar echt alleen om een drankje zonder verwachtingen ging, ben je nog naiever dan TO zich voordeed.
quote:Zwieber schreef op 28 april 2010 @ 13:35:

[...]

*zit er klaar voor*

Vertel eens wat over mijn niveau. Kan je ook een psychologisch profiel maken van me? Ik ben heel benieuwd. En ik weet inderdaad niets over jouw niveau. Interesseert me ook voor geen meter eigenlijk.Begin dan niet over mijn niveau in je eerdere post. Kun je zelf ook niet hebben, dus waarom zou ik het wel leuk vinden als je iets over mijn niveau zegt.
Waarom reageer je eigenlijk op de dingen die je niet leuk vindt? Dat kun je toch ook negeren en de discussie niet aangaan. Ik zie de overeenkomsten wel.

Als TO er last van heeft, kan ze het zelf ook zeggen. Ze is niet op haar mondje gevallen (wel op de directeur )
quote:xDoortjex schreef op 28 april 2010 @ 13:37:

Waarom mag je alleen reageren als je meelult met een TO? Als je denkt dat het haar echt alleen om een drankje zonder verwachtingen ging, ben je nog naiever dan TO zich voordeed.

Waar zeg ik dat in hemelsnaam, dat ik denk dat het echt over een drankje gaat??!

Waar het mij om gaat is dat wat voor de een een serieuze vraag is, voor de ander als "dom" kan overkomen. En in het kader van iedereen in zijn waarde laten vind ik niet dat je er dan direct bespottelijk over hoeft te doen.
quote:Marielle29 schreef op 28 april 2010 @ 13:32:

Jij vindt het een domme vraag maar to bedoelt het serieus. Hoe weet je dat? Voor hetzelfde geld heeft TO vannacht lekker liggen krikken met de directeur en was ze bloedzenuwachtig gisteravond maar had ze niemand om erover te praten. Bedoel, al haar vriendinnetjes vinden dit echt niet kunnen, met je moeder bespreek je dit niet en met je collega's al helemaal niet.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
quote:Marielle29 schreef op 28 april 2010 @ 13:39:

[...]

Waar zeg ik dat in hemelsnaam, dat ik denk dat het echt over een drankje gaat??!

Waar het mij om gaat is dat wat voor de een een serieuze vraag is, voor de ander als "dom" kan overkomen. En in het kader van iedereen in zijn waarde laten vind ik niet dat je er dan direct bespottelijk over hoeft te doen.TO vraagt om de mening van forummers. De mening van sommige forummers is dat TO 'een beetje dom' bezig is. Nou, dat wilde ze toch weten?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Marielle, laat die depressieve huisvrouwen toch spuien.
quote:xDoortjex schreef op 28 april 2010 @ 13:39:

Waarom reageer je eigenlijk op de dingen die je niet leuk vindt? Dat kun je toch ook negeren en de discussie niet aangaan. Ik zie de overeenkomsten wel.

Als TO er last van heeft, kan ze het zelf ook zeggen. Ze is niet op haar mondje gevallen (wel op de directeur )Het is helemaal niet mijn bedoeling om hier ruzie te komen maken met iedereen maar vindt het ook niet de bedoeling dat een to niet meer terugkomt vanwege de reacties.
quote:Marielle29 schreef op 28 april 2010 @ 13:39:

[...]

Waar het mij om gaat is dat wat voor de een een serieuze vraag is, voor de ander als "dom" kan overkomen. En in het kader van iedereen in zijn waarde laten vind ik niet dat je er dan direct bespottelijk over hoeft te doen.Jij zegt dat het voor Florien een serieuze vraag is en die doet voorkomen alsof ze denkt dat het alleen om een drankje gaat. 1 + 1 = 2
1 x is ook genoeg, anders wordt het 4
Stom gedaan TO.

Je had hem net iets langer moeten laten hengelen.

Had je hem aan kunnen klagen => schadevergoeding.

en een volgende directeur voor het zelfde geintje.
quote:Marielle29 schreef op 28 april 2010 @ 13:37:

[...]

Begin dan niet over mijn niveau in je eerdere post. Kun je zelf ook niet hebben, dus waarom zou ik het wel leuk vinden als je iets over mijn niveau zegt.

Oh heb je mijn opmerking zo opgevat? Ik bedoelde echt letterlijk wat er stond. Ik vind de vraag van TO nogal naief en jij blijkbaar niet. Dus jouw grens ligt blijkbaar elders dan de mijne. Ik had het over het niveau van de vraag en de inschatting die jij en ik anders maken. En uh...als er iets wel kan hebben zijn het opmerkingen over mijn niveau want dat is prima.

Wat ik me wel afvraag, waarom ga je niet de moraalridder uithangen naar TO en beroep je je niet op het feit dat het geheel tegen elke regel van bedrijfsetiquetten (en morele normen ten opzichte van zijn vrouw) ingaat om op deze manier met de directeur om te gaan? Lijkt me een belangrijker punt dat de flauwe grapjes ter discussie stellen.
quote:Solomio schreef op 28 april 2010 @ 13:40:

[...]

TO vraagt om de mening van forummers. De mening van sommige forummers is dat TO 'een beetje dom' bezig is. Nou, dat wilde ze toch weten?Tot zover, ok.. Maar je bent het toch hopelijk met me eens dat die grappen die daarna volgen er niet toe leiden dat to nog terugkomt, hoe grappig ze in jouw ogen ook kunnen zijn.
quote:Brown_Eyes schreef op 28 april 2010 @ 13:40:

Marielle, laat die depressieve huisvrouwen toch spuien.Nou Zwieb, daar heb je je psychologisch profiel.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:Brown_Eyes schreef op 28 april 2010 @ 13:40:

Marielle, laat die depressieve huisvrouwen toch spuien.Eerst zijn we bedrogen en nu ook nog depressief. What's next Dr. Phil?
quote:Zwieber schreef op 28 april 2010 @ 13:41:

[...]

Oh heb je mijn opmerking zo opgevat? Ik bedoelde echt letterlijk wat er stond. Ik vind de vraag van TO nogal naief en jij blijkbaar niet. Dus jouw grens ligt blijkbaar elders dan de mijne. Ik had het over het niveau van de vraag en de inschatting die jij en ik anders maken. En uh...als er iets wel kan hebben zijn het opmerkingen over mijn niveau want dat is prima.

Maar ik heb nergens gezegd dat ik to wel of niet naief vind hierin. Ik weet echt heel goed wat directeur wil, 200 km van zijn vrouw verwijderd en een leuke jonge collega van 24 die hem de stad wil laten zien..

Blijkbaar lukt het niet duidelijk te maken waar het me om gaat.

Wat ik me wel afvraag, waarom ga je niet de moraalridder uithangen naar TO en beroep je je niet op het feit dat het geheel tegen elke regel van bedrijfsetiquetten (en morele normen ten opzichte van zijn vrouw) ingaat om op deze manier met de directeur om te gaan? Lijkt me een belangrijker punt dat de flauwe grapjes ter discussie stellen.
quote:Solomio schreef op 28 april 2010 @ 13:41:

[...]

Nou Zwieb, daar heb je je psychologisch profiel. Zo, dat scheelde weer 1000 euro aan onderzoeken.
Marielle, je moet je eigen stukje even dik maken in mijn citaat, anders zie je niet goed wat jij erbij hebt geschreven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven