Oktober 2010
zondag 24 januari 2010 om 12:57
Ik trek gewoon de stoute schoenen aan en open een nieuw topic! Wie heeft ook net ontdekt zwanger te zijn en is uitgerekend in oktober 2010?
Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!
Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!
Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend
Wie sluit zich aan?
Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!
Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!
Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend
Wie sluit zich aan?
anoniem_89239 wijzigde dit bericht op 07-06-2010 20:16
Reden: Even T uit de tabel gehaald
Reden: Even T uit de tabel gehaald
% gewijzigd
woensdag 28 april 2010 om 15:26
woensdag 28 april 2010 om 15:29
Denk dat ze bedoelde geen strepen. Tijgerstrepen, striae. Als je buik te snel groeit dan kan je huid scheuren en krijg ej strepen. De een krijgt ze, de ander niet. Niks van te zeggen. je kan wel met bijv weleda zwangerschaspolie gaan smeren om de huid soepel te houden. fijn goedje ook
Je krijgt waarchijnlijk wel in de loop van de tijd een streep bij je navel. waar die voor is? beats me! Weet alleen maar dat hij gelukkig weer verdwijnt, net als het uitpuilende naveltje
Strepen worden trouwens later vaak minder of lichter maar verdwijnen nooit meer helemaal
Je krijgt waarchijnlijk wel in de loop van de tijd een streep bij je navel. waar die voor is? beats me! Weet alleen maar dat hij gelukkig weer verdwijnt, net als het uitpuilende naveltje
Strepen worden trouwens later vaak minder of lichter maar verdwijnen nooit meer helemaal
woensdag 28 april 2010 om 15:30
woensdag 28 april 2010 om 15:35
Tjeempie, ik heb geen plannen om echt koninginnedag te gaan vieren. Misschien dat we nog even naar de vrijmarkt gaan.
Ga morgen wel shoppen, waar ik niet bepaald dol op ben, omdat zo onderhand de meeste broeken toch echt niet lekker meer zitten. Ga denk ik even naar het bolle buikje, kijken wat ze daar hebben. Ben laatst al even wezen kijken, maar kwam tot de ontdekking dat het meeste van positiekleding me gewoon niet past...
Niet dat ik nou zo'n absurde maat heb (mt 44), maar heb wel heel stevige bovenbenen en ben vrij lang. Dus alle broeken waren of te krap of te kort, of allebei...
Ga morgen wel shoppen, waar ik niet bepaald dol op ben, omdat zo onderhand de meeste broeken toch echt niet lekker meer zitten. Ga denk ik even naar het bolle buikje, kijken wat ze daar hebben. Ben laatst al even wezen kijken, maar kwam tot de ontdekking dat het meeste van positiekleding me gewoon niet past...
Niet dat ik nou zo'n absurde maat heb (mt 44), maar heb wel heel stevige bovenbenen en ben vrij lang. Dus alle broeken waren of te krap of te kort, of allebei...
woensdag 28 april 2010 om 15:39
Jiminy C&A en Miss etam hebben wel fijne broeken, sommige ook met lengtematen! Die kan je evt ook bestellen bij Wehkamp, kan je rustig op je gemak passen in alle modellen en retoursturen als het niets is. Ook de mamliciousbroeken zitten goed. HMmama heeft ook goede broeken maar zijn vaak niet in alle maten leverbaar. Maar bolle buikje zal vast leuke dingen hebben. Ik wilde ook nog gaan maar kwam er weer niet van dus geen idee wat ze hebben liggen.
Vrijmarkt begint morgenavond al om 18.00. Ze hadden vandaag al dingen afgeplakt in het centrum. Moet niet gekker worden
Vrijmarkt begint morgenavond al om 18.00. Ze hadden vandaag al dingen afgeplakt in het centrum. Moet niet gekker worden
woensdag 28 april 2010 om 15:41
Ja, ik bedoelde dus zo'n tijgerprintje. Een streep bij mn navel heb ik ook niet gehad.
Nu heb ik de steunkousen nog niet, ben pas vandaag naar het bedrijf geweest die ze gaat maken. En gelukkig alleen voor tijdens de duur van de zwangerschap. Pff zie je me al lopen, ben ik straks helemaal zo'n moeke
Nu heb ik de steunkousen nog niet, ben pas vandaag naar het bedrijf geweest die ze gaat maken. En gelukkig alleen voor tijdens de duur van de zwangerschap. Pff zie je me al lopen, ben ik straks helemaal zo'n moeke
woensdag 28 april 2010 om 15:43
Kwam vorige week vrijdag in Amsterdam al een plekje tegen dat overduidelijk door iemand geclaimd was voor de vrijmarkt...
Wat is er gebeurd met gewoon ff kijken waar je nog kunt zitten??
De C&A bij ons had een heel beperkt aanbod, 2 rekken maar. En dan ook nog veel stuks van een klein aantal artikelen. Bij Etam was een broek wel ok, maar ik werd er niet enthousiast van. De lengtematen zag ik volgens mij niet bij de positiekleding.
Heb ook al een bult besteld bij Esprit, want dat is mijn gebruikelijke tactiek. Maar ook daarvan paste 1 broek totaal niet, en de andere die wel paste vond ik echt niet mooi.
Misschien ben ik te kieskeurig...
Wat is er gebeurd met gewoon ff kijken waar je nog kunt zitten??
De C&A bij ons had een heel beperkt aanbod, 2 rekken maar. En dan ook nog veel stuks van een klein aantal artikelen. Bij Etam was een broek wel ok, maar ik werd er niet enthousiast van. De lengtematen zag ik volgens mij niet bij de positiekleding.
Heb ook al een bult besteld bij Esprit, want dat is mijn gebruikelijke tactiek. Maar ook daarvan paste 1 broek totaal niet, en de andere die wel paste vond ik echt niet mooi.
Misschien ben ik te kieskeurig...
woensdag 28 april 2010 om 15:45
Nou Tjeemp, bij mij vlogen die kilo's er ook niet af met de bv hoor... omdat ik tijdens de zwschap bijna niet was aangekomen had ik gehoopt om na de bv slanker te zijn dan voor de zwangerschap, maar dat bleek helaas niet!
Zoon vond de minimonkey niets, maar dat is niet echt een draagdoek maar meer een soort hangmatje die dwars over je schouder hangt. Hij wilde heel graag zien wat er om ehm heen gebeurde en daarin lag hij als een soort banaan ingerold en zag hij niets. Nu met kind 2 wil ik graag een draagdoek omdat dat ten eerste beter is voor je kindje (gezonde houding qua heupjes) en het ljikt me zo gezellig, je kindje dicht tegen je aan. Ook uit praktische overwegingen, zoonlief loopt niet zo graag lange stukken dus neem voor hem nog altijd een buggy mee. En een buggy en een kidnerwagen gaat niet in mijn eentje, vandaar mijn draagdoekfantasie.
Zoon vond de minimonkey niets, maar dat is niet echt een draagdoek maar meer een soort hangmatje die dwars over je schouder hangt. Hij wilde heel graag zien wat er om ehm heen gebeurde en daarin lag hij als een soort banaan ingerold en zag hij niets. Nu met kind 2 wil ik graag een draagdoek omdat dat ten eerste beter is voor je kindje (gezonde houding qua heupjes) en het ljikt me zo gezellig, je kindje dicht tegen je aan. Ook uit praktische overwegingen, zoonlief loopt niet zo graag lange stukken dus neem voor hem nog altijd een buggy mee. En een buggy en een kidnerwagen gaat niet in mijn eentje, vandaar mijn draagdoekfantasie.
woensdag 28 april 2010 om 15:49
Eles, het is nvoor een goed doel moet je maar denken maar snap wel wat je bedoelt!
Eileentje, lekker in het zonnetje zitten en niet teveel doen Ik ga morgenavond even met mijn jongste naar de vrijmarkt of op de dag zelf om een uurtje of acht smorgens en daarna verlaat ik het feest. Ben vorig jaar naar Antwerpen gerden weg van de drukte Dit jaar moet mijn lief werken in het Vondelpark dus het zal geen Belgie worden maar rustig in de tuin denk ik
Jiminy, daarom had ik via wehkamp 20 broeken besteld, dus verschillende modellen en maten. Heb er twee gehouden maar die vond ik dan wel ok zitten. Ik ben ook een muts op dat vlak maar heb de ideale broek opgegeven tijdens de bollebuikperiode. Zit hij mooi bij de benen dan is de kont lelijk en vice versa Lang leven de jurkjes en tuniekjes die eroverheen hangen
Eileentje, lekker in het zonnetje zitten en niet teveel doen Ik ga morgenavond even met mijn jongste naar de vrijmarkt of op de dag zelf om een uurtje of acht smorgens en daarna verlaat ik het feest. Ben vorig jaar naar Antwerpen gerden weg van de drukte Dit jaar moet mijn lief werken in het Vondelpark dus het zal geen Belgie worden maar rustig in de tuin denk ik
Jiminy, daarom had ik via wehkamp 20 broeken besteld, dus verschillende modellen en maten. Heb er twee gehouden maar die vond ik dan wel ok zitten. Ik ben ook een muts op dat vlak maar heb de ideale broek opgegeven tijdens de bollebuikperiode. Zit hij mooi bij de benen dan is de kont lelijk en vice versa Lang leven de jurkjes en tuniekjes die eroverheen hangen
woensdag 28 april 2010 om 15:53
Happy, klinkt goed! Hopelijk lukt het dit keer wel Ik vind het iets heel liefs hebben maar ben zo'n tut die dat juist weer niet de hele dag wil meezeulen. Heb het bij alledrie geproebeerd met draagzakken en ook een keer zo'n matjeding. Maar ik kan er niet aan wennen. Lodger met baby erin zeul ik zo overal mee naartoe maar die draagzakken ed, gaat hem niet worden denk ik, ook dit keer niet.
wel foto's maken he als het zover is! ik vind foto's van mama met baby in draagdoek echt het einde!
Jij dus ook niet slanker van de bv, en ik maar denken dat ik uniek was Ik was redelijk terug op mijn oude gewicht maar er zat iets van 3 kg aan. Dacht dus dat de baby die er wel af zou eten... not. Vandaar ook dat ik benieuwd ben hoe het nu gaat. 8kg eraan inmiddels, baby weegt volgens babybytes 150 gram... drie keer raden waar de rest zit... Hoop dat ik 10 liter vruchtwater heb
wel foto's maken he als het zover is! ik vind foto's van mama met baby in draagdoek echt het einde!
Jij dus ook niet slanker van de bv, en ik maar denken dat ik uniek was Ik was redelijk terug op mijn oude gewicht maar er zat iets van 3 kg aan. Dacht dus dat de baby die er wel af zou eten... not. Vandaar ook dat ik benieuwd ben hoe het nu gaat. 8kg eraan inmiddels, baby weegt volgens babybytes 150 gram... drie keer raden waar de rest zit... Hoop dat ik 10 liter vruchtwater heb
woensdag 28 april 2010 om 15:57
Happy grappig! Bij de tweeling was ik 21, had maat 36 en geen enkele streep. Bij de derde was ik 32, heeel veul zwaarder (maat 44) maar toen kwamn heel geniepig in de laatste twee weken van mijn zwangerschap de strepen. Ik heb er niet heel veel, heb geen echte tijger maar een paar scheurtjes zitten er wel
woensdag 28 april 2010 om 15:59
woensdag 28 april 2010 om 16:02
Ik ben wel zo'n geluksvogel die behoorlijk is afgevallen van de bv. Maar na een paar maanden bv ben ik heel veel gaan eten, om dat afvallen te stoppen. Na het stoppen van de bv was ik nog gewent aan dat vele eten en ben best wel weer veel aangekomen. Dat jojo-en is dus ook niet echt handig.
Enne hier nog 1 met zware botten hoor.
Enne hier nog 1 met zware botten hoor.
woensdag 28 april 2010 om 16:05
Ik was vlak voordat ik zwanger was geworden enorm afgevallen en had weer een maatje 38 en woog weer 64 kilo. Als je nagaat dat ik de vorige zwangerschap 82 woog aan de start... dus ik had nu wel weer een ok figuurtje maar ja.. daar is nu echt niets meer van over hahha. Stond vanmorgen in die bikini en het zag er echt niet uit! Je hebt een buik maarom het nu in je blootje een echte mooie zwangere buik te noemen neuh... dat duurt nog wel een week of 6 denk ik. Maar goed, lang leven de tankini
woensdag 28 april 2010 om 16:10
woensdag 28 april 2010 om 16:12
wow die lengte! Ik ben maar 1.66 dus prop daar maar eens 82 kilo in.... Ik heb 101 dieetsoorten geprobeerd en niets hielp, tot ik aan sanaslank begon. Toen gingen de kiloos er eindelijk af. Maar ja, dan ben je zwanger en moet je in een keer weer koolhydraten eten ipv het geidelijk opbouwen, daardoor kom ik waarschijnlijk nu ook in recordtempo aan. Lijf weet waarschijnlijk nog niet wat te doen met de koolhydraten
woensdag 28 april 2010 om 16:15
Klinkt heel logisch Tjeempie. Sanaslank is dat te vergelijken met south beach enzo?
Niet bang zijn hoor eileentje. Uiteindelijk ben ik tijdens de zwangerschap maar 11 kg gegroeid. Die waren er dus zo weer af en als je sportief bent (wat jij volgens mij wel bent) ben je zo weer op een normaal gewicht/figuur. Het is toch meestal wel zo wat je eraan eet, moet er ook weer af.
Niet bang zijn hoor eileentje. Uiteindelijk ben ik tijdens de zwangerschap maar 11 kg gegroeid. Die waren er dus zo weer af en als je sportief bent (wat jij volgens mij wel bent) ben je zo weer op een normaal gewicht/figuur. Het is toch meestal wel zo wat je eraan eet, moet er ook weer af.