Oktober 2010

24-01-2010 12:57 2477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik trek gewoon de stoute schoenen aan en open een nieuw topic! Wie heeft ook net ontdekt zwanger te zijn en is uitgerekend in oktober 2010?

Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!

Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!

Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend

Wie sluit zich aan?

anoniem_89239 wijzigde dit bericht op 07-06-2010 20:16
Reden: Even T uit de tabel gehaald
% gewijzigd
Sanaslank is echt alles vervangen door eiwitproducten en daarnaast mag je wel groenten eten. Als je op een bepaald gewicht zit dan ga je je avondmaaltijd weer combineren met vis, vlees, ei, kip en daarna ga je langzaam weer kh opbouwen. Ik zat in fase 2 toen ik zwager raakte dus geen nette opbouwfase gehad. Southbeach is beetje soortgelijk net als dr frank alleen dan moet je gaan puzzelen wat je mag/kan eten en dat wert smokkel in de hand bij mij. Daarom was dit simpeler vol te houden zonder honger door die producten
Ik ga ook voor 11 kg.... zou betekenen dat ik nog 3 kg mag... hahahahah denk niet dat dat hem gaat worden
Meiden, ik ga ervandoor. Snel naar huis, man en kind oppikken en dan de echo. Barst bijna uit elkaar van nieuwsgierigheid. Als ik er aan toekom laat ik het jullie vanavond nog weten, anders wordt het morgen.
happpppy niet ons laten wachten hoor! Iphones, HTCs en dergerlijke uit de kast Heeeeel veel plezier en ik hoop dat het is wat jullie wensen.... of helemaal geen voorkeur?

geniet!
Veel plezier Happy!

ik ga er ook vandoor
me too. Eten maken en vanavond naar mindfulness. x
Whaaaaaaa, wat zijn jullie weer druk geweest!

Wij zijn naar ikea geweest en naar een winkel op zoek naar een lounge set. Nu helemaal kapot natuurlijk, 2 keer een vreemd toilet onder gekotst en nog geen beslissing genomen (over de loungeset, de kast hebben we wel)

Ik wil: zwart met antraciet kussen.

Manlief wil: bruin met crème kussens.

De zwarte is iets goedkoper met fauteuil erbij de bruine is 100 euro duurder en zit geen fauteuil bij. Ze zitten allebei lekker dus dat maakt niet uit.

Iemand nog een reden om voor het 1 of het ander te kiezen? (manlief had bedacht dat antraciet warmer wordt als de zon erop staat, ik denk dat als het warm genoeg is alles heet wordt, zoiets dus)

Happy, wat spannend! Veel plezier! (en hoezo als ik eraan toe kom, je moet het gewoon vertellen, je kunt een kudde zwangere vrouwen toch niet in spanning laten????)

Ik ga even liggen. Dochter is met manlief buiten aan het spelen.

X
Caat, waar op moet letten is het materiaal, of het aluminium is of iets anders. sommige zijn goedkoop maar gaan roesten.

Ik heb mijn zinnen gezet op deze http://www.blokker.nl/web ... ngId=-104&productId=16245 evt oo te koop zonder fauteuille

http://www.blokker.nl/web ... ngId=-104&productId=16780

dus ik ga met jou mee. ik vind creme ook leuk maar niet met kinderhandjes, bbq bordjes ed

slaap ze even meis
Ikke deze Tjeempie: http://www.obelink.nl/ws/ ... sp?cat=6&id=204&arid=6465

Zou haast zeggen dat het dezelfde is maar van ander merk. Ook aluminium frame.

Daar heb je een heel goed punt.
Hoi meiden,

Even snel voordat ik dochter op bed ga leggen.

Happy, en en en??? Barst bijna uit mijn voegen van nieuwsgierigheid.

Tjeemp, ik heb een Acer notebook gekocht. Een hele goedkope van de Mediamarkt. Hij stond deze week in de folder. Ben er nog maar half tevreden over: Zit windows 7 op en daar zit blijkbaar geen e-mailprogramma standaard op zoals bijv. bij XP. Dus dat moet man nog maar eens installeren en hij moet nog zorgen dat ik op ons thuisnetwerk aangesloten kan worden. Dat is wel zo handig ivm printer.

Eles, ik zit ook al aan de steunkousen. Niet vanwege spataderen maar vanwege vocht. Heb ik sinds de zwangerschap van dochter. Ben het laatste half jaar 11 kilo afgevallen en moest ook steunkousen. Merk nu bij deze zwangerschap dat ik ook weer meer last krijg van vocht. Wordt volgens mij een slipperzomer. Dat zal het enige schoeisel zijn dat ik nog kan dragen, ben ik bang. Ik voel dus heel erg met je mee.

Las ook nog wat over strepen. Heb aan dochter een aardig tijgervel over gehouden dus hoop dat ik nu opgerekt genoeg ben en dat Eddie niet voor nog meer streepjes zorgt.

Oke meiden, mijn dametje houdt zich muisstil en denkt alleen maar: " Ik kijk tv, maak geen geluid en dan heeft mama vast niet door dat ik eigenlijk naar bed moet." Maar helaas: mama is voor nu klaar met forummen dus ga onze mup op bed gooien.

X en een fijne avond voor iedereen.
Tuurlijk laat ik jullie niet langer in spanning...meiden, ik kan los op de rose jurkjes want het wordt een meisje!!! De echoscopiste gaf ons 99,99 procent zekerheid, volgens haar geen twijfel over mogelijk. Gaaf he? Ik was met een jongen ook echt superblij geweest maar vind het stiekem wel heel erg leuk om straks van beide geslachten één te hebben. Had er eigenlijk wel een beetje op gehoopt. Maar man en ik hadden allebei het gevoel dat het een jongen zou worden dus we waren erg verbaasd. Heerlijk gevoel zeg, ik ga nu het blok kijken en met laptop op schoot zwijmelen bij meisjeskleertjes en meisjesgeboortekaartjes en meisjeskamertjes en meisjesdraagdoeken en meisjesnamen (o my god, dat wordt nog moeilijk!) Fijne avond allemaal!
Oh wat leuk: het geslacht van de eerste oktoberbaby is bekend. Een meisje. Happy en gezin: van harte gefeliciteerd!

Zwijmel ze bij alle meisjes spullen!
Whaaaaa, wat leuk Happy, een meisje! Gefeliciteerd! Nu kun je helemaal los haha. Geniet ervan!

Visje, fijn, een nieuwe laptop! Zat er ook geen windows live mail op? Wat raar! Nou ja, zo te horen gaat je mannetje dat helemaal fijn in orde maken.

Jij dus ook nog steeds overgeven. Sorry, niet leuk voor jou maar ben blij dat er meer zijn en ik ben HEEEEEEL blij om te lezen dat het bij je dochter met 18 weken over is gegaan, we hebben dus nog hoop! Balen dat je ook nog steeds bloedverlies hebt, dat moet ook maar eens afgelopen zijn!

Ik had op iedereen willen reageren maar het is een beetje een zooitje hier haha.

Ik las iets over strepen......ik heb ook strepen en het boeit me niet zo, ik loop toch nooit in bikini (doe ik mijn medemens niet aan hahahaha)

Eileentje nog geen beslissing genomen over de auto zie ik.

Eles weet het wel (wanner komt ie?? )
Ik lees nog iets over zware botten....die heb ik ook, en ben te klein voor mijn gewicht, centimeter of 40 hahahaha.
Dan hebben we nog hoofdstuk draagdoek. Ik vond het niets maar dochter is geboren in de snikhete zomer van 2008 ;-p Met 30 graden zo'n warm hoopje tegen je toch al veel te warme lijf is niet fijn. Toen ze zwaarder werd kon het sowieso niet meer want kreeg teveel last van mijn bekken daardoor.

Ze heeft wel veel in de minimonkey gelegen die in de box hing. Heerlijk vond ze dat (en ik ook)

Koninginnedag.....ga ik een beetje mijn verjaardag vieren. We vieren het zaterdag omdat manlief ook volgende week jarig is maar 1 stel vrienden komt vrijdag en mijn ouders komen ook altijd op de dag zelf.

We willen nog wel even kijken in het dorp. Is denk ik ook vrijmarkt.
Tjeempie en Eles lekker op vakantie!

Tjeemp, heerlijk toch, zo'n relax vakantie!

Eles, gaaf, citytrip st petersburg!

Ik vind het mooi geweest zo haha. Zitten jullie vanmiddag het hele forum te vervuilen en nu zit ik hier moederziel alleen te typen

Ik ga lekker slapen. Eerst nog even beetje hoofdpijn wegdrinken.

Trsute.

X
Wow wat kunnen jullie in korte tijd het forum volgooien! Ik zal een poging doen op zoveel mogelijk te reageren...

Eileentje, cadeaus voor moederdag zijn altijd moeilijk... Ik luister bij zowel mijn moeder als schoonmoeder al een aantal maanden van tevoren of ze een keer iets zeggen wat ze leuk vinden of nodig hebben oid en zorg dan dat ik dat voor ze kan vinden... Als ik nu een ruim budget had zou ik een beautydag/weekend regelen. Sieraden voor je zus is ook leuk, is wel iets houdbaarder. Ik ben trouwens wel heel benieuwd naar jouw meisjesnaam! Zijn er ook al mensen die nagedacht hebben over vernoemen?

Happy, wat gaaf dat je al weet dat het een meisje wordt! Het lijkt mij ook heel leuk om een meisje te krijgen, kan je later lekker mee tutten ed... Maar jongen is ook heel erg leuk... Het is maar goed dat ik niet hoef te kiezen maar dat dat al voor mij is gedaan

Wat die strepen betreft, denk ik dat ik die straks ook wel krijg. Ik ben daar wel vrij gevoelig voor dus ik probeer dat met zwitsal mamzalfspul zoveel mogelijk tegen te gaan maar vergeet helaas af en toe te smeren... Ik vraag me ook af hoe jullie buik groeit. Ik heb wel een soort van ballon gevoel in mijn onderbuik maar mijn 'bovenbuik' (boven navel) begint ook enorm op te zetten terwijl daar toch geen kindje nog zit. Daardoor lijkt het voor mijn gevoel voor de buitenwereld alleen maar alsof ik teveel paaseitjes heb gehad... Ben inmiddels ruim 3 kilo aangekomen en hoop dat het niet in dit tempo doorzet!

Jiminy ik heb juist het tegenovergestelde... Ik heb maar korte beentjes dus broeken zijn bij mij altijd te lang vooral als ik een keer een iets ruimere maat neem... Kan helaas ook nergens echt leuke broeken vinden... Tjeempie, jij hebt dus ervaring met broeken bestellen bij Wehkamp... Weet jij hoe het dan zit met verzendkosten? Is dat gewoon 1 bedrag of per broek ofzo? Misschien dat ik dat ook maar ga doen, kan ik gewoon lekker rustig passen!

Wat leuk dat er zoveel mensen al vakantieplannen hebben! Rusland is een originele keuze Eles! Met een speciale reden daarvoor gekozen? Het lijkt mij echt heel mooi om eens naartoe te gaan. En dan de transsiberiëlijn te doen ofzo, zie je meteen het hele land! Ik heb mijn vakantie er 'helaas' al weer op zitten. Wij zijn net naar Thailand geweest en hebben daar lekker op het strand gelegen! Deze zomer hoop ik niet op vakantie te kunnen want dan heb ik de baan gekregen die ik graag wil!

Visje, jouw dochter doet me aan mezelf van vroeger denken! Ik deed dat ook altijd. Als ik wist dat ik naar bed moest zorgde ik dat ik bijna onzichtbaar was zodat niemand zou merken dat ik nog in de kamer was en eigenlijk naar bed moest! Waarschijnlijk zal ons kindje ook wel zo'n bijdehandje worden
quote:29caro schreef op 28 april 2010 @ 17:13:

Ikke deze Tjeempie: http://www.obelink.nl/ws/ ... sp?cat=6&id=204&arid=6465

Zou haast zeggen dat het dezelfde is maar van ander merk. Ook aluminium frame.

Daar heb je een heel goed punt.Hij ziet er inderdaad bijna hetzelfde uit. Soms merk je het verschil in de kussens en constructie. Even op gaan zitten en even aan de onderkant kijken. Enne is lief overtuigd van de grijze kleur nu?
De bank zit geweldig lekker! De kussens zijn ook dik genoeg en zacht maar toch stevig. De constructie is verder prima. De prijs zegt ook niet alles. We hebben op een set gezeten die bijna 3000 euro moet kosten maar die zat echt voor geen meter!

Lief is NOG niet overtuigd. Maar komt wel in de goede richting.

En nu echt: truste
gheheheh visje, slimme dochter heb jij Enne als lief straks de boel in orde heeft gemaakt dan hopelijk helemaal blij met je notebook Ik krijg er een voor mijn verjaardag van lief want Oele Oem krijgt de computerkamer en dan wil ik niet vechten om de Vaio Dus ik wil een eigen in een meisjemeisjetint (moet toch ergens mijn jongetjeszijn compenseren)

Happy wow een meisje wat een heeerlijkheid! Super dat jullie het nu weten en zwijmel er maar lekker op los meid!

Caatje wat een schat ben je toch dat je nog even een inhaalrace maakt met tikken Denk ik,ik kom je nog even vervelen met mijn zennnnnnn ben je naar bed. Las wel dat je lekker hebt gegeten vanavond! You go girl!

Anneke als je je even omdraait dan kalken ze hier zo een paar bladzijden vol 3 kilo is toch hartstikke netjes. Zullen we ruilen? Tel er bij mij maar 5 bij maar ik heb wel mezelf 10 liter vruchtwater toegedicht Thailand, heeerlijk! Waar zij jullie geweest? Me loves Thailand, denk dat als het even meezit en Oele Oem werkt mee dat wij volgend jaar zomer weer die kant opgaan. Cant wait

Ik ga nog even tv kijken en dan lekker slapen. Morgenochtend heeft de jongste feest op school dus mag ik zijn oranje kloffie naar school. Heeft zelf een zonnebril uitgezocht in de NL kleuren, niet om aaaaaan te zien maar hij vindt hem fantastisch! zal morgen wel even een fotootje op hyves zetten. Ik ga lekker even naar de kapper en dan om twaalf uur naar de gyn.

Trustels meiden! xxx
Caat je geeft gewoon aan misselijk te worden van creme tinten zwart en grijs is zennnnnn en brengt je tot rust Je gaat hem vast wel overtuigen

btw weet je dat ze bij de tuincentra ook heel mooie bijpassende bloempotten enzo hebben?

trusten meid! xxx
Het onderwerp draagdoeken: ik heb toen dochter net geboren was een set "draagdoeken" aangeschaft. Omdat dochter alleen leek te slapen als ze bij mij of man was de eerste weken en dan kom je tot niets. Dus opperde mijn moeder dat. Heb ze nooit gebruikt. Snapte er geen jota van. Ben toch een afstandelijke moeder misschien wat dat betreft. Hoewel ik dat wel ruimschoots compenseer met knuffelen met dochter, vind ik zelf.

Anneke, ja wij hebben nagedacht over vernoemen. Dochter heet "roepnaam, naam mijn moeder, naam mijn schoonmoeder". Wat we gaan doen als we weer een meisje krijgen weten we nog niet. Wanneer we een jongen krijgen zal het hoogst waarschijnlijk "Eddie, naam schoonvader worden." We hadden het er eerst over om naar beider vaders te noemen, maar mijn vader en mijn schoonvader hebben allebei zulke Hollandse namen. Dat gaat als een vlag op een modderschuit staan bij de roepnaam. En aangezien ik een betere band heb met mijn stiefvader dan met mijn biologische vader, heb ik van de week geopperd tegenover man wat hij denkt om zoon dan alleen naar zijn vader te vernoemen. Schoonvader is 10 jaar geleden overleden en dus denk ik dat het voor man heel veel betekent als zijn zoon er naar vernoemd wordt. Wel als tweede naam dus in de praktijk zal hij niet of nauwelijks gebruikt worden.

Caro, ja er staat windows live op! Is dat net zoiets als outlook of zo dan? Ik bedoel kan ik daar gewoon mijn provider account op in stellen? Ik dacht dat dat zoiets als hotmail was. Maar ja heb er de ballen verstand van!

Caro, kan me voorstellen dat het enigzins een geruststelling is dat je niet de enige bent. Onder het mom van gedeelde smart is halve smart, lijd ik met je mee.

Tjeemp, man wilde mijn ( nou ja oke een beetje onze maar ik word hoofdgebruiker) notebook al inpikken. Die zag het wel zitten: lekker op de bank internetten. Als ze deze in een meisjeskleur hadden gehad, had ik die waarschijnlijk ook gewild maar ze hadden alleen zwart. Man mag hem trouwens wel meenemen als hij op cursus moet. Da's toch wel aardig van mij?!

Hahaha wat gaaf klinkt de zonnebril van zoon. De zomer dat dochter geboren werd, was het ek en heb zulke leuke foto's van dochter in haar oranje supportersromper. Zal er wel 1 op de hyves zetten. Staat wel leuk naast de foto van je zoon

Oke meiden, man komt net thuis met nieuwe werkkleding: krijg zo een prive modeshow. Moet even gaan joelen dus!

Sweet dreams
Ons zoontje is vernoemt; Naam schoonvader, naam mijn vader.

Als we nu een meisje krijgen willen we een beetje gaan vernoemen. Een verbastering van de naam van mijn moeder. Schoonmoeder heeft een hele rare naam, waar ik nog niets op heb kunnen verzinnen. Als we nu een jongetje krijgen doen we een eigen naam + nog een verbatstering ofzo. Denk dat we eerst willen weten wat het wordt, voordat we er serieus over na gaan denken.
Goedemorgen meisjes, wat kunnen jullie oeverloos lullen zeg . Ga ooit een keer bijlezen en dan meteen de tabel even bijwerken!

De eerste roze balk is binnen, wiehoe!

Ik heb gisteren een enorme vergader dag gehad, van 9.00 - 17.00 strak veragderen en daarna naar de verjaardag avn mijn beste vriendin en naar de film de gelukkige huisvrouw. We werden wel een beetje medelijwekkend aangekeken met onze dikke buiken.

As we speak zit ik te twijfelen of ik niet de hele volgende week vrij zal nemen. Eens even lekker opruimen in huis....

Even door twijfelen!

Fijne dag allemaal!
Jemig wat is er weer veel geschreven. Sorry dat ik gisteren wat abrupt stopte, werd spontaan door mijn meerdere van mijn werkplek geplukt. Ze weten dat ik zwanger ben maar ondanks dat willen ze mij een andere baan aanbieden binnen het bedrijf. Een soort van promotie. Het is allemaal zo dubbel, de dagen dat ik in London zat realiseerde ik mij dat ik dit niet kan combineren met het moederschap, daarvoor zit ik voor mijn gevoel net te vaak en te lang in het buitenland. Nu heb ik ongeveer een maand bedenktijd voor deze functie. Mijn huidige functie wordt een beetje veranderd zeg maar. Nu twijfel ik ontzettend. Baan opzeggen en richting noorden om bij familie te gaan wonen en daar een andere baan weer vinden, of hier of elders in het westen een groter huis te gaan zoeken en een nanny nemen. Iemand ervaring met een nanny of kennen jullie mensen met een nanny? Ik heb er nauwelijks van geslapen afgelopen nacht. Hier wordt dus ongelooflijk getwijfeld.

Verder moet ik nog even teruglezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven