Oktober 2010

24-01-2010 12:57 2477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik trek gewoon de stoute schoenen aan en open een nieuw topic! Wie heeft ook net ontdekt zwanger te zijn en is uitgerekend in oktober 2010?

Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!

Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!

Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend

Wie sluit zich aan?

anoniem_89239 wijzigde dit bericht op 07-06-2010 20:16
Reden: Even T uit de tabel gehaald
% gewijzigd
Eileen, het klinkt alsof je de knoop voor jezelf al helemaal hebt doorgehakt. En dat lijkt me helemaal goed, je luistert naar je gevoel. Volgens mij ga jij een topmama worden.

Heb je je ex trouwens nog gezien de laatste tijd? Lijkt me nu best confronterend worden als hij je in de gangen van je bedrijf tegenkomt met bol buikje.
Anneke, scriptie? Ben je nog aan het studeren?

Happy, dat is een mooie oplossing....
Happy, ja ik denk het wel. Moet alleen nu twee huizen verkopen (ja ik ben ook nog zo'n miep die dacht dat ze moest investeren in een huis). Zie mezelf voorlopig nog wel in de guesthouse van paps en mams wonen. Wat is de ideale maand om te verhuizen? Als die überhaupt wel bestaat.

Baan die hier aangeboden wordt is gewoon fulltime, dat wil ik niet, heb nog gevraagd of ik in huidige functie minder kan werken, dat kan eventueel wel maar ik weet zelf dat dat niets zal worden. Zucht.......ik denk dat ik het al weet.
Happy, nee ex niet gezien. Heb hem alleen middels mail laten weten dat ik niet voor mezelf in zou staan (lekker overdreven natuurlijk) wanneer ik hem hier zou zien. Dus ik denk dat hij heel erg zijn best doet om mij hier niet tegen te komen. Heb af en toe wel mensen over hem gehoord maar ze weten dat ik er op dit moment helemaal klaar mee ben.
Caro, ik hoop dat je zo verstandig bent geweest om lekker even te gaan liggen.........het weer is na je slaapje nog steeds fantastisch. Dus rust maar lekker uit.
Eles, al aan het pakken voor Russia?
ja ik ben druk bezig met afstuderen! Dan ben ik straks een 'volleerd' psycholoog! Maar ja dan moet wel die scriptie af...

Fijn dat je er eigenlijk toch al uit bent! Denk dat je dat ook wel wat rust geeft en al wat meer aan het idee kan wennen.
Anneke, interessant zeg. Succes met je scriptie, wil het een beetje vlotten?

Ja zo goed als.......zal mijn broer (verstandig en kan goed relativeren) zo even bellen over dit dillema.
iedereen lekker in de zon?
Eileentje, ikke niet

Ik heb geslapen, maar naar wakker geworden. Heb ook te kort geslapen omdat ik werd gebeld door mijn leidinggevende. En later zat er een wesp op de slaapkamer (hoe die door de hor is gekomen weet ik niet) en ik wou niet te laat opstaan omdat ik dochter op tijd op wil halen. We hebben gister een peuterglijbaantje op de kop getikt en ik wil haar daar zo nog even op laten spelen. Ze liep op het kdv in 1 streep naar de glijbaan. sinds vorige week is die helemaal hot, zo leuk! Hoop dat ze de kleine hier ook leuk vind.

En nu ga ik haar ophalen.

Zwaaaaaii!
Ik ben weer helemaal bijgekomen en zit achterthuis te genieten van dochter die nu voor de 136ste keer van de glijbaan gaat

wat een schatje is het toch! Ik ben zo trots op haar. En ben heel erg gelukkig dat we er nog zo'n schatje bij krijgen.

Wel een klotezwangerschap maar ik ben tenminste zwanger!!

Zo dit was even een euforisch bericht uit het oosten hahahaha.
Hi girls,

Was ik weer. Broodje gegeten en daarna moest ik met puberzoon naar een instelling voor zijn gameverslaving. even een heel heftig egsprek gehad dus kom even stoo afblazen door hier lekker bij te lezen

Eileentje, moeilijke beslissing! Als je het niet doet, heb je dan wel de mogelijkheid om je reguliere functie uit te oefenen? is er evt een ogelijkheid om de functie wel te doen maar minder naar het buitenland te gaan dmv conferencecalls of dingen te combineren? Voel je je happy bij de functie zelf? Mag je niet bijv je secretaresse meenemen tijdens dit soort bezoeken? (dan solliciteer ik wel ) Heftig allemaal hoor! Persoonlijk denk ik dat je hier niet gelukkig van gaat worden. Ik denk dat je straks fijn een dag of 4 max moet gaan werken zodat je de tijd hebt om mama te zijn en je ding te don. Het is allemaal al heftig genoieg dat je het alleen gaat doen. Baby zal trots op je zijn als je gelukkig bent in hetgeen je doet. Als dat 5 dagen werken is in deze functie dan doen, als dat niet zo is dan niet doen. Blijf dicht bij jezelf meis! Klopt het dat de meisjesnaam nog niet op hyves staat?

Caat, jaaah de donkere gaat het dus worden! super hoor! Hopen dat hij snel leverbaar is! Lees dat je een lekker croissantje hebt gegeten... ben benieuwd of hij er op de volgende pagina nog inzit ;)

Happy, leuk de manier waarop jullie het hebben aangepakt met de naam!

Anneke, psycholoog wow! Kom maar bij mij, ben een rondrennende casus
Caat wat heerlijk die glijbaan! Heerlijk geniet momentje zo!
Overigens nog geen foto van coupe de tjeemp maar die gaan vast de komende dagen wel volgen met de vakantie.
Oh ja, de croissant zit er nog in hoor! Joehoe!!!!!!

Maar nu komt het avondeten whahahaha. Manlief komt pas laat, dus ik moet voor dochter en mezelf koken. Dat gaat hem dus niet worden. Heb voor dochter nog wel een restje van gister maar nu nog wat voor mezelf bedenken. Ik heb nog een croissantje over dus misschien ga ik die wel opeten
ik pleit voor frietjes!
Euhmmm, ik weet niet of het verstandig is dat het vertel maar ik ging aardappeltjes bakken. Weet ik veel dat dat niet in croma kan Maar toen ik daar achter kwam was het al te laat en was mijn eetlust ook weer ver te zoeken dus ik heb het kipfiletje gebakken en vind het wel weer prima voor vandaag. Nog niet overgegeven vandaag en 2 croissants en een stukje kipfilet gegeten.

Zo maar eens een waterijsje pakken.

Manlief is nog niet thuis, dus die moet straks ook nog eten.

Dochter ligt lekker op 1 oor. Ze was weer helemaal kapot. Maar ze was wel heel erg lief.

Ik ga even filmpje van dochter op de glijbaan op de pc zetten.
Mutsje! Croma is echt voor vlees. Bleubandmeuk had wel gekund, olie of roomboter had ook prima gewerkt

Maar super dat er nog wat inzit!

Filmpje gezien, ubercute!

Ik heb net wel frietjes gegeten met mijn oranjeboy. Nog even over de vrijmarkt gelopen en nu weer de drukte achter ons gelaten

Nu lekker even met lief op de bank
Haha...man koopt ook altijd croma als ik hem vraag vloeibare bakboter te kopen. Heb ook al een paar keer gehad dat ik daar pas achter kwam toen het al met aardappeltjes in pan lag.
Tjeempie, doe je mee met de postcodeloterij? Heb je veel geld gewonnen? (ik zit ik hou van holland te kijken haha)

Ja, muts ben ik hé? Weet ik veel dat dat alleen voor vlees is. Ik ben niet zo'n keukenprinses haha. Maar dat was jullie vast al opgevallen

Oh heerlijk, frietjes. Maar met 2 dagen verjaardag voor de boeg krijg ik vast nog frietjes 1 dezer dagen haha.

Eileentje, heb je je verstandige broer nog gesproken? Ik hoop dat je een goed beslissing neemt voor jezelf.

Anneke, dus flink aan de studie. Misschien domme vraag hoor (niet heftig gestudeerd haha) maar kun je het afronden voor je moet bevallen?

Heb altijd respect voor mensen die zwanger studeren. Ik mag al blij zijn dat ik onthoud waar ik mijn sleutels laat (en ze liggen dan meestal op de vaste plek)

Ik ga nog even tv kijken en dan lekker slapen. Morgenvroeg hoog bezoek van schoonouders haha.

X
Eileentje, waar blijft die leuke meisjesnaam nou?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Hoii allemaal!!!

Jeetje wat is er veel bijgeschreven zeg, poeh.

Gisteravond/ vanacht in bed alles via mijn mobiel maar eens even bij gelezen, met als gevolg, een lege telefoon. hihi.

Dus ik kom nu maar even reageren, alhoelwel.. volgens mij kan ik wel weer beginnen met lezen want ik ben de helft alweer kwijt.

Happy, wat super, een meisje!!! Pfff, nu wil ik het ook wel heel graag weten hoor. Ik ga stiekem uit van een jongen maar hoe meer ik denk dat het een jongen gaat worden hoe meer ga ga twijfelen of het toch een meisje word. Pff lastig en ik schiet er niets mee op. Al met al ben ik wel meer op zoek gegaan naar een meisjes naam, zodat ik toch al een beetje een idee heb wat ik leuke namen vind. Maar zodra ik weet wat het gaat worden ga ik pas echt op zoek, het is ook zoo moeilijk!!

Waar kan ik jullie trouwens vinden op hyves???

EIleen, wat een moeilijke keuze moet jij toch maken, pff... Ik denk dat je het voor jezelf al wel weet maar goed, het blijft lastig natuurlijk.

Denk aan wat je zelf graag wil en hoe jij jezelf over 2 jaar ziet. Niet aan je kindje, familie of wat dan ook. Je kindje zal jouw keuze waarderen en neemt het je echt niet kwalijk of jij nou zal verhuizen of de baan aanneemt. En welke keuze je ook kiest, er komt altijd wel weer een oplossing op je pad. Of een leuke baan hier in het noorden of een leuke nanny die overal met je mee naar toe wil.

Voor de rest ben ik het allemaal eventjes kwijt, jah de misselijke dames staan me nog goed bij. Ik word daar wel een beetje flauw van eigenlijk. Het word nu wel tijd om jullie beter te voelen hoor!!

En over de dikke buiken hier, Mijn rokjes gaan nu echt strakker zitten en de buik valt niet meer te verstoppen. Ondanks dat ben ik op de thuis weegschaal nog niet aangekomen eigenlijk. Dinsdag weer naar de verloskundige en daar wegen. Ik ben benieuwd.

Een zwangerschapsmasker, nouja een vriendin van mij had het heeel erg. Typ een in op afbeeldingen op google. Mijn vriendin had ook een hele grote vlek in haar gezicht en het is na een aantal jaren nog steeds niet helemaal weer weg. Dus vandaar dat ik toch wel een beetje oppas met de zon hoor. Gister eigenlijk voor het eerst een hele middag in de zon doorgebracht maar ik doe het rustig aan. Voor de rest smeer ik me wel lekker in met een bruinings bodylotion om toch net even van dat spierwitte kleurtje af te komen. Volgend jaar ga ik wel weer lekker genieten van de zon.

Nou fijne koninginnedag dames!
caat volgende keer gewoon hier even vragen ben je al helemaal in de feeststemming? jaaaaaaaarige Caat

Is dat leuk om gelijk jarig te zijn met de koningin?

Helaas hier geen prijs.... ik heb VK als letters. Ik heb niet zoveel mazzel met de PCL. Toen ik destijds ging scheiden heb ik opgezegd en be verhuisd. Paar maanden later viel de klapper op mijn oude adres en zag ik buren echt cheques van meer dan een ton in ontvangst nemen. # jaar geleden was hij bij ons in de nieuwe wijk gevallen maar klopte de letters niet. ik heb toen 400 euro gewonnen ipv 4 miljoen

En nu benne het wederom de verkeerde letters Maar goed, ben wel erg gelukkig in de liefde denk ik dan maar weer

kloomtje, stuur even een mailtje naar tjeempie1@hotmail.com dan stuur ik je de link. Ik ga morgen op vakantie dus mocht je laat zijn dan even geduld En verder ben ik heeeeeeeeeeeeeel jaloers op jouw gewicht ruilen?

Enjoy queensaday all! Ik ga even inpakken want lief is ziek :( en beetje opruimen zodat ik in een net huis terugkom van vakantie. Straks nig even een tukkie doen wnat vannacht echt ruk geslapen. Alsof het in huis aan het onweren was ipv buiten

dikke liefs

Enjoy your queensday all!
Caatje, van harte meis! Vakantiegangers: ik wens jullie een heerlijke vakantie. Fijne koninginnedag allemaal...en als ik jullie niet meer spreek: tot over 2 weken, als ik bruinverbrand (en hopelijk zonder masker...) terugkom van de canarische eilanden!
Vakantiegangers, heel veel plezier!! Geniet van het lekkere weer!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven