Oktober 2010

24-01-2010 12:57 2477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik trek gewoon de stoute schoenen aan en open een nieuw topic! Wie heeft ook net ontdekt zwanger te zijn en is uitgerekend in oktober 2010?

Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!

Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!

Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend

Wie sluit zich aan?

anoniem_89239 wijzigde dit bericht op 07-06-2010 20:16
Reden: Even T uit de tabel gehaald
% gewijzigd
Hallo iedereen! Gefeliciteerd Eileen (nogmaals)

Ik ben ook zoooo benieuwd, en heb echt geen idee. Of ja, eigenlijk wel, alleen wisselt het per dag. Ik ben er de ene dag van overtuigd dat het een meisje is, de andere keer een jongetje.

Helaas de 20-weken echo pas 31 mei. Dan is het inmiddels bijna 22 weken dus.

Beterschap voor Eileen en Thembo.

Caro, fijn dat je wat minder misselijk bent. Hopelijk blijft het zo doorgaan.

Pinder, vrienden van me hebben bij de babydump een duowagen gekocht van het huismerk daar. Bevalt goed en scheelt behoorlijk in de prijs.

Ik dacht dat je een tweede ook altijd juist eerder voelt, maar dat zou dan vooral komen omdat je weet wat je moet voelen en het dus herkent.

Ik krijg morgen een nieuw nichtje! Superspannend! Schoonzusje is een paar dagen over tijd, en nu wordt het morgen opgewekt omdat het vruchtwater bijna op is.

Helaas ook triest baby-nieuws gehad vandaag, een ex-collega zou opa worden voor het eerst maar baby is in de buik overleden bij 39 weken zwangerschap. Vind het zo erg voor ze....deze mensen hebben de afgelopen jaren al zo veel voor hun kiezen gehad. Het is niet eerlijk....

Zulke berichten rukken me wel even van mn roze wolk.

Hopelijk morgen een mooi gezond nichtje verwelkomen!

Ik voel nu weer wat kriebelen in mn buik, zo schattig!
Whaaa Eileen! wat leuk dat je een dochter krijgt!!! Nu wil ik het zelf ook weten maar ik moet nog 2 weken wachten...

Agnez wat een vervelend nieuws! Hopelijk gaat het vandaag beter en krijg je toch weer wat meer vertrouwen.

Caro, beetje laat maar toch nog gefeliciteerd met je verjaardag!

De eerste weken van de zwangerschap lag mijn studie best wel stil omdat er in mijn hoofd even nergens anders ruimte voor was! Nu gaat het wel weer aardig maar het kost me allemaal wel wat meer tijd. Zo is het nog steeds niet echt opgeschoten met mijn scriptie. Dat heeft ook deels te maken met wat Bapauw ook beschrijft. Ik kom heel moeilijk uit mijn woorden vooral als ik het juiste engelse woord probeer te vinden... Hopelijk gaat het vandaag beter

Hebben jullie ook van die rare dromen? Ik heb voor mijn eerste echo al eens gedroomd dat het kindje er uit viel... maar ze konden het gewoon terugstoppen. Dit weekend viel het me op dat ik een gat in mijn navel heb gekregen en meteen droom ik dat er allemaal beestjes uit kruipen en vervolgens dat het kind ook even komt kijken...
Even snel...........Eileentje, wat geweldig dat je een meisje verwacht!!!! Ik wil het ook zo graag weten! Ik heb mijn man bijna overgehaald, want hij wil het ergens liever niet weten. Alhoewel, hij wil het misschien wel weten, maar ik ben niet zo goed in het geheimhouden ervan. Als ik het aan niemand vertel dan wil hij het misschien wel weten. Maar ik wil het in ieder geval aan 1 vriendin vertellen, daar zijn we dus nog over aan het onderhandelen, haha. (en jullie krijgen het natuurlijk te weten).

Ik ga even op kraamvisite, kom later vandaag even terug. doei
Goedemorgen meiden.........ben vandaag lekker thuis, heb mij ziek gemeld. Mijn stem is helemaal weg. Ik voel me wel iets beter hoor maar hoest hier heel Utrecht bijelkaar. Dat is op zich niet zo erg maar ik voel mijn buik helemaal hard worden. Zo vermoeiend.

Anneke, hier geen nare dromen, juist heel fijn gedroomd over meisjelief. Succes vandaag met je scriptie.

Agnez wat verschrikkelijk nieuws zeg. Krijg er rillingen van. Vrienden van mij hebben zoiets ook meegemaakt en zijn daar nooit weer bovenop gekomen, ze zijn zelfs niet meer bijelkaar. Verschrikkelijk.

Hoe is het nu met nichtjelief? Al nieuws? Spannend!!!

thembo, verschrikkelijk als je je min voelt en nog zoveel te doen hebt. Voel je je al iets beter?

Bapauw, Caro........hoe gaat het vandaag?

Eles........hoe heb je het gehad?

MevrJansen, succes met onderhandelen en fijn dat je donderdag even hartje mag gaan luisteren.

Marly, ja verhuisplannen zijn er inderdaad. Ben er alleen nog niet helemaal 100% uit. Vandaag maar eea uitzoeken. Eigenlijk ben ik er al wel uit, ik ga uiteindelijk terug naar het noorden alleen weet ik nog niet precies wanneer. Het is namelijk een hoop geregel en gedoe.

Hopelijk blijft roodvonk uit bij dochterlief dus.
Is er niemand vandaag?
Jaaaaaa, ik ben er

Ik ben vanmorgen naar de fysio geweest. Gelukkig was nu mijn eigen fysio er weer. Nu eigenlijk echt pas wat nuttigs gehoord/geleerd. De rechterkant is er niet best aan toe, links valt mee maar onbewust vang je het met de beste kan op waardoor je daar ook meer last krijgt.

Eileentje, goed dat je je ziek hebt gemeld, even bijtanken. Nogmaals beterschap!

Anneke, heel herkenbaar die dromen. Ik heb ze nu nog niet zo gehad (slaap ook behoorlijk beroerd, heb het idee dat ik niet eens tijd krijg om te dromen haha) maar de vorige zwangerschap had ik ze ook. Dat ik dochter er even uit had gehaald om te knuffelen en daarna werd ze weer teruggestopt enzo. Allemaal van die vage dingen.

Succes maar weer met je studie dan

Agnez, wat erg zeg! Ik kan van zulke verhalen zo in janken uitbarsten! Bah!

Wat een dubbel gevoel hé? Vandaag nieuw nichtje verwelkomen, leuk!

Vandaag ook weer contact gehad met mijn leidinggevende, mijn eigen is gelukkig weer beter. Ze heeft me ook op het hart gedrukt me absoluut niet druk te maken over werk. Toch wel weer fijn om nog even te horen.

Ik ga lekker even liggen.

Doeiiii
Ik ben er ook weer. Wat was die stad mooi zeg. Maar ook heel vermoeiend.

Ben helemaal niet bijgelezen, maar zag vlug dat er al 2 meisjes bekend zijn? Wat leuk! En heeft iemand (ik noem natuurlijk geen namen) al bekend gemaakt hoe ze gaat heten?
Ik noem wel namen......Eileentje, je had zo'n mooie meisjesnaam zei je, je zei ook dat je die op hyves zou zetten....dusssssss kom maar op!!!!

Oh wat ben ik jaloers op Tjeempie zeg! Hier staat de verwarming gewoon aan! En zij ligt lekker te zonnen aan een lekker strand!
Eles, welcome back!

Ik denk dat ik me er geen voorstelling van kan maken. Vermoeiend als in groot? Nog bijzondere dingen gedaan? Hier inderdaad al bekend wat het gaat worden. Ik heb een klein meisjelief in mij groeien. woehoeee

Caro, geniet van het lekkere liggen. Fijn dat zowel je eigen fysio als leidinggevende weer terug hebt. Geen zorgen maken om het werk lijkt mij. En je krijgt nu oefeningen waardoor de ergste pijn af gaat nemen of dat het stabiel blijft?
ik zal het in mijn wwwtje zetten....truttenzeurtjes
Het staat er hoor!!!
Ook nog foto's Eles?
Terug van kraamvisite. Ben helemaal in de babystemming! Nog maar 5 maanden wachten en ik heb ook weer zo'n kleine frummel in mijn armen.

caro, krijgt je ook speciale oefeningen die je thuis moet doen? Heb je er ook last van als je in je bed ligt?

Eileentje, beterschap! Heb je al een jurkje of iets dergelijks gekocht? Het lijkt me heerlijk om weer tussen al die kleine maatjes te neuzen.

pffff zijn jullie ook nog steeds zo moe of is de energie weer teruggekomen? Ik slaap nog steeds het liefst tussen de middag, maar had bedacht dat ik vandaag geen dutje wilde gaan doen. Ben aan het poetsen geslagen. Maar ik kom geen ene moer vooruit. Ben al een uur bezig met een kast. Zit alleen maar te gapen.

zal ik slapen, zal ik niet slapen, zal ik slapen, zal ik niet slapen? zzzzzzz
MevrJansen.......ik heb mezelf opgesloten in huis. Was gisteren nog vrij maar heb bijna de hele dag in bed gelegen. Vandaag ziek gemeld dus lekker thuis met de kachel aan!!! Zit op internet wel naar een babykamertje te zoeken.

Oh......leuk zo'n kleine frummel vasthouden nu....lijkt me extra speciaal nu je zelf zwanger bent.

Ik zou gaan slapen als ik jou was......echt.....knap je misschien een beetje van op.
Ik ben er ook. Lees voornamelijk mee. werk is nog steeds een energievreter. Heb steeds conflicten met ouders. Ik snap die mensen echt niet. Nu hebben ze omdat ze tegenover de stichting elkaar niet willen afvallen mij de zwarte piet toegespeeld bij de manager met iets dat totaal niet relevant is. Ik word er zo moe van. Nog maar 15 weken en dan heb ik verlof.......... Heerlijk.

Zo genoeg geklaagd.

Eileen, wat gaaf nog een meisje erbij. Tussenstand: Meisjes 2 - Jongens 0. Ben benieuwd hoe de verdeling wordt hier.

Ik zei vandaag nog tegen man dat ik volgens mij echt moet schakelen als ze over 3 weken zeggen dat het weer een meisje is. Dit voelt zo als een jongen voor mij. Nou ja, afwachten maar.

Verder donderdag weer naar de vk. Wat zijn deze 4 weken voorbij gekropen zeg. Vind het heel spannend......

Agnez, jeetje wat verdrietig. Hier liep zo'n topic toen dochter net geboren was van iemand die hetzelfde was overkomen. Dochter is hier met 38 weken en 4 dagen geboren. Ben er toen echt van uit mijn doen geweest dat ons dat misschien ook wel had kunnen overkomen als ze later was geweest. Daar ga je toch niet meer van uit als je zo dichtbij je bevallingsdatum bent?

Anneke, ik heb inderdaad ook van die rare dromen. Ik durf ze hier echt niet neer te zetten, zo genant zijn ze. Ik had dat tijdens de zwangerschap van dochter ook.

Pinder, sorry ook geen verstand van duowagens. Dochter is bijna 3 als Eddie komt dus waarschijnlijk hoeven we daar niet meer aan. Hoewel dochter pas laat liep ( met 20 maanden). Hier wordt het dus hooguit nog een kiddyboard of zo.

Net een ballentent gekocht bij Kruidvat maar wat een kloemel zeg. Een van de stokken is nu al geknakt. Ga hem zo proberen te ruilen/ mijn geld terug te krijgen. Erg jammer want dochter is gek op ballenbakken/-tenten.

Verder weet ik het even niet meer dus ga er een eind aan breien. Kom morgen of zo nog wel even terug, dan ben ik vrij. Man is nu een moederdagcadeautje kopen dus ben benieuwd. Nu is man iemand die ik zeer specifieke instructies moet geven dus heb gezegd wat ik wil naast een mooie tekening van dochter: Of een droogmolen/ waslijn of een tas voor de nieuwe notebook.

Fijne dag nog.....

X Vis
En daaaaaaaaaaar hebben we hem weerrrrrrrr.......kloemel
Visje, ik benijd je werksituatie echt niet. Lijkt me erg lastig als je zorg moet verlenen aan mensen die jou liever zien gaan dan komen. Hoe reageert je manager hierop?

Jammer van die ballentent, en ben benieuwd wat je voor moederdag krijgt. Ik moet nog een jaartje wachten voor een moederdagkadootje
hier ligt mijn moederdagcadeautje al een week op de piano naar mij te lonken. Man vindt het altijd erg grappig om mij van te voren nieuwsgierig te maken. Ik weet dat ze hebben geknutseld toen ik op schoolkamp was.

Ben nog steeds aan het twijfelen of ik zal gaan slapen. misschien doe ik een klein tukje op de bank. Als ik in bed ga liggen wordt ik pas na 2 uur weer wakker. Dat moet ik me weer haasten om zoontje van het kdv te halen. Luxe he, zoontje op het kdv en ik lekker vrij.
kloemel?
quote:pinder schreef op 03 mei 2010 @ 11:33:

He meiden,

ben ik ook weer eventjes! Sorry, maar ik heb niet eens bijgelezen. Tegen de tijd dat ik daar klaar mee ben, is de computertijd alweer op!

Vorige week weer helemaal goedgekeurd bij de vlos (had ik dat al verteld?) Prima bloeddruk en een mooi hartje gehoord.

Bapauw, 19 mei staat de 20 weken echo. Superspannend vind ik dat.

De twee grote kindjes zijn uit logeren bij opa en oma en het kleinste exemplaar is op het kdv zodat moeders vandaag kan studeren. Nu heb ik al een heeeeleboel gedaan, alleen liggen alle studieboeken nog in de kast. Oeps. Zometeen maar echt even tevoorschijn halen. Wij hebben een beetje een kinderwagen dillemma. Onze jongste nu is straks nog geen twee (en loopt nu ook nog steeds niet los) als de beebs geboren gaat worden. We hebben rondgekeken naar duo kinderwagens (easy walker en urban jungle.....sjonge, wat zijn die dingen nieuw duur), phil ands teds (zitten ze "boven elkaar" en is aan te passen voor 1 of 2 kindjes....is in de basis uitvoering iets vriendelijker voor de beurs), tandemwagens (sorry voor de liefhebbers, maar ik vind die dingen echt knetterlelijk), een stoeltje die aan de bugaboo gekoppeld kan worden (betaalbaar, maar geen idee of het nu echt praktisch is). Ook nog rondgekeken op verschillende websites en op marktplaats, dus als ik mijn ogen dichtdoe zie ik nog steeds kinderwagens. Iemand een idee wat goed bevalt aan kinder vervoermiddelen bij dit leeftijdsverschil? Ik zie nl door het kinderwagenpark de ideale niet meer staan. Help!

En nu ga ik echt een studieboek pakken *riep ze heel dapper*

Sorry voor dit ego-berichtje!

Beste Pinder,

Het orientatie traject voor een kinderwagen is altijd lastig, ik zou je graag adviseren om je goed te laten informeren over de aandachtspunten die jij belangrijk vindt; bv. gewicht van de wagen, gebruik van autostoeltjes, reiswieg en de zitting i.v.m. leeftijdsverschil, makkelijk inklapbaar etc. Als ik je verder nog ergens mee kan helpen dan hoor ik het graag van je. Op onze website vind je ook een overzicht van de meest gestelde vragen.

Vriendelijke groet,

Robin

EasyWalker
heeeeeeeeeeeee mag dit wel!?
WAT IS DIT NOU?????

MAG DIT ZOMAAR???
Ophoepelen jij......
Wat the piep is dit nou weer??????

Zo zie je maar weer wie er allemaal mee zit te lezen!
Hallo Robin en dag Robin, opzouten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven