Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Regenboog vanmiddag:

Is Janna nu net nog op X-factor geweest? Ze zou vandaag ook met ons meegaan, maar moest voor 1 of ander optreden toch naar X-factor/Hilversum.
Mooie regenboog Age, check mijn hyves ff voor wat mooie portretfoto's met nieuwe lensje!

Geen idee van X-factor, sorry.
Ja, ze zong iets met de rest voor Warchild.
Peas on earth!
Oh verdamt, gemist dus... Zat in m'n keuken te skypen...

Hier nog 2 mooie foto's van vanmiddag, gewoon met iPhone genomen. Kon niet kiezen welke nou mooier was, maar mijn god, I Amsterdam, we stonden te dansen in de zon (ik merk het nu in m'n gezicht, gauw wat aftersun gesmeerd) naast de Westertoren

Oh ja, hyves... waar zat dat ook alweer?

*gaat kijken*
Wauw, goeie foto's Keessie!! Leuke nieuwe profielfoto ook

Je zou zomaar geld kunnen verdienen met die foto's. Zou dat niet wat zijn trouwens? Foto's van gerechten voor in kookboeken maken, of interieurfoto's voor magazines...
Thanx! Lijkt me cool werk, maar is nog wel een vak apart hoor. Mensen die eten fotograferen doen ook de hele styling (incluis haarlak om het te bewaren ) Nog even daargelaten dat je er echt wel tien keer betere lenzen voor moet hebben dan ik. Maar misschien dat ik me nog wel eens in Stockfotografie ga verdiepen, dat is wat laagdrempeliger.

Nieuwe lensje is wel heel erg tof. Vooral het extreem grote diafragma is zooo gaaf bij portretten.
Hoeveel heb je nu voor deze lens betaald?

En ja, het is inderdaad wel een vak apart, en vooral... iets waar je contacten in moet hebben.

Oh, wat hoop ik dat die Sarina eruit gaat bij X-factor. Kan niet anders eigenlijk...
160 euro: aanbieding
Ze rekken het gelukkig niet
Ja hoor, en ze is er uit!

Ik ga nu echt slapen, begin me beroerd te voelen
trust!
Ik heb het ook nog heel leuk gehad vandaag, lekker bandje gekeken en nog wat gevrijmarkt, ik heb een espressoapparaat gekocht voor een tientje, en hij doet het nog ook! Daarna naar buiten de stad gereden en een pannenkoek gegeten, weer thuis lekker samen film gekeken en nu samen aan het brainstormen over een electronica projectje voor de theatervoorstelling die volgende week in première gaat. Allemaal fijn

Oh, en ik had ook nog Le Coq Sportif-laarzen voor 3 euro 20 gescoord! Echt leuk.
Klinkt als een goeie dag Moos!!

Historisch dieptepunt op de weegschaal: 93 kilo!!!

Verder heb ik beroerd geslapen, dat is wel jammer...
Age! Wat goed zeg!!!!

Ik heb ook niet al te best geslapen. Beetje jammer. Vandaag overdag heb ik weinig bijzonders te doen, vanavond ga ik eten met een vriendin in de stad. Zal niet zo heel laat gaan worden denk ik.
Ja echt fijn! Heb nu wel de neiging om

mezelf wat dingen toe te staan omdat het wel goed gaat met afvallen. Maar ik doe het niet! Gisteren heb ik een halve zak Lays Baked (+ 1 zak Mars Planets) als avondeten gehad

De halve zak chips die over is gaat de prullenbak in voordat ik die ook leeg eet...

Bizar, het zoontje van P. Diddy die 16 wordt en een feestje geeft bij My Super Sweet 16
Hoihoi!

Hoe is het hier? Lekkere Koninginnedag gehad zo te lezen?

Gaaf, je foto's, MdK! Tof! Ook heerlijke foto's van je aanstaande

En Age, 93!!!! Wat goed zeg!

Ik ben gisteren in de sauna geweest. Heerlijk ontspannen en bijgekletst. Nu dit weekend moet ik echt aan de slag in huis en tuin. GEEN ZIN.

Maar goed, zal toch echt moeten!

Jullie leuke plannen?
voor 93!

Sauna lijkt me ook lekker, rustig zeker?

Lijstje voor vandaag:

4 rondjes stort,

Trouwjurk afpassen (en hopelijk meenemen)

Boodschappen doen

Kees naar de kapper
En mooie foto he, die ene van Kees. Dan snap je wel waarom ik er op ben gevallen.
Ja, ik dacht onmiddelijk: jammer dat ie al gaat trouwen, maar ánders...

He, maar leuk, jurk ophalen, dan wordt het wel héél echt en dichtbij he? Deze maand gewoon al. Jee....
Psst nog minder dan 2 weken!

Die andere foto is trouwens hoe ie vol adoratie naar me kijkt. Dat is dan wel weer lief.
en net telefoon dat de ringen geleverd zijn!
Hoera voor de 93! En voor de ringen, en voor de sauna

Mijn lief is een ei aan het koken voor me, en ik ga maar eens douchen. Vanavond try-out van de voorstelling!
Succes Moos vanavond!

Ik ben inmiddels bij mijn moeder, alwaar ik een plak stoofpeertjescake heb afgeslagen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven