Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Haaa leuk dat jullie elkaar toch nog tegengekomen zijn Drift en Moos!

Hier werd ik vannacht wakker van enórm regen en onweer. Nu is het (net aan) droog, maar ziet het er heel guur uit
Peas on earth!
Goedemorgen, ik ben ook weer wakker.

Hier vannacht ook wakker van onweer, wat een rotweer zeg. En hier is het nog niet droog zo te zien. Geen idee of ik nog wat wil gaan doen vandaag, zo eerst de weersvoorspelling maar eens bekijken.

Erwt, ga jij wat doen vandaag?
Hier is het net aan droog, maar heel grauw. Het plan was om lekker naar zee te gaan, want daar zaten we vorig jaar ook de hele middag bij een strandtent in de zon én dat leek me wel een zwangerschapsproof-activiteit , maar ja... geen zon he.. maar even kijken wat we gaan doen...
Peas on earth!
Ik zie net dat de voorspelling wel is dat het droog wordt maar dat het wel bewolkt blijft. Ik kijk het wel even aan denk ik, als het vanmiddag droog is ga ik nog wel even richting stad.

Jammer dat het strandplan niet doorgaat Erwt. Maar er is weinig zon inderdaad en nu op het strand zitten is waarschijnlijk vooral koud.
Het kortetermijnplan is in ieder geval: oranjetompoezen eten, want daar is Xan net mee thuisgekomen
Peas on earth!
Meurning! Leuk van jullie meet Moos& Drift.

Ik heb gister op hyves nog even wat fotootjes met ons nieuwe lensje gezet. Leuk nieuw speelgoed!

Hier weinig plannen, Kees heeft zo een telefonisch sollicitatiegesprek en daarna misschien alvast wat van de rotzooi in de achtertuin halen zodat dat morgen naar de stort kan.
Dat is best een heel interessant korte termijnplan

Ik ga zo eerst maar eens douchen, eens kijken of de wereld er daarna zonniger uitziet.

Zouden de winkels in de stad open zijn vandaag trouwens?
Ik val met mijn neus in de koninginneboter want zet de tv aan en bedenk me direct dat ze het allemaal wel vreselijk koud zullen hebben in die zomerse outfits. En WA ziet er nogal verregend uit. Bea heeft wat bosjes bloemen vast die ze volgens mij weer kwijt wil want ze loopt er nogal mee te zwiepen
Bea zelf ziet er dan wel weer mooi uit vind ik. Al zou ze haar plu wel een beetje boven die burgemeester mogen houden want die man moet nu de hele tijd bukken, is aan het verregenen en ik zag hem net ook al wegduiken voor de plu van Bea
So seg, was me dat slapen. Ik heb meer dan 10 uur achter elkaar doorgeknord

Drift, de winkels zijn niet open. Maar ti's natuurlijk nog wel vrijmarkt, als het een beetje droog is althans.
Lekker van het lange slapen Moos!

Hier nog steeds miezerregen helaas. Moet nog even kijken of ik wat ga doen. Zal straks eerst eens een rondje bellen wat mijn vriendinnen aan het doen zijn.
Hier is soll-iachtig gesprek Kees goed gegaan, plan om in de tuin aan de slag te gaan afgeschoten wegens weer. Ik denk dat er zo maar eens wat binnenhuiselijk verven plaats moet vinden, maar heb heel tactisch voorgesteld dat Kees bedenkt wat we zo gaan doen (die haat verven onderhand )
Commentaar van Drift op tv is precíes het commentaar dat ik samen met andere forummers had in het daarvoor bestemde topic

Wij zijn weer thuis! Zijn uiteindelijk even naar oud-Erwten-stad geweest, lekker door de stad geslenterd, over de kermis, vrijmarkt, kibbelingetjes gegeten, mensen gekeken en daarna weer richting huis. Was uiteindelijk nog wel zonnig, maar niet genoeg voor strandtentje

Tactisch hoor Keessie
Peas on earth!
Leuk Erwtje Hier trok het weer toch wat bij dus buiten hout gebundeld. Ten kosten van honderden overwinterende slakken (ieeeeee!) en tientallen overwinterende spinnen (IEEEE!) en een overwinterende muis (IEIEIEIEIEIEIEIEEEEEEEEEE!) maar met het tuinhaardje aan wel leuk met zijn tweetjes. Morgen al het hout naar de stort en dan zijn we klaar om de tuin te laten bestraten.
Dus je hebt eindelijk weer eens aandacht besteedt aan jullie huisdieren Keesie?

Erwt, klinkt leuk wat jullie gedaan hebben! Maar is nog best een stukje rijden toch? Richting je oude stad?

Ik ben ook net weer thuis. Nog even op de vrijmarkt rond geslenterd, vriendinnetje opgezocht die spullen stond te verkopen en daarna met een andere vriendin wat wezen drinken.

Ben wel een tikkeltje gaar. Voel me de hele week al moe en heb afgelopen nacht ook wat onrustig geslapen door onweer en net een biertje te veel. Dus vanavond lekker rustig op de bank zitten denk ik.
Klinkt als een lekkere middag Drift!

Ja, onze huisdierenpopulatie is danig gedecimeerd en muis heeft geheel zelfststandig besloten richting buren te vertrekken. Ik hoop dat ie daar blijft.

Nu een beetje tv aan het kijken, aardappels schillen rustig tutten. Beetje spelen met nieuwe lens. Die is echt wel gaaf, wij hebben geen superzonnig huis en hiermee kun je overdag gewoon met 200 iso binnen schieten. (wat betekend dat je met heel weinig licht niet hoeft te flitsen)
Keessie, die huisdieren

Wel fijn dat ze weg zijn én dat die muis besloten heeft een ander huis te zoeken

Drift, klinkt als een relaxt dagje

Ja, is wel stukje naar Erwtenstad, maar niet erg. Was gezellig en relaxed
Peas on earth!
Eenmaal in de auto maakt het vaak ook niet uit toch Erwt? Dat heb ik ook als ik naar mijn beste vriendin ga, is een uur rijden maar ben je eigenlijk zo.

Ik heb net een bordje nasi op. En ik heb direct wat meer groenten gesneden dus ga nu een pastasaus laten pruttelen. Vorige week de hele vriezer leeg gemaakt dus er is weer ruimte voor.
Ja is inderdaad zo Drift. Lekker met een muziekje in de auto, kletsen en dan ben je er eigenlijk zo

Lekker, nasi! Staat ook op mijn menu aankomende week. Wij hebben een koninginnedagpannenkoek gegeten in kneuterig pannenkoekrestaurantje (met roodgeruite lampjes, roodgeruite servetjes, roodgeruite serveersters, roodgeruite gordijntjes etc), alwaar we constateerden dat we er nog even aan moeten wennen... al dat kindergejank
Peas on earth!
Roodgeruite serveersters

Ach, je hebt nog best wel wat tijd om te wennen. Doperwtje zal de eerste maanden van zijn leven vermoedelijk nog geen zin hebben in pannenkoeken toch?
Ik hoop het niet

Ik was bijna in slaap gevallen, maar gelukkig net op tijd vóór Meerdijk ontwaakt om te kunnen zien hoe Ranja het vindt dat Isabella haar gisteravond zomaar zoende
Peas on earth!
Mijn hemel, wat heeft Nina om haar nek hangen zeg??
Ik vind het gemeen dat iedereen in Meerdijk de hele dag MaitrePaulTaart kan eten zonder dik te worden
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 april 2010 @ 20:06:

Ik vind het gemeen dat iedereen in Meerdijk de hele dag MaitrePaulTaart kan eten zonder dik te worden Ik zie ze anders allemaal steeds maar anderhalve hap eten dus dat vraag ik me af
quote:Drift schreef op 30 april 2010 @ 20:07:

[...]

Ik zie ze anders allemaal steeds maar anderhalve hap eten dus dat vraag ik me af

Oh, dáár zal het door komen

Tsja, die discipline heb ik niet
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven