juli 2010 deel 2

05-01-2010 16:45 2539 berichten
Voor iedereen die in juli 2010 een kindje verwacht! Kom gezellig mee kletsen!

Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.

Op naar dikke buiken:

En schattige baby's:

Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.

Link naar het oude topic
Alle reacties Link kopieren
Pezuls ook ik sluit me aan bij de rest. Dit is een topic waarin we ons leven van dit moment met elkaar delen. We delen allemaal intieme dingen en dit is toch iets heel heftigs wat jullie meemaken.

Wij leven met je mee en omdat dit lekker anoniem is kan je ook de dingen eruit gooien die je in reel life misschien voor je moet houden!

Maar ik begrijp dat je op je 23e voor het eerst moeder bent geworden? Maar was dat toen niet helemaal gepland zeg maar?

Ik kan me voorstellen dat je daar nu wel anders in staat....

Nut top om te lezen dat alles zo goed gaat met jullie!

Felice hier belde ze van de week voor intake kraamzorg! Dan wordt het echt echie...

Aan de kwaaltjes te merken gaan we allemaal z`on beetje richting de laatste fase, alhoewel als ik in weken praat valt het voor mijn gevoel wel mee (11 weken) maar als ik maanden praat lijkt het nog zover weg (2,5 maand)!

Gisteravond voor het eerst zwangerschapscursus gehad. Erg aardige dame die het geeft.

We zijn met een klein clubje van 5 dames, had verwacht dat ik er als enige jonkie bij zou zitten maar dat viel gelukkig mee!

De info die we kregen was niet echt nieuw voor me, maar wel leuk om in groepsverband met de zwangerschap bezig te zijn! Vandaag lekker dagje vrij en dan morgen weer aan de arbeid! En dan heerlijk weekend!
Wat wordt het dan echt he Felice als je zo je kindje in 3d ziet. Echt een baby is het.

Kuitkrampen hier al gehad, en het zeurderige gevoel waar Pezuls overschrijft ook. Beetje verzuring van mn bilspieren (had ik die dan?) en last van de heupen. Ach als dit alles is dan klaag ik niet. Vindt het wel lekker dat het voorjaar echt begonnen is, lekker een legging/panty met fladderjurkje aan, niets wat drukt op je buik en nu kun je ongegeneerd met je buik vooruit staan

Vandaag ook de borstvoedingsvoorlichtingsavond geregeld, ben er toch wel wat benauwd over, hoe zal het gaan nu J. ook rondloopt. Bij hem alleen maar fles gegeven, dus dit is iig nieuw voor me.

Geniet allemaal van het mooie weer!
daar dub ik dus ook over, zo'n voorlichtingsavond over borstvoeding. Zou dat nou echt nodig zijn? borstvoeding doen ze toch al eeuwen zonder voorlichting?

Maar aan de andere kant, ik wil wel graag mijn kindje voeden. Hmmm.....moeilijk. Wanneer ga jij Nut?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
3 juni Felice.

Het wordt me door diverse mensen aangeraden, heb niet zo zin in boekjes door te worstelen. Het is maar een avondje van 19.30 tot 22.00 en als ik er echt niets aan vindt ach dan weet ik de uitgang wel te vinden.
Ja pezuls, vannacht mega kuitkramp, echt ernstig, pff, was blij dat ik het onder controle kreeg!

Inderdaad jong moeder, heb ik zelf ook, leek me altijd super, maar mn relatie was er echt niet naar.. ben blij dat ik met hem geen kinderen gekregen heb.

Nu een mooie dochter dankzij een mooie man, haha.

Je werkt toch niet? Mis je dat? Ik vind mn werk echt heerlijk, had ik nooit gedacht toen ik jonger was. Mn moeder was altijd thuis en dat vond ik zelf heel fijn. Nu is ze oppasmoeder voor vier dagen per week. Ik werk nu 2,5 dagen en normaal 3 dagen, maar geniet er enorm van.

Enne, wie vroeg waar ik woonde? half uurtje bij groningen en assen vandaag, 40 minuten bij emmen vandaan, dat waren dan ook gelijk de grootste plaatsen in het noorden!!

Wie had er nog maar een restaurant in groningen?
Felice, ik had ook gedacht 'borstvoeding doe ik zo even'... maar dat viel heeeel erg tegen................... mn meissiewilde helemaal niet happen en in die positi liggen... en ik was niet handig ivm keizersnee, had teruggetrokken tepels, dus wilde het helemaal niet. Dus 12 weken gekolfd...........

Dus ga me nu wat beter voorbereiden!!

Verder goede berichten dus, super!!

Ga even wat doen, de hond wil uit!
Hoi!

Ik ben vanavond naar een borstvoedings voorlichtingsavond geweest. Ik wist natuurlijk al wel de voordelen van bv, ben zelf ook erg voor. Ik vond vooral het filmpje over aanleggen erg verhelderend, de vorige keer heb ik een half jaar gekolfd en geen ervaring met aanleggen.

Felice, ja zou je denken he dat het eigenlijk vanzelf zou moeten gaan. Maar als je dan de cijfers bekijkt van hoeveel vrouwen bv willen gaan geven en welke daarvan het na een maand nog doen.....Weet je dat het niet zo makkelijk is. Je bent veel doorzettingsvermogen nodig en je bent aardig wat vertrouwen nodig in je lijf. Ik heb nog wel een goede boeken tip "borstvoeding een antwoord op heel veel vragen". Dat heeft mij ervan overtuigd om bv te geven en ook om dat te blijven doen. En zonder hulp van een lactatiekundige had ik het ws ook niet zo lang vol gehouden.

O ja, de kraamzorg komt dinsdag langs. Die zou gisteren klangs komen. Maar die heeft afgebeld, ze kon niet komen wegens omstandigheden.

Vandaag nog een schattig pakje gekocht....! Ik heb alle hydrofiel luiers, spuugdoekjes, omslagdoeken en ga zo maar door al gewassen!!! Wat geeft het een heerlijk gevoel! Ook de bekleding van de maxi cosi is gewassen!

Ik heb geen last van lekkende tepels, heb ik de vorige keer ook niet gehad.

Morgen weer naar de gyn voor controle. Ik ben benieuwd hoe het nu met mn bloeddruk is en of er nog eiwit in mn uine zit.

Zusje, dat probleem met je tepels is dat dan nu beter? Heb je toen ook gevoed met een tepelhoedje?

Nou zo lekker slapen!
quote:Zusje25 schreef op 28 april 2010 @ 19:32:

Ja pezuls, vannacht mega kuitkramp, echt ernstig, pff, was blij dat ik het onder controle kreeg!

Inderdaad jong moeder, heb ik zelf ook, leek me altijd super, maar mn relatie was er echt niet naar.. ben blij dat ik met hem geen kinderen gekregen heb.

Nu een mooie dochter dankzij een mooie man, haha.

Je werkt toch niet? Mis je dat? Ik vind mn werk echt heerlijk, had ik nooit gedacht toen ik jonger was. Mn moeder was altijd thuis en dat vond ik zelf heel fijn. Nu is ze oppasmoeder voor vier dagen per week. Ik werk nu 2,5 dagen en normaal 3 dagen, maar geniet er enorm van.

Enne, wie vroeg waar ik woonde? half uurtje bij groningen en assen vandaag, 40 minuten bij emmen vandaan, dat waren dan ook gelijk de grootste plaatsen in het noorden!!

Wie had er nog maar een restaurant in groningen?Ik Zusje
Kramp, ja dat heb ik ineens ook!! Dan rek ik me 's nachts uit en dan schiet de kramp erin. Of afgelopen weekend.... Toen we weer eens plezier in bed hadden. Op het moment supreme: KRAMP!! heel, heel fijn! NOT!

Felice: Borstvoeding gaat ook wel vanzelf, maar je moet het wel leren. Vooral het aanleggen. Ik kwam al met de kloven uit het ziekenhuis en dan ben ik er maar één nachtje geweest.

Ze keken niet goed en zeiden dat ik 10 minuten moest voeden, per keer!! Dat is écht veel, veel te lang! Ik had de mazzel dat mijn moeder vrij snel kwam. (Mijn hele familie is lid van de borstvoedingsmaffia ) Ze hoorde het van die 10 min. en greep direct in. 2-3 minuten is de eerste dag echt lang zat! Je tepels zijn helemaal niks gewend. Ze zeggen dan dat bv geen pijn mag doen, maar de eerste dagen is het heel normaal dat het wel pijn doet. Je moet het aanleggen namelijk leren.(Het kan ook in een keer goed gaan hoor!)

Dan heb je nog de kraamhulpen. Ja, ze hebben vast het borstvoedingscertificaat, maar mijn kraamhulp had zelf nooit gevoed en kon mij dus niet van de juiste tips voorzien.

Het is ook fijn om te weten waar je terecht kunt met vragen. Soms heb je namelijk periodes dat het niet zo lekker loopt. (regeldagen of je bent het zelf een beetje zat) en als je dan alleen maar mensen om je heen hebben die zeggen: "Ach meid, stop toch. De fles is veel gemakkelijker." "Met de fles worden ze ook wel groot" "Dat geklooi met bv" (of nog erger een man die zegt: "Ga maar over op de fles, dan kan ik ook gezellilg voeden") Dan ben je al snel geneigd om te gaan stoppen, terwijl je soms met alleen al je verhaal kwijt kunnen (en er begrip voor krijgen) of een kleine tip weer heel fijn verder kunt voeden.

*Niet dat je móet borstvoeden, hoor. Iedereen moet het voor zichzelf weten!*

Oja, nog één tip: Haal van te voren bepanthene in huis. Dat is echt super voor tepelkloven (en later ook voor rode/kapotte billetjes)

Oei, dikke enkels zijn niet echt fijn... Dan voel je je meteen zo'n koe!

IM: Lekker dat je alles al gewassen hebt!

Zusje: Heb je ook bezoek gehad van de lactatiedeskundige? Ik vind het trouwens wel heel knap dat je 12 weken fulltime gekolft hebt! Ik ben erg voor bv, maar ik weet niet of ik dat wel getrokken zou hebben!

Nut: K om je de tips voor bv met een peuter hier even delen?

Wat heerlijk dat jullie naar Portugal gaan!

Pezuls: Hoe is het nu bij jullie? Gaan ze ook sperma invriezen?

Ik moet straks weer naar de vk. Ik ben vooral heel benieuwd hoe de baby ligt. Hoop zó dat deze met het hoofd naar beneden blijft liggen....

Verder gaat hier alles eigenlijk heel goed! Ik voel me heerlijk, geniet van mijn vrije tijd, van de zwangerschap en vooral van onze dochter. Nu ik wat meer geduld heb en me wat beter voel, is zij ook weer zó lief en vrolijk! En dat mooie weer helpt natuurlijk ook mee!

Gaan jullie morgen nog wat speciaals doen met Koninginnedag? Man is het weekend bij zijn ouders, hij moet daar 2x optreden. Ik blijf hier en ga proberen onze dochter zindelijk te krijgen. Zal mij benieuwen. Ze begon er vanochtend zelf al over. "Onderbroekje aan? Potje plassen?" (Ze wil namelijk steeds onderbroekjes aan, maar ik zeg steeds dat ze die onderbroekjes aankrijgt als ze op het potje gaat plassen)
met koninginnedag ga ik behangen...

hier gaat het allemaal redelijk goed, al heb ik af en toe een harde buik, of gewoon een enorm gespannen gevoel in mijn buik. Er zal wel weer een groeispurt plaatsvinden. Toch heb ik voor de zekerheid maar even een plasje ingeleverd, kijken of ik weer blaasontsteking heb, daar had ik de vorige keer zo veel harde buiken van.

Tja die kramp, vreselijk is het he. Ik had er vanochtend helemaal spierpijn in mijn kuiten van. Vandaag zou de kraamverzorgster-intake-dame komen, maar ze is ziek. Nu komt ze 's avonds op 4 mei.
Ben weer goedgekeurd. Alleen ligt ie weer in stuit.... Nou weet ik wel dat hij nog 100x kan draaien, maar ik zie het wel weer gebeuren. Dochter is ook in stuit geboren. Haar heb ik er ook uitgekregen, maar ik had zo gehoopt op een gewone bevalling.

Ik krijg nu sowieso tegen de 34 wk een liggingsecho, zodat er tijd genoeg is om een afspraakt e maken voor een versiepoging of andere mogelijkheden (moxa, ostheopaat)

Nou ja, wil er verder niet over in zitten. We zien het wel weer. Maar moest het wel ff van me afschrijven.
Hey meiden,

Moet even iets kwijt.....

Heb net gehoord dat mijn vriendin bevallen is van een gezonde zoon! Helemaal super natuurlijk!

Alleen 1 ding is een beetje jammer, ze hebben hem dezelfde naam gegeven als wij op nr.1 hadden staan voor een jongen....

Vind ik stiekem toch wel een beetje jammer!
Ooh, Kena, ik snap dat je dat niet zo leuk vindt! Natuurlijk is het ontzettend fijn dat een gezonde zoon heeft gekregen en dat is het belangrijkste. Maar misschien krijgen jullie wel een meisje. Dan is er niks aan de hand. Voor nu weer even verder zoeken.

Mijn vriendin moet ook bijna bevallen en ik houd mijn hart ook vast hoor!

Aan de andere kant is het wel weer een compliment voor jullie smaak!
Allis: Succes met behangen vandaag! Is Brit nog gekomen trouwens?

Pezuls: Hoe is het bij julli

Fijne koninginnedag allemaal!
Dag meiden,

Nut, is ook zo, jij hebt het restaurant. Wil je de naam nog verklappen? Ga ik reclame maken

Heb vorige keer wel tepelhoedjes geprobeerd, maar lukte niet. Komt ook omdat dochter niet in de positie wilde liggen, ze was ernstig gefrustreerd. Heb nu ook geen 'echte' tepels, dus moeilijker voor beeb om te happen, ze zijn ook wat slap.. niet dat ze hangen, maar .. nou ja, beetje moeilijk te beschrijven, Hoop dat het gaat lukken deze keer. Zal me gaan inlezen!

Gister naar t ziekenhuis geweest over gesprek rondom bevalling. Vorige keer had ik last van heeeeel veel vocht, dus ingeleid met 39 weken en na 14 uur weeen en persen toch nog keizersnee. Dochter was 55 cm en 9 pond. Flinke dame!

Als beeb nu kleiner zou zijn, dan zou ik ingeleid kunnen worden met 38 weken, zodat ik normaal zou kunnen bevallen....

maar, jullie raden het al, de kleine meid is flink. Erg flink. We hebben een groei echo gehad en ze ligt 2 (hoofdomtrek) tot 3 (buikje) voor op de groei.

Ze hoort, met deze maten, bij de 5% grootste kindjes en eigenlijk nog iets erboven.. maar goed,dat is wat ze nu kunnen bekijken. Het wordt dus in ieeder geval een keizersnee en waarschijnlijk met 38 weken, dus rond 14 juli. Dochter is van begin juli, dus kan net

Enfin, t zag er verder allemaal goed uit gelukkig!! Heb nog geprikt voor zwangerschapssuiker, maar mn waarden waren prima, daar geen zorgen over dus!!

Net ruzie met mn vriend, bah, niets aan!!!!!!!!!!!!! Ben er emo van, hormonen? Nou ja, vind hem gewoon onredelijk!

Dag!
ach Zusje, kut hè die hormonen! Had net vriend aan telefoon, hij weet nog niet wat hij vandaag gaat doen, maar als hij de kriebels krijgt wil hij vanmiddag en vanavond lekker de stad in (=bier). En ik trek dat niet meer. Wilde eerst naar hem toegaan, maar ik wil niet dat hij thuisblijft om mij en als ik daar ben vind ik het ook niet leuk als hij weggaat.

Heel beredeneerd en rationeel en ik gun hem echt zijn koninginnedag maar ik moest er ook bijna van huilen. Slaat nergens op! Ben gewoon een beetje moe denk ik.

Ik loop zo even de stad in als het droog is en verder weet ik het nog niet. Vorig jaar had ik het huis vol mensen, veel drank en sigaretten en gezelligheid. En nu........geen energie om iets te ondernemen. Oh, wat heb ik weer medelijden met mezelf. Ik ga een fles parfum kopen.. en een oranje tompoes. Dat helpt vast!!

Dag meisjes, fijne koninginnedag en volgend jaar drinken we vast allemaal weer een oranjebitter!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Zusje, fijn dat ze in het z'huis goed in de gaten houden. Ben je nu nog onder controle bij de vk? Ik tot 36 wk en dan onder controle z'huis. En dat emo zijn ken ik (onredelijkheid man ook, haha).

Kena, fijn dat je vriendin een gezonde zoon heeft gekregen maar balen van de naam! Gaan jullie op zoek naar een andere?

Mango, stuit dus. Zou je een 2de stuitbevalling aandurven?

Felice, idd volgend jr koningedag zijn we er weer bij (maar voor nu niet zo leuk voor je).

Pezuls, hoe is het bij jullie? Spannend om nog te moeten wachten tot dinsdag.

Hier net weer drama achter de rug. Met de kinderen (en oma) naar de vrijmarkt in het dorp. Ziet dochter iets, even mee spelen maar we kopen het niet (we hebben thuis ook al zoiets). Maar madam wil niet mee. Ok, mag ze nog even en nog even, en dan is het de laatste keer.Maar dat pikt ze dus niet. Ze gaat compleet uit haar dak! Op de grond liggen krijsen, huilen, schreeuwen,dat speelgoed willen pakken. Omdat ik met mijn moeder was kon ik haar in de wandelwagen krijgen. Nou ze draaide zo, dat ze er meer uit dan in zat (ze zat dus ook onder de rode striemen en morgen vast blauwe plekken). Krijsen, schreeuwen, schoppen. Zo zijn we naar huis gegaan. Iedereen kijken (en leuke, not , opmerkingen maken).

Ze ligt nu op bed en ik merk dat ik helemaal kapot ben. Zo lastig die peuterfase.... En dan is ze nog maar net 2....
Hallo allemaal,

fijne Koninginnedag!!

Zusje: ik mis het werken soms, maar mijn oude functie, verpleegkundige, wil ik sowieso niet meer doen, ik wil me omscholen tot doktersassistente.

Een dochter van 9 pond, en 55 cm, dat is best groot! En de volgende ook al zo groot, zijn jullie ook lang allebei?

Ach die stomme hormonen, ik heb er ook last van. Vanmorgen nog gehuild, heeft die handige man van me vergeten te vertellen dat zijn broer, vrouw en kinderen vanavond mee-eten. Dat is helemaal niet fijn, ik heb harde buiken, ik ben gewoon moe en dan ga ik niet ook nog pannenkoeken voor 7 personen bakken. Nu maar besloten dat ze mogen blijven eten, maar dan moeten ze zelf maar chinees gaan halen.

Mango: nee, niet kramp krijgen op het moment suprême, potverdikke. heb jij weer. We gaan geen sperma invriezen, we zijn klaar met drie kinderen en mocht dit kindje plots niet levensvatbaar zijn oid, dan proberen we t wel met 1 bal. Moeten we wel 2 jaar wachten tot t sperma weer goede kwaliteit heeft.

Ik hoop voor je dat de baby nog draait, lijkt me geen pretje, een stuitbevalling.

Allis: hoe gaat het met behangen? Nog veel buikkrampen?

Kena, wat jammer van die jongensnaam, ga je nu een andere bedenken? Weet je vriendin ook dat jullie die naam ook hadden?

Felice, welke parfum heb je gekocht? Ik snap best dat je je vriend niet wil tegenhouden met naar Koninginnedag gaan, Maar soms heb je ook behoefte om gewoon lekker samen te zijn, ten slotte dragen wij 9 maanden die baby met alle kwaaltjes erbij.

Hezter, echt een lastige fase he? Ik herken er ook wel mijn dochter in, zij is die fase nu voorbij en bij dat soort momenten heb ik uiteindelijk heel kordaat een grens gesteld, zo van, nee, dat krijg je niet en we gaan nu verder.

Hier krijgen we veel bezoek, dat is wel lekker afleidend tot aan dinsdag. Vannacht een slechte nacht gehad, man was koortsig en onrustig, uiteindelijk naar de HAP gegaan, had hij een ontstoken amandel. Hij heeft nu een kuur gekregen, de combi van de operatie en de ontstoken amandel versterkten de koorts. Uiteindelijk gingen we om half 4 slapen.

En ikzelf ben moe, buikpijn. Ik vind het zwaar, de totale zorg voor de kinderen komt op me neer, mijn man mag niks tillen, kan niet zo goed bukken, pfffff. En na zo'n brakke nacht als vannacht ben ik ook niet de vrolijkste. Ik maak me een beetje ongerust over de baby, omdat ie de vorige keer dus al 2 twee weken te klein was, ik hoop niet dat ie teveel stress meemaakt. maandag mag ik gelukkig op controle. Gelukkig helpen mijn schoonouders me zoveel mogelijk!
Pezuls, zouden jullie geen thuiszorg o.i.d. kunnen krijgen?

Heel veel sterkte met alles!
Hier echt een rotnacht gehad.

Heel slecht geslapen, mede door de regen en het onweer.

Voel me nu ook zo uitgeblust.

De emo buien zijn hier ook niet van de lucht! Pfff... heavy soms.

Toen ik mijn man de naam van het zoontje van mijn vriendin vertelde begon ik ook spontaan te huilen.

Kan mijzelf echt wel voor mijn kop slaan, want er zijn zoveel andere leuke namen, maar ja de hormonen nemen een loopje met me!

Mijn vriendin wist niet van onze voorkeur voor de jongensnaam...

Maar we gaan nu wel een andere naam verzinnen, vind het niet leuk om 2 kids met dezelfde naam van dezelfde leeftijd te hebben! Al weet ik natuurlijk niet eens of wij een jochie krijgen...

Hezter ow wat zal jij flink hebben gebaald op de vrijmarkt! Dan voel je je echt bekeken he! Ik heb der nog geen ervaring mee, maar voor nu lijtk het zo leuk om met de kinderwagen door het dorp te wandelen enzo, maar ja de volgende fase dient zich dan ook snel aan!

Pezuls is wat Hezter zegt idd geen optie? Of in ieder geval hulp in de Huishouding? Het is in het belang van jullie beider herstel! en het is als het goed is tijdelijk...

Hopen dat de controle maandag goed is!
He meiden

ben ik ook weer eens......nu mss meer tijd voor forummen...hahha

als het mag ga ik vanuit hieruit weer mee reageren enz.want als ik alles terug moet lezen hahah..

allemaal fijne koninginnedag aan het vieren/geweest? nou hier wordt nu pas pas droog...

Kijken jullie naar voorletters namen van de andere kids? de andere 2 hebben beide een naam die met een S begint. de tweede heeft wel een tweede naam erbij. Zouden jullie de derde dan ook met een S doen omdat het anders afwijkt of zouden jullie daar niet eens naar kijken? beetje stom om over na te denken maar ons kadootje moet geen indruk krijgen dat ze er maar bij hangt natuurlijk om het een beetje moeilijk uit te leggen..haha................
Puck
Zusje: Ja die hormonen! Heeeeel herkenbaar. Ik vind man ben regelmatig erg onredelijk.

Balen dat je kindje weer zo groot is. Komt dat door de zwangerschapssuiker?

Felice: Heb je genoten van je tompouche? Welke fles parfum heb je gekocht? Ja volgend jaar nemen we er weer een paar borrels op!

Hetzer: Och, jeetje wat een dramaqueen! Je hebt het goed gedaan. Eerst gewaarschuwd, daarna goed doorgezet. Niks aantrekken van de blikken en de 'grappige' opmerkingen (al zou ik witheet zijn op al die mensen )

Een tweede stuitbevalling... Tsja, ik wil liever geen ks. Omdat dochter ook in stuit lag weet ik niet beter dan zo'n bevalling. Maar ja, dan mag ie niet te groot worden en goed in stuit liggen. Maar ik wil er verder niet te veel over na denken. Hij kan nog alle kanten op draaien. Volgens mij is hij vannacht ook weer gedraaid. Hij was zo druk en ik voelde overal voeten/handen. Jammer dat ik het zelf niet even kan voelen hoe hij ligt.

Pezuls: ook nog een ontstoken amandel... Het zit jullie niet mee zeg. Kom je wel aan je rust toe met alle visite? Ik duim voor je dat jullie baby het goed maakt. Thuiszorg zou idd niet raar zijn denk ik. Dan kkom jij ook wat meer tot rust.

Een stuitbevalling vond ik best te doen. Maar ja ik weet ook niet beter. Alleen krijg je met een stuitbevalling al heel vroeg persdrang en daar kun je dan niks mee.

Sofie: Ik ben niet zo voor dezelfde namen in één gezin. Maar ieder z'n ding toch? Als jullie een mooie naam vinden met een S, is dat toch prima.

Ik ben vergeten wat lekkers in huis te halen. Nu zit ik alleen op de bank en heb ik zo;n zin om te snaaien.
Hoi,

sofie, welkom terug!!

Enne, ik heb geen zwangerschapssuiker hoor, ik ben wel getest, maar mn waarden bleken goed,dus geen redentot zorg!

Ik had dat deze winter , in euro disney, dochter onredelijk en ik kreeg haar nauwelijks in de buggy...daarna heeft ze een uur op schoot geslapen,toenik ergens rustig zat, die lieverd.

Pezuls, lijkt me zwaar, sterkte met alles! En pas goed op jezelf meid, juist omdat je kindje al een beetje achter loopt.

Enwat namen beterft.. ik zou ook naam veranderen denk ik.als goede vriendin zelfde naam heeft gekozen.. mn dochter haar naam begint met M, dus tweede kindje wel? Of maar niet? Wil niet dat namen teveel op elkaar lijken.. Maar goed, heb nog geen namen, geen definitieve in ieder geval...

En onredelijkheid.... ja, ligt misschien ook wel aan mij.. ik ga maarslapen, kan geen kwaad, een goede nacht!

Dag !
Oh gelukkig Zusje! Wie had dat dan hier?
IK !!!

Ik heb zwangerschapssuiker, en moet toegeven dat ik het een beetje 'verwaarloos' op het moment......Het wordt weer tijd voor een beetje discipline....

Ook wij gaan bewust niet voor dezelfde voorletters..., we hebben een M een A, en wijzelf een M en een S. Nu wordt het hoogstwaarschijnlijk een F.....

( Ben ik strax moeder van MAF...)

Gisteren gewerkt en het was weer druk op de woonboulevards... Gelukkig hoef ik alleen nog de maand Mei en dan ben ik klaar !!

Vanmorgen kwamen de kids pas om 9.30 uit bed vallen, heerlijk zo'n uitslaapochtend !!

Ga zo eerst maar even de boodschapjes halen, morgen weer de klos voor de koopzondag...

Grtz M

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven