Een vers Napraattopic
woensdag 28 april 2010 om 19:24
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
zaterdag 1 mei 2010 om 13:42
Echt geweldig om te lezen dat bijna iedereen dezelfde angsten had als nieuwkomer voor "het groepje". Zo had ik in het begin ook groot ontzag voor HPL, Shining, Yas, Meds en FV (daar was ik zelfs een beetje bang voor ) en als die samen aan het praten waren durfde ik daar echt niet tussen te komen.
Ik heb dit nog wel als een aantal vaste dames aan het geinen zijn, dan lach ik me slap, maar hun humor is zo uniek dat ik bang ben tegen te vallen met mijn grapjes .
Ik heb dit nog wel als een aantal vaste dames aan het geinen zijn, dan lach ik me slap, maar hun humor is zo uniek dat ik bang ben tegen te vallen met mijn grapjes .
zaterdag 1 mei 2010 om 13:48
zaterdag 1 mei 2010 om 13:50
zaterdag 1 mei 2010 om 13:52
quote:iry schreef op 01 mei 2010 @ 13:50:
Jammer ook dat die onzekerheid er is.
Ben het een beetje zat om altijd met dezelfde te moeten praten.
Zo van bleh..mot ik weer tegen Suus, Bgb, Meds, Qwert,Roos, Bam,BAM,Liv, Floor,Eleonora en zwieber aanpraten.
Boring...gaap!
Beetje nieuwe aanspraak zo wel fijn zijn zeg Hier, talk to my cause the face won't listen anymore. Tsk....nieuwe aanspraak * snuf*
Jammer ook dat die onzekerheid er is.
Ben het een beetje zat om altijd met dezelfde te moeten praten.
Zo van bleh..mot ik weer tegen Suus, Bgb, Meds, Qwert,Roos, Bam,BAM,Liv, Floor,Eleonora en zwieber aanpraten.
Boring...gaap!
Beetje nieuwe aanspraak zo wel fijn zijn zeg Hier, talk to my cause the face won't listen anymore. Tsk....nieuwe aanspraak * snuf*