Tetterettes, tetter hier lekker door.

27-04-2010 11:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 5 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Vorige kletsdeel van de Tetterettes
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:biebelie schreef op 01 mei 2010 @ 11:32:

Ik ben heel benieuwd wat jij gaat doen en hoe je het ervaart bij de haptonoom.

(ik heb dinsdag de afspraak staan)

Enne,ik neem aan dat je ook even niet gaat werken??

Ik ben idd erg benieuwd. Ik heb een vrouw, jij dan? Ik weet een beetje wat haptonomen doen maar verder... aan je zitten en met je praten. Ik zal het maandag uitgebreid vertellen.

En werken... nee, dat zit er niet in. Ik wil heel graag maar ik zie me echt niet dinsdag naar het station fietsen, wachten op de trein, trein in, overstappen en dan naar het werk lopen. En dan werken. Ik zie er wel heel erg tegenop om maandag of dinsdag te moeten zeggen dat ik voorlopig niet kom. En dan is het straks nog moederdag. Moet ik mijn moeder vertellen wat er aan de hand is. Daar zie ik ook vreselijk tegenop. Omdat ik het echt niet zie zitten om daar helemaal naar toe te rijden. Ik ben er dus nog lang niet. Ik hoop alleen niet dat dit maanden gaat duren. En 19 mei moet ik ook nog om 4 uur naar de bedrijfsarts. Dan moet K. maar mee hoor.
Ik had vanmorgen al terug gelezen, maar was een beetje druk.

Bieb en haar egozoener

Boogje die 'zielig' thuis zat

Olief in de bocht

Babs, helaas woon je te ver weg. Ik woon in het midden van NL.

Ratteke

Vanmorgen heb ik een ander toetje gemaakt die we wel lekker vinden, citroenbavaroise, en ik heb koekjes gebakken en soep gemaakt en toen pulletje een schone kooi gegeven en toen en toen een vis gekocht, voor in de vijver, voorlopig de laatste en en en ik had ook nog boodschappen gedaan...

Nu even eten
Jaaa Bieb ik had gelezen dat dit geen relatiemateriaal is. En deze mag je ook helemaal zelf houden hoor om mee te zoenen als ik het zo lees Misschien ontmoet je nog wel eens een hele leuke biebelief.

Ik ben trouwens ook wel eens bij een haptonoom geweest als zwangerschapsding. Ik ben er twee keer geweest omdat ik het na de eerste keer nog een kans wilde geven maar het was echt helemaal niets voor mij. Bij de derde en de vierde keer zou ze over de bevalling beginnen en dat heb ik toch maar laten zitten. De eerste keren ging over contact leggen met de baby in je buik. En zij heeft mijn buik nooit aangeraakt omdat de baby daar maar onrustig van zou worden Is ook vast niet te vergelijken met wat jullie gaan doen bij een haptonoom ;)

MV was ik je nou helemaal vergeten in het rijtje!!

Ik hoop dat je nog wat weet te maken van het schoenzolenrecept van Babs.

Ik was vanochtend naar de bios geweest met dochter en toen was er een pakket bezorgd bij de overburen. 14 kilo hooi voor de konijnen Ze was heel benieuwd wat er in die megadoos zat
Bieb!! You go girl, geniet gewoon lekker van je hersenloos zoenen met domme-vent-met-mooie-ogen!! Altijd gooed, zo'n egoboost en wat goed ook dat je het hebt gedaan! Hoest met je lippen?

Hoe is het verder met de wonden van ZM, begint het er al wat minder rauw uit te zien? Ik ben toch zo blij dat die operatie goed heeft uitgepakt en dat alles weer lekker doorstroomt bij hem!

Ratteke, wat een naar einde van een leuke dag nou weer zeg... Hoe voel je je nu? Goh, je hebt nogal wat om mee naar de slag te gaan zeg, volgende week. Maar alles in het kader van de terugkeer van oude Ratteke hoor!! Goed dat je naar de HA gaat voor evt. andere medicijnen want als dit idd bijwerkingen zijn ben je alleen maar verder van huis. Dikke voor jou en je bent een toppertje!

Ik zag dat Boogje hier trouwens vannacht gezellig de dames heeft bezig gehouden! Waarom kom je niet wat vaker hier dan Boogje, t is gezellig hier hoor

Trouwens Ratteke (en Bieb), hier staan wat fijne ontspanningsoefeningen voor op je MP3 speler, misschien al nuttig voor the time being? Ik heb ze zelf ook gedownload, ze zijn heel duidelijk en goed.

Olief is trouwens wat brakjes maar het valt eigenlijk best mee na zijn status van gisteravond

Ik moet gaan douchen en boodschappen doen maar wat een zeikweer zeg, blllll.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Hey Olijfje.. Heb me al vaker voorgenomen om hier wat meer te komen meeschrijven, maar komt er telkens niet van.. De laatste tijd wat druk geweest met werk en weet ik wat allemaal en dus ook nauwelijks op het forum geweest.. Daarbij als ik online kom blijf ik vaak steken op msn en kom ik niet eens meer aan forummen toe.. Maar zal beter m'n best gaan doen! .. en vind het wel heel lief dat je me uitnodigt
Gezellig Boogje, vooral het idee dat jij ook een tetterette bent vind ik erg grappig Ik kom jou verder nooit ergens tegen op het forum, dus ik vind het leuk als je een parttime-tettert wordt!

Boodschappen gedaan en opgeruimd!

Nu eerst even een bakkie.

Ik denk dat ik ook nog zo de auto wil gaan wassen en asperges halen bij de boer verderop.

Eigenlijk knijp ik 'm een klein beetje over die aangeschoten aktie van gisteren.

Mooie ogen en R staan vandaag op hetzelfde voetbalveld te spelen,niet in hetzelfde elftal maar wel daarna in dezelfde kantine..)

En ik ben bang dat als R erachter komt dat hij not amused is en heel vervelend kan worden....dan duren die laatste 3 maanden in één huis lang.

Naajaaa..

Ratteke,ik heb inderdaad ook een vrouwelijke haptonoom.

Zo uitgezocht want lijkt me net even iets makkelijker praten.

Ik zal straks nog even wat foto's van de oorlogswond van Zwart Monster uploaden..

Zal ik gewoon het linkje doen?

Dan hoeft degene die vies is van een wond niet te kijken....
Ha tetters!

Echt bijlezen gaat me vandaag niet lukken, maar ik wil Ratteke even een hele vette geven omdat je gisteren in het ziekenhuis geëindigd bent. En andere tetters die behoefte hebben aan een afterKoninginnedagknuffel: join in:

Ik heb een leuke Koninginnedag heeft gehad: helpen bij de promotie van de vereniging (al om 10.30 uur dus vroeg op), toen ff koffie drinken bij mijn ouders en daarna weer terug om een beetje op te ruimen en met een paar teamgenoten een biertje te drinken. Meneer TH moest werken en had daarna geen zin meer om mee te feesten dus met de meisjes shoarma gegeten en de avond afgesloten op het balkon van een vriendin met een lekkere koffie (denk: liquor 43 - koffie - slagroom).

En nu ruikt het hele huis naar knoflook, niet vanwege die shoarma maar omdat ik straks ouders en broer/schoonzus te eten krijg en als voorgerecht knoflooksoep serveer. Door een inkoopfoutje had ik daar nogal veel van op voorraad en dit is een goeie manier om er vanaf te komen: 3 hele bollen poffen in de oven en aansluitend in bouillon-slagroom meekoken en pureren. Afijn, het kookwekkertje ging net dus ik verdwijn weer richting keuken.

Tot slot: met Olivier gaat het goed, de eerste pil is er makkelijk ingegaan en hij is dol op het krachtvoer van de dierenarts!

Echt tot slot: Boogje, leuk als je mee gaat tetteren
Haaaai Boog!
quote:Olijfje_ schreef op 01 mei 2010 @ 15:29:

Gezellig Boogje, vooral het idee dat jij ook een tetterette bent vind ik erg grappig Ik kom jou verder nooit ergens tegen op het forum, dus ik vind het leuk als je een parttime-tettert wordt!Een tetterette worden, vind ik dan weer wat minder.. kan ik dan geen tetterert zijn.. of een tetteraar?.. .. tetter?.. tetterman..?
Hey Biebels .. .. je hebt je handen wel vol aan die Mooie ogen en R he?
Ja...zucht...mannen...

(en R is ex hoor )
R is ex maar je woont er nog wel 3 maanden mee samen?....... dat klinkt niet goed... dat kan alleen maar fout gaan..
Meneer B. Tetter: Wie ben je en wat voor huisdieren heb je?

Leuk dat je mee gaat schrijven!

Ik krijg er waarschijnlijk weer een paar katten bij. Ik had gevraagd om wat katers in het poezenland hier maar poezen zijn ook goed. Ze komen met een nachtvlucht aankomende vrijdagnacht. Anna en Mos die al zouden komen komen toch pas in juni. Als ze met andere katten en met kinderen kunnen vind ik het allemaal prima.
Ik ga voor Tetterman. Ben je een beetje van ons allemaal

Bieb, ik hoop dat het goed gaat tussen R en Mooie Ogen Maar Te Dom Om Voor De Duvel Te Dansen. (lijkt zo wel een Indianennaam)

Bij elkaar uit de buurt blijven alsjeblieft. Foto's ben ik ook heel benieuwd naar.

En je gaat echt niet de rest van je leven alleen blijven. Kom op zeg. Er loopt echt wel een goeie kerel voor jou rond hoor, op deze aarde.

Fijn dat de pil er zo vlot in ging vandaag TH. Dat er vele van deze dagen mogen volgen.

Heeft iemand nog wat gewonnen op z'n Koninginnedagstaatslot? Wij helemaal niks. Noppes. Nada. Helaas.
De tetterettes en hun tetterman

Jullie hebben toch alle twee een eigen slaapkamer Biebs?
Boogje: tettereur ofzo?

Bieb, ik zie al een knokpartij tussen mooie ogen en R. ontstaan

TH, fijn dat de eerste pil bij Olivier er goed in is gegaan en dat 'ie het krachtvoer zo lekker vindt!

Hier is het rustig in huis, alle mannen (incl. Poekels) liggen te pitten (is het niet dag van de arbeid ofzo?? Nou ja bijkomen van een heftige K-dag is ook hard werken ) en ik zit in stilte moed te verzamelen om boodschappen te doen. Vanavond halen we lekker chinees dus ik hoef dit weekend lekker niet te koken. Leve ut gemak!!
Oh ja, heeft Boogje wel huisdieren???
Op dit moment heb ik helaas geen huisdieren.. wat ik wel jammer vind, dus daar ga ik binnenkort verandering in aanbrengen..

Tot voor enkele maanden geleden had ik een lief hondje (Cavalier King Charles) genaamd Bikkie.. en een zwart-wit tijger katje (Europese korthaar) genaamd Max.. maar deze zijn helaas in de boedelscheiding achter gebleven..

Verder vroeger altijd een hond gehad.. toen ik 6 werd kreeg ik van m'n ouders een Ierse Setter, genaamd Laika.. en deze is echt heel oud geworden dus is m'n hele jeugd m'n maatje geweest..
en als hij vervelend is dan hebben we onze eigen Tet Terreur.

Hij heeft altijd nog zn boerderie om als huisdieren te noemen
quote:Ratteke schreef op 01 mei 2010 @ 16:00:

Bieb, ik hoop dat het goed gaat tussen R en Mooie Ogen Maar Te Dom Om Voor De Duvel Te Dansen. (lijkt zo wel een Indianennaam)
Tettereur klinkt wel heel negatief.. hmm.. die benaming is toch nog lastiger dan ik dacht.. moeten we maar eens een tette-a-tette over houden..
Wat naar Boog, dat je je huisdieren bent kwijtgeraakt op zo'n manier. Maar leuk dat je een nieuw dier gaat nemen, wat ga je doen? Hond? Kat? Konijn? Of allemaal? (nee, we zijn hier niet nieuwsgierig hoor)

Farmville ben ik mee gekapt, vond het een veel te statisch spel. Ik ben nu Ranch Rush aan het spelen, ik ren me een hoedje over mijn boerderie (want time management)
Hm, dan stem ik voor Mr. Tetter ofzo. Klinkt wel stoer toch?
ben nu weer druk bezig op de boerderie... is misschien een flauw spel, maar toch wel een tikkeltje verslavend..

en sorry, maar konijn vind ik niks.. moet dan wel een hond of een kat zijn.. dacht vroeger altijd een hondenmens te zijn, maar vind poezen toch ook wel erg leuk moet ik zeggen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven