LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Met Keycamp kun je nog wel vanaf de 10e. Niet 2 volle weken maar wel 12 dagen geloof ik. Is wel duurder dan vanaf 3juli
Ben benieuwd naar het kussentje, Nathje. Wat was je nog laat wakker! Of kwam dat door de keelpijn en koortsige Japie? Klinkt niet fijn in ieder geval.

Is 10 juli al zwarte zaterdag? Bedoel je dan de dag dat veel Nederlanders zullen vertrekken? Want voor de Fransen is het toch altijd het laatste weekend van juli of eerste van augustus? Dat zal dan zaterdag 31 juli en zondag 1 augustus zijn als ik het goed heb.

De jongens liggen in de woonkamer met kleden, kussens, dekbedden en allerlei zooi en spelen echt leuk. Hele verhalen enzo. Leuk om naar te kijken

GW staat onder de douche en ZCHT op bed. GW gaat zo naar IKEA om een extra matras te halen. Toen BRS van ledikant naar een groot bed ging hebben we het logeermatras in zijn bed gelegd dus nu hebben we geen extra meer. Altijd handig.

Wat een weer hé? Het is de laatste dagen iedere keer regenachtig in de ochtend en dan klaart het 's middags op. Hopelijk vandaag ook.

GW en ik zijn vrijdag naar de sauna geweest en het was zo lekker. Ik geniet er nu nog van...
Altijd handig Wind, een extra matras als Schorrie komt
10 is inderdaad ook zwarte zaterdag
quote:Morrie schreef op 02 mei 2010 @ 10:10:

Met Keycamp kun je nog wel vanaf de 10e. Niet 2 volle weken maar wel 12 dagen geloof ik. Is wel duurder dan vanaf 3juliJa, dat zag ik ook. 12 nachten voor 1650 euro. Scheelt wel veel hé? En ook nog twee nachten minder.
quote:Morrie schreef op 02 mei 2010 @ 10:17:

10 is inderdaad ook zwarte zaterdag

Ja, 10 juli, 31 juli en 7 augustus zijn de drukste dagen.

Mmhhhh...
quote:Morrie schreef op 02 mei 2010 @ 10:16:

Altijd handig Wind, een extra matras als Schorrie komt

Inderdaad.

Anders moet het kind op de grond... is ook zo zielig.
Wat dat betreft is Eurocamp wel ideaal. Je hoeft niet op zaterdag aan te komen of te vertrekken. Je mag elke dag van de week.

Die vakanties toch.... Ik zit ook alweer te kijken .
Morrie, net nog een hele leuke camping gezien in de Dordogne.

Daar hebben ze nog een tent vrij. Ik zal de link op de SG gooien.
Ja, leuk. Leuke omgeving ook, ben daar in die buurt al eens geweest. Maar ze hebben geen tent vrij in onze periode.
Of we moeten gelijk op dag 1 vertrekken.....
Ik ga het toch even met Harrie overleggen.....
Ik vond het er echt schattig en mooi (omgeving = groen) uitzien!

Wanner wil jij het liefst vertrekken?

Kinderen kijken Madagascar, ZCHT slaapt, GW naar IKEA en ik ben lekker vakanties aan het kijken. Zo moet zondag zijn
Ik vind het zo moeilijk zoeken eigenlijk. Ik zou graag een caravan willen op een veld waarbij je wel iets privacy hebt maar ook de kinderen makkelijk in de gaten te houden zijn (dus op een veld ofzo).

En dan een camping met zwembad en glijbaan. En dan het liefst < 850 km rijden.
GW belt net... matrassen uitverkocht (Sultan).

Lekker dan
Ik wil het liefst van 24 juli tot 7 augustus. Precies middenin de vakantie. Maar eventueel ook wel 17 juli tot 31 juli.

Dan heb ik even niet op die zwarte zaterdagen gelet....

Ik heb ook van die wensen als jij die lastig zijn:

Een tent op een camping waar je niet in een straatje op elkaars bord zit te kijken, waar je ruimte om de tent hebt en waar je een zwembad met een glijbaan hebt. En het moet een gemoedelijke camping zijn.

Maar bij de meeste campings moet ik een van die wensen laten schieten.....

Harrie is even sporten, als hij terugkomt gaan we vakanties kijken .

Ik weet nog wel een leuke camping in de Dordogne Wind, maar de caravans die ik daar zag stonden niet op een veld. Meestal staan die caravans zo 'op een rijtje ingeparkeerd' zeg maar.
O, Schorrie toch op de grond.....
Heb nog 2 linkjes geplaatst....
Ik zie wel campings die wel leuk zijn, maar niet waar ik superenthousiast van word. Inderdaad... ik wil niet in een rijtje staan met die geparkeerde stacaravans. Zo inspiratieloos en ongezellig. Wel privacy, maar zo het gevoel van massatoerisme. Ik wil gewoon een veldje met gras waar meerdere caravans staan, een leuk zwembad en waar inderdaad een gemoedelijke sfeer hangt.
Het leukste vind ik het als alles een beetje door elkaar staat. Dus een caravan met een ingerichte tent en dan nog vrije kampeerplekken. Gewoon een beetje rommelig.
2x
Die tweede is leuk en ik zie dat ze ook appartementen hebben die midden op de camping staan. Even verder kijken....
Ja, zat ik net ook naar te kijken. Leken mij wel relaxed!
Twee weken in een appartement kost 1500 euro.
Die appartementen zien er echt heel leuk uit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven