Onbereikbaar

02-05-2010 14:34 1045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik stuurde vandaag een man die ik onlangs ontmoet heb een sms.

Nu had ik ontvangsbevestiging aangezet en merkte dat ik die niet kreeg. Ik dus bellen en de tel. staat uit.

Ik weet dat hij waarschijnlijk nachtdienst had, maar dan nog zou hij allang uit bed zijn.

De vorige keer hadden we contact vanaf zijn werkplek. (2 week geleden)

Nu kwam het idee in me op, dat hij wellicht gewoon een 2de sim heeft of zo (en dus bezet is)

Al heeft hij wel persoonlijk zijn voicemail ingesproken, dat is dan ook weer gek.
quote:biebelie schreef op 02 mei 2010 @ 19:43:

*jaloers op Char*Nouhou, zijn jullie niet eens jaloers op mij? Ik heb al meer dan 18 jaar een leuke relatie (en ook 3 koters, dat dan weer wel)
quote:julia7 schreef op 02 mei 2010 @ 19:48:

Ik weet niet waar je nicht die dating/versiertips vandaan haalt..

Ik vind dat ze op dat vlak het niveau heeft van een paasei!!Juist. Eentje over datum.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
maar Sellena, de was hangt nu, ga je toch even lekker bellen
Maar nog iets.

Als hij vanaaf niks stuurt, dan is het echt klaar, he?
quote:Charlotte69 schreef op 02 mei 2010 @ 19:50:

[...]

Nouhou, zijn jullie niet eens jaloers op mij? Ik heb al meer dan 18 jaar een leuke relatie (en ook 3 koters, dat dan weer wel)

Charlotte, ik heb je allang laten weten dat ik het op die van jou best zou kunnen doen. Jij hebt een heerlijk hapje in huis. En hij praat ook zo charmant.

Het is dat jij een vriendin bent en ik een leukerT heb, anders had ik het wel geweten.
quote:biebelie schreef op 02 mei 2010 @ 19:50:

Ik heb btw koninginnedag ook vreselijk yum gezoen met een leuke man!

Maar heb zn nummer niet gevraagd

Tjeeezus, Biebelie, da's echt niet slim hè!

Maarreeeh, als hij zijn nummer niet gegeven heeft, misschien heeft ie dan wel al een relatie (en 2 kinderen enzo). Ik zou zeggen: open een topic, het liefst op een regenachtige zondagmiddag.
heerlijk he Char,

zo'n relatie waarin het zomaar vanzelf lijkt te gaan, genieten met een hoofdletter G
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 19:51:

Maar nog iets.

Als hij vanaaf niks stuurt, dan is het echt klaar, he?Djeezzz lees jij de berichten wel of leef je alleen in je eigen hoofd?

Maar nog iets.

Als hij vanaaf niks stuurt, dan is het echt klaar, he?Er is nog niks, dus wat is er klaar dan? Meid, bel hem nou. Wat kan je gebeuren?

Maar nog iets.

Als hij vanaaf niks stuurt, dan is het echt klaar, he?Ik geloof dat je nicht daar veel verstand heeft, zou het ook ff aan haar vragen.
Ik wil echt niet bellen.
quote:Charlotte69 schreef op 02 mei 2010 @ 19:52:

[...]

Tjeeezus, Biebelie, da's echt niet slim hè!

Maarreeeh, als hij zijn nummer niet gegeven heeft, misschien heeft ie dan wel al een relatie (en 2 kinderen enzo). Ik zou zeggen: open een topic, het liefst op een regenachtige zondagmiddag.

Haha,no thanks.

Ik weet waar hij woont en zie hem wel weer,dat weet ik zekers
Oh gelukkig Char dat jij mn vriendin bent, anders had ik ook een topicwaardig probleem. Maar Julio is heeeull trouw hoor (tenminste dat denk ik wel, eeeeh, zal ik er een topic over openen?)
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 19:53:

Ik wil echt niet bellen.Geef z'n nummer ff, dan bellen wij wel!
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 19:53:

Ik wil echt niet bellen.moeten wij even voor je bellen?
Als ik het aan me nicht vraag zegt ze dat ik een stomme fout heb gemaakt.
quote:Charlotte69 schreef op 02 mei 2010 @ 19:53:

Oh gelukkig Char dat jij mn vriendin bent, anders had ik ook een topicwaardig probleem. Maar Julio is heeeull trouw hoor (tenminste dat denk ik wel, eeeeh, zal ik er een topic over openen?)Ik ben ook trouw (zolang ik niet seloerie) dus no worries
Nee, girls.

Bedankt maar neee!

Maar nog iets.

Als hij vanaaf niks stuurt, dan is het echt klaar, he?

NEE zeg....dan bloedt dit topic dood, en dat zou zonde zijn!!!!

Charlotte, ben ook jaloers op jou!

En Bieb....hoe kan je nou een potje staan tongworstelen met iemand zonder zijn nummer te vragen?

Ik zeg een advertentie in de Telegraaf:

Goddelijke zoenerT van Koninginnedag graag meldden bij Bieb (of Zon, of Char, of andere Char, of Sum....zorgen wij wel weer dat hij bij jou terecht komt)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 19:54:

Als ik het aan me nicht vraag zegt ze dat ik een stomme fout heb gemaakt.stop eens met je nicht om raad vragen!
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 19:54:

Als ik het aan me nicht vraag zegt ze dat ik een stomme fout heb gemaakt.Wel eens van sarcasme gehoord?
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 19:50:

[...]

Net zo goed als dat hij niks stuurde, vroeg...

Snap je het nou serieus echt niet?!

Zoals al vaker is gezegd hier, als iemand mij zou sturen ben je aan het werk? Dan verwacht ik dat daar iets mee bedoeld wordt..

Je had trouwens daarop ook kunnen antwoorden van; ok werkse, ik ga lekker slapen nu.. We smsen van de week nog wel..

Je blijft maar beetje erg hangen in dat hij alles moet doen. Als je dat overal bij doet, kun je vaak lang wachten hoor..
quote:biebelie schreef op 02 mei 2010 @ 19:50:

Ik heb btw koninginnedag ook vreselijk yum gezoen met een leuke man!

Maar heb zn nummer niet gevraagd

Heh? Heb ik dan helemaal gemist dat het uit is met je muzikant? (of ben ik nou in de war?)

Kan je me voortaan even een pb sturen op hyves, ik kan het allemaal niet meer bijbenen hoor
quote:Summerdance schreef op 02 mei 2010 @ 19:55:

[...]

En Bieb....hoe kan je nou een potje staan tongworstelen met iemand zonder zijn nummer te vragen?

Ik zeg een advertentie in de Telegraaf:

Goddelijke zoenerT van Koninginnedag graag meldden bij Bieb (of Zon, of Char, of andere Char, of Sum....zorgen wij wel weer dat hij bij jou terecht komt)

Ik ken hem al een pietsje langer en hij is wel mooi (en brandweerman!!!!!!) maar ik woon nog bij ex in huis,dus niezohandignu..

Hij wou gelijk voor de dag erna afspreken (jaaaahaaa,zo goed zoen ik dus )

Maar heb ik even afgehouden.

Wordt hij straks zo wanhopig dat hij hier een topic opent
ARME MAN!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven