LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Heerlijk al die vakantiepraat! Een van de campings op de SG is vlakbij de camping waar Sjaak en ik gewerkt hebben en elkaar hebben leren kennen.

Wat een superleuke tasjes Nathje, wat moet het heerlijk zijn om zo creatief te zijn!

Mijn schoonouders hebben een camper(tje) Gekocht toen ze allebei niet meer werkten, en ze reizen er heel Europa mee door. Ik denk dat ze ongeveer vier keer per jaar echt een week of vijf/zes weggaan, en dan nog tussendoor kortere reisjes. Ze nemen meestal geen fietsen mee geloof ik, maar plannen inderdaad gewoon goed voor boodschappen. En ze zijn niet zo van de toeristische campings, maar staan vaak bij een boer waar ze wat eten kunnen kopen of mogen mee-eten. Ze hebben ook veel bergruimte en altijd een soort basisvoorraad bij zich van rijst, pasta, en wat potjes groente enzo.

Leuk dat Otje zo'n succes was Mille, wij gaan volgende week!

Wij hebben echt zo'n heerlijk dagje gehad. Hele dag regen hier, dus vanmiddag naar de film gegaan met Dim en Sum. Hoe tem je een draak. Ik had niet gekeken, maar bleek voor 6 jaar en ouder te zijn... Dim vond het eng en is na een halfuur weggegaan met Sjaak, maar mijn onverstoorbare Sum vond het helemaal niet eng, en viel tijdens de superspannende slotscene met allemaal enge draken zelfs doodleuk in slaap .

Daarna met vrienden wat gedronken bij een café hier in de buurt waar de kinderen lekker kunnen buitenspelen (ligt een enorm grasveld voor), zo gezellig. En toen we thuiskwamen had mijn moeder de asperges klaar, en waren mijn zusje en haar vriend er al. Heerlijk gegeten en daarna met zijn allen mijn moeder uitgezwaaid die dinsdag weer naar amerika vertrekt.
Ja, voor tweede week betaal je dan maar 50%!

Alleen het boeksysteem ligt er uit op het moment dus kan niet boeken. We willen dan zaterdag 10 juli of maandag 12 juli aankomen en dan 15 dagen blijven. En jullie?

Ik heb in ieder geval op een andere site al beschikbaarheid gezien alleen boek je dan niet direct bij HvS maar via een touroperator.

Morgen even bellen voor de mogelijkheden want de 4k (kinder) spreekt em wel aan met commode, stapelbed en speelgoed aanwezig in het huis.
Jouw dag klinkt leuk, LLL! Wanneer zie je je moeder nu weer?

Is het bij jullie nog droog geworden dat de kinderen buiten konden spelen? Hier is het volgens mij nog niet droog geweest!

Over die 4k boerderij op HvS.

Zou je daar wel met een gezin van 5 in mogen?

Anders wordt het sowieso een boerderij voor 6 personen.
Ik zie mijn moeder pas weer in oktober. Maar met mijn moeder weet je het nooit, wie weet als hun huis verkocht wordt tussentijds dat ze nog wel overkomt. Maar in principe oktober.

En nee, niet meer droog geworden hier, maar ze hebben in de regen buitengespeeld. En doordat ze er zo lekker kunnen spelen komt iedereen er altijd met kinderen en is het café er ook goed op ingesteld, ook op dagen dat die kinderen binnen zitten .
Wij kunnen alleen de eerste drie weken van de schoolvakantie weg ivm werk van Aap. Dat zou dus dezelfde periode zijn toch?

Geen idee of zo'n klein baby'tje een probleem zou zijn om een 4 persoons huisje te huren.
Pfoe oktober is dan wel weer ver weg, Lila.

Wanneer gaan ze in hun nieuwe huis wonen? En hoe doen ze dat met verhuizen etc? Best lastig om te regelen met die afstand.
De overdracht van het nieuwe huis is 1 oktober, en mijn moeder heeft de afgelopen weken al veel geregeld. Vloer, schilder, verhuizer, en een of andere kastenmaker. Er hoeft niet heel veel te gebeuren, dus ze heeft een realistische planning gemaakt en nu al mensen geregeld die straks kunnen helpen. Sjaak is bijvoorbeeld al geboekt voor een weekendje vloerbedekking eruit halen, samen met het vriendje van mijn zusje. Ze verwacht niet dat het andere huis voor 1 oktober verkocht is. En nu ik heb gezien wat voor foto's de makelaar erop heeft gezet ik ook niet :(. Echt zulke slechte foto's, het is een heel ruim, licht appartement, en op deze foto's lijkt het klein en donker. En bijvoorbeeld op de foto's van de badkamers staat (bij allebei!) de wc open, zo knullig.
Nieuwe foto's laten maken hoor! Wij hebben ook wel eens foto's gemaakt voor makelaars en mensen die hun huis verkopen. Het is zo belangrijk. Die makelaar wil het toch ook graag verkopen?

Dan moet hij maar een beetje zijn best doen.
Ja, mijn moeder gaat nog bellen en haar eigen foto's sturen, die zijn echt veel beter.

Ach, die arme Poppetje heeft zo'n naar hoestje, echt zo heel hard en schrapend. Iemand nog tips? Ik ga haar denk ik een beetje thee met honing geven.
Ja, nieuwe foto's laten maken hoor!

Zou zonde zijn als potentiële kopers afhaken door slechte foto's toch?

Ik heb tegen hoest altijd Tussikind van VSM. Heb je nu niet veel aan, maar hier helpt het altijd heel goed. Vervelend als ze zo hoesten.

Nathje, hebben jouw ouders al geboekt? Nou ja... als jullie de eerste drie weken gaan zit er sowieso een overlap van een week, want wij gaan de tweede en derde week van de zomervakantie in onze regio.
Mijn moeder moest het even in de week leggen bij mijn vader zei ze. Ze wilde eerst ons even polsen of wij het een leuk idee vonden. Het lijkt mij ook wel leuk hoor. Lekker fietsen, dagje naar Groningen, zwemmen en veel buiten zijn. Gezellig!

Ik mis alleen wel 's ochtends een stokbroodje halen bij de Franse bakker. Maar misschien hebben ze die ook wel in Drenthe.
Als jullie de eerste twee weken gaan dan willen wij wel de derde en vierde week gaan hoor, maar misschien kun je dat helemaal niet toezeggen omdat je op uitnodiging gaat van je ouders. En wij willen wel zsm boeken.
We kijken een film en ik vind er niet zoveel aan. Drugs, blote tieten en schieten. Leuk...
Nee hoor Wind, boeken jullie maar wanneer jullie willen. Ik had net even mijn moeder gebeld om te overleggen of het nog doorgaat maar die zat in haar favoriete tv programma. We zien wel toch?
Lien, kun jij woensdag nog?
Oké

Wij boeken gewoon.

Ik heb er zo'n zin in!
LLL, ik vroeg me al af of jij vandaag het kinderpartijtje had! Want dan was het daar wel slecht weer voor .
Jeetje wat een vakantiepraat. Leuk. :-)

Ben benieuwd naar de tasjes van NAth, ik heb ook al 2 tassen gemaakt met Ikea stof. Eentje voor mezelf, beetje een simpele shopper en een soort rugtasje voor Moshje. en ook zonder patroon, gewoon beetje aanklooien.

Net lekker bij vrienden gegeten, nu net Moshje op bed gelegd en even achter pc. hoewel even... ik heb minimaal 8 pagina's moeten bijlezen!

Ga nog even naar Pebblo, maar eerst tasjes kijken!
Pebbles, vrijdag had Knorrie een tuinbroek aan. Ik denk dat hij van jouw Pebbletjes geweest is. Ik moest in ieder geval gelijk aan jou denken .
Oh leuk. Pebbeltjes hadden heel veel tuinbroeken. Ik denk dat hij van donkerblauwe spijkerstof is? Erg stoer met een wit shirt.

En ook leuk om te lzen dat ZCHT de kleertjes van Moshje draagt. Zo is het leuk weggeven.
Dus alles is vooral leuk.

En nu ga ik leuk doen met mijn man.
Peb, wanneer ben je deze week thuis? Kom ik een bakkie doen, maar alleen als je kop ernaar staat en je er zin in hebt hoor
Ik weet niet meer wat hij eronder aan had. Geen wit shirt in ieder geval. Harrie had hem aangekleed, ik zag het pas aan het eind van de dag. Maar het stond heel 'guitig' met die blonde lange haartjes erboven en die rode wangetjes .
Ik zie hem helemaal voor me
Aah cute zeg, ik ben ook dol op tuinbroeken. Zo dol dat ik er laatst nog een voor Sum heb gekocht. Ze hadden een soort van hip modelletje (kort) bij H&M, in heel grote maten. Maar hij is er echt te groot voor, het stond heel stom. Heb 'm teruggebracht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven