3000+ deel 49

01-05-2010 22:33 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.

Welkom.

Sommige mensen vinden ons eng. En dat zijn we ook, maar als je toch durft om mee te schrijven, dan ben je welkom. Pas wel op, na drie berichten lijven we je in.

Eigenlijk zijn we helemaal niet eng, we zijn stiekem watjes.

Er zijn twee regels waar we ons aan houden:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Respecteer elkaar - al kun je hier soms wel een schop(je) de goede richting in krijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
quote:Sophiepapa schreef op 03 mei 2010 @ 00:50:

Sgaapie als je morgen zo vroeg op moet, dan zou ik nu toch proberen om weer te gaan slapen.Idd, maar kan me ook indenken dat dat moeilijk is. Eenmaal wakker... Heel irritant in elk geval!
Sophiepapa misschien Een goed idee(lampje)
Heb ik dat?!
Hoi SP!
gggr ging man weer verder. nu is hij echt klaar, zegt ie....
quote:minny schreef op 03 mei 2010 @ 00:51:

En dan zeg je ook nog Boerderie? Boerderie, boerderette. Whatever. Mede omdat het natuurlijk niet echt is, en een online game. Bedoel: welke boer heeft pinguïns op zijn boerderij met daarnaast lama's en luchtbalonnen. Het is meer een term voor mij om aan te geven dat het volkomen fake is en dat ik me daarvan bewust ben. Maar ach, mag ik ook eens een maffe term gebruiken hier op het forum? Vind het nog altijd beter dan me hubbie of klussen voor een beeb.
Hai Sophiepapa
Kijkt hier verder nog wel eens iemand X-factor, en zo ja....is diegene het dan met mij eens dat die Dony irritant en onooglijk is?
Dus bind jij dat farmen dan nog echt leuk???? Ik ben er wel klaar mee.
Heb ik dat?!
quote:Dushi74 schreef op 03 mei 2010 @ 00:53:

[...]

Boerderie, boerderette. Whatever. Mede omdat het natuurlijk niet echt is, en een online game. Bedoel: welke boer heeft pinguïns op zijn boerderij met daarnaast lama's en luchtbalonnen. Het is meer een term voor mij om aan te geven dat het volkomen fake is en dat ik me daarvan bewust ben. Maar ach, mag ik ook eens een maffe term gebruiken hier op het forum? Vind het nog altijd beter dan me hubbie of klussen voor een beeb.Nou maar een heeeeel klein beetje beter. Maar fruit dan maar, bezig ik helegaar, en jij boerderie. Al vind ik die van mij stiekem leuker

En ehm...kweek je daar ook luchtbalonnen? Van de boom?
Huh ik sluit af en kan zo door op deze????

Iry, ja ik wil nog steeds iets voor hem waarmee die kan zingen. Maar twijfel of dat ook met die PS3 kan (die wil hij het liefst nl) en om dan alleen voor dat zingen een Wii te kopen.....
*rent heul hard op minny af en geeft dr een dikke knuffel*

zo daar had ik even zin in ^^

*rent heul hard weer de andere kant op*

*veiligheidsoverwegingen*
Sgaapie,

De truc is om je er niet aan te ergeren dat je wakker bent geworden. Neem een glaasje warme melk. Beetje chillen en dan dromen...

Hoewel ik het wel gezellig vind dat je er bij bent hoor.
Volgens mij kun je ook singstar krijgen voor de playstation.
Hey Cour! Nou, het is je deze keer vergeven, echt waar, kom maar weer terug hoor, ik doe niks...
Zeker Min??? En net zo leuk als met die Wii?
Mocy, ik heb een Wii.
*wie is eigenlojk sophie papa , opeens zie ik je voorbij komen , ben je uit declucht komen vallen of ben ik te weinig hier?*
Heb ik dat?!
*kijkt om het hoekje*

*twijfeltwijfel*

kan vanaf hier niet zien of ze dr vingers kruist...
Sgaap, idd wat sp zegt. Ook als je ligt rust je uit. Dus niet gaan liggen malen, van oohhh... de wekker gaat zo...Gewoon aan leuke dingen denken en aan dat je toch je rust pakt.
quote:Sgaapie schreef op 03 mei 2010 @ 00:54:

Dus bind jij dat farmen dan nog echt leuk???? Ik ben er wel klaar mee.Ik vind het nog steeds leuk (en MW ook). Voor de echte gamers is het grafisch gezien natuurlijk prut. Maar ach ik heb volgens menig forummers geen leefun dus ik probeer daar virtueel zoveel mogelijk aan te voldoen
quote:mocy schreef op 03 mei 2010 @ 00:58:

Zeker Min??? En net zo leuk als met die Wii?Mijn gasten en ik hebben de buurt inderdaad wel eens "getrakteerd" op een vertoning van onze vocale (wan)prestaties met de playstation idd. Vergelijken kan ik niet, maar ik vond het wel leuk.
Sp is hier al een tijdje, zal wel vnl laat op de avond zijn dan.
Nee geen wii om te zingen!

Daar is het niet leuk op en de kwaliteit niet zo goed van het spel (en de microphones)

Wij doen het op de ps2, omdat dat goedkoper in aanschaf was en wij eigenlijk enkel dat ermee willen spelen (al spelconsoles genoeg hier )

Ps3 heeft wel de leuke mogelijkheid dat je eigen muziek kan downloaden om mee te singstarren.

Dat heeft ps2 Niet.

Hangt wel ander prijskaartje aan.
Ik hoor goede dingen over de Wii... correctie: PS2 en of 3 trouwens ook
quote:courageux schreef op 03 mei 2010 @ 00:59:

*kijkt om het hoekje*

*twijfeltwijfel*

kan vanaf hier niet zien of ze dr vingers kruist...Waarom zou ik nu iets doen, kan je binnenkort toch wel irl een schop onder je hol verkopen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven