Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
tja is klote frizz, maar trek je er niet te veel van aan, zo'n anonieme loser.

Misschien moeten we een vivadetective oprichten/aanstellen.

Mijn film is afgelopen, de vader is dood, de moeder en het kindje hebben het overleefd.

Ik ga naar bed; weltrusten!
Klopt Floor. Maar even dacht ik dat die persoon op haar 1e nick een ws hoort te krijgen en dan heeft ze zichzelf dus verraden. Leek mij wel leuk.

Ach, verder maak ik me er ook al niet meer druk om hoor!

Slaap lekker LA!
Welk een ongein is er allemaal gaande als ik even afwezig ben?
Jah Min! Waarom ga je dan ook weg!?
Ja maar ja maar irl en zo, echt waar hoor! Ik zal proberen forum en eigen leven wat beter te combineren voortaan
Tsssssssssssssk Min dat lijkt me wel ja.
Ja ja, ik zeg toch al dat ik het ga proberen?

Maar even alle ongein op een toverstokje, het lijkt me echt irritant om niet te weten wie er achter die nick zit. Maar ben bang dat je er niet achter gaat komen...iemand neemt niet voor niets een andere nick...
Iemand heeft die nick genomen om een keertje (lang geleden) iets te posten op de sekspijler. En het komt haar goed uit om ook op die manier haar frustraties op mij te botvieren, dan blijft haar eigen naam gezuiverd van enig blaam. Zieluhg!
Ja heel zielig, als je iets naars te melden hebt, doe dat dan onder je gebruikelijke nick...
Vind het alleen een beetje jammer dat dat ook mag, volgens de Viva regels. Maar goed. Ach. Er zijn ergere dingen.
Nou ja, tenzij dubbelnicken binnen hetzelfde topic, doen ze er inderdaad niks aan. Dat vind ik ook erg jammer.

En ach, die persoon is gewoon zielig bezig geweest. Weet je in elk geval wel dat je bij iemand de gemoederen flink bezig houdt
Ah ja Min. Ik ben ook onwijs interessant. Dus.
quote:floor72 schreef op 02 mei 2010 @ 02:18:

[...]

En misschien ook een beetje de waan van het moment en dat men weet hoe het zit.

Ik kan prima dubbelnicken met MJ. Iedereen weet dat ik het ben.Juist omdat iedereen weet dat jij het bent (inclus de vievkes volgens mij) mag het. Maar feitelijk mag je idd niet met een tweede nick in een en hetzelfde topic posten. Als dat niet beken is bij -met name- de vievkes dan kun je een ban verwachten als men er achterkomt dat je dubbelnickt.
@Frizzy: Precies, is gewoon een geobsedeerde fan. Daar hebben we meer sterren last van

Maar Dush, in mijn geval ging het niet om dubbelnicken in hetzelfde topic. En bij dubbelnicken wél in één topic krijgt je 2e nick een perma, en je 1e een ws volgens mij.

Minny sjee... dat mens heeft mij gewoon een sterrenstatus bezorgd!
Ja, en jij hier maar een potje ondankbaar klagen Friz
Wat een bitch ben ik eigenlijk!

Ik ga meteen mijn leven beteren! Shame on me...
Ja, je zou je diep moeten schamen, ondankbaar nest dat je er bent
Tssss zie je, ik ben die avatar eigenlijk ook niet waard.

*kruipt in een hoekje*
Je trachtte ons allen te misleiden, maar dankzij anonieme nick hebben wij je allemaal door Frizzy
Inderdaad! We mogen die Mevrouw-in-de-War eigenlijk dankbaar zijn dus?
Yeps, dat heb jij goed gezien. En als ze nou ff dr echte nick wil onthullen dan nomineer ik dr meteen voor forummert van de maand.
Zal ik d'r ff een seintje geven in d'r eigenste topic?
Nee doe maar niet, is veel leuker als verrassing
Ach, ze heeft dit natuurlijk allang gelezen, aangezien ze zo ontzettend op de hoogte was van mijn leven: ze volgt alles wat ik schrijf.

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Mevrouw-in-de-War!

Wat denk je, wil je FvdM worden? You know what to do, you go girl!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven