Een vers Napraattopic
woensdag 28 april 2010 om 19:24
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
maandag 3 mei 2010 om 08:06
wat is hier voor iets raars aan de hand? Ik zou zweren dat Solomio en ik hier nog een posting hebben gedaan gisteren, die zijn weg en de tijdsvolgorde van het topic klopt voor geen ene meter meer....quote:Klopt Floor. Maar even dacht ik dat die persoon op haar 1e nick een ws hoort te krijgen en dan heeft ze zichzelf dus verraden. Leek mij wel leuk.
Ach, verder maak ik me er ook al niet meer druk om hoor!
Slaap lekker LA!
deze posting van Frizz staat op 02-05-2010 op 02:34 en de volgende posting er achterna staat op 02-05-2010 om 23 :27
Heel apart!
Ach, verder maak ik me er ook al niet meer druk om hoor!
Slaap lekker LA!
deze posting van Frizz staat op 02-05-2010 op 02:34 en de volgende posting er achterna staat op 02-05-2010 om 23 :27
Heel apart!
maandag 3 mei 2010 om 08:20
Eh Milo, dan zou de posting van Minny toch nooit op een eerder tijdstip verschijnen dan de latere van Frizzy?
Het is veul te vroeg voor mij, misschien ben ik in de war met een ander topic, of heb ik er overheen gescrolled, maar ik zou zweren dat ik gisteren gepost had : zo , iedereen is er over uitgepraat ofzo, vlak onder een posting van Solemio
Of...ik heb in een verkeerd topic gepost
Het is veul te vroeg voor mij, misschien ben ik in de war met een ander topic, of heb ik er overheen gescrolled, maar ik zou zweren dat ik gisteren gepost had : zo , iedereen is er over uitgepraat ofzo, vlak onder een posting van Solemio
Of...ik heb in een verkeerd topic gepost
maandag 3 mei 2010 om 08:32
quote:milo schreef op 03 mei 2010 @ 08:25:
Eh Suus, die van Frizzy is zaterdagnacht gepost 2.34 en die van Minny op zondagavond 23.27?
Maar dan is wel de rest van de zondagpostings verdwenen. Als er al wat geschreven was.
Owwww dat kan ook nog ja
wat een vroegte zeg... maar mijn posting is nog steeds kwijt... en mijn verstand staat nog niet aan
Eh Suus, die van Frizzy is zaterdagnacht gepost 2.34 en die van Minny op zondagavond 23.27?
Maar dan is wel de rest van de zondagpostings verdwenen. Als er al wat geschreven was.
Owwww dat kan ook nog ja
wat een vroegte zeg... maar mijn posting is nog steeds kwijt... en mijn verstand staat nog niet aan
maandag 3 mei 2010 om 08:57
quote:dangeensuus schreef op 03 mei 2010 @ 08:42:
zal wel niet goed gekeken hebben of gedroomd hebben dat een reactie had gepost op Sol
Anyway, tijd voor nog een nespressootje
Anders even kijken in je lijst met postingen, zal misschien dan toch een ander topic zijn geweest .
Ga je naar "mijn viva" en dan naar overzicht.
zal wel niet goed gekeken hebben of gedroomd hebben dat een reactie had gepost op Sol
Anyway, tijd voor nog een nespressootje
Anders even kijken in je lijst met postingen, zal misschien dan toch een ander topic zijn geweest .
Ga je naar "mijn viva" en dan naar overzicht.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.