Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Handig, zo'n geobsedeerde fan, die hoef je niet te zoeken, zij vindt jou wel!
Echtewel Min. Fijn ook om te weten dat je nooit alleen bent.
Het is bijna een romantisch verhaal
Het is een verrijking van mijn leven. Echt. En ik dacht dat ik al heel gelukkig was, kun je nagaan!
Nog iemand die van je houdt, jij gezegend mens!
wat is hier voor iets raars aan de hand? Ik zou zweren dat Solomio en ik hier nog een posting hebben gedaan gisteren, die zijn weg en de tijdsvolgorde van het topic klopt voor geen ene meter meer....quote:Klopt Floor. Maar even dacht ik dat die persoon op haar 1e nick een ws hoort te krijgen en dan heeft ze zichzelf dus verraden. Leek mij wel leuk.

Ach, verder maak ik me er ook al niet meer druk om hoor!

Slaap lekker LA!

deze posting van Frizz staat op 02-05-2010 op 02:34 en de volgende posting er achterna staat op 02-05-2010 om 23 :27

Heel apart!
Hoi Suus, 2 mei begint om 0.00.01.
Wel eng van die verdwijnende postings natuurlijk.
Eh Milo, dan zou de posting van Minny toch nooit op een eerder tijdstip verschijnen dan de latere van Frizzy?

Het is veul te vroeg voor mij, misschien ben ik in de war met een ander topic, of heb ik er overheen gescrolled, maar ik zou zweren dat ik gisteren gepost had : zo , iedereen is er over uitgepraat ofzo, vlak onder een posting van Solemio

Of...ik heb in een verkeerd topic gepost
Eh Suus, die van Frizzy is zaterdagnacht gepost 2.34 en die van Minny op zondagavond 23.27?

Maar dan is wel de rest van de zondagpostings verdwenen. Als er al wat geschreven was.
Nou schiet mij maar lek, posting is niet meer terug te vinden. Misschien storing ofzo toen ik postte.
Ik zou niet durven.
quote:milo schreef op 03 mei 2010 @ 08:25:

Eh Suus, die van Frizzy is zaterdagnacht gepost 2.34 en die van Minny op zondagavond 23.27?

Maar dan is wel de rest van de zondagpostings verdwenen. Als er al wat geschreven was.

Owwww dat kan ook nog ja

wat een vroegte zeg... maar mijn posting is nog steeds kwijt... en mijn verstand staat nog niet aan
Ik ben idd. best wakker op dit vreselijke tijdstip
Zondag is er overdag niets gepost, het was rustig hier.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Dan heeft Suus haar post gewoon ergens tussen 'klussen voor baby's' gezet. Die zullen wel denken...
hahahaha ja daar staat dan ineens :

zo nu is iedereen wel even uitgepraat
zal wel niet goed gekeken hebben of gedroomd hebben dat een reactie had gepost op Sol

Anyway, tijd voor nog een nespressootje
quote:dangeensuus schreef op 03 mei 2010 @ 08:42:

zal wel niet goed gekeken hebben of gedroomd hebben dat een reactie had gepost op Sol

Anyway, tijd voor nog een nespressootje

Anders even kijken in je lijst met postingen, zal misschien dan toch een ander topic zijn geweest .

Ga je naar "mijn viva" en dan naar overzicht.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Heb ik gedaan MV, maar spoorloos. Nu deed het forum gisteren wel raar, had driedubbele postings in een topic dus ws is het zoiets geweest

Geen spannend complot iig
Is mijn posting gaan tijdhoppen?
Nee, ik was nog niet wakker Min....
En dan meteen verwarring scheppen
Suus, hoe gaat t nu trouwens met zoonlief?!
Zo dat was snel over met de pret.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven