Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Choba.... geloof me, daar wordt je nu echt kotsmisselijk van!!
Alle reacties Link kopieren
die Hula Hoop-chips heb je gewoon bij de Agrimarkt. Kwam ze tijdje terug ineens weer tegen.
Geen idee hoe het heet.

Maar van die rechthoekige koekjes met chocola erop en dan m&m's. Je had ze ook in de variant twix en mars geloof ik.

Kan ze niet meer vinden in de supermarkt.

Zat in een gele verpakking.

Wie weet hoe dit heet?
Ze verkopen de nepvariant bij de Aldi
Dan ga ik eens kijken of die hetzelfde smaakt.
Ja twix&bisc, mars&bisc, volgens mij heette het zo of iets in die richting.

Wat ik mis zijn de luxe hagels van de ruiter, Puur en advocaat.

Verder uiteraard de stroperige pastachoco beregoed,

Lila pause, en scheepsvolkoren, van die grote koeken bij de Jamin.
quote:ydoj schreef op 03 mei 2010 @ 09:29:

Ja twix&bisc, mars&bisc, volgens mij heette het zo of iets in die richting.

Jaaaaaaaaaaaaa, dat zijn ze!
Ik mis de chipssmaak Cream & Chives, kent iemand deze nog? Ik heb hem nergens meer gezien. Lichte chipskleur met groene spikkeltjes. Ik denk dat het 8 tot 10 jaar geleden is dat ik hem voor het laatst gegeten heb.
Volgens mij is ie al genoemd , ik mis :

- hagelslag puur & kokos

- pickwick ijsthee rooibos
quote:jojan schreef op 03 mei 2010 @ 09:35:

Ik mis de chipssmaak Cream & Chives, kent iemand deze nog? Ik heb hem nergens meer gezien. Lichte chipskleur met groene spikkeltjes. Ik denk dat het 8 tot 10 jaar geleden is dat ik hem voor het laatst gegeten heb.

Ja, deze was inderdaad erg lekker..!!

Zo deze was ik echt even vergeten..
quote:SeptemberGirl schreef op 30 april 2010 @ 14:55:

Choba.... geloof me, daar wordt je nu echt kotsmisselijk van!!Nee hoor!
Ik mis de lekkere babbelaars die ik vroeger van mijn oma kreeg als ik bij haar op visite was geweest. Van die heerlijk donkere stroopbabbelaars die je kon kopen bij de Spar winkels.
Olé chips (waren er volgens mij alleen rond EK's en WK's)

Blooper chips

Tengels

Fonzies (soort kaasachtige zoutjes, in een grote gele zak)

Turkse pita (van Knorr wereldgerechten) ... heb daar eens over gemaild, maar kreeg toen als antwoord dat ze "de kwaliteit niet konden garanderen vanwege de ingewikkelde receptuur van de broodjes" :p

Heb heel lang de bolognese chips van Croky moeten missen, maar toen gingen een paar huismerken ze imiteren en vervolgens kwam Croky zelf ook weer terug :-)
Ik mis de 'kaasijsjes' uit de OP! Nog steeds geen idee hoe ze heetten, maar ze waren ZO lekker...
die Bisc&... koeken mis ik oooook :'(

k dacht laatst dat ik dat soort koeken (maar dan huismerk) in een foldertje van de C1000 zag staan

maar dat zal een droom zijn geweest hihi

en Bolletje 'koekjes als ontbijt' moeten terug!!!!

Ohja, die mis ik ook zeg!

Lays mexican peppers and cream is een redelijke vervanger.
Die limited edition van Lays, 'Sour cream and Herbs', komt ook in de buurt van de Cream and Chives van toen!!
quote:weps schreef op 04 mei 2010 @ 13:19:

die Bisc&... koeken mis ik oooook :'(

k dacht laatst dat ik dat soort koeken (maar dan huismerk) in een foldertje van de C1000 zag staan

maar dat zal een droom zijn geweest hihi

en Bolletje 'koekjes als ontbijt' moeten terug!!!!Ik vond die variant met die M&Ms altijd zo lekker. Maar die kan je inderdaad als huismerk van de C1000 nog gewoon kopen.
En deze is terug van weg geweest, mjam!

Misschien is het al genoemd, maar ik mis Hertog Zuivelzacht...wie kent het nog?
:-) Grappig dat dit topic na ruim 2 jaar nog steeds loopt.

Zie echt een hoop lekkere dingen voorbij komen!
Heeft iemand ergens Speedy-ijsjes zien liggen?

Ik kan ze nergens vinden.
quote:noahtb schreef op 09 mei 2010 @ 21:49:

Heeft iemand ergens Speedy-ijsjes zien liggen?

Ik kan ze nergens vinden.Bestaat niet meer, weet ik toevallig via werk. Nestlé is gestopt met al hun ijs vanaf vorige zomer. De Fruitjoys en smarties-ijs (die met de smarties in het stokje) waren ook van hen en bestaan dus ook niet meer.

Ik mis de chipssmaak Cream & Chives, kent iemand deze nog? Ik heb hem nergens meer gezien. Lichte chipskleur met groene spikkeltjes. Ik denk dat het 8 tot 10 jaar geleden is dat ik hem voor het laatst gegeten heb.Jaaaa, die mis ik heel erg! Onbegrijpelijk dat ze die uit het assortiment hebben gehaald, ik verlang er soms echt naar.
quote:orchid schreef op 10 mei 2010 @ 12:32:

[...]

Jaaaa, die mis ik heel erg! Onbegrijpelijk dat ze die uit het assortiment hebben gehaald, ik verlang er soms echt naar.Ik ook, heerlijk. Maar toch nog geen 8 tot 10 jaar geleden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven