Honig WK-actie

03-05-2010 10:55 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Wij hebben van die mooie oranje T-shirts besteld met 'eigen naam' van Honig. Ik heb dat in 2 bestellingen van 2 producten gedaan.

Nu kreeg ik vorige week 3 producten binnen (ja ja, mijn eigen zat er niet bij). Is dit niet vreemd? Ik bedoel, als ik nu 2 producten had gekregen, had ik er meer vertrouwen in gehad dat de andere 2, van een andere bestelling dus, nog wel kwamen.

Iemand dit ook gehad? Kan ik ervan uitgaan dat het resterende shirt nog komt?

Ik heb trouwens via de website al een mail gestuurd naar Honig, met mijn vraag daarin, maar tot op heden nog geen reactie gehad.
Wij hadden ook iets raars met deze actie. Mijn moeder wilde voor G (word 4) een t-shirt bestellen met zijn naam en een 4. Op het pak staat 6,99 + 2,99 verzendkosten. Maar op de site bleek het inene 12 euro te zijn. Dat klopt gewoon van geen kant.
Snap het niet helemaal. Heb je nu 3 verkeerde gekregen of 3 goede en je mist er 1.

Het is wel vaag idd ik zou gewoon eens bellen naar honig.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 03 mei 2010 @ 10:59:

Snap het niet helemaal. Heb je nu 3 verkeerde gekregen of 3 goede en je mist er 1.

Het is wel vaag idd ik zou gewoon eens bellen naar honig.Ik heb 3 goede gekregen, en er mist er gewoon 1. Als het nu gratis was had ik misschien zoiets gehad van: nou ja, boeien, laat ook maar, maar ik heb er wel geld voor betaald, dus nu wil ik mijn shirt ook hebben ook! Ik zal eens kijken of ze telefonisch ook bereikbaar zijn. Dat staat namelijk niet op de website. Daar kun je alleen mailen..
Toevallig, ik krijg net een mail terug. Jammer dat het zo'n gestandariseerde mail is, waar ik dus eigenlijk weinig aan heb. Er staat wel in dat tegelijk bestelde producten niet tegelijk hoeven te komen. Wat ik wel heel raar vind overigens...

Ik wacht deze week nog maar even af denk ik.... ?

Hartelijk dank voor uw e-mailbericht.

Zoals in de actievoorwaarden is beschreven, is de levertijd 4 weken na ontvangst van de betaling.

Het is niet mogelijk om een bestelling eerder te leveren. Het is mogelijk dat een bestelling eerder dan 4 weken (na ontvangst van betaling) wordt verstuurd maar hierop kunnen wij geen invloed uitoefenen.

Indien u meerdere artikelen tegelijkertijd besteld heeft, zou het kunnen zijn dat u het ene artikel eerder ontvangt dan het andere. Het is niet mogelijk om de exacte afleverdag vooraf vast te stellen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u alvast veel plezier met het bestelde toe.

Met vriendelijke groet,

HONIG MERKARTIKELEN B.V.

Consumentenservice

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven